Auteur Topic: Aankondiging van Angela  (gelezen 5386 keer)

Offline Master3L

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aankondiging van Angela
« Reactie #20 Gepost op: 13-03-2002, 16:13:07 »
Citaat
Ligt het aan mij of zakken we met z'n allen een beetje in als het gaat om gerichte aanwijzingen vinden, en dat terwijl de groep er alleen maar kleiner op wordt en de mol meer en meer te herkennen zou moeten zijn...... Toch?

Ja, heb je eigenlijk wel gelijk in. Het wordt iets meer geneuzel in de marge. De hints die we denken te vinden, zijn ook steeds verder gezocht....

Het gaat nu veel meer om de gezelligheid, lijkt het wel, maar daar hebben we de Huiskamer al voor!








« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aankondiging van Angela
« Reactie #21 Gepost op: 13-03-2002, 16:40:26 »
Citaat

Ik denk dat de hint zit in het op een rijtje zetten van de "snelle groene lettertjes", misschien een letter per aflevering, of een woord per aflevering.


Dan moeten we zeker in al die willekeurige letters telkens 1 letter uit gaan zoeken. Dat is wel erg onmogelijk. Er zijn dan honderden, dan wel niet duizenden mogelijkheden. Dat zal wel 'n erg moeilijke hint zijn als 't er een is. Trouwens met al die lettertjes zal je vast veel mooie zinnen en woorden kunnen maken, maar zo ver ga ik dus niet. Ik weet niet hoeveel 't er wel niet zijn per aflevering. Ik zal jullie ook niet aanraden er aan te beginnen, we merken 't wel de allerlaatste aflevering of er 'n aanwijzing in zat.  ;)








Offline Knudde

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
Re: Aankondiging van Angela
« Reactie #22 Gepost op: 13-03-2002, 16:53:02 »
Knudde heeft die groene lettertjes al verscheidene keren aan een analytisch onderzoek onderworpen, maar aan de structuur te zien is het gewoon een programmaatje dat een schijnbaar willekeurige reeks letters in de juiste volgorde zet.
De makers hebben er natuurlijk wel een paar eigenaardigheden in gestopt zoals 'Raymondrule' en 'gmol' maar die keren telkenmale terug en maken dus gewoon deel uit van de omzettingscode.

Heb trouwens ook net dat bizar muziekje opgenomen wanneer de kidnappers Kerstin meenemen. In de wasmasjien gestopt, daarna in de droogzwierder en eens goed binnenstebuiten geklopt levert dat echter niks op. Noppes. Zelfs niet vertraagd. Weer een kwartier van mijn kostbare tijd de mist in... :'(









« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aankondiging van Angela
« Reactie #23 Gepost op: 13-03-2002, 16:56:45 »
Beste mensen,

We zijn hier aan discussiën over twee dingen tegelijk die elders op het forum ook al worden behandeld.
Groene lettertjes en de intro van Angela.

Ik stel voor dat we verder gaan over de groene lettertjes bij 'geheime hints' en over de intro van angela bij 'De oplossing!!, verwerkt in de INTRO [deel 2]'.  :)


slotje...

Malcolm  8)