Auteur Topic: Verzoek aan de 'Enigeechtemol2002' (deel 4)  (gelezen 28554 keer)

Offline ingrid

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Verzoek aan de 'Enigeechtemol2002' (deel 4)
« Reactie #40 Gepost op: 11-04-2002, 13:04:22 »
Zou het op aflevering 2 kunnen slaan ?  Op deze pagina is,was niets te vinden  http://www.go.to/albazzaz.  









Offline mollen-fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • de mol zoeken is leuker dan hem vinden!
Re:Verzoek aan de 'Enigeechtemol2002' (deel 4)
« Reactie #41 Gepost op: 11-04-2002, 13:10:16 »

http://go.to... en je komt uit bij:
www.john.i.am  john@i.am  
www.go.to/john  john@go.to  
www.fly.to/john  john@fly.to

HEBBES!!


hieruit kun je dus opmaken dat JOHN de mol is? zit ik dan toch goed vanaf aflevering 3???
andere mensen nog ideeen?








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Verzoek aan de 'Enigeechtemol2002' (deel 4)
« Reactie #42 Gepost op: 11-04-2002, 13:12:23 »
ze zijn toch helemaal niet op die site geweest? maar wat ik me al enige tijd geleden bedacht en wat ik nu dan maar post is het volgende: zou het kunnen dat de eerste muzikale aanwijzing bij de laatste aflevering hoort, de tweede bij de aan na laatste etc. misschien dat het dan ook klopt?








Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

aggie

  • Gast
Re:Verzoek aan de 'Enigeechtemol2002' (deel 4)
« Reactie #43 Gepost op: 11-04-2002, 13:14:17 »
Het leuke is dat als je www.go.to intikt, je eigenlijk echt nergens komt. In plaats daarvan kom je bij een reclame-praatje van de facilitator, met verwijzingen naar John. Als dit klopt stel ik een standbeeld voor Nouky voor :D








Offline mollen-fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • de mol zoeken is leuker dan hem vinden!
Re:Verzoek aan de 'Enigeechtemol2002' (deel 4)
« Reactie #44 Gepost op: 11-04-2002, 13:16:30 »
ik smeek de mol nu: wil je alsjeblieft, :-* smeek smeek smeek :-*, nog eren aanwijzing erop zetten die naar jezelf leid en niet naar de winnaar of verliezer ofzo.  :-*pleeeeaaasssseeeee....... :-*








Offline Nouky

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Verzoek aan de 'Enigeechtemol2002' (deel 4)
« Reactie #45 Gepost op: 11-04-2002, 13:18:57 »
Het leuke is dat als je www.go.to intikt, je eigenlijk echt nergens komt. In plaats daarvan kom je bij een reclame-praatje van de facilitator, met verwijzingen naar John. Als dit klopt stel ik een standbeeld voor Nouky voor  

Leuk! En dan mag George `m ontwerpen ;D








Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Verzoek aan de 'Enigeechtemol2002' (deel 4)
« Reactie #46 Gepost op: 11-04-2002, 13:22:29 »
Wow, ik ben wel vereerd dat deenigeechte op mijn post gereageerd heeft! Wat ik ermee moet, weet ik nog niet zo goed, maar tnx anyway! :D


maar wat ik me al enige tijd geleden bedacht en wat ik nu dan maar post is het volgende: zou het kunnen dat de eerste muzikale aanwijzing bij de laatste aflevering hoort, de tweede bij de aan na laatste etc. misschien dat het dan ook klopt?

Tja, Doris, ik heb iets dergelijks ook al eens geopperd in het topic over de muzikale aanwijzingen. Dus dat onze aanname dat de aanwijzing altijd op de voorgaande aflevering (of 1 van de voorgaande afleveringen) moest slaan, misschien niet juist is. Maar anderen dachten toen dat, omdat de WIDM-redactie ons wil laten geloven dat de afvallers de bandjes meenamen, de aanwijzingen moeten kloppen met de tijdslijn (als je begrijpt wat ik bedoel) en dus niet kunnen slaan om iets dat nog moet gaan gebeuren.

Ikzelf denk dat er nog een goede mogelijkheid is dat de aanwijzingen misschien niet in de 'juiste' volgorde zijn gedraaid, maar helemaal andersom lijkt me ook niet te kunnen. Hoe kun je 2x Bicycle Race koppelen aan aflevering 7 en 8?








Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Verzoek aan de 'Enigeechtemol2002' (deel 4)
« Reactie #47 Gepost op: 11-04-2002, 13:23:11 »

Het leuke is dat als je www.go.to intikt, je eigenlijk echt nergens komt. In plaats daarvan kom je bij een reclame-praatje van de facilitator, met verwijzingen naar John. Als dit klopt stel ik een standbeeld voor Nouky voor :D


www.go.to is de pagina waar je een easy to remember URL kan aanvragen, zover ik me kan herinneren staat er al altijd voorbeeld john op die pagina.....dit werd ook al geopperd na aflevering 2 , toen werd er niet echt veel geloof aan gehecht. het kan natuurlijk altijd  ???







nevermind what's been selling, it's what you're buying

aggie

  • Gast
Re:Verzoek aan de 'Enigeechtemol2002' (deel 4)
« Reactie #48 Gepost op: 11-04-2002, 13:25:16 »
Klopt vlaming. Maar nu doen we het naar aanleiding van een post van deenigechtemol2002!!








