Auteur Topic: exit filmpje ellen  (gelezen 12547 keer)

Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:exit filmpje ellen
« Reactie #20 Gepost op: 10-04-2002, 22:25:30 »

Ik begrijp er niets van (ik heb ADSL), maar ik krijg niets te zien of te horen. Heeft iemand misschien een idee hoe dat kan?
Andere filmpjes lukten wel, op die van Harry na...)

George heeft met de verbinding gemold, lijkt me...  ;)
Too bad!

ambijans







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:exit filmpje ellen
« Reactie #21 Gepost op: 10-04-2002, 22:27:05 »
Nou, 't was weer 'n leuk filmpje en gek genoeg was de kwaliteit weer 'ns wat beter. Toch zaten er nog de nodige haperingen in (en dat ligt niet aan mijn computer!). Toch 'n beetje jammer dat zo'n tv-programma van niveau niet eens filmpjes met fasoenlijke kwaliteit op 't net kan zetten.

Maar effe snel wat dingetjes die me zo opvielen als ik naar Ellen luister:

* Ellen vindt dat alles op tv heel waarheidsgetrouw is en dat alles ook wordt uitgezonden hoe 't ook echt was;

* Bij de paintballopdracht wist ze dat de meeste op Prince hadden gestemd en had best gewild dat hij won, maar ze wilde niet express gaan verliezen. Bovendien dacht ze dat Prince zoveel beter als haar zou zijn dat hij 't nog van haar kon winnen ook al deed ze haar uiterste best. Ze was dus heel verbaasd dat ze 't spel won;

* Ze verteld dat iedereen elkaar nog geregeld ziet en dat iedereen wel goede vrienden met elkaar is geworden. Vooral met de mensen die er wat langer in hebben gezeten heeft ze 'n goede band opgebouwd. Jantien noemt ze zelfs haar 'heldin'.

* Over de open deuren die we zagen tijdens de ondervraagopdracht verteld ze ook nog iets. Ze zegt dat als zij uit haar cel werd gehaald voor verhoor of als ze terug werd gebracht, dat bij George en John de deur express werd opengedaan zodat zij kon zien dat John al 'n stoel had en dat George zelfs al 'n bed had gekregen;

* Aan 't einde van 't filmpke zegt ze dat ze ook met spanning naar de laatste aflevering vrijdag gaat kijken. Ze zegt dat 't ook voor haar nog allemaal 'n verassing is. Wel vreemd op zich, omdat de reunie al geweest is, maar misschien mag ze er niks over zeggen. Of misschien zijn ze wat kwaad op haar geweest dat ze in Schiffers.fm maandag losgelaten heeft dat ze goed zat kwa mol (en dat wij dus nu weten dat ze al zeker weet wie de mol is) en hebben haar nu gevraagd net te doen alsof die reunie nog niet is geweest en dat men ook nog niet weet de mol is.








aggie

  • Gast
Re:exit filmpje ellen
« Reactie #22 Gepost op: 10-04-2002, 22:31:59 »
* Aan 't einde van 't filmpke zegt ze dat ze ook met spanning naar de laatste aflevering vrijdag gaat kijken. Ze zegt dat 't ook voor haar nog allemaal 'n verassing is. Wel vreemd op zich, omdat de reunie al geweest is, maar misschien mag ze er niks over zeggen. Of misschien zijn ze wat kwaad op haar geweest dat ze in Schiffers.fm maandag losgelaten heeft dat ze goed zat kwa mol (en dat wij dus nu weten dat ze al zeker weet wie de mol is) en hebben haar nu gevraagd net te doen alsof die reunie nog niet is geweest en dat men ook nog niet weet de mol is.
Dat lijkt me een ultieme poging om verwarring te stichten. Lukt niet ;D
Maar ik wil het filmke ook zien :'(







« Laatst bewerkt op: 10-04-2002, 22:32:19 door Aggie »

Offline imka

  • Forumlid
Re:exit filmpje ellen
« Reactie #23 Gepost op: 10-04-2002, 22:33:59 »
en via de offic. site Aggie ? ook niks ?








aggie

  • Gast
Re:exit filmpje ellen
« Reactie #24 Gepost op: 10-04-2002, 22:36:55 »
Waar vind ik het filmpje danop de off. site?
Tis me nog iet gelukt daar, omdat ik er zelden kom een de geheime plekjes niet ken, zoals hier ;)








Offline imka

  • Forumlid
Re:exit filmpje ellen
« Reactie #25 Gepost op: 10-04-2002, 22:45:02 »
je gaat naar het forum, en daar naar de chat, en dan kan je het zien

succes !!








aggie

  • Gast
Re:exit filmpje ellen
« Reactie #26 Gepost op: 10-04-2002, 22:53:04 »
Het klinkt misschien erg dom, maar ik ben ingelogd en kan nu kiezen uit kamers. Ik kan ze selecteren, maar nergens zie ik een botum om de keuze te laten verwerken...ben ik blond? Ja dat ben ik idd ;) Geldt ook voor mannen schijnbaar.








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:exit filmpje ellen
« Reactie #27 Gepost op: 10-04-2002, 22:53:15 »

je gaat naar het forum, en daar naar de chat, en dan kan je het zien


Maar dan krijg je 't wel maar in ' t heel mini te zien.  :)

Mij lijkt trouwens dat je 't dan ook niet kan zien, ik heb dat zelf ook bij Dick en Angela gehad. Maar dan kan je toch nog altijd 't geluidsfragment van vlaming beluistern? Er is toch niet zo veel te zien bij dat filmpke en bovendien is de beeldkwaliteit nou ook nog steeds niet zo denderend.








aggie

  • Gast
Re:exit filmpje ellen
« Reactie #28 Gepost op: 10-04-2002, 22:55:59 »

Maar dan krijg je 't wel maar in ' t heel mini te zien.  :)

Mij lijkt trouwens dat je 't dan ook niet kan zien, ik heb dat zelf ook bij Dick en Angela gehad. Maar dan kan je toch nog altijd 't geluidsfragment van vlaming beluistern? Er is toch niet zo veel te zien bij dat filmpke en bovendien is de beeldkwaliteit nou ook nog steeds niet zo denderend.

