Auteur Topic: Verzoek aan de 'Enigeechtemol2002' (deel 5)  (gelezen 39644 keer)

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re:Verzoek aan de 'Enigeechtemol2002' (deel 5)
« Reactie #140 Gepost op: 12-04-2002, 13:57:30 »


Ook met het oog op een officiele site van het programma waar nu ineens aan gesleuteld is... het is maar een gedachte, maar ik houd toch rekening met een plagerijtje van de redactie in dit geval....


Ik ben net bij de officiele site wezen kijken, maar kan geen veranderingen vinden hoor! Wel iemand die afl. 9 op video had staan en een geluidsfragment hoorde aan het eind van de uitzending (op het moment dat IDTV in beeld kwam). Daar hoorde hij stemmen en na goed luisteren hoorde hij: "George is de Mol". Die persoon heeft het ook aan anderen laten luisteren en die hoorden het ook, ook al hadden zij Jantien als mol op het oog.

Als dit waar is, dan ben ik supersupersuperblij vanavond!!!

;D ;D ;D ;D ;D :-*







I got that tunnel vision going through my  head

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Verzoek aan de 'Enigeechtemol2002' (deel 5)
« Reactie #141 Gepost op: 12-04-2002, 14:01:05 »

yep, ik denk hetzelfde! psv? willen II? ajax? de kuip? raar dat we dat plaatje nooit eerder onder de loep hebben genomen


Eh vlaming? In de url van 't plaatje zit psv, maar ik dacht dat jij 't plaatje online had gezet? (de vergrootte versie dan!) Heb je dat er zomaar ingezet, is 't toeval?   ???  *confused*








Offline mollen-fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • de mol zoeken is leuker dan hem vinden!
Re:Verzoek aan de 'Enigeechtemol2002' (deel 5)
« Reactie #142 Gepost op: 12-04-2002, 14:03:06 »
we hebben die gedichtjes nu gevonden maar leid dit naar de mol doe??? naar wie dan???
kan deenigeechtemol niet even vertellen of we goed zitten met die gedichten??? please??








Offline ingeltje_23

  • Forumlid
Re:Verzoek aan de 'Enigeechtemol2002' (deel 5)
« Reactie #143 Gepost op: 12-04-2002, 14:03:09 »

Ik ben net bij de officiele site wezen kijken, maar kan geen veranderingen vinden hoor!


ik bedoel ook meer die site van "jullie zijn er bijna" (van de DDD opdracht) lijkt me niet dat die door de mol, wie het dan ook is, aangepast kan worden... dat zal dan toch gebeuren met de redactie in overleg.. of ik moet nu heel naief denken hoor  :)








Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Verzoek aan de 'Enigeechtemol2002' (deel 5)
« Reactie #144 Gepost op: 12-04-2002, 14:05:59 »

Eh vlaming? In de url van 't plaatje zit psv, maar ik dacht dat jij 't plaatje online had gezet? (de vergrootte versie dan!) Heb je dat er zomaar ingezet, is 't toeval?   ???  *confused*


ik heb het plaatje online gezet en gaf het bestand de naam psv, lekker kort  ;) en omdat het leek op een voetbalstadion. sorry ik wou niemand in verwarring brengen hiermee.

op de site van casa da criança vormt het plaatje vd spoorweg en het stadion één geheel, wel raar !

groetjes
vlaming









nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Suske

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Verzoek aan de 'Enigeechtemol2002' (deel 5)
« Reactie #145 Gepost op: 12-04-2002, 14:12:12 »

ga naar = go.to

...en is iedereen jorge, josé en ... vergeten?



Als je naar http://go.to gaat krijg je een voorbeeld met John in beeld.....







D E  M O L  I S  V O O R  1 0 0 %  R O E L A N D . . . !

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re:Verzoek aan de 'Enigeechtemol2002' (deel 5)
« Reactie #146 Gepost op: 12-04-2002, 14:13:09 »

ik bedoel ook meer die site van "jullie zijn er bijna" (van de DDD opdracht) lijkt me niet dat die door de mol, wie het dan ook is, aangepast kan worden... dat zal dan toch gebeuren met de redactie in overleg.. of ik moet nu heel naief denken hoor  :)


Als er iets aangepast wordt, dan doet een redactie dat idd. Dacht echt dat je het over de officiele site van de Mol had. Sorry, misunderstanding!!