Offline deenigeechtemol

  • Erkend Insider
Re:Verzoek aan de 'Enigeechtemol2002' (deel 4)
« Reactie #49 Gepost op: 11-04-2002, 13:26:33 »
ZOEKT en gij zult NIETS vinden!









aggie

  • Gast
Re:Verzoek aan de 'Enigeechtemol2002' (deel 4)
« Reactie #50 Gepost op: 11-04-2002, 13:27:41 »
Alweer een reactie van deenigeechtemol. Wat doen we hiermee  ???








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Verzoek aan de 'Enigeechtemol2002' (deel 4)
« Reactie #51 Gepost op: 11-04-2002, 13:27:58 »
Citaat
Maar anderen dachten toen dat, omdat de WIDM-redactie ons wil laten geloven dat de afvallers de bandjes meenamen, de aanwijzingen moeten kloppen met de tijdslijn (als je begrijpt wat ik bedoel) en dus niet kunnen slaan om iets dat nog moet gaan gebeuren.

ja jayne, ik snap wat je bedoeld, maar ik geloof daar dus gewoon niet in, en jij ook niet volgens mij... misschien staan de fragmenten wel steeds omgewisseld.
dus fragment 1 hoort bij 3, en 2 bij 2. 3 bij 4 en 4 bij 3, etc...







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Verzoek aan de 'Enigeechtemol2002' (deel 4)
« Reactie #52 Gepost op: 11-04-2002, 13:28:45 »

Klopt vlaming. Maar nu doen we het naar aanleiding van een post van deenigechtemol2002!!


ik zag het ja......go.to is wel 'n nederlandse firma, die veel publicitiet kreeg in de serie, werkten ze als tegenprestatie mee aan WIDM door een hint op hun mainpage te zetten? hopelijk niet ;)







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Verzoek aan de 'Enigeechtemol2002' (deel 4)
« Reactie #53 Gepost op: 11-04-2002, 13:32:39 »

Ga naar ... en je zult NIETS vinden.
Ja, Vlaming, dat voorbeeld van John stond er altijd al, heb ik ook van meerdere mensen gehoord.
Maar daarom kan deenigeechtemol er hier wel naar verwijzen bij deze cryptische hint, natuurlijk. Die naam kwam gewoon mooi uit, dan. ;)

Maar ja, hoe moet je het dan uitleggen? NIETS betekent 'John is niet de mol'? Of : Je vindt NIETS, maar de naam die je ziet is die van de mol?








aggie

  • Gast
Re:Verzoek aan de 'Enigeechtemol2002' (deel 4)
« Reactie #54 Gepost op: 11-04-2002, 13:33:51 »
De enigeechtemol heeft alweer gereageerd:

ZOEKT en gij zult NIETS vinden!

Dit moeten we even niet negeren, dacht ik...
Ik kan er nog niks mee...










Offline mollen-fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • de mol zoeken is leuker dan hem vinden!
Re:Verzoek aan de 'Enigeechtemol2002' (deel 4)
« Reactie #55 Gepost op: 11-04-2002, 13:34:39 »
 >:(hey mol, lekker duidelijk ben je weer! maar niet heus! nog iemand met echte ontdekkingen??  ??? ik wordt hier echt parranoia van.








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Verzoek aan de 'Enigeechtemol2002' (deel 4)
« Reactie #56 Gepost op: 11-04-2002, 13:34:56 »
ik denk het niet, en als het een engelstalige firma is vin ik "john" logisch... maar als ie nederlandstalig is hadden ze denk ik wel een andere naam genomen. niet per se jan, maar wel zoiets. bovendien is jan de vertaling van john... nou iig, et is best wel raar...







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Verzoek aan de 'Enigeechtemol2002' (deel 4)
« Reactie #57 Gepost op: 11-04-2002, 13:35:32 »

ZOEKT en gij zult NIETS vinden!

Er zit dit seizoen helemaal geen mol in?!  :o :o








Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Verzoek aan de 'Enigeechtemol2002' (deel 4)
« Reactie #58 Gepost op: 11-04-2002, 13:36:08 »

ZOEKT en gij zult NIETS vinden!


bij zoeken denk ik meteen aan google (beroepsmisvorming wellicht)  ;) en in 2e instantie denk ik meteen aan george golaco, van wie ik niets op internet kon vinden ..... ::)







nevermind what's been selling, it's what you're buying

aggie

  • Gast
Re:Verzoek aan de 'Enigeechtemol2002' (deel 4)
« Reactie #59 Gepost op: 11-04-2002, 13:38:10 »
Ik heb met google op het woord 'niets' gezocht en idd geen aanwijzing gevonden...we zoeken verder...

bij 'enige echte mol' vind ik een verwijzing naar Linda de Mol. Hebben we ook niks aan.







« Laatst bewerkt op: 11-04-2002, 13:39:52 door Aggie »