Auteur Topic: verzoekje aan de avro tbv laatste aflevering  (gelezen 18830 keer)

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:verzoekje aan de avro tbv laatste aflevering
« Reactie #20 Gepost op: 3-04-2003, 12:52:00 »
?? Ik kan deze vraag niet volgen Pierce ??

1. In Belgie spelen ze ook met geld
2. Het nep-geld van vorig jaar is uiteindelijk wel omgewisseld voor echt geld.
3. Of ze dit jaar met echt geld of met nep geld spelen is mij niet duidelijk. Het zakgeld is in ieder geval wel echt.









Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Postman

  • Forumlid
Re:verzoekje aan de avro tbv laatste aflevering
« Reactie #21 Gepost op: 3-04-2003, 13:27:16 »
In Nederland spelen ze iig wel met nepgeld.

Met voorgaande suggesties voor de laatste aflevering ben ik het trouwens helemaal eens.








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:verzoekje aan de avro tbv laatste aflevering
« Reactie #22 Gepost op: 3-04-2003, 13:45:38 »
?? Ik kan deze vraag niet volgen Pierce ??

Ik denk dat Pierce zich afvraagd waarom er met 'n echte kas gewerkt wordt met daarin al 't verdiende geld dat dan vervolgens door 'n kandi bij zich gehouden moet worden. Bij de Belgische serie werd er met 'n virtuele kas gewerkt, d.w.z. de kandi's kregen niet telkens van Michiel 't geld in handen nadat ze iets gewonnen hadden, maar 't verdiende geld was gewoon 'n bedrag waarvan iedereen op de hoogte was. De inhoud van de pot was bij deze serie dus ook exact gelijk aan 't bedrag dat in totaal door de kandi's was verdient met de opdrachten met in mindering daarvan de boetes en dergelijke.

Ik denk eigenlijk dat we al 't antwoord weten op de vraag waarom er bij ons wel met 'n kas (met ongetwijfeld nepgeld erin: ze gaan niet in Canada rondlopen met duizenden echte euro's) wordt gewerkt. De mol heeft dan namelijk de mogelijkheid om geld te laten verdwijnen. Die mogelijkheid heeft hij/zij natuurlijk niet als er 'n virtuele kas is.








Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:verzoekje aan de avro tbv laatste aflevering
« Reactie #23 Gepost op: 3-04-2003, 15:04:01 »
Wat ik graag zou willen weten is of de AVRO ook ingrijpt als kandidaten te veel voor mol gaan spelen. Het spel is toch niet "zoek de echte mol?" Het is toch de bedoeling van het spel dat de opdrachten serieus uitgevoerd worden? Ik heb een beetje de indruk dat er dit jaar, meer dan andere jaren, door kandidaten niet echt het spel gespeeld wordt. Maar misschien komt dat door het wantrouwen tussen de kandidaten en worden de komende afleveringen wel dingen getoond dat kandidaten echt hun best doen om een opdracht te laten slagen. Of kunnen ze in de compilatie afleveringen ook dingen laten zien waar dat gebeurd. Dus de akties waar een kandidaat duidelijk laat zien dat ie kandidaat is.







Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:verzoekje aan de avro tbv laatste aflevering
« Reactie #24 Gepost op: 3-04-2003, 15:21:19 »
Ik ben niet op de molfanatenbijeenkomst geweest. Het is zo verteld geweest in de allerlaatste aflevering. George zei toen iets van "Als ze het nou nog niet doorheeft."

Oh ja, nu weet ik het weer! :)








Offline Poekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:verzoekje aan de avro tbv laatste aflevering
« Reactie #25 Gepost op: 3-04-2003, 16:41:16 »
wat mij ook leuk lijkt om even te zien, is een stukje 'the making of', dus hoe ze zitten te klooien met camera's opstellen en achter kandidaten aanrennen. Bv bij die lintjesopdracht, door dat bos, dan vergeet je dat er nog een camera en geluidsman achteraan huppelen. Lijkt me best moeilijk af en toe. Maar ja, als er dan NOG een cameraman moet meelopen om 'the making of' te filmen, wordt natuurlijk wel erg veel van het goeie.

Wel grappig trouwens, al die verzoeken en vragen lezend, denk ik toch dat de Avro 10 laatste afleveringen in elkaar moet gaan knutselen  :)








Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:verzoekje aan de avro tbv laatste aflevering
« Reactie #26 Gepost op: 3-04-2003, 18:11:09 »
2. Het nep-geld van vorig jaar is uiteindelijk wel omgewisseld voor echt geld.
3. Of ze dit jaar met echt geld of met nep geld spelen is mij niet duidelijk. Het zakgeld is in ieder geval wel echt.


Vorig jaar bestond ten tijde van de opnames de euro nog niet, bij de uitzendingen inmiddels wel, dus zou het raar geweest zijn als ze nog met guldens gewerkt zouden hebben. Oplossing: nep-euro's.
Het zou mij dus niks verbazen als het nu wel echt geld is.







