Auteur Topic: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)  (gelezen 185698 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Gepost op: 25-05-2011, 08:16:56 »
Bericht van EchteMol in het WIDM in de media topic vandaag:

Geen idee of dit hier al gepost is, maar dit stond vanochtend op de Telegraafsite:

http://www.telegraaf.nl/prive/9871883/__Deelnemers_Wie_is_de_Mol__uitgelekt__.html?sn=prive

Het artikel en fimpje van de Telegraaf "Deelnemers Wie is de Mol? uitgelekt" vind je hier. Niet op klikken als je niks wilt weten en ook niet verder lezen in dit topic, dat we kunnen gebruiken om openlijk (dus niet in spoilers) over de geruchten te praten.
« Laatst bewerkt op: 25-05-2011, 14:54:16 door Heinz »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Privé: "PRIVÉ kwam informatie ter ore over het populaire AVRO-programma en besloot de groep van 2012 uit te zwaaien."

De namen die in het artikel hierboven gegeven worden (de rest in de Privé) zijn die van musicalacteur William Spaaij en politicus Frits Huffnagel. Art Rooijakkers zou de nieuwe presentator zijn. Land van bestemming: IJsland.

edit: De namen die in de Privé staan zijn buiten de genoemde Huffnagel en Spaaij: Marit van Bohemen, Hadewych Minis, Maarten van der Weijden, Dio, Anne-Marie Jung en Liesbeth Staats.

De BN'ers zouden 16 mei gespot zijn op Schiphol. Art Rooijakkers is helemaal niet gespot maar omdat Pieter Jan Hagens later nog te zien was bij Een Vandaag wordt er in een bijblokje vanuit gegaan dat Art de nieuwe presentator wel zal zijn.

Wat natuurlijk kan is dat dit niet om WIDM gaat, maar om een ander programma. Het enige dat vaststaat is dat er een groep BN'ers gespot is op Schiphol.
« Laatst bewerkt op: 25-05-2011, 14:46:14 door Heinz »

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Ik hoop wel op dat laatste, denkende aan de trucs van de AVRO hoop ik wel dat ze nog een verrassing in petto hebben.

En w.b. Art lijkt het me jammer als hij presentator is. We zullen 'm wel een kans geven maar momenteel vind ik 'm minder goed als presentator van 't programma passen dan PJ of Karel.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Injetta01

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Ik denk dat het voor een ander programma is.
Pieter Jan blijft gewoon!! ::jaja::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Ijsland? Maandag vertrekken? Lijkt me compleet uit de (as-)lucht gegrepen. Als er tientallen vluchten geannuleerd zijn, gaan ze een uitzondering maken voor de WIDM-crew?

Land van bestemming biedt overigens wel ongekende mogelijkheden, daar gaat het niet om, en ja, zoveel verdwaalde Nederlanders zul je er niet tegenkomen.

Wat me echter aan de genoemde deelnemers verbaast: tot nu toe heeft er nooit een politicus meegedaan, maar zou het dan nu de eerste keer zijn?

Aan de andere kant: zou de wens de vader van de gedachte zijn, en WILLEN we eigenlijk niet dat het nu al bekend is, WILLEN we niet dat Art de vervanger is van Pieter-Jan, en WILLEN we helemaal niet dat Louis van Gaal hieraan meedoet?

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Haha Ijsland? Denk dan met Art als presentator samen aan 71 graden noord..
En vind de groep kandidaten zoals die oud politicus niet echt bijzonder voor WIDM..  :-\\

Maar HOOP echt niet dat Art Presentator wordt.. Echt niet.. Het is een oud winnaar en opeens presenteert hij de hele serie?  ???

Zou zo raar zijn dat het voor mij WIDM verpest..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
En ooh wat kan ik zo kwaad worden op die Evert Santegoeds.. Wat een VERSCHRIKKELIJKE KWAL! Loopt ie dat te roepen met een grijns op zn gezicht.. Hoop zo dat de AVRO vanmiddag bevestigd dat het om een ander programma gaat.. Want dan zijn het 2 pagina's onzin..  ::kots::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Trouwens, nog iets anders: wanneer Art presentator zou worden, wat doet zijn tweet over de verkiezingen van de leden van de Eerste Kamer dan op Twitter?

Ik kon overigens uit de nieuwsclip niet echt opmaken of Art bij de vertrekkende groep aanwezig was.

Dus ook een puntje om over na te denken.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Ik hoop wel op dat laatste, denkende aan de trucs van de AVRO [...]

Nou.... de telegraaf/prive is niet het toonbeeld van gedegen journalistiek... ga er maar vanuit dat ook dit nergens op gebaseerd is. Dit is voor een ander programma...
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Aan de andere kant: zou de wens de vader van de gedachte zijn, en WILLEN we eigenlijk niet dat het nu al bekend is, WILLEN we niet dat Art de vervanger is van Pieter-Jan, en WILLEN we helemaal niet dat Louis van Gaal hieraan meedoet?

Wat betreft Van Gaal: daarvan wordt in het filmpje gezegd dat hij bestemming Griekenland had en zich dus niet bij de groep aansloot.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Zo, wat een nieuws om mee uit je bed gesms't te worden (bedankt voor de service Heinz!).
Ik denk oprecht dat het om een ander programma gaat. Of misschien hoop ik dat teveel. Maar misschien moet ik eerst het artikel eens even lezen...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Dus die zal ik hier in Bulgarije ook niet gaan tegenkomen?

