Auteur Topic: Onopgeloste Mysteries/Kan iemand dit vragen op de MFB  (gelezen 31155 keer)

aggie

  • Gast
Re:Onopgeloste Mysteries/Kan iemand dit vragen op de MFB
« Reactie #40 Gepost op: 23-04-2002, 22:36:44 »

Dus George was 'n soort van 2de keus?  ???


Harry was natuurlijk ook een prachtige mol geweest......








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Onopgeloste Mysteries/Kan iemand dit vragen op de MFB
« Reactie #41 Gepost op: 23-04-2002, 22:39:43 »

Harry was natuurlijk ook een prachtige mol geweest......


Zou hij zeker zijn geweest, maar mij lijkt 't voor George niet zo leuk om te weten dat hij eigenlijk 2de keus was.

Maar misschien is 't zo wel helemaal niet gegaan en zijn er gewoon bij voorhand 2 of meerdere mensen gevraagd of ze de mol wilden zijn. Uit 't aantal personen die dan 'ja' zeiden hebben ze toen de mol uitgezocht.  :-\








Offline imka

  • Forumlid
Re:Onopgeloste Mysteries/Kan iemand dit vragen op de MFB
« Reactie #42 Gepost op: 23-04-2002, 22:45:19 »

Harry was natuurlijk ook een prachtige mol geweest......

Harry was af en toe ook een beetje een Mol (zoals de meesten van hen trouwens) !








Offline KieTeL

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Onopgeloste Mysteries/Kan iemand dit vragen op de MFB
« Reactie #43 Gepost op: 24-04-2002, 00:03:32 »
Ik vind eigenlijk dat van alle kandidaten Harry het minste de mol heeft gespeeld.. Hij had wel zo'n brief gekregen, maar heeft er niet veel voor gedaan. Alleen in de opdracht met de koffertjes had hij echt een vrijstelling voor het grijpen. Kerstin, Karen, John, Jantien en Prince hebben wel lopen mollen bij de middelpuntsopdracht volgens mij.

Anyway, ik bedenk weer een opgelost mysterie:
7. Waarom kreeg Jantien als enige een dikke envelop?
Dat was een foutje  ;D Niemand weet waarom dat is gebeurd..








Offline Mahtob

  • Forumlid
Re:Onopgeloste Mysteries/Kan iemand dit vragen op de MFB
« Reactie #44 Gepost op: 24-04-2002, 10:06:03 »
Ik heb weleens gehoord dat aan alle kandidaten de vraag wordt voorgelegd of ze mol zouden willen zijn.







molzot

Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Onopgeloste Mysteries/Kan iemand dit vragen op de MFB
« Reactie #45 Gepost op: 24-04-2002, 10:29:03 »


Anyway, ik bedenk weer een opgelost mysterie:
7. Waarom kreeg Jantien als enige een dikke envelop?
Dat was een foutje  ;D Niemand weet waarom dat is gebeurd..


Dat vind ik ook weer zoiets raars: een foutje....hoe kan zoiets nou een foutje zijn?? Iedereen kan toch voelen dat 1 envelop erg dik is, en de anderen niet. Foutje... my ass!







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Re:Onopgeloste Mysteries/Kan iemand dit vragen op de MFB
« Reactie #46 Gepost op: 24-04-2002, 11:03:37 »
En natuurlijk niet te vergeten, hoe zat het nou met die leeuw/hond/leeuw/hond whatever... die door het beeld heen liep bij het kerkje tijdens de jeugdfoto opdracht. Dit kan niet per ongeluk zijn en hier moet mee geklooid zijn. Iemand die het weet???????????????????
Groetjes Miek, die het jammer vind dat het forum nu echt een beetje verlaten aan doet. Ik kijk nog altijd braaf als eerste op deze site nadat ik mijn pc heb opgestart maar het wordt nu echt stilletjes hoor,  :'(
Tijd om af te kicken :-/








Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Onopgeloste Mysteries/Kan iemand dit vragen op de MFB
« Reactie #47 Gepost op: 24-04-2002, 11:10:37 »

En natuurlijk niet te vergeten, hoe zat het nou met die leeuw/hond/leeuw/hond whatever... die door het beeld heen liep bij het kerkje tijdens de jeugdfoto opdracht. Dit kan niet per ongeluk zijn en hier moet mee geklooid zijn. Iemand die het weet???????????????????
Groetjes Miek, die het jammer vind dat het forum nu echt een beetje verlaten aan doet. Ik kijk nog altijd braaf als eerste op deze site nadat ik mijn pc heb opgestart maar het wordt nu echt stilletjes hoor,  :'(
Tijd om af te kicken :-/


Miek, om af te kicken heeft Blackmollie in de huiskamer een speciale therapie gestart (ik geloof bij het topic, je bent verslaafd als...)
En wat die hond/leeuw betreft: hoe wantrouwend ik ook ben naar de makers van WIDM, daar ben ik dus weer van overtuigd dat dat gewoon een hond was die door het beeld liep.....