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:verzoekje aan de avro tbv laatste aflevering
« Reactie #27 Gepost op: 3-04-2003, 18:13:02 »
De euro bestond toen echt wel hoor...  ;D







Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re:verzoekje aan de avro tbv laatste aflevering
« Reactie #28 Gepost op: 3-04-2003, 19:15:13 »
Ook interessant : de Bloopers







Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline charlotte22

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:verzoekje aan de avro tbv laatste aflevering
« Reactie #29 Gepost op: 3-04-2003, 22:05:37 »
De euro bestond toen echt wel hoor...  ;D

Nee, want de serie was toch september daarvoor opgenomen, dat was toch juist het hele probleem! Kan me herinneren ooit zoiets te hebben gelezen.








Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:verzoekje aan de avro tbv laatste aflevering
« Reactie #30 Gepost op: 3-04-2003, 22:29:08 »
Nee, want de serie was toch september daarvoor opgenomen, dat was toch juist het hele probleem! Kan me herinneren ooit zoiets te hebben gelezen.

sorry beetje flauw van mij... vandaar die smiley erachter... het geld bestond wel maar was toen nog niet in omloop...
Dacht dat ze nep geld gebruikten omdat het een heel bedrag kan worden en het natuurlijk ook echt gejat kan worden...  hoe verzeker je zoiets...







Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:verzoekje aan de avro tbv laatste aflevering
« Reactie #31 Gepost op: 5-04-2003, 11:08:53 »
Natuurlijk gaan ze geen echt geld gebruiken! :D Kan van alles mee gebeuren. En belangrijker: De AVRO gebruikt dit om de mol een extra kans te geven om te saboteren, door geld uit de pot te stelen/weg te gooien. Wordt ook wel wat moeilijker met echt geld, want zelfs de mol gaat denk ik niet zo ver om dat in de vuilnisbak te gooien. ;D

Viel me eigenlijk pas dit jaar op dat de Vlaamse mol alleen met een virtuele pot werkte.








Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:verzoekje aan de avro tbv laatste aflevering
« Reactie #32 Gepost op: 5-04-2003, 11:52:36 »

Viel me eigenlijk pas dit jaar op dat de Vlaamse mol alleen met een virtuele pot werkte.

Gelukkig maar, anders moest een van de kandi's de hele dag met een LP rondrennen.







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:verzoekje aan de avro tbv laatste aflevering
« Reactie #33 Gepost op: 5-04-2003, 15:39:45 »
Gelukkig maar, anders moest een van de kandi's de hele dag met een LP rondrennen.

Of erger: een hesp. ;D








Offline PeeDee

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • c:\ik\ben\PeeDee-Diedje*.*end
Re:verzoekje aan de avro tbv laatste aflevering
« Reactie #34 Gepost op: 5-04-2003, 16:43:50 »
Waar blijft de reactie van de Avro?! Zeggen wel leuk dat ze van de monclans houden... maar ik heb nog geen reactie gezien. Of ben ik nu onredelijk? Ik wil ook zo lang mogelijke compilatie!







c:\dit\was\PeeDee-Diedje*.*end

Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:verzoekje aan de avro tbv laatste aflevering
« Reactie #35 Gepost op: 5-04-2003, 17:13:31 »
Natuurlijk gaan ze geen echt geld gebruiken! :D Kan van alles mee gebeuren. En belangrijker: De AVRO gebruikt dit om de mol een extra kans te geven om te saboteren, door geld uit de pot te stelen/weg te gooien. Wordt ook wel wat moeilijker met echt geld, want zelfs de mol gaat denk ik niet zo ver om dat in de vuilnisbak te gooien. ;D

Viel me eigenlijk pas dit jaar op dat de Vlaamse mol alleen met een virtuele pot werkte.

Deden ze dat hier ook maar , ik vind dat geld weggooien helemaal niks, de kandidaten zijn bijvoorbaat kansloos dat er geld uit de pot verdwijnt.







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:verzoekje aan de avro tbv laatste aflevering
« Reactie #36 Gepost op: 6-04-2003, 17:54:37 »
Deden ze dat hier ook maar , ik vind dat geld weggooien helemaal niks, de kandidaten zijn bijvoorbaat kansloos dat er geld uit de pot verdwijnt.
Zijn ook niet mijn favoriete molacties, maar als het een beetje slim wordt gedaan dan kan ik er mee leven.

Verwachte in afl. 4 eigenlijk al half dat dat briefje van 5000 van de boom zou blijken te zijn verdwenen bij de blinddoekopdracht.








Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:verzoekje aan de avro tbv laatste aflevering
« Reactie #37 Gepost op: 9-04-2003, 13:22:32 »
Weet je wat ik wel leuk zou vinden als de mol bekend gemaakt word dat de mol de zelfde tekst en vedraaid zegt als wat hij/zij in het videotje doet en langzaam  maar hand naar de normale stem en verschijning gaat en eindigd met de echte verschijning/stem die zegt:

Ik heb het heel erg naar mijn zin

En dan herkend iedereen zijn/haar stem en zien en weten we wie de mol is.

Dat is weer is wat anders dan.

Hier is de mol... die dan langzaam aan komt lopen.







« Laatst bewerkt op: 9-04-2003, 13:30:27 door Pierce Brosnan »

Offline Suske

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:verzoekje aan de avro tbv laatste aflevering
« Reactie #38 Gepost op: 9-04-2003, 17:17:01 »
Haahaha, topidee hoor Pierce.
Ik hoop echt dat ze dat doen !!!







D E  M O L  I S  V O O R  1 0 0 %  R O E L A N D . . . !

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:verzoekje aan de avro tbv laatste aflevering
