Auteur Topic: Dagboeken op wieisdemol.nl  (gelezen 2047 keer)

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Dagboeken op wieisdemol.nl
« Gepost op: 23-02-2002, 16:19:35 »
Als je op deelnemers klikt zie je alleen een verslagje van Karen .. WAAROM ?!?! Is dit opzet omdat datn niemand denkt dat ze de mol is, staat de rest van de verslagen wel ergens maar kan ik die niet vinden.. ?? ???







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Oli-4

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Molspeurder
Re: Dagboeken op wieisdemol.nl
« Reactie #1 Gepost op: 23-02-2002, 16:28:26 »
Er is maar één dagboek per week van een kandidaat. Dus 1 mol, 1 keer Angela en 1 keer een kandidaat. Ook heeft de afvaller bij extra zijn of haar verhaaltje staan. Volgende week lees je op de site weer het dagboek van een andere kandidaat. Al wordt ik van de dagboek helemaal niets wijzer :(







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Dreamalot

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hoe meer kennis hoe meer twijfel.
Re: Dagboeken op wieisdemol.nl
« Reactie #2 Gepost op: 23-02-2002, 21:00:55 »
Ik las vandaag op het forum dat Nico (MOL van 2001) in zijn dagboek had gezet: toen ik aankwam op schiphol zag ik alle deelnemers al staan oid... dat kan dus helemaal niet; Nico was de eerste die aankwam op schiphol!!!

Dus ik neem het dagboek van de mol maar niet te serieus, de vorige keren heb ik het internet nooit gebruikt en had ik het beide keren goed, wel pas een paar weken voor de ontknoping, maar toch...
Nu ik hier deelneemaan het forum, en ook op het forum van de off. site ben ik na 3 afl. zo vaak geswitched, daar word je niet goed van... iedereen komt met goede argumenten voor hun mol, dat die van mij verdwijnen als sneeuw voor de zon...







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Een mens is het minst zichzelf als hij uit eigen naam spreekt. Geef hem een masker en hij spreekt de waarheid.

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re: Dagboeken op wieisdemol.nl
« Reactie #3 Gepost op: 23-02-2002, 21:10:24 »
de mol schrijft het volgende: "De geldwagen was lastig. Veel gebeurde buiten mijn gezichtsveld en dan is het maar de vraag wat er allemaal gebeurt. Maar natuurlijk werkt dat ook twee kanten op: niet iedereen heeft mij gezien. Als ze slim zijn, kunnen degenen die me wél gezien hebben er hun voordeel mee doen. Wat dat betreft is dit spel niet helemaal eerlijk, maar ach, iedereen krijgt op den duur z’n kans. Denk ik."
Als dit klopt wordt de kans voor Jantien om mol te zijn kleiner. Tenzij zij de mol is en zij bedoelt dat ze niets zag. Ach, volgens mij kloppen die dagboeken helemaal niet en als ik er eens goed naar kijk kan het iedereen zijn. Maar toch, het is een vreemd stukje tekst.







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re: Dagboeken op wieisdemol.nl
« Reactie #4 Gepost op: 23-02-2002, 21:13:05 »
karen schrijft het volgende: "Ik zou geen goede inbreker zijn, ik voel me meteen een erg slecht mens." Dit zou betekenen dat ze als ze de mol zou zijn zich een slecht mens zou voelen. Moest ze daarom zo erg huilen, omdat ze zich een slecht mens voelde?







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re: Dagboeken op wieisdemol.nl
« Reactie #5 Gepost op: 23-02-2002, 21:30:35 »
Ja mensen, daar ben ik weer!
op de .nl site vielen me nog iets op, maar dan niet in de dagboeken maar in de persoonsomschrijving van jantien:
- Waarom staat bij de leeftijd van Jantien 33 jaar? Ze was tijdens de opnamen 35, ze is in 1965 geboren
Nog iets uit het dagboek van de mol:
- de denkers- doeners- dromersopdracht bleek best ingewikkeld. En dat terwijl ik niet van mezelf zou zeggen dat ik dom ben. Wacht maar af. Als je me wat beter leert kennen, zou jij dat ook zeggen. Volgens mij is er grote kans dat dit betekend dat de mol in de groep van de denkers zat. En wie lijkt er nou dom terwijl diegene volgens mij heel gewiekst is? GEORGE!!!! Volgens mij ga ik overstappen op George, Harry komt op de 2e plaats te staan. Na ja, misschien laat ik t maar bij een gedeelde 1e plaats!!!







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dagboeken op wieisdemol.nl
« Reactie #6 Gepost op: 24-02-2002, 17:09:31 »
Ik heb dit ook al in een andere topic gezet dacht ik...(ik weet het niet meer), maar in het dagboek van angela staat dat de geldwagenopdracht enigszins raar verlopen is, in ieder geval niet zoals ze verwacht hadden.

Ik vraag me af wat ze dan verwacht hadden. De opdracht was volgens mij vrij simpel als er twee goed mensen de coordinatie doen. Nou zegt Jantien van zichzelf dat ze slecht is in kaartlezen. Toch doet zij de coordinatie. Okee ze werd door angela aangewezen, maar dan zeg je toch laat iemand anders maar (angela vroeg volgens mij om mensen die goed konden coordineren en kaartlezen).

Ik snap dat trouwens nog steeds niet met die groepjes. Bij de fietsopdracht melden zich wel twee personen vrijwillig. Bij geldwagenopdracht durde het heel lang en toen leek het of angela iemand aanwees (het was niet te zien of ze ook hun hand opstaken).

Nou ja, moraal van het verhaal is dus dat ik nog geen steek verder ben...

Succes met speuren!







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline heike

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dagboeken op wieisdemol.nl
« Reactie #7 Gepost op: 24-02-2002, 17:31:20 »

Citaat


Ik vraag me af wat ze dan verwacht hadden. De opdracht was volgens mij vrij simpel als er twee goed mensen de coordinatie doen. Nou zegt Jantien van zichzelf dat ze slecht is in kaartlezen. Toch doet zij de coordinatie. Okee ze werd door angela aangewezen, maar dan zeg je toch laat iemand anders maar (angela vroeg volgens mij om mensen die goed konden coordineren en kaartlezen).


het duurde inderdaad heel lang voordat ze iemand hadden gekozen. er was erg weinig animo, volgens jantien deed ze het uiteindelijk omdat iedereen zei dat zij dat goed zou kunnen. maar echt van harte ging het niet. maar dat kan ook zijnomdat ze met dich zou moeten samenwerken... of werd hij na haar gekozen?

ik denk dat de deelnemers liever niet afgezonderd wilden worden van de rest, ze wisten op dat moment nog niet dat ze overal ergens afgezet zouden worden. zoveel mogelijk in de groep zitten en samenwerken met anderen vergroot immers de kans dat je de mol aan het werk kunt zien  :)

en daarom wilde jantien volgens mij ook bij de groep blijven. (en is de mol dan niet). de mol wist natuurlijk alang hoe hij de boel ging saboteren, en als hoeveelste en waar hij afgezet zou worden. nu alleen de anderen nog overtuigen dat het niet lukte, of weinig geld opleverde.







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »