Auteur Topic: Wie er straks uit gaat!  (gelezen 12249 keer)

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIE ER STRAKS UIT GAAT!
« Reactie #20 Gepost op: 18-02-2002, 18:22:32 »

Citaat

Misschien mag ik U een kleine hint geven....
Er zit verschil bij de executie in de wijze waarop het groene scherm aan de kijker wordt weergegeven. Toen Erik het pand moest verlaten, kregen we bij alle deelnemers die door Angela  in de computer werden ingevoerd, een groen Computerscherm te zien in beeld. Alleen bij Pamela werd het "hele televisiescherm" groen. Toen Pamela een enkele reis kreeg aangeboden, kleurde weer bij iedereen het computerscherm groen....behalve bij Karen. Bij haar was weer het hele televisiescherm groen,  en werd niet alleen Angela's scherm in beeld gebracht. Ik vermoed dus dat Karen de volgende afvaller zal zijn.

Mahtob


goed opgelet mahtob (als het waar is ten minste)

thanx
vlaming







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Cosma

  • Forumlid
Re: WIE ER STRAKS UIT GAAT!
« Reactie #21 Gepost op: 18-02-2002, 19:47:30 »

Citaat



goed opgelet mahtob (als het waar is ten minste)

thanx
vlaming



Ik heb het even nagekeken, en het klopt inderdaad, knap gedaan Mahtob!
Volgende week dus Karen exit (en Prince blijft nog even ;) )







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re: WIE ER STRAKS UIT GAAT!
« Reactie #22 Gepost op: 18-02-2002, 23:16:38 »
*zucht* Nu zijn er dus 2 manieren om te bekijken wie er af gaat vallen. Maar dan is de vraag welke je moet nemen... :P.

Nog heel even een oude quote:
Citaat
Ik denk dat je nu mail gaat krijgen van jantien.org dat je eraf moet.  


Nou, ik kreeg wel mail van ze, maar dat was omdat ik dacht dat Jantien de mol was:

Citaat
We zijn blij dat je denkt dat jantien de mol is. Dat hopen de webmasters van Jantien.org ook, al twijfelen ze na de vorige uitzending wel een heel klein beetje...

Jantien.org


Ben ik ff blij dat ik m'n hotmail account heb opgegeven hier  ;)







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Chiara

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIE ER STRAKS UIT GAAT!
« Reactie #23 Gepost op: 19-02-2002, 08:37:59 »

Citaat

goed opgelet mahtob (als het waar is ten minste)

thanx
vlaming

Wow! Dat klinkt als een ondubbelzinnige!

Als Karen vrijdag afvalt, ben ik in ieder geval overtuigd.

Ben benieuwd of ze dit er dan de komende weken inlaten, d.w.z. nu het opgemerkt is.







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIE ER STRAKS UIT GAAT!
« Reactie #24 Gepost op: 19-02-2002, 09:51:52 »

Citaat


Wow! Dat klinkt als een ondubbelzinnige!

Als Karen vrijdag afvalt, ben ik in ieder geval overtuigd.

Ben benieuwd of ze dit er dan de komende weken inlaten, d.w.z. nu het opgemerkt is.


het klinkt super inderdaad, toch één bedenking. deze theorie kun je enkel toepassen als de kandidaat die de week daarop afvalt in beeld werd gebracht bij de afvalronde.
stel nu dat kerstin volgende week afvalt dan kun je geen groot groen scherm tonen, ze kwam immers niet aan bod in de afvalronde......maar ik geloof er wel in, karen wordt het volgende mol-slachtoffer

voorlopig klopt het ook deze theorie =
wie als 1e in beeld kwam bij afl1, viel af.
wie als 2e in beeld kwam bij afl2 viel af
deze theorie laat het echter niet mogelijk vooraf te voorspellen wie gaat afvallen

mvg
vlaming









« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re: Wie er straks uit gaat!
« Reactie #25 Gepost op: 19-02-2002, 09:59:39 »
Vlaming zou het niet zomaar kunnen da ze van iedereeen beelden maken bij de executies en dat wij slechts stukken zien en dus zeker kunnen bepalen wie er wanneer een volledig groen scherm krijgt.

Ik vind de tip van die schermen beter op dit moment dan van de filmps in begin, want die gebruikten ze vorig jaar







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie er straks uit gaat!
« Reactie #26 Gepost op: 19-02-2002, 10:05:26 »

Citaat

Vlaming zou het niet zomaar kunnen da ze van iedereeen beelden maken bij de executies en dat wij slechts stukken zien en dus zeker kunnen bepalen wie er wanneer een volledig groen scherm krijgt.



dat geloof ik niet, volgens mij stoppen ze wanneer er iemand afvalt. (welke zin heeft het nog verder te doen??????)

wel is het zo dat de redaktie waarschijnlijk VOORAF weet wie wanneer gaat afvallen, dit werd toch eens verteld door de firma woestijnvis, ze doen namelijk zeer uitvoerige screenings van de kandidaten

Citaat


Ik vind de tip van die schermen beter op dit moment dan van de filmps in begin, want die gebruikten ze vorig jaar


idem !

