Auteur Topic: Grappige momenten  (gelezen 115115 keer)

Offline Chelly

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hier zijn geen woorden voor...
Re:Grappige momenten
« Reactie #80 Gepost op: 31-03-2003, 15:47:09 »
Citaat
Chandrika die ontzettend serieus haar verdenking over Ferdi uitspreekt tijdens de test: 'Zijn ogen staan heel dicht bij elkaar en hij heeft 'n behoorlijke neus'. Echt HET bewijs dat hij de mol is!  

Volgens mij zei ze dit omdat ze daarom dacht Ferdi te herkennen in de video-boodschap van de mol. Dan is het al veel minder grappig  :P








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Grappige momenten
« Reactie #81 Gepost op: 31-03-2003, 16:47:40 »
Volgens mij zei ze dit omdat ze daarom dacht Ferdi te herkennen in de video-boodschap van de mol. Dan is het al veel minder grappig  :P

Dat wist ik ook wel, maar ik vond 't dan nog nergens op slaan, want er was toch echt nier meer als 'n schim te zien op dat filmpje. Als Chandrika er de afstand tussen de ogen en de neus uit kan halen, zou je ook kunnen zien of de mol lang of kort haar had en dat zou denk ik niet de bedoeling zijn. 't beeld was extra zo onduidelijk dat de mol echt niet herkenbaar was.

Ik blijf deze uitspraak dan ook 'n hilarisch moment vinden van Chandrika.  ;D








Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Grappige momenten
« Reactie #82 Gepost op: 31-03-2003, 18:41:51 »
k vind aafke en astrid trouwens zowiezo een grappige combinatie, ze worden echt van die matties zeg maar :) eerst gingen ze samen heel stiekem die kokers open maken, daarna moesten ze samen winkelen :) beetje de john en prince van vorig jaar (n beetje dan he :))

Ja, maar je krijgt wel meer homie-partys:
Astrid-Aafke
Elise-Chandrika
Ron-Ferdi

Alleen René en Patricia gaan nog niet zo lekker samen  ;)








Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Grappige momenten
« Reactie #83 Gepost op: 31-03-2003, 18:44:47 »
Ja, maar je krijgt wel meer homie-partys:
Astrid-Aafke
Elise-Chandrika
Ron-Ferdi

Alleen René en Patricia gaan nog niet zo lekker samen  ;)

Dan maken we er Ferdi-Patricia en Ron-René van :)








Offline Siebrand

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Grappige momenten
« Reactie #84 Gepost op: 31-03-2003, 20:07:50 »
Vanmiddag in Schiffers FM vertelde Hans dat hij geen idee had wat er met de muzikale hint bedoeld werd en Angela antwoordde daarop:

Citaat
Ik zal je heel eerlijk vertellen: ik ook niet hoor. Als ik wel eens naar die aanwijzingen van jullie luister, dan begin ik alweer te twijfelen, dan weet ik zelf niet meer wie de Mol is.

En even later, over De Mol op internet:

Citaat
Ik bedoel, die internetters is niks te dol, die verzinnen zelf wel allemaal ongelooflijke, onnavolgbare theorieën. Wij liggen helemaal dubbel natuurlijk.








« Laatst bewerkt op: 31-03-2003, 20:11:57 door Siebrand »

Offline tomhaze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Grappige momenten
« Reactie #85 Gepost op: 1-04-2003, 08:50:19 »
Toen Aafke en Astrid boodschappen gingen doen, Aafke leunt heerlijk relaxed voorover duwend tegen haar winkel karretje aan en loopt daarmee door de supermarkt, moet je die kont van haar dan eens zien :D :D :D :D








Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Grappige momenten
« Reactie #86 Gepost op: 1-04-2003, 15:24:31 »
Toen Aafke en Astrid boodschappen gingen doen, Aafke leunt heerlijk relaxed voorover duwend tegen haar winkel karretje aan en loopt daarmee door de supermarkt, moet je die kont van haar dan eens zien :D :D :D :D

 ??? ??? ??? >:(
Nou humor hoor...







Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Grappige momenten
« Reactie #87 Gepost op: 4-04-2003, 09:39:29 »
Ik zag de humor er ook niet zo van in Momferdina, maar als je de band terugkijkt zie je dat het inderdaad wel grappig is. Aafke loopt echt zo voorover hangend over haar karretje door de winkel te drentelen/schommelen.

Maar goed dit topic was naar een historisch dieptepunt gezakt (zegt misschien wel wat over de serie tot nu toe  :-[) dus even een persoonlijk grappig moment:
Dat ik nu voor de 6e keer m'n pool ga wijzigen, om dat ik zowel Mol, Winnaar, Verliezer als Afvaller dus écht niet weet.....  :-\ ;D







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Le_chef

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Grappige momenten
« Reactie #88 Gepost op: 4-04-2003, 11:28:24 »
aafke die zegt: Astrid mijn hart doet het niet meer! Waarop Astrid antwoordt: Mijn hart doet het wel.