Trouwens, ik meende in het filmpje iets te horen over extra vroeg opnemen? Of zei Evert iets anders?


Wanneer ze NU pas zouden vertrekken, noem ik dat niet extra vroeg opnemen. Simpel: vorig jaar zaten ze een paar dagen in El Salvador, en toen werd de verjaardag van Pepijn gevierd, op 18 mei dus.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Vorige week zag ik PJ wel nog in Eenvandaag. Maarja, geruchten zijn er altijd, elk jaar opnieuw. En de Telegraaf is natuurlijk een prutkrant, dus hoeveel research zij gedaan zullen hebben is ook nog maar de vraag.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Ik kon overigens uit de nieuwsclip niet echt opmaken of Art bij de vertrekkende groep aanwezig was.

Dus ook een puntje om over na te denken.

Je hebt gelijk. Het enige wat die Santegoeds zegt is dat ze het idee hebben dat Art nu de presentator is.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Dus theoretisch kan het kloppen. De tweet van Art kan niet vroeger geweest zijn dan maandagmiddag, want toen waren de verkiezingen van de leden van de Eerste Kamer pas, en daar reageert hij op.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Ik weet niet waar ze de geruchten van Art vandaan halen, maar ik denk niet dat ze voor een oud kandidaat/winnaar gaan kiezen om het programma te presenteren. En dat we dan al langer hadden geweten dat PJ ermee ging stoppen.

Het is wel opvallend natuurlijk dat er zo veel bn'ers samen op schiphol staan. Dus er moet iig iets van een programma bezig zijn. Maar ik denk toch niet helemaal dat het om widm gaat. Misschien zoals iemand anders al zij 71 graden noord ofzo?
Maar wie weet, mss is het toch widm. Dit is iig een goede verkoop truc voor de telegraaf en de privé.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Bedankt voor dit bericht! Nu maar eens kijken wat er werkelijk waar van zal blijken te zijn; zoals al eerder geopperd, een ander programma zou ook heel goed mogelijk zijn! Misschien wel een programma om in de periode voor de nieuwe serie van de mol uit te zenden!

Trouwens, Louis van Gaal lijkt mij ook heel sterk... Het is immers nog niet eens zo heel lang geleden dat hij bij Bayern is ontslagen, dus hoe had hij een 'vakantie' van een week of 3 kunnen plannen, terwijl de voorbereiding van het nieuwe seizoen in juni al weer van start zou gaan!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Trouwens, Louis van Gaal lijkt mij ook heel sterk... Het is immers nog niet eens zo heel lang geleden dat hij bij Bayern is ontslagen, dus hoe had hij een 'vakantie' van een week of 3 kunnen plannen, terwijl de voorbereiding van het nieuwe seizoen in juni al weer van start zou gaan!

Van Gaal sloot zich niet aan bij de groep wordt in het clipje gezegd.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Hmz.. IJsland.. zou het dan eindelijk? :D (ik hoop er al een aantal seizoenen op)

Het zou een aantal dingen verklaren:
1. Dat pieter-Jan in Juni nog op tv is te zien
2. De opmerking van Patrick in zijn bootje (''je zou maar de mol op IJsland moeten zijn''(zou Art er al van geweten hebben, en hebben goede vrienden Art en Patrick dit gedeeld?)
3. Het mooie uitzicht van Anton Jongstra(ik weet niet meer wat hij letterlijk zei in het interview destijds over zijn werkbezoek aan de locatie voor 2012)

Maar daar tegenover staan ook een aantal redenen waarom ik het nieyt geloof
1. Als er een presentatorswissel zou komen, waarom dan Art, alleen omdat hij oud-winnaar was?
2. Het is de telegraaf/evard Santegoeds/Privé, en deze media neem ik niet zo serieus omdat ze uit zijn op sensatie, en ik denk dat IJsland alleen maar wordt genoemd omdat die vulkaan daar de reden is dat zij niet zijn vertrokken.
3. Art heeft na de serie een contract getekend bij de AVRO, kan net zo goed zijn dat hij met deze groep een ander (nieuw?) programma gaat presenteren. (zoals al genoemd 71 graden noord ofzo)

In ieder geval de stilte is doorbroken en het speculeren is weer begonnen :D de tijd zal het ons leren...

Owja.. Santegoeds: de opnames zijn vrij vroeg, in mei, voor een programma dat in januari 2012 wordt opgenomen.Hij vergeet zeker even dat er nog gemonteerd wordt, dat er een zomervakantie tussen zit etc.
« Laatst bewerkt op: 25-05-2011, 09:56:33 door mollenvanger20 »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
De groep zou vorige week al zijn vertrokken, en dan vind ik het des te opmerkelijker dat Art maandagmiddag een tweet plaatst over nota bene de verkiezingen van de leden van de Eerste Kamer. Op de dag van vertrek van de kandidaten kan ik me daar nog iets bij voorstellen, de presentator voegt zich later bij de groep.

Maar als de kandidaten vorige week zijn vertrokken, en Art maandag nog niet onderweg is, dat kan ik niet rijmen.

Zo politiek geengageerd lijk Art me namelijk niet, dat ie bezig is met WIDM, en vanaf IJsland die tweet gaat plaatsen. Het lijkt onbeduidend, maar het zit me dwars.