I got that tunnel vision going through my  head

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Verzoek aan de 'Enigeechtemol2002' (deel 5)
« Reactie #147 Gepost op: 12-04-2002, 14:17:36 »

ik heb het plaatje online gezet en gaf het bestand de naam psv, lekker kort  ;) en omdat het leek op een voetbalstadion. sorry ik wou niemand in verwarring brengen hiermee.
Vlaming toch!!!  :-X

Dacht ik eindelijk mijn definitieve aanwijzing richting John gevonden te hebben.... PSV -> Eindhoven -> John.... is het een grapje van jou!

Foei!  ;) :D








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Verzoek aan de 'Enigeechtemol2002' (deel 5)
« Reactie #148 Gepost op: 12-04-2002, 14:36:15 »
Nou ik heb dus foto's van allerlei voetbalstadions afgezocht, maar 't schiet niet erg op vrees ik. Zou 't niet toch gewoon 'n gebouw in Portugal zijn?








Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Verzoek aan de 'Enigeechtemol2002' (deel 5)
« Reactie #149 Gepost op: 12-04-2002, 14:52:08 »

Nou ik heb dus foto's van allerlei voetbalstadions afgezocht, maar 't schiet niet erg op vrees ik. Zou 't niet toch gewoon 'n gebouw in Portugal zijn?


alles kan han13, en niets is wat het lijkt!

iig bedankt voor de research!

groetjes
vlaming







nevermind what's been selling, it's what you're buying

aggie

  • Gast
Re:Verzoek aan de 'Enigeechtemol2002' (deel 5)
« Reactie #150 Gepost op: 12-04-2002, 17:21:57 »

Als je naar http://go.to gaat krijg je een voorbeeld met John in beeld.....

Dit was de clue die de enigechtemol2002 liet uitroepen dat we waren gezakt voor het molkandidatenexamen ::)








Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Verzoek aan de 'Enigeechtemol2002' (deel 5)
« Reactie #151 Gepost op: 12-04-2002, 17:53:40 »
Ga naar en zoek naar niets.

Dus gewoon go.to/

Dan kom je dus bij John terecht.

Man, I'm confused. Moet ik op het laatste moment dan nog overstappen van Mol?  ???








aggie

  • Gast
Re:Verzoek aan de 'Enigeechtemol2002' (deel 5)
« Reactie #152 Gepost op: 12-04-2002, 17:57:57 »

Ga naar en zoek naar niets.

Dus gewoon go.to/

Dan kom je dus bij John terecht.

Man, I'm confused. Moet ik op het laatste moment dan nog overstappen van Mol?  ???


Chriz, dit zeg ik dus net. Gisteren hadden we dat ook gevonden en gaf de enigechtemol2002 en aanwijzing dat we fout zaten.....








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Verzoek aan de 'Enigeechtemol2002' (deel 5)
« Reactie #153 Gepost op: 12-04-2002, 17:58:32 »

Man, I'm confused. Moet ik op het laatste moment dan nog overstappen van Mol?  ???


Noop, ik denk niet dat onze enigeechtemol dat bedoelde met zijn aanwijzingen van gisteren. Hij/zij wilde ons natuurlijk gisteren al naar die pagina met 't gedicht leidden, maar wij hebben hem toen niet begrepen. Omdat 't zonde was om 't gedicht niet te laten ontdekken door ons, heeft hij/zij toen maar besloten vandaag nog 'n wat makkelijkere aanwijzing te geven waardoor we snel kwamen bij de juiste webpagina.  :)








Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Verzoek aan de 'Enigeechtemol2002' (deel 5)
« Reactie #154 Gepost op: 12-04-2002, 18:04:46 »
Ik was de laatste tijd druk, dus geen tijd voor dit forum. Gelukkig maar, dan kan ik weer met volle overtuigen schreeuwen:

GEORGE IS DE MOL!








Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Verzoek aan de 'Enigeechtemol2002' (deel 5)
« Reactie #155 Gepost op: 12-04-2002, 18:33:56 »
Laten we verder gaan bij 'Verzoek aan de 'Enigeechtemol2002' (deel 6)'

slotje...