Wie zijn hoofd boven het maaiveld uitsteekt, krijgt meer zon in zijn gezicht.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Grappige momenten
« Reactie #89 Gepost op: 5-04-2003, 22:17:34 »
Aflevering 4 zat boordevol grappige momenten!
  • 't feit dat ze zich in Quebec bevonden: ik kreeg gelijk zo'n Inge-deja-vus. ;D  
  • Patricia die al haar woede (let op haar gezicht!) gooit in 't boom klieven en daarom wint van haar tegestander.
  • 't dansje van Rene als iemand van de groep zingt: 'he's a lumberjack, a lumberjack!' ;D
  • Ferdi die kruipend de weg naar de boom met de 5.000 euro probeert te vinden.
Er waren nog veel meer momenten, waarbij ik toch wel erg moest glimlachen, maar die ben ik effe kwijt. Maar ik weet zeker dat jullie dit lijstje wel weer aan zullen vullen.  ;)







« Laatst bewerkt op: 5-04-2003, 22:18:56 door Han13 »

Offline Elmar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
Re:Grappige momenten
« Reactie #90 Gepost op: 5-04-2003, 22:19:38 »
Elise die die fles champagne vindt, en daarna ook nog meeneemt het hotel in. ;D

Ferdi die over de grond kruipt (net waar hij thuishoort). :P

Patricia die WEET dat Chandrika de Mol is.







Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Grappige momenten
« Reactie #91 Gepost op: 5-04-2003, 22:20:48 »
Ferdi die kruipend de weg naar de boom met de 5.000 euro probeert te vinden

Als een speurhond door de sneeuw. ;D En dan Aafke die aan zijn haar moet voelen om er achter te komen wie hij is.








Offline Siebrand

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Grappige momenten
« Reactie #92 Gepost op: 5-04-2003, 22:37:00 »
Elise (net als al haar medekandidaten geblinddoekt): Ik heb het idee dat we die kant opmoeten.








Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Grappige momenten
« Reactie #93 Gepost op: 5-04-2003, 22:53:07 »
Aflevering 4 zat boordevol grappige momenten!
  • 't feit dat ze zich in Quebec bevonden
helemaal mee eens! ;D (toen begon ik hemaal te gillen ;D)

Verder:
- btje zielig maar wel grappig, Elise zegt: 'ik koos Ferdi omdat ik hem verdenk'
Ferdi zegt: 'ik kan goed opschieten met Elise, ze zal mij daarom ook wel gekozen hebben.'
-Rene die niet genoeg houvast heeft aan Ferdi's jas, waarna deze dan maar zijn been uitsteekt ;D.
-De lumberjack van Aafke die van het boomstammetje valt, waarna Aafke zelf ook eraf tuimelt.
- De muziekjes!! :D Bijv toen de lumberjacks aankwamen, en tussendoor telkens als er naar Ferdi en Elise geswitcht werd.
- Patricia (geloof ik?) die zeer aandachtig de gelakte nagels van Elise bekijkt.








Offline Rocky

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Isn't it ironic, don't you think?
Re:Grappige momenten
« Reactie #94 Gepost op: 5-04-2003, 23:48:56 »
Aflevering 4 zat boordevol grappige momenten!
  • 't feit dat ze zich in Quebec bevonden: ik kreeg gelijk zo'n Inge-deja-vus. ;D
.. Zei ik het niet?? Ik meen mij te herinneren toen wij het over Inges Quebec-actie hadden te hebben gemeld dat Quebec een landstreek in Canada was met als hoofdstad Quebec (stad) Ik meen mij ook te herinneren iets te hebben gemeld van "Misschien komen zij er met de Nederlandse mol wel langs.." of zo iets ;D







Thank U

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Grappige momenten
« Reactie #95 Gepost op: 6-04-2003, 01:36:50 »
Elise (net als al haar medekandidaten geblinddoekt): Ik heb het idee dat we die kant opmoeten.

Die ja! Was dat Elise? Dat is echt een verschrikkelijk zinloze uitspraak als iedereen geblindoekt is!  :D








Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Grappige momenten
« Reactie #96 Gepost op: 6-04-2003, 11:46:56 »
Wat ik wel grappig vond: René die zijn molletje wil uithoren en vervolgens moet luisteren naar een zeurverhaal over het privéleven van Astrid. Hij kijkt er ook echt verveeld bij!







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Grappige momenten
« Reactie #97 Gepost op: 6-04-2003, 11:57:02 »
Nog meer grappige momenten:
  • Rene die erg voldaan 'I'm a professional' zegt na 't oefengooien bij 't bijlgooien. ;D
  • Ferdi zegt dat Elise hem wel erin zal moeten betrekken als ze er voor kiezen om voor de vrijstelling te gaan. Elise begrijpt er helemaal niks van en had misschien verwacht dat Ferdi haar dan maar gewoon die vrijstelling zal geven en reageert dan ook enorm verbaasd met 'hoezo?'

Offline zoekertje

  • Forumlid
Re:Grappige momenten
« Reactie #98 Gepost op: 6-04-2003, 13:09:07 »
grappig contrast tussen stoere lumberjack-kanidaten en tuthola elise en decadente ferdi!








Offline Zeef

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Grappige momenten
« Reactie #99 Gepost op: 6-04-2003, 14:44:39 »
En wat vinden jullie van onze politieman René die het steeds heeft over zijn 'verdachte' i.p.v. zijn Mol  ;D?