Auteur Topic: Jantien de mol ????? (deel 2)  (gelezen 83796 keer)

Offline Mahtob

  • Forumlid
Re:Jantien de mol ????? (deel 2)
« Reactie #60 Gepost op: 6-04-2002, 17:27:50 »
Het is wel verrassend, dat niemand van de opgesloten kandi's zijn informatie gebruikte om in onderhandeling met Jantien informatie over de mol, of over haar verdenkingen los te krijgen.







molzot

Offline el_topo

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Jantien de mol ????? (deel 2)
« Reactie #61 Gepost op: 6-04-2002, 18:38:31 »
Uit: vergelijking molacties van de kandi's
Geplaatst door el_topo op: 6.04 om 17:48:20 »    

--------------------------------------------------------------------------------

Citaat
Quote from: Aggie on 6.04 om 12:59:39    
Jantien:

14. Heeft een verwarrend ezelsbruggetje voor Ellen: '87, ik ging in 86 studeren plus 1'



Dat was mij ook opgevallen, ik had meer het idee dat ze Ellen in de war probeerde te maken dan dat ze haar probeerde te helpen met het ezelsbruggetje. Heel chaotisch!
------------------------------------------------------------------------------

Een molse actie van Jantien!







mollig

Offline heike

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Jantien de mol ????? (deel 2)
« Reactie #62 Gepost op: 6-04-2002, 21:21:59 »
ach welnee, een ezelsbruggetje bedenken op die manier (het jaar van mijn afstuderen plus 1) is helemaal niet zo gek. en ellen pakte het goed op door er meteen haar eigen ezelsbruggetje bij te bedenken.

ik blijf het gevoel houden dat manipuleren met de cijfers wel erg gevaarlijk is, ze kunnen al snel achterhalen wie de fout heeft gemaakt. je kunt inderdaad beter uit je kano vallen, je jeep in de prak rijden, van je paard vallen... maar ja, daar maak je je ook behoorlijk verdacht mee. kortom, ik denk dat er niet veel gesaboteerd is in die opdracht, hoogstens wat tijdsverlies wat uiteindelijk niet genig bleek.








Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re:Jantien de mol ????? (deel 2)
« Reactie #63 Gepost op: 6-04-2002, 21:41:29 »
in de eerste instantie wilde Jantien Ellen het ezelsbruggetje toch helemaal niet geven, maar omdat Ellen er zo op aandrong gaf ze hem toch...!!!







always look on the bright side of life

aggie

  • Gast
Re:Jantien de mol ????? (deel 2)
« Reactie #64 Gepost op: 6-04-2002, 21:46:01 »
Nee hoor, Jantien kwam er zelf mee.








Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:Jantien de mol ????? (deel 2)
« Reactie #65 Gepost op: 6-04-2002, 21:48:37 »
Nee hoor ze zei dat ze een ezelsbruggetje had en was toen even stil...Waarop Ellen zei; geef maar







Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re:Jantien de mol ????? (deel 2)
« Reactie #66 Gepost op: 6-04-2002, 21:48:57 »
Ik denk dat ik de herhaling maar eens moet gaan bekijken... :o??? Ik dacht dat Jantien iets zei van: het is helemaal niet zo moeilijk onthouden, ik heb gewoon een ezelsbruggetje en toen ze hem niet gaf zei Ellen: Nou, komop geef hem maar, of iets in de richting, of vergis ik me nou?
groetjusssss julia







always look on the bright side of life

aggie

  • Gast
Re:Jantien de mol ????? (deel 2)
« Reactie #67 Gepost op: 6-04-2002, 21:52:28 »
julia, in dit forum hebben we natuurlijk veel meer ogen dan als we alleen thuis zitten. Dus gewoon doorgaan met vragen, er is altijd iemand die je kan antwoorden ;)








Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re:Jantien de mol ????? (deel 2)
« Reactie #68 Gepost op: 6-04-2002, 21:56:49 »

julia, in dit forum hebben we natuurlijk veel meer ogen dan als we alleen thuis zitten. Dus gewoon doorgaan met vragen, er is altijd iemand die je kan antwoorden ;)

kee thnx aggie   ;)







always look on the bright side of life

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Jantien de mol ????? (deel 2)
« Reactie #69 Gepost op: 6-04-2002, 22:44:59 »

helaas is Jantien vanavond door de mand gevallen. Ze ziet dat John het geld krijgt en geeft vervolgens als antwoord dat Ellen het geld heeft.


Wie zegt dat Jantien kon zien dat John 't geld kreeg? Wij hebben 't gezien ja, maar ik vond dat Jantien er vrij ver vanaf zat en ze heeft 't daarom misschien niet goed kunnen zien. Verder weet zij niet dat Angela er bij zei dat hij 't in zijn bezit moest houden. 't kon toch ook zijn dat iemand anders 't geld van John had overgenomen?








