Auteur Topic: Aflevering 8  (gelezen 30490 keer)

Offline kaketoe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 8
« Reactie #120 Gepost op: 1-04-2002, 01:22:48 »

Het spijt me,maar ik snap die redenering niet van Jan10. Ik ben het mest zeker van de mol/de mol moet de vrijstelling krijgen, want dan blijft het spel eerlijk.
Ik snap dus echt niet dat de anderen daar in trapten. Het spel wordt toch volgens de regels gespeeld? Als de regels zeggen dat er een vrijstelling weggegeven wordt dan is dat toch okee? Ik viond het echt vreems. Ze zei ook iets van : "ik heb de anderen overbluft door heel dwingend over te komen".
Raar... ik zou haar echt uitgelachen hebben, maar ja wie ben ik?


Ik moet toegeven dat Jantien het slim leek te spelen maar ze koos vervolgens niet de goede koffer.
Naar mijn mening kijk je wat voor jou de belangrijkste koffer is en dit is zondermeer de vrijstelling. Je weet dat deze een ronde verderkomen betekent en dat wanneer je deze niet kiest de kans aanwezig is dat iemand anders deze neemt. Het is een soort van prissinors-dillema alleen mocht je hierbij onderhandelen.
Je neemt dan gewoon het standpunt in dat je de vrijstelling wilt en dat je tegelijk wilt dat niemand anders die krijgt. Je zegt dan jullie mogen kiezen wat jullie doen maar ik kies zowiezo de vrijstelling al was het maar om te zorgen dat niemand anders deze krijgt, dus als je deze kiest weet je dat je in ieder geval niks hebt. Gewoon de mensen afbluffen maar zelf zou het voor mij ook belangrijk zijn dat niemand anders deze vrijstelling zou krijgen net zoals Jantiens mening is, maar dan moet je ook hier voor kiezen en niet denken van ik kies maar wat anders want dan maak ik kans dat ik in ieder geval nog iets heb, maar ja misschien is ze wel de mol(denk ik niet) . Het is in ieder geval gemakkelijker als je over zoiets rustig kan nadenken als daar direct moet handelen.

Er bestaat volgens mij ook een grote kans dat naast Erik ook Dick 3 keer op Ellen heeft gestemd, in aflevering 1 volgens de beelden in ieder geval wel in aflev2 waarschijnlijk en 3 is onduidelijk, maar de kans is wel groot dat hij bij dezelfde mol is gebleven. Bovendien heb ik bij ELlen ook wel erg sterk onmols gedrag gezien







at your service

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re:Aflevering 8
« Reactie #121 Gepost op: 1-04-2002, 02:32:03 »

Er bestaat volgens mij ook een grote kans dat naast Erik ook Dick 3 keer op Ellen heeft gestemd, in aflevering 1 volgens de beelden in ieder geval wel in aflev2 waarschijnlijk en 3 is onduidelijk, maar de kans is wel groot dat hij bij dezelfde mol is gebleven.


Dick heeft volgens eigen zeggen op 3 verschillende vrouwen gestemd.
Volgens mijn aantekeningen in afl. 1 dan op Ellen en in afl.2 verm. op Karen (hij twijfelde daar tussen Karen en George).
Ik denk zomaar dat hij voor Jantien heeft gekozen toen hij eruit moest, i.v.m. die samenwerking (nou ja...samenwerking... ;D) bij de geldwagenopdracht.
Maar ja het is een beetje gokken zo. Je kunt er niet goed van op aan wat ze doen bij dat stemmen helaas...








Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #122 Gepost op: 1-04-2002, 13:51:32 »

Toen George de mol opbelde had hij in zijn ene hand een telefoon bij z'n oor, en in zijn andere hand had hij ook iets vast. Dit leek verdacht veel op een andere telefoon.

Als bewijs voor mijn theorie heb ik hier een foto van george die aan 't bellen is. Ik heb het ietsjes verscherpt om duidelijk te maken dat 't ook werkelijk een telefoon lijkt te zijn.



Ik wil ook nog even vermelden dat ik het vreemd vind dat mijn topic gesloten werd. Ik zal hier wel gruwelijk voor uitgescholden worden van alle kanten maar ik moet 't even kwijt. Door alles in één topic te pleuren over aflevering 8 wordt de zaak ongelofelijk onoverzichtelijk en is er niks meer terug te vinden. Het zou naar mijns inziens makkelijk zijn om een topic te openen over de hints die verborgen waren in deze aflevering. Een topic waar je gewoon gezellig kan zeggen dat je aflevering leuk/saai/ingewikkeld enz vond. Mischien eventueel dan nog een topic voor andere zaken die niet onder deze categorieën vallen. Op deze manier zorg je er voor dat er veel meer overzicht blijft in het forum en dat je niet de hele tijd loopt te zoeken naar een bepaalde hint of iets dergelijks.

Charel


Het kan natuurlijk ook zijn geluids dingetje zijn die hij in gedrukt houd om dat anders wij (de kijkers) alles mee kunnen luisteren.

Bye de wee waar blijft deel 2 van dit topic... ;D








Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 8
« Reactie #123 Gepost op: 1-04-2002, 13:55:51 »

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Aflevering 8
« Reactie #124 Gepost op: 1-04-2002, 14:12:55 »
hier dus.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!