cheers
vlaming







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Chiara

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie er straks uit gaat!
« Reactie #27 Gepost op: 19-02-2002, 10:42:44 »

Citaat
dat geloof ik niet, volgens mij stoppen ze wanneer er iemand afvalt. (welke zin heeft het nog verder te doen??????)

wel is het zo dat de redaktie waarschijnlijk VOORAF weet wie wanneer gaat afvallen, dit werd toch eens verteld door de firma woestijnvis, ze doen namelijk zeer uitvoerige screenings van de kandidaten

Ik denk dat wanneer de executie begint, de redactie exact weet wie er af gaat vallen, simpelweg op basis van de computergegevens; daar hebben ze uiteraard gewoon inzicht in. Is het immers niet zo dat de mol ook elke week te horen krijgt wie er op hem/haar heeft gestemd?

Dat biedt de programmamakers tevens de gelegenheid de executie te 'regisseren', d.w.z. eerst een groot aantal groene schermen te laten verschijnen en daarna pas het rode. Ik denk alleen niet dat ze iedereen zullen filmen, want na het een-na-laatste scherm zou de afvaller natuurlijk direct weten dat dat van hem rood wordt, waardoor de spanning wegvalt. Ze kunnen echter een heel eind gaan daarin.

Stel dat dit idd een hint is, dan is deze er natuurlijk pas achteraf in gemonteerd, omdat ze in Portugal m.i. onmogelijk met zekerheid konden weten wie de keren erop zouden afvallen. In Nederland wisten ze o.b.v. de beschikbare afval-info natuurlijk of het een bruikbare hint was.

De redactie zal best een idee hebben van wie er ongeveer wanneer wegvalt, maar dit met zekerheid kunnen voorspellen op basis van 'kandidaten-kennis' lijkt me ondoenlijk.







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re: Wie er straks uit gaat!
« Reactie #28 Gepost op: 19-02-2002, 12:29:14 »
als dit groene scherm een hint is, is het zeker achteraf in gemonteerd, maar ik ben er eigenlijk meer en meer van overtuigd dat het echt zo is. Dus blijf ik nog ff bij Prince als Mol








« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re: Wie er straks uit gaat!
« Reactie #29 Gepost op: 19-02-2002, 12:46:06 »
Er wordt gezegd dat op basis van de introfilms prince er volgende keer uitgaat, da zou goed kunnen hoewel dat al gebruikt is, maar dan praten we over de volgende keer, over dick ( fietst), Kerstin ( deken), maar niet over karen, maar volgens mij staat zij aan de post en heeft dus via walkietalkie contact met oa kerstin, George en John ( kerstin en George in beeld gezien met dekens, John horen we haar roepen).

Dus kan zij ook wel weg daarna, maar ik geloof toch in de groene schermen







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie er straks uit gaat!
« Reactie #30 Gepost op: 19-02-2002, 12:49:22 »
Citaat


Ik denk dat wanneer de executie begint, de redactie exact weet wie er af gaat vallen, simpelweg op basis van de computergegevens; daar hebben ze uiteraard gewoon inzicht in.


ja natuurlijk weten ze dat, maar ze weten waarschijnlijk ook al wie er in de volgende aflevering gaat afvallen (zo werd toch eens verteld door de mensen van woestijnvis)


Citaat


Stel dat dit idd een hint is, dan is deze er natuurlijk pas achteraf in gemonteerd, omdat ze in Portugal m.i. onmogelijk met zekerheid konden weten wie de keren erop zouden afvallen. In Nederland wisten ze o.b.v. de beschikbare afval-info natuurlijk of het een bruikbare hint was.



zo'n groen scherm acheraf monteren is geen probleem, maar wat dan als de kandidaat die de week daarop afvalt NIET in beeld werd gebracht bij de afvalronde?????

om die kans te beperken lijkt het me logisch dat ze DE MOL NIET(!!!!) in beeld brengen bij de executie

ff checken wie nog niet in beeld kwam tot nu toe (BRB)

AFVALRONDE I
Ellen, Dick, Paméla, Harry, George, Erik(exit)
AFVALRONDE II
John, Karen, Prince, George, Jantien en Paméla (exit)

BESLUIT =
========
KERSTiN IS DE ENIGE DIE NOG NIET GETOOND WERD IN DE AFVALRONDE!!!!!!!!!!!!!!!!! ze krijgt een extra notering naast haar naam nu

Groetjes
Vlaming
 












nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Chiara

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie er straks uit gaat!
« Reactie #31 Gepost op: 19-02-2002, 13:13:21 »

Citaat

ja natuurlijk weten ze dat, maar ze weten waarschijnlijk ook al wie er in de volgende aflevering gaat afvallen (zo werd toch eens verteld door de mensen van woestijnvis)

Het lijkt me toch echt dat ze bij benadering een idee hebben en dat ze dat ook bedoeld hebben. Het zijn geen helderzienden. Ze weten toch niet twee dagen vantevoren hoe iemand het er bij de test vanaf gaat brengen?







