Auteur Topic: Is er al iets bekend over de Nederlandse kandidaten ?  (gelezen 28880 keer)

Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:Is er al iets bekend over de Nederlandse kandidaten ?
« Reactie #20 Gepost op: 28-02-2003, 10:41:32 »
Niet een beetje overdone? Het topic is immers of er al iets bekend was... nou nee dus, tot voor kort niet  ::)

Maar goed, wie ben ik...  :P







Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Ellen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
Re:Is er al iets bekend over de Nederlandse kandidaten ?
« Reactie #21 Gepost op: 28-02-2003, 13:26:51 »
Leuk, ik kan echt niets meer terug vinden en het was net zo leuk hier  >:(
Ik snap het ook niet echt, ik bedoel, ja het was een zooitje, maar een gezellig zooitje! Zodra de nl mol start wordt er vanzelf meer "serieus" gepost en dalen deze "onzin" posts vanzelf naar pagina 437 ofzo.
Als voorbeeld: kijk naar het VRT forum, daar is op begin ook veel leuke nonsens gepost, maar zodra het begon was dat toch ook afgelopen?
Nou, ik ga maar es zoeken waar alle leuke posts heen zijn dan, leuk...echt heeeeeel fijn....NOT
Ow, en om ontopic te blijven: Nee, er is nog maar weinig bekend over de Nederlandse kandidaten...







Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD

Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Is er al iets bekend over de Nederlandse kandidaten ?
« Reactie #22 Gepost op: 28-02-2003, 13:29:34 »
Ze staan gewoon in de huiskamer, ll, kunnen we daar verder.

Oh en er is nog niks bekend van de kandidaten.








Offline Ellen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
Re:Is er al iets bekend over de Nederlandse kandidaten ?
« Reactie #23 Gepost op: 28-02-2003, 13:32:12 »
Raakt de huiskamer niet overbelast zo?

En ow ja, heb uit betrouwbare bron dat Ruud Bierens meedoet aan de mol: 33 jaar, uit Utrecht...







Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD

Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:Is er al iets bekend over de Nederlandse kandidaten ?
« Reactie #24 Gepost op: 28-02-2003, 13:35:52 »
Ik vind dat daar een foto van moet zijn.







Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Jerommeke

  • Forumlid
Re:Is er al iets bekend over de Nederlandse kandidaten ?
« Reactie #25 Gepost op: 2-03-2003, 21:21:27 »
Ben net ff weze kijken op de WIDM side van de Avro maar daar wordt je ook niet veel wijzer van. :-\ Wat ik niet snap is dat een kleine 2 weken voor de echte start van WIDM nog niet veel meer "echte" informatie de weg naar dit forum heeft kunnen vinden. ??? (welke persoon op de groepsfoto is die Ruud Bierens) ::) Het zal wel aan mij liggen maar ik wordt nu onderhand wel erg ongetierig  >:( ( komt mede doordat ik WIDM/BELG niet kan ontvangen)

Voor de goede orde we hebben nu info over 2 kandidaten:

Rene van Eldik, 37 jaar, woonachtig in Zeeland en werkzaam als politieagent.

Ruud Bierens, 33 jaar, woonachtig in Utrecht en werkzaam als ????







« Laatst bewerkt op: 2-03-2003, 21:22:56 door Jerommeke »

Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Is er al iets bekend over de Nederlandse kandidaten ?
« Reactie #26 Gepost op: 3-03-2003, 22:55:09 »
Waar heb je die Ruud gevonden?









Offline Jerommeke

  • Forumlid
Re:Is er al iets bekend over de Nederlandse kandidaten ?
« Reactie #27 Gepost op: 6-03-2003, 10:52:40 »
Raakt de huiskamer niet overbelast zo?

En ow ja, heb uit betrouwbare bron dat Ruud Bierens meedoet aan de mol: 33 jaar, uit Utrecht...


hier vandaan maar het kan voor mijn part ook een hoop onzin zijn want het is nu al weer 4 dagen verder en niemand reageerd hier op, met als gevolg dat ik een week voor de start nog niet veel wijzer ben geworden >:( >:(








Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Is er al iets bekend over de Nederlandse kandidaten ?
« Reactie #28 Gepost op: 6-03-2003, 11:40:39 »
Een Ruud staat gewoon in connectie met iemand van de makers van widm en hij lijkt erg op iemand van de groepsfoto.








Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Is er al iets bekend over de Nederlandse kandidaten ?
« Reactie #29 Gepost op: 6-03-2003, 11:45:58 »
hier vandaan maar het kan voor mijn part ook een hoop onzin zijn want het is nu al weer 4 dagen verder en niemand reageerd hier op, met als gevolg dat ik een week voor de start nog niet veel wijzer ben geworden >:( >:(

Komt misschien ook omdat de schrijver van het bericht (Ellen) inmiddes van 't forum is geknikkerd... :P
Oh sorry, ik bedoel  :'( :'(

Ellen als ik je hiermee beledig koop ik zondag een biertje voor je wedden dat ze nou beledigd is

Inmiddels als weer behoorlijk off-topic, sorry  :-[







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Is er al iets bekend over de Nederlandse kandidaten ?
« Reactie #30 Gepost op: 6-03-2003, 11:50:44 »
Grappige smilies trouwens! :D

en ook sorry hiervoor  :-X :-[








Offline Mollum

  • Forumlid
Re:Is er al iets bekend over de Nederlandse kandidaten ?
« Reactie #31 Gepost op: 6-03-2003, 16:53:20 »
René doet mee maar Ruud echt niet.

Dusss.








Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Is er al iets bekend over de Nederlandse kandidaten ?
« Reactie #32 Gepost op: 7-03-2003, 14:22:12 »
Namen enzo zijn bekend op de site! www.wieisdemol.nl

Julien heeft volgens de site een enge ziekte... hij is allegergisch!  :o








Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Is er al iets bekend over de Nederlandse kandidaten ?
« Reactie #33 Gepost op: 7-03-2003, 14:24:50 »

Julien heeft volgens de site een enge ziekte... hij is allegergisch!  :o
Gatsie!!!! :P Ik hoop voor de andere kandi's dat dat niet besmettelijk is....








A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Is er al iets bekend over de Nederlandse kandidaten ?
« Reactie #34 Gepost op: 7-03-2003, 14:30:01 »
het is Elise!
wrom? ach, wrom niet?







Take a glorious bite out of the whole world

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Is er al iets bekend over de Nederlandse kandidaten ?
« Reactie #35 Gepost op: 7-03-2003, 19:02:58 »
Voor degenen die te lui zijn om naar www.wieisdemol.nl te surfen  ;)

Astrid (44)
PR-adviseur  

Astrid vindt dat ze soms te veel praat en volgde een cursus spreken in het openbaar. Aan knutselen heeft ze een hekel, veel liever denkt ze na en observeert ze mensen. Radijsjes en roggebrood zijn niet aan haar besteed, wel alle met passie gemaakte muziek. ‘Nooit meer slapen’ is haar favoriete boek.

Louis (38)
Corporate Salesmanager

Louis’ ultieme droom is een hole in one slaan met golfen, als het even kan tegen Tiger Woods. Hij omschrijft zichzelf als vrolijk, maar ook als speels en eigenwijs. De dropzaak is zijn favoriete winkel, maar zelf maakt hij een heel behoorlijke pesto. Voordat hij Corporate Salesmanager werd, was hij onder andere marktkoopman en DJ.

Chandrika (26)
Corporate Salesmanager

Chandrika speelt djembé. Toch vindt ze zichzelf niet technisch. Delft is haar favoriete stad in Nederland, maar het liefst zou ze via een dierenorganisatie aan een project in het buitenland werken. Ze vindt zichzelf soms nonchalant en houdt absoluut niet van witte bonen in tomatensaus.

Aafke (40)
Beleidsmedewerker

Aafke verzamelde ooit miniatuur uilen, maar is als de dood voor muizen. Ze houdt van kamperen en zou het liefst net zo gepassioneerd willen zingen als Billy Holiday. Ze klust alleen als het nodig is en deed het schilderwerk in haar huis. Beschouwt zichzelf als enthousiast en emotioneel en heeft een grote hekel aan oneerlijkheid.

René (37)
Politieagent

René heeft meer hobby’s dan hij vrije tijd heeft, maar hij oefent dan ook z’n droomberoep uit. Hij bouwde zijn eigen huis en is in het bezit van een EHBO diploma. Mexicaanse cactussoep en het restaureren van Engelse sportauto’s kunnen zijn goedkeuring absoluut wegdragen, kleine ruimtes en schimmelkaas veel minder.

