Auteur Topic: Aanwijzingen naar WINNAAR/VERLIEZER (deel 2)  (gelezen 10765 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aanwijzingen naar WINNAAR/VERLIEZER (deel 2)
« Reactie #20 Gepost op: 1-04-2002, 15:46:07 »

Ik hoop wel dat Jantien wint, ze is de leukste. en Ellen is ook de mol ja. En J1 - J10 - Jan10 ???


Of 't is weer 'n aanwijzing naar de eerstvolgende afvaller. Dus Jantien vliegt er in afl. 9 uit? Maar dat dat zou gaan gebeuren had ik toch al zo'n beetje besloten.  ;)








Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aanwijzingen naar WINNAAR/VERLIEZER (deel 2)
« Reactie #21 Gepost op: 1-04-2002, 15:51:43 »
Is het nog iemand anders opgevallen dat in aflvereing 8 na de opdracht bij het circus J1 op die steen stond waar ze met z'n allen op zaten .. dus Jantie of John de winnaar ?? ???

ik heb het zelf niet gezien... maar we mogen niet vergeten dat de hints naar winnaar/verliezer er enkel kunnen in gemonteerd zitten. op moment van opnemen wisten ze natuurlijk nog niet wie ging winnen/verliezen. is het mogelijk dat die steen achteraf in de beelden gemonteerd werd?







« Laatst bewerkt op: 1-04-2002, 15:52:14 door vlaming »
nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:Aanwijzingen naar WINNAAR/VERLIEZER (deel 2)
« Reactie #22 Gepost op: 1-04-2002, 15:56:28 »
hmm .. ze zaten er op dus denk t niet, zal nog een keer goed kijken ! Video doet het inmiddels weer gelukkig ( nooit stekkertjes omdraaien ... ) net afl 5 tot 8 gekeken en alleen op de 4 overgebleven gelet.. schiet nog niet echt op







Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:Aanwijzingen naar WINNAAR/VERLIEZER (deel 2)
« Reactie #23 Gepost op: 1-04-2002, 19:53:08 »
Ik vrees dat ik weer een siets te vroeg was met het trekken van comclusies, dit leek er niet echt ingemonteerd. helaas :) toch moeten er ergens aanwijzingen inzitten naar de volgende afvaller en de verliezer want je kan er op de officiële site op stemmen ..







Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Aanwijzingen naar WINNAAR/VERLIEZER (deel 2)
« Reactie #24 Gepost op: 1-04-2002, 20:34:01 »
Mag je niet gewoon gokken dan? :-[







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aanwijzingen naar WINNAAR/VERLIEZER (deel 2)
« Reactie #25 Gepost op: 1-04-2002, 20:58:05 »
Tuurlijk Pino  ;)








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Aanwijzingen naar WINNAAR/VERLIEZER (deel 2)
« Reactie #26 Gepost op: 1-04-2002, 21:05:53 »
ja, lijkt mij ook....







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Rose

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aanwijzingen naar WINNAAR/VERLIEZER (deel 2)
« Reactie #27 Gepost op: 5-04-2002, 10:32:29 »

maar het bord van George (met rare tegeltjes-achtergrond) zou natuurlijk wel een Mol hint KUNNEN zijn


Als in: Zo wist de mol welke uitspraak bij hem hoorde en hij dus niet moest kiezen?








Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aanwijzingen naar WINNAAR/VERLIEZER (deel 2)
« Reactie #28 Gepost op: 5-04-2002, 10:41:22 »

Als in: Zo wist de mol welke uitspraak bij hem hoorde en hij dus niet moest kiezen?


nee , de mol wist dat wel hoor (voorkennis). de tegeltjes- achtergrond beschouw ik als een hint voor de kijker, nl. een verwijzing naar de tegeltjesschilder (collega kunstenaar) Jorge Colaço , meteen ook verwijzend naar de spellingsfout in aflevering 2 (Golaco)

groetjes
vlaming







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aanwijzingen naar WINNAAR/VERLIEZER (deel 2)
« Reactie #29 Gepost op: 6-04-2002, 12:22:17 »
Ellen ging is er uit, haar zege-gebaar was dus geen hint  :-/

maar we blijven geloven dat JOHN het zwarte schaap wordt van de serie, de verliezer dus (en er is ook nog die grote "2" in de eerste aflevering)

*JANTIEN zal dan winnen, omdat george de mol is, dat ze haar naam in hoofdletters schrijft (test alf 7) kan een bijkomde hint zijn

bovendien krijgen we in aflevering 6 & 7 biechts te zien in alfabetische volgorde als je George door Mol vervangt en Jantien door winnaar.
aflevering 6 = Harry - John - George - Prince - Jantien
aflevering 7 = Ellen - Harry - John - George - Jantien

dat zal dus m'n ultieme pool zijn

groetjes
vlaming







nevermind what's been selling, it's what you're buying

aggie

  • Gast
Re:Aanwijzingen naar WINNAAR/VERLIEZER (deel 2)
« Reactie #30 Gepost op: 6-04-2002, 12:23:57 »
Maar John stemt op George en antien lijkt te twijfelen tussen John en George....








Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aanwijzingen naar WINNAAR/VERLIEZER (deel 2)
« Reactie #31 Gepost op: 6-04-2002, 12:31:42 »

Maar John stemt op George en antien lijkt te twijfelen tussen John en George....


daar baseer ik me niet op aggie, want wanneer werd dat gezegd? je weet het nooit zeker....ik vond het ook wel raar dat ze beiden plots george gaan verdenken terwijl zijn naam voorheen nooit gevallen was bij een test ???

greetz
vlaming







nevermind what's been selling, it's what you're buying

aggie

  • Gast
Re:Aanwijzingen naar WINNAAR/VERLIEZER (deel 2)
« Reactie #32 Gepost op: 6-04-2002, 12:34:42 »
Maar deze aflevering was zo duidelijk. Ook voor de kandidaten denk ik.

Alle anderen hebben geen steek laten vallen deze afl en George deed niets anders. Het was alsof we, net als vorig jaar, met de neus op de feiten moeten worden gedrukt. Ellen viel natuurlijk ook overduidelijk af voor iedereen. Dan blijft er weinig over.








Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aanwijzingen naar WINNAAR/VERLIEZER (deel 2)
« Reactie #33 Gepost op: 6-04-2002, 12:38:06 »
als ze wakker worden en jantien gaat nadenken komt ze natuurlijk bij george als mol, ze had toch een bevoorrechte positie bij die ondervraging .....

dus dan stemmen ze beiden op george , en dan is het een loting. ik heb niet echt veel aanwijzingen maar ik gok toch dat jantien wint

greetz
vlaming







nevermind what's been selling, it's what you're buying

aggie

  • Gast
Re:Aanwijzingen naar WINNAAR/VERLIEZER (deel 2)
« Reactie #34 Gepost op: 6-04-2002, 13:03:44 »
Als Jantien de winnaar wordt, heeft ze ongehoord veel voordeel gehad bij de ondervraging.
Maar dan had Ellen maar moeten gaan ondervragen ;)








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aanwijzingen naar WINNAAR/VERLIEZER (deel 2)
« Reactie #35 Gepost op: 6-04-2002, 23:15:03 »

bovendien krijgen we in aflevering 6 & 7 biechts te zien in alfabetische volgorde als je George door Mol vervangt en Jantien door winnaar.
aflevering 6 = Harry - John - George - Prince - Jantien
aflevering 7 = Ellen - Harry - John - George - Jantien


Hoe jij toch iedere keer weer aan zulke nieuwe aanwijzingen komt, blijf voor mij 'n raadsel. ;)  Maar wel geweldig gevonden! Vooral omdat 't in 2 afleveringen zo is, zie ik 't ook wel als (zeker als mogelijke!) aanwijzijng.  :)

Citaat
dat zal dus m'n ultieme pool zijn


George mol, Jantien winnaar, John verliezer. Hier ga ik ook maar voor, je hebt me helemaal overtuigd! (eerlijk gezegd zou ik hier ook al voor gekozen hebben zonder deze aanwijzing, maar toch leuk dat dit weer bevestigd dat 't 'n goede keuze is!)  ;)








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Aanwijzingen naar WINNAAR/VERLIEZER (deel 2)
« Reactie #36 Gepost op: 7-04-2002, 10:35:54 »
volgens mij komt dat gewoon van Erik TKS...
maar kijk, ik denk dat als george de mol is, het logisch is dat jantien de winnaar is en john de verliezer: jantien heeft zich ook wel blind gestaart op karen, maar heeft zich, voor zover ik heb gezien, veel sneller hersteld door gelijk haar ogen open te houden voor de mol... john had hier langer voor nodig en heeft volgens mij ook essentiële dingetjes gemist







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

aggie

  • Gast
Re:Aanwijzingen naar WINNAAR/VERLIEZER (deel 2)
« Reactie #37 Gepost op: 7-04-2002, 10:40:21 »
Maar John koos voor George de afgelopen afl en daarvoor twijfelde hij ook al over hem.
Dus was hij er wel vroeg bij imho :)
Sneller dan Jantien.
Dus mijn gok is:

John wint en George is de mol.








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Aanwijzingen naar WINNAAR/VERLIEZER (deel 2)
« Reactie #38 Gepost op: 7-04-2002, 10:43:18 »
oke, ik bedenk me nu ineens iets:
jantien heeft in afl. 9 veel meer tijd doorgebracht met george. natuurlijk had john dat ook ff bij de estafette opdracht, maar bij het verhoor had jantien een prominente rol zodat ze kon overzien wie er loog en wie niet waardoor ze heel wat voor heeft op john. hierdoor weet ze waarschijnlijk gewoon iets meer...







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aanwijzingen naar WINNAAR/VERLIEZER (deel 2)
« Reactie #39 Gepost op: 7-04-2002, 12:25:44 »

volgens mij komt dat gewoon van Erik TKS...


klopt  ;) waarvoor mijn dank aan ERIK TKS, wel jammer dat hij zelf geen waarde hecht aan die theorie want jantien is nog steeds zijn Mol ;)

greetz
vlaming







nevermind what's been selling, it's what you're buying