Auteur Topic: Column: Verborgen aanwijzingen  (gelezen 6785 keer)

Offline Niuno

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Column: Verborgen aanwijzingen
« Reactie #20 Gepost op: 9-02-2002, 03:00:47 »

Citaat

Persoonlijk heb ik het vermoeden dat er op een gegeven moment weer iemand terugkomt in het spel die al eerder afgevallen is. Misschien is het dus handig dat je in de pool ook op afgevallen kandidaten nog als mol kan stemmen, al lijkt me als mijn theorie klopt het niet erg logisch dat de mol afvalt en later weer terugkomt.

Dit zou best een leuke streek kunnen zijn van de mol-makers, DeMol kan zo mooi 1 aflevering op de achtergrond kunnen gaan mollen. Maar het hoeft niet perse DeMol te zijn die terugkomt, het zou ook een afgevallen kandidaat kunnen zijn voor een herkansing. Bijv. Erik, die vanavond als eerste afviel. Misschien komt Erik zelfs volgende week al terug en had hij het helemaal niet fout bij zijn keuze dat Ellen DeMol zou kunnen zijn. Misschien probeert de Avro ons zo een loer te draaien, waardoor niemand (de tv-kijkers) haar meer verdenkt, terwijl ze toch stiekum wel DeMol is.

Vragen, vragen vragen.

Gr. Wilm

« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Nouky

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #21 Gepost op: 9-02-2002, 12:11:07 »
Karen is als enige 33 jaar. Als je op de officiele site kijkt naar de hints--> foto`s zie je 2 keer een foto met het getal 3. 3+3=33 jaar? Of is dit te vergezocht? ??? ???
Citaat

Mooie column broer.
Er staan idd vreemde zaken op die site betreffende de persoonlijke info van de kandidaten, wat vind je van deze:

Karin 33 jaar:
Ze draagt regelmatig een bloes uit 1965.....

Offline dumbytje

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 9-02-2002, 12:38:29 »
Ik heb misschien iets heel belangrijk ontdekt: Er zijn 10 afleveringen, maar er valt maar 8X iemand af dus kan het zijn dat eric in één van de volgende uitzendingen terugkomt, en dan kan ellen nog altijd de mol zijn.

Groetjes,
Dumbytje

Offline heike

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 9-02-2002, 13:44:05 »
hmm, ik zou de zogenaamde aanwijzingen op de molsite niet zo heel serieus nemen hoor. Evenals de aanwijzingen van de eerste aflevering... Vergeet niet dat de makers kunnen kiezen uit uren beeldmateriaal! De eerste aflevering is vooral bedoeld anderen verdacht te maken, en de mol juist onopvallend te laten zijn. De eerste indruk blijkt namelijk moeilijk te veranderen. Het zou mij niet verbazen als de minst verdachte persoon de mol blijkt, namelijk john. En de meest verdachte persoon misschien wel de winnaar, namelijk ellen...
Pff, kan bijna niet achten tot de tweede aflevering ;)

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 9-02-2002, 13:50:49 »
na aflevering 1 weet je al dat ellen de mol NIET kan zijn (stemgedrag erik), het zou me dan ook niet verwonderen dat ze volgende week al naar huis moet (meteen een eerste verrassing want nu al denken vele dat ellen de mol is).

nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline heike

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 9-02-2002, 14:14:53 »
"... na aflevering 1 weet je al dat ellen de mol NIET kan zijn (stemgedrag erik), het zou me dan ook niet verwonderen dat ze volgende week al naar huis moet (meteen een eerste verrassing want nu al denken vele dat ellen de mol is)..."

Misschien, zou best verrassend zijn. Overigens, het stemgedrag van erik betekent niet dat ellen geen mol kan zijn. Het aantal juist beantwoorde vragen en tijd waarin dat gebeurt zijn ook bepalend... misschien wist erik te weinig over ellen, en was hij gewoon te langzaam.

Maar dat maakt niet uit, ik denk ook niet dat ellen de mol is  :)
Ik blijf even bij john, om zijn low profile. Maar meer dan een eerst indruk is het niet hoor.

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 9-02-2002, 14:34:50 »
heike schreef >>>
het stemgedrag van erik betekent niet dat ellen geen mol kan zijn. Het aantal juist beantwoorde vragen en tijd waarin dat gebeurt zijn ook bepalend... misschien wist erik te weinig over ellen, en was hij gewoon te langzaam.>>>>

theoretisch een juiste redenering, maar aangezien alle vragen over DE MOL gaan heeft Erik al zijn vragen ingevuld aan de hand van Ellens doen en laten. ik kan me dan ook niet voorstellen dat hij slechter

nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline hajaa

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 9-02-2002, 21:07:28 »
hello,

Ik denk nu dat Karen de mol is : ze was bij de laatsen om af te dalen en bleef dus wat controle bij de bagage en ze stond aan de telefoon bij de port opdracht, waar ze van de tijd afdeed.
Maar !!!  Als Karen volgende week nu eens zou afvallen, moeten we gewoon kijken naar de volgorde waarop ze in de eerste aflevering zijn voorgesteld. Erik kwam als eerste in beeld, Vlaming heeft ergens anders in het forum de verdere volgorde gezet, en volgens hem was Karen de tweede. Valt zij dus volgende week af dan hebben we de hint gevonden.

De volgorde van afvallen is dan de volgorde van voorstellen in de eerste aflevering (zal misschien niet elke week zelfde volgorde zijn) waarbij de derde laatste dus de verliezer is en de enige vraag die overblijft is : tonen ze nu de winnaar of de mol als laatste?

'T zou wel jammer zijn om het op zo'n manier te ontdekken.

Wat denken jullie?

Offline rozefantje

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 9-02-2002, 21:25:51 »
Volgens mij hebben ze die hint van de volgorde van het introfilmpje in e eerste serie al gebruikt, lijkt me niet echt logisch dat ze dat nu weer doen.

Sandra

In het land der blinden is de mol koning