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie er straks uit gaat!
« Reactie #32 Gepost op: 19-02-2002, 13:16:22 »

Citaat


Het lijkt me toch echt dat ze bij benadering een idee hebben en dat ze dat ook bedoeld hebben. Het zijn geen helderzienden. Ze weten toch niet twee dagen vantevoren hoe iemand het er bij de test vanaf gaat brengen?


ik heb eens een interview gelezen met de mensen van woestijnvis en daarin stond dat ze VOORAF wisten wie de mol was (vrij logisch huh), maar ook wie zou winnen/verliezen. de link naar dat interview kan ik ff niet vinden (kan ook in de H.U.M.O. geweest zijn trouwens)

groetjes
vlaming







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Chiara

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie er straks uit gaat!
« Reactie #33 Gepost op: 19-02-2002, 13:21:01 »

Citaat

zo'n groen scherm acheraf monteren is geen probleem, maar wat dan als de kandidaat die de week daarop afvalt NIET in beeld werd gebracht bij de afvalronde?????

Zoals ik al zei, ze kunnen een groot aantal groene schermen filmen (bv. alle kandidaten -2). Daarbij kunnen ze dan de betreffende kandidaten in beeld nemen, maar hoeven dat niet persé uit te zenden. Dat kan achteraf in Nederland gemonteerd worden zoals ze willen, nadat aan de hand van de beschikbare shots besloten is of het een bruikbare hint is; misschien zijn ze er wel pas in Nederland opgekomen.







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re: Wie er straks uit gaat!
« Reactie #34 Gepost op: 19-02-2002, 13:22:54 »
sterker nog het stond in de hUMO, ik heb het gelezen in een interview met Michiel geloof ik en volgens mij heeft hij ook ooit gezegd op tv ( de laatste show) dat ze vrijwel meteen konden zeggen wie kandidaat was voor winnaar en verliezer puur op basis van het vooronderzoek wat ze doen naar de kandidaten.

ik weet van 3 vd 4 mollen in Be en Nl dat er banden waren met de producenten of met tv in het algemeen, was er die ook bIj Nico, iemand die dit weet.

Want ik ben op zoek naar banden tussen deelnemers en id of met tv, voor prince is die er duideliujk, ellen heeft mama cash met angela gemeen







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie er straks uit gaat!
« Reactie #35 Gepost op: 19-02-2002, 13:25:01 »

Citaat


Zoals ik al zei, ze kunnen een groot aantal groene schermen filmen (bv. alle kandidaten -2). Daarbij kunnen ze dan de betreffende kandidaten in beeld nemen, maar hoeven dat niet persé uit te zenden. Dat kan achteraf in Nederland gemonteerd worden zoals ze willen, nadat aan de hand van de beschikbare shots besloten is of het een bruikbare hint is; misschien zijn ze er wel pas in Nederland opgekomen.


dat geloof ik niet  ;)  volgens mij worden de executie's uitgezonden zoals ze zijn opgenomen, met ongeveer halverwege de EXIT.....maar jah, we zullen het wellicht nooit weten tenzij er ex-kandidaten zijn  :P

ciao
vlaming







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Chiara

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie er straks uit gaat!
« Reactie #36 Gepost op: 19-02-2002, 13:25:03 »

Citaat

ik heb eens een interview gelezen met de mensen van woestijnvis en daarin stond dat ze VOORAF wisten wie de mol was (vrij logisch huh), maar ook wie zou winnen/verliezen. de link naar dat interview kan ik ff niet vinden (kan ook in de H.U.M.O. geweest zijn trouwens)

Maar de discussie hier gaat er toch niet over wie er uiteindelijk wint/verliest, maar wie in WELKE volgende afleveringen gaat afvallen?







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Chiara

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie er straks uit gaat!
« Reactie #37 Gepost op: 19-02-2002, 13:30:46 »

Citaat

dat geloof ik niet  ;)  volgens mij worden de executie's uitgezonden zoals ze zijn opgenomen, met ongeveer halverwege de EXIT.....maar jah, we zullen het wellicht nooit weten tenzij er ex-kandidaten

Met alle respect, maar tegen zoveel goedgelovigheid kan ik niet op.

Enig idee hoeveel er op tv wordt gemanipuleerd via montage?







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie er straks uit gaat!
« Reactie #38 Gepost op: 19-02-2002, 14:39:14 »

Citaat


Enig idee hoeveel er op tv wordt gemanipuleerd via montage?


heel veel, maar ik dacht nu net dat er bij de afvolronde niet gefoefeld werd???  

respect
vlaming







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie er straks uit gaat!
« Reactie #39 Gepost op: 19-02-2002, 14:42:23 »

Citaat


Maar de discussie hier gaat er toch niet over wie er uiteindelijk wint/verliest, maar wie in WELKE volgende afleveringen gaat afvallen?


yeah , en DAT voorspellen is wellicht zelfs te moeilijk voor de mensen van de redaktie.......maar als ze dan werkelijk alle kandidaten in de afvolronde aan bod laten komen (zoals je schrijft) is dat natuurlijk geen probleem.

peace
vlaming









« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
nevermind what's been selling, it's what you're buying