Auteur Topic: Wat heb je ingevuld in de pool?  (gelezen 58037 keer)

Offline hardcoremol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Als dat geen Hind is...
Re:Wat heb je ingevuld in de pool?
« Reactie #260 Gepost op: 24-05-2003, 23:33:04 »
haha ik heb al m'n punten verloren, 'k heb alleen drie keer de afvaller goed gehad. Ik de ranglijst zal ik nu zo rond plaats 250 zitten, niet slecht toch  ;)







Is een vreemde geen vriend met wie je nog kennis moet maken?

Offline Jet

  • Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat heb je ingevuld in de pool?
« Reactie #261 Gepost op: 25-05-2003, 01:16:54 »
 ;D ;D ;D Feessie.... champagne!!!!!!
Hmmm ik probeerde de officiele pagina hier te krijgen, maar dat lukte me niet.... dan maar zo....
MIJN LIJSTJE 8):


Punten tot nu toe behaald
Afl.   Voorspelling                 Uitkomsten                                Score              
Mol     Winnaar   Verliezer   Afvaller         Mol   Winnaar   Verliezer   Afvaller                        1100
1    Julien   Louis Patricia    Aafke         Elise   Ron   Chandrika   Louis   -154
2    Julien   Ferdi Chandrika   Elise         Elise   Ron   Chandrika   Julien   -130
3    Patricia Ron   Chandrika   Ferdi        Elise   Ron   Chandrika   =======   -48
4    Elise    Ron   Chandrika   Ferdi        Elise   Ron   Chandrika   Aafke     -33
5    Elise    Ron   Chandrika   Patricia      Elise  Ron   Chandrika   =======   -
6    Elise    Ron   Chandrika   Astrid        Elise   Ron   Chandrika   Astrid/Patricia   -
7    Elise    Ron   Chandrika   Ferdi        Elise   Ron   Chandrika   =======   -
8    Elise    Ron   Chandrika   Ferdi        Elise   Ron   Chandrika   Ferdi     -
9    Elise    Ron   Chandrika   René          Elise   Ron   Chandrika   René      -
10   Elise    Ron   x           x              Elise   Ron   Chandrika        x         -
11   Elise    Ron   x           x              Elise      Ron   Chandrika      x         -
                                                                  Totaal:   735
 









« Laatst bewerkt op: 25-05-2003, 10:56:08 door Jet »
When God created man, she was only joking!

Offline Suske

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Wat heb je ingevuld in de pool?
« Reactie #262 Gepost op: 25-05-2003, 10:17:46 »
Ik ben 33e geëindigd:

D E  M O L  I S  V O O R  1 0 0 %  R O E L A N D . . . !

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Mol, Winnaar, Verliezer, Afvaller
« Reactie #263 Gepost op: 25-05-2003, 12:55:40 »
Ik ga een beetje link gokken. Ten eerste denk ik dat er niet wederom voor een man wordt gekozen, want dat wordt dan de derde op rij.. (Als het wel zo is, is het die jongen met het schaapjeshaar). We hebben ook al een zwarte vrouw als Mol gehad, dus weer 2 weg. Aafke voldoet niet aan het profiel dat ik van een Mol heb, blijft over Elise en Patricia. Een eerste gok is Elise, omdat mijn Mollen altijd tot het einde erin blijven.  ::), zal Patricia wel gaan winnen en Ferdi de verliezer worden, afvaller wordt Louistje natuurlijk.  

Mol: Elise
Winnaar: Patricia
Verliezer: Ferdi
Afvaller: Louistje

Link gokken helpt.  8)








Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat heb je ingevuld in de pool?
« Reactie #264 Gepost op: 25-05-2003, 21:47:27 »
Ben 6e geworden! :D
Had vanaf afl 4 mol, winnaar en verliezer goed! En ook nog twee keer de afvaller! Ben best een beetje trots op mezelf  :D
Jet en Paraceta, gefeliciteerd!







'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline paraceta

  • Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat heb je ingevuld in de pool?
« Reactie #265 Gepost op: 26-05-2003, 00:06:57 »
Mijn lijstje, een (gedeeld) winnaarslijstje gebleken.

1 Elise René Louis Astrid
2 Elise Ron Patricia Julien
3 Elise Ferdi Chandrika Ron
4 Elise Ron Ferdi Astrid
5 Elise Ferdi Chandrika Patricia
6 Elise Ferdi Chandrika Patricia
7 Elise René Ferdi Chandrika
8 Elise René Ron Chandrika
9 Elise René Chandrika Ron
10 Elise Ron x x
11 Elise Ron x x

Heb dus vanaf het begin op Elise gestemd, maar had meer moeite met de winnaar, verliezer en afvallers. Heb tussendoor nog wel heel erg getwijfeld. Ging bijna voor Ron op het eind, maar bleef in de pool toch stug volhouden.

Weet trouwens pas net dat ik winnaar ben, want moet tot mijn schande bekennen dat ik pas net de ontknoping heb gezien (kon gisteren niet dus heb het opgenomen). Ben dus nu heeeeel blij.

Iedereen een leuke dag gehad?