Elise (26)
Student Nederlands

Elise’s droomauto is een grote roestige bak waarmee je niet hoeft op te letten bij het inparkeren. Ze kan aardig zwemmen, maar is niettemin in het bezit van een fierljep medaille. Ooit hoopt ze de hoofdrol in een musical te vertolken, maar ze wordt ook blij van Utrecht en de kleur blauw. Heeft een uitgesproken hekel aan apatische mensen en veel te vroeg opstaan.

Julien (30)
Advocaat

Julien is allegergisch voor katten en huismijt, maar heeft beide als huisdier. Bij gebrek aan vrije tijd heeft hij besloten dat boodschappen en de was doen zijn grote hobby’s zijn. Hij haalde ooit de gele band met judo, maar vindt verbaliteit een van zijn sterker ontwikkelde eigenschappen. Hij oefent nu z’n droomberoep uit.

Patricia (39)
Wetenschappelijk Mederwerker

Patricia zou graag professioneel bridger willen zijn, maar met een etentje met Harvey Keitel maak je haar ook gelukkig. Ze is bang voor zwarte ski pistes en heeft een hekel aan opscheppers. Leiding geven is niet haar sterkste eigenschap, maar stressbestendig en sociaal vaardig is ze wel.

Ron (33)
Grafisch Ontwerper

Ron kan erg goed gezichten onthouden, maar weet daar dan bijna nooit een naam bij te herinneren. Hij is niet verbaal, maar wel hulpvaardig.Graag zou hij een jaartje willen schilderen in Ierland, maar zal de kleur rose niet vaak gebruiken. Televisie en bank zijn z’n favoriete voorwerpen in huis.

Ferdi (27)
Student Managementwetenschapen

Ferdi droomt van een baan als uitvinder, maar zou ook graag zijn eigen huis ontwerpen en bouwen. Hij is naar eigen zeggen altijd bereid meerdere wegen te bewandelen en is nergens bang voor. Hij dicht zichzelf een groot incasseringsvermogen toe, maar vinidt zichzelf niet stressbestendig. Wel heeft hij een goed geheugen.








Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Is er al iets bekend over de Nederlandse kandidaten ?
« Reactie #36 Gepost op: 7-03-2003, 22:29:05 »
Het is Elise omdat ze die naam als schuilnaam gebruikt. Eigenlijk heet ze Petronella.  ;D








Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Is er al iets bekend over de Nederlandse kandidaten ?
« Reactie #37 Gepost op: 7-03-2003, 23:20:31 »
Wat een informatie krijgen we ook weer mee trouwens!
Zowat heel de eetgewoonten worden ons voorgeschoteld: radijsjes, roggebrood, pesto, witte bonen in tomatensaus en, of all things, Mexicaanse cactussoep!!
Anyway... we kunnen dus al beginnen met namen en gezichten inprenten.
Astrid. Ik vind dat ze een beetje kwaad kijkt op haar foto, hoewel ze op de groepsfoto van .nl toch lief lacht. Ze heeft een hekel aan knutselen... hopelijk hoeft ze geen ikea slaapkamer in elkaar te zetten.  :-X En gelukkig voor haar hebben we in reeks 3 al een slaapopdracht gehad, want met een favoriet boek als 'Nooit meer slapen.' zou ze er in die opdracht niet veel van bakken.
Ze observeert mensen. Goede tactiek om winnares te worden.
Louis. Dit vind ik een heel Belgisch klinkende naam. Hoe spreekt men dat in Nederland uit? Ook op zijn Frans, of word ik weer verbaasd door een aparte uitspraak? Op de groepsfoto vond ik hem er jonger uitzien en dacht ik dat ie 26 ofzo was. De close-up foto maakt de lijntjes echter al wat zichtbaarder. Hij is een goed golfer blijkbaar, of hij kent er in ieder geval iets van. Volgens mij is de golfopdracht die in de 1e Belgische reeks gedaan werd, nog niet in een NL versie verschenen? Wordt hoog tijd dus nu ze de perfecte kandidaat ervoor hebben!
Chandrika. Oh jee dat wordt nog af en toe spieken naar de schrijfwijze. Ze speelt djembé, zo'n soort trommeltje, je weet wel. In de 1e reeks was het didgeridoo spelen. Nu misschien wel djembé! Als ze het niet goed kan, is mijn mol wel dan! (dat rijmt!)
Aafke. Ze heeft zowat de sympathiekste lach. Ook zij zou niet goed zijn voor een ikea opdracht, want ze klust enkelals het nodig is. Ze gaat waarschijnlijk bij de eerste executie huilen, let op mijn woorden. Haar grote hekel aan oneerlijkheid speelt haar misschien wel parten in een spel als 'Wie is... De Mol?'.
René. René is benijdenswaardig! hij oefent zijn droomberoep uit! Gelukzak... ik wou dat ik ook ooit mijn droomberoep vond. Zijn EHBO diploma kan wel eens van pas komen bij de gevaarlijke opdrachten als [even niet verder lezen]nietjes kopen in een winkel.[lees hier weer verder] Ondertussen vraag ik me af wat Mexicaanse cactussoep is en waar hij al die Engelse sportauto's vandaan haalt om te restaureren.
Elise. Oh jee, ik zie het al gebeuren dat Beethoven's "Für Elise" gebruikt wordt in de reeks en dat heel het forum haar daarom verdacht vindt. Tot ze afvalt natuurlijk. Of haar fierljep kunsten van pas zullen komen moet nog blijken. Hopelijk moet ze geen parkeertest doen ofzo, want dat is blijkbaar een van haar moeilijke kanten. Ze wordt blij van blauw! Nou, Elise, speciaal voor jou is deze tekst blauw. (dat rijmt ookal!)
Julien. Weer zo'n Belgisch/Frans klinkende naam. Hiervan ben ik helemaal benieuwd hoe het uitgesproken gaat worden. Hij heeft huisdieren waar hij "allegergisch" voor is. Hij houdt dus wel van een streepje avontuur lijkt me zo. Ook hij oefent zijn droomberoep uit! Weer zo'n gelukzak! Oh en hij mag zijn grote hobby's wel eens bij mij thuis komen uitoefenen!
Patricia. Als ik vantevoren had geweten dat er een Patricia inzat, had ik zeker gedacht dat dat onze blonde Elise zou zijn. Het zou me een raadsel wezen waarom ze een etentje met Harvey Keitel ziet zitten, erg knap is die man niet. Misschien heeft ie wel een leuke persoonlijkheid, ik heb nog geen van zijn films gezien. U-571 bijvoorbeeld, waar hij CPO Henry Klough vertolkt. Muziek uit die film is veelvuldig als achtergrondmuziek gebruikt in vorige reeksen van De Mol. Toeval? Of wordt Patricia met deze superhint de hoogste verdachte?
Ron. Hij gaat het moeilijk hebben volgens mij. Hij kan geen namen bij gezichten onthouden... moeilijk om de naam van De Mol te weten. Hij valt er dus snel uit. Zo niet is hij De Mol natuurlijk. En waarom wil hij rose niet vaak gebruiken? Homofoob??
Ferdi.Telkens ik zijn naam zie, denk ik aan Will Ferdi, een Belgische zanger die zijn kanker overwonnen heeft, maar wiens carrière ten onder gegaan is na zijn coming-out. Wat dit met Ferdi de molkandidaat te maken heeft? Geen idee, maar ik moet toch wat verzinnen? Hij is één van de weinigen van deze tien die zijn droomberoep nog niet te pakken heeft. Maar hij's goed op weg. Ik vind trouwens dat ie er ouder uitziet dan 27.  :-X Maar met zijn goed geheugen kan ie wel een sterke kandidaat worden...


Ja ik verveelde me, dus ben ik maar wat gaan typen. Niets in bovenstaande tekst is slecht bedoeld ten opzichte van eender wie.
Patricia is voorlopig De Mol.








Offline Tom_Tom-

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Is er al iets bekend over de Nederlandse kandidaten ?
« Reactie #38 Gepost op: 8-03-2003, 13:04:41 »
Elise mag van mij wel winnen :-*!







en de trappers van de ketting van de assen van de spaken van de velg van de banden van de wielen van de fiets van Piet van pa zijn zojuist gepasseerd

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Is er al iets bekend over de Nederlandse kandidaten ?
« Reactie #39 Gepost op: 8-03-2003, 13:09:38 »
Elise mag van mij wel winnen :-*!

Haha, en je hebt alleen een fotootje gezien. ;D