Offline Enigma

  • Forumlid
Re:Jantien de mol ????? (deel 2)
« Reactie #70 Gepost op: 6-04-2002, 22:58:13 »
Toch zou het wel een aardige hint zijn.







Everything you know is wrong!

Offline Enigma

  • Forumlid
Re:Jantien de mol ????? (deel 2)
« Reactie #71 Gepost op: 6-04-2002, 23:00:13 »

Wie zegt dat Jantien kon zien dat John 't geld kreeg? Wij hebben 't gezien ja, maar ik vond dat Jantien er vrij ver vanaf zat en ze heeft 't daarom misschien niet goed kunnen zien. Verder weet zij niet dat Angela er bij zei dat hij 't in zijn bezit moest houden. 't kon toch ook zijn dat iemand anders 't geld van John had overgenomen?


Toch zou het wel een aardige hint zijn.  ;)







Everything you know is wrong!

Offline el_topo

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Jantien de mol ????? (deel 2)
« Reactie #72 Gepost op: 6-04-2002, 23:17:17 »
Ik vind het ook raar dat Jan10 blijkbaar niet gezien had dat John iets in zijn handen kreeg gedrukt van Angela, terwijl ze wel zag dat hij een rood scherm kreeg. Waarschijnlijk dacht ze dat Angela hem gewoon een hand gaf, het geld was erg klein opgevouwen!







mollig

aggie

  • Gast
Re:Jantien de mol ????? (deel 2)
« Reactie #73 Gepost op: 6-04-2002, 23:24:40 »

Waarschijnlijk dacht ze dat Angela hem gewoon een hand gaf, het geld was erg klein opgevouwen!


Da's een goeie ;)
Ik ga er vanuit dat Jantien alles op alles zou zetten om achter de waarheid te komen. Of ze nu mol was (geld weg) of niet (vrijstelling). Dan is het altijd essentieel dat ze ziet dat John het geld krijgt.









Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Jantien de mol ????? (deel 2)
« Reactie #74 Gepost op: 6-04-2002, 23:31:01 »

Ik vind het ook raar dat Jan10 blijkbaar niet gezien had dat John iets in zijn handen kreeg gedrukt van Angela, terwijl ze wel zag dat hij een rood scherm kreeg.


Volgens mij heeft ze helemaal niet gezien dat John 'n rood scherm kreeg, dat heeft ze tijdens 't ondervragen pas gehoord van ik meen John zelf.  :)








Offline el_topo

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Jantien de mol ????? (deel 2)
« Reactie #75 Gepost op: 6-04-2002, 23:33:18 »

Volgens mij heeft ze helemaal niet gezien dat John 'n rood scherm kreeg, dat heeft ze tijdens 't ondervragen pas gehoord van ik meen John zelf.  :)


oh? 'k Zal het morgen nog eens nakijken. (helaas geen beschikking over tv en video wegens voetbal op tv  :(  :P)







mollig

aggie

  • Gast
Re:Jantien de mol ????? (deel 2)
« Reactie #76 Gepost op: 6-04-2002, 23:36:37 »

Volgens mij heeft ze helemaal niet gezien dat John 'n rood scherm kreeg, dat heeft ze tijdens 't ondervragen pas gehoord van ik meen John zelf.  :)

idd, het scherm was van haar afgedraaid.
Echter, ze zag dat het een executie was en het stopte snel, waarna Angela John een hand gaf (met geld wat ze misschien niet zag).

Jantien had er meer van kunnen maken imho. Ze had kunnen gokken dat john het geld kreeg bijvoorbeeld. Maar als ze de mol zou zijn, zou ze dat toch gewoon doen?








Offline jeanet

  • Forumlid
Re:Jantien de mol ????? (deel 2)
« Reactie #77 Gepost op: 7-04-2002, 00:13:51 »
Even iets anders: het muziekfragment van deze week duidde op Prince. Vreemd, omdat die er al uit is. Maar hoe is de naam Prince in deze aflevering weer gevalen? Bij het ezelsbruggetje dat Jantien aan ellen doorgeeft: "26 is de leeftijd van Prince". Zo verwijst het fragment indirect naar Jantien. Het ezelsbruggetje van Jantien wordt op de officiële WIDM-site ook nog eens benadrukt. Wat zegt ons dit alles?








Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Jantien de mol ????? (deel 2)
« Reactie #78 Gepost op: 7-04-2002, 00:19:03 »

Wat zegt ons dit alles?

Dat Prince goed kan zingen, maar dat ie verder niet meer zal terugkeren bij WIDM?  ;D
Tenzij voor de allerlaatste uitzending dan...

Greetz

ambijans







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Jantien de mol ????? (deel 2)
« Reactie #79 Gepost op: 7-04-2002, 12:59:06 »
het feit dat jantien één week voor de finale een vrijstelling kan verdienen, nota bene met hulp van derden, lijkt me heel oneerlijk, tenzij jantien de mol is.









nevermind what's been selling, it's what you're buying