Maar het geluidsfragment doet het dus ook niet.
Als vlaming weer on-line is vraag ik hem wel om het op te sturen...








Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:exit filmpje ellen
« Reactie #29 Gepost op: 10-04-2002, 23:12:55 »
kwalitiet vh filmpje is echt wel goed hoor deze week, alleen zie ik de dingen niet die imka zag, maar 't is dan ook al laat.....

cheers!
vlaming







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline imka

  • Forumlid
Re:exit filmpje ellen
« Reactie #30 Gepost op: 10-04-2002, 23:13:12 »

Het klinkt misschien erg dom, maar ik ben ingelogd en kan nu kiezen uit kamers. Ik kan ze selecteren, maar nergens zie ik een botum om de keuze te laten verwerken...ben ik blond? Ja dat ben ik idd ;) Geldt ook voor mannen schijnbaar.

normaal krijg je dan nog eens een log in knop. (heb het net even uitgeprobeerd, want ik ga nu altijd via vlaming zijn links)








aggie

  • Gast
Re:exit filmpje ellen
« Reactie #31 Gepost op: 10-04-2002, 23:14:51 »

normaal krijg je dan nog eens een log in knop. (heb het net even uitgeprobeerd, want ik ga nu altijd via vlaming zijn links)

Nou, dan ga ik ook via vlaming. Dank je imka








Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:exit filmpje ellen
« Reactie #32 Gepost op: 10-04-2002, 23:15:48 »
als je die direct link niet kan openen heeft het ook maar weinig zin naar de chat te gaan, want uiteindelijk linkt de chat naar dezelfde file.... als je begrijpt wat ik bedoel  :-/

ciao
vlaming







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:exit filmpje ellen
« Reactie #33 Gepost op: 10-04-2002, 23:31:48 »

kwalitiet vh filmpje is echt wel goed hoor deze week, alleen zie ik de dingen niet die imka zag, maar 't is dan ook al laat.....

Snap niet dat jullie geen goede kwaliteit hebben bij Ellen-filmpje! Was allerbeste van kwaliteit van alle filmpjes vond ik.

ambijans







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline imka

  • Forumlid
Re:exit filmpje ellen
« Reactie #34 Gepost op: 10-04-2002, 23:38:21 »

kwalitiet vh filmpje is echt wel goed hoor deze week, alleen zie ik de dingen niet die imka zag, maar 't is dan ook al laat.....


ligt meer dan waarschijnlijk aan mij hoor vlaming ! (of misschien bedoelde je die " 't is dan ook al laat" wel in die zin ?  ;) - ze ziet op dit uur dingen die er niet zijn)








Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:exit filmpje ellen
« Reactie #35 Gepost op: 10-04-2002, 23:41:52 »

Uhm ... ik had het denk ik bij andere filmpjes ook al ooit gemerkt, en ook hier zaten in het behang achter Ellen wat kleurschakeringen. Toen ik mijn ogen halfdicht deed, leek ik wel iets te zien (of zag ik ze vliegen ?) : Ellen in close-up, dan lijkt het wel of er rechts van haar, boven haar schouder (rechts in beeld bedoel ik) een projectie is van een foto (of negatief ervan) van George - bij de beelden van Ellen verder af is er links boven haar precies zo'n projectie van John (links) en Jantien (rechts).


ben filmpje nu aan het herbekijken , eerste keer had ik niet echt veel gekeken , vooral geluisterd. 't is wel raar dat de kwaliteit vd film plots een stuk hoger is, en nu ik het beter bekijk zie ik wel 'n paar rare dingen

later meer.......








nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:exit filmpje ellen
« Reactie #36 Gepost op: 10-04-2002, 23:42:48 »

ligt meer dan waarschijnlijk aan mij hoor vlaming ! (of misschien bedoelde je die " 't is dan ook al laat" wel in die zin ?  ;) - ze ziet op dit uur dingen die er niet zijn)


ik zie nu letters op het gordijn. zag jij dat ook  ???







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline imka

  • Forumlid
Re:exit filmpje ellen
« Reactie #37 Gepost op: 10-04-2002, 23:46:48 »
ik zie nu letters op het gordijn. zag jij dat ook  ???
uhm ... nee ... ik bleef naar het behang kijken
'k zal es kijken


gordijn ??







« Laatst bewerkt op: 10-04-2002, 23:49:13 door imka »

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:exit filmpje ellen
« Reactie #38 Gepost op: 10-04-2002, 23:55:53 »

uhm ... nee ... ik bleef naar het behang kijken
'k zal es kijken


ah is het behang? ik dacht een gordijn  ;D

achter haar zie ik letters (....S) en links, heel vaag een profiel ve gezicht

maar uiteindelijk haal ik er nix uit

groetjes
vlaming







nevermind what's been selling, it's what you're buying

aggie

  • Gast
Re:exit filmpje ellen
« Reactie #39 Gepost op: 10-04-2002, 23:58:43 »
Als ik dit zo zie dan baal ik dat ik geen fimpjes kan zien.
Maar ik vond het toch goed om te horen dat Ellen, John en George in het gevang tegen elkaar werden uitgespeeld. Daarmee kunnen we enkele suggesties als dat George mee kon kijken etc... achter ons laten :)