Auteur Topic: Hoe is de mol geselecteerd  (gelezen 10953 keer)

Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Hoe is de mol geselecteerd
« Reactie #20 Gepost op: 1-04-2002, 16:48:06 »

Laten we dan nu al de hele kennissenkring van Angela gaan uitspitten. Weten we tenminste bij de volgende serie gelijk wie de Mol is. Bespaart een hoop tijd.  ;D

Volgend jaar wordt het makkelijker, laat ze gewoon een ex-Dolly Dot de Mol spelen, tijdje geleden dat ze nog op de tv te zien waren, geloof ik...
Btw, als ik het goed heb zit Patty Zomer ook in WIDM-productieteam? Dus het kan allemaal.  :D

ambijans







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Dreamalot

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hoe meer kennis hoe meer twijfel.
Re:Hoe is de mol geselecteerd
« Reactie #21 Gepost op: 1-04-2002, 17:27:13 »

Ik heb het verleden week aan Nico gevraagd. Hij had zich gewoon opgegeven als kandidaat en werd toen gevraagd de mol te spelen.

Mahtob



Hoe heb je dat aan Nico gevraagd dan? Ik wil trouwens ook graag zijn achternaam weten: dan kan ik op internet naar info. over hem zoeken!







Een mens is het minst zichzelf als hij uit eigen naam spreekt. Geef hem een masker en hij spreekt de waarheid.

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re:Hoe is de mol geselecteerd
« Reactie #22 Gepost op: 1-04-2002, 17:50:56 »

Hoe heb je dat aan Nico gevraagd dan? Ik wil trouwens ook graag zijn achternaam weten: dan kan ik op internet naar info. over hem zoeken!
Nico zit voortdurend op de chat sites van .nl en .com







Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:Hoe is de mol geselecteerd
« Reactie #23 Gepost op: 5-04-2002, 13:39:50 »
nou, je loopt over straat, inene word je een busje ingetrokken, er wordt een lamp op je hoofd gezet en dan komt die brandende vraag: wil je mol worden? Nee? je zal wel moeten.

en zo geschiedde.

::)







No Milk today???

Offline jovi

  • Forumlid
Re:Hoe is de mol geselecteerd
« Reactie #24 Gepost op: 5-04-2002, 13:58:32 »
In het interview in Spits, vlak voor de start van het programma, vertelt Angela:

De mol is de troef van het programma en het is dan ook belangrijk dat deze kandidaat goed gekozen wordt. Dat is voor de makers nog niet zo makkelijk. "Uit vijf- tot zesduizend aanmeldingen kiezen wij de groep mensen die het meest geschikt is. Een hele klus die gepaard gaat met talloze gesprekken en vergaderingen. Van die elf moeten er zeker acht een mogelijke mol zijn. Je moet er voor zorgen dat iedereen elkaar verdenkt, zodat de mol goed kan opereren. Een mol moet kunnen acteren en stevig in zijn schoenen staan. Hij of zij speelt tenslotte een dubbelrol."









Offline kaneel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Hoe is de mol geselecteerd
« Reactie #25 Gepost op: 5-04-2002, 15:10:34 »
""Laten we dan nu al de hele kennissenkring van Angela gaan uitspitten""

Doet Angela niet af en toe wat voor Mama Cash?? ???







laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)

Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hoe is de mol geselecteerd
« Reactie #26 Gepost op: 5-04-2002, 17:42:50 »

Snif.

(Zo Malcolm, hier weer zo'n onnodig en onnozel berichtje, eigen schuld dikke bult hoor...! ;-) )
Compuart verwijderd een topic, waardoor je berichtensaldo omlaag gaat en ik krijg de schuld...  :-/  :'(