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Onopgeloste Mysteries/Kan iemand dit vragen op de MFB
« Reactie #48 Gepost op: 24-04-2002, 11:15:08 »
dat handje, die hond, die beweging......het zijn allemaal mysteries en zo zal het wel altijd blijven....we kunnen er tot op het einde der tijden onze eigen mening over hebben.

afkicken lukt vrij aardig hier aangezien ik de laatste paar dagen zelden nog tijd had online te komen.....

groeten
vlaming







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Onopgeloste Mysteries/Kan iemand dit vragen op de MFB
« Reactie #49 Gepost op: 24-04-2002, 11:30:49 »


afkicken lukt vrij aardig hier aangezien ik de laatste paar dagen zelden nog tijd had online te komen.....

Dat viel me al op ja. Altijd als ik erop was, was jij er ook. Ik begon me al zorgen te maken  ;)







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Onopgeloste Mysteries/Kan iemand dit vragen op de MFB
« Reactie #50 Gepost op: 24-04-2002, 11:35:05 »

Altijd als ik erop was, was jij er ook. Ik begon me al zorgen te maken  ;)


ah da's lief Tijgertje  :D  no worries, vlaming is OKay







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Onopgeloste Mysteries/Kan iemand dit vragen op de MFB
« Reactie #51 Gepost op: 24-04-2002, 11:44:12 »
Ik ben helemaal opgelucht  :D







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Nouky

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Onopgeloste Mysteries/Kan iemand dit vragen op de MFB
« Reactie #52 Gepost op: 25-04-2002, 10:39:29 »
Nog een vraagje (weet niet of ie al gepost is), heeft George de aanwijzingen die hij hier op het forum heeft gezet al verklaard? Enne oja, wie ontvoerden nou Kerstin?








Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Onopgeloste Mysteries/Kan iemand dit vragen op de MFB
« Reactie #53 Gepost op: 25-04-2002, 11:07:03 »

Nog een vraagje (weet niet of ie al gepost is), heeft George de aanwijzingen die hij hier op het forum heeft gezet al verklaard? Enne oja, wie ontvoerden nou Kerstin?


volgens mij heeft de mol dat nog niet gedaan

de aanwijzingen hier op 't forum hadden meestal te maken met het muzikale fragment....behalve rode letters dan....dat zou kunnen gelinkt worden aan het feit dat we george niet zien inloggen tot voor de finale ?

ciaooo!
vlaming







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Wiske

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Onopgeloste Mysteries/Kan iemand dit vragen op de MFB
« Reactie #54 Gepost op: 25-04-2002, 14:32:07 »

behalve rode letters dan....dat zou kunnen gelinkt worden aan het feit dat we george niet zien inloggen tot voor de finale ?


Wat is daar rood aan dan? Volgens mij bedoelde hij gewoon de rode letters "de mol" op het wegdek die als hint opgevat moeten worden...








Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Onopgeloste Mysteries/Kan iemand dit vragen op de MFB
« Reactie #55 Gepost op: 25-04-2002, 15:55:31 »

Wat is daar rood aan dan? Volgens mij bedoelde hij gewoon de rode letters "de mol" op het wegdek die als hint opgevat moeten worden...


als je een kandi ziet inloggen voor een test dan zie je toch rode letters, en dat zagen we nu net niet bij george, omdat we hem enkel in de finale zagen inloggen

rode letters "de mol" op het wegdek? wat moest je daar mee aanvangen dan? ik meen trouwens dat de enigeechte in de chat nog gezegd heeft dat het niet te maken had met de rode letters op het wegdek?

ciao!
vlaming







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Wiske

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Onopgeloste Mysteries/Kan iemand dit vragen op de MFB
« Reactie #56 Gepost op: 25-04-2002, 16:21:42 »

als je een kandi ziet inloggen voor een test dan zie je toch rode letters, en dat zagen we nu net niet bij george, omdat we hem enkel in de finale zagen inloggen


Ja, dan heb je waarschijnlijk wel gelijk... In mijn gedachten waren die letters gewoon zwart  :-[


rode letters "de mol" op het wegdek? wat moest je daar mee aanvangen dan? ik meen trouwens dat de enigeechte in de chat nog gezegd heeft dat het niet te maken had met de rode letters op het wegdek?


Ik bedoelde gewoon de standaard hint zoals op de .nl site. Maar de bewuste chat met deenigeechte heb ik niet meegemaakt, dus ik moest het doen met wat ik op het forum hier en daar heb opgepikt over die hint van hem over die rooie letters...








Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Onopgeloste Mysteries/Kan iemand dit vragen op de MFB
« Reactie #57 Gepost op: 25-04-2002, 16:28:50 »

Maar de bewuste chat met deenigeechte heb ik niet meegemaakt, dus ik moest het doen met wat ik op het forum hier en daar heb opgepikt over die hint van hem over die rooie letters...


ik heb die chat ook niet meegemaakt zenne, maar ik heb er hier over gelezen.... we zullen wel nooit weten wat deenigeechte nou bedoelde met die hint vrees ik, iedereen mag er het zijne van denken  ;)







nevermind what's been selling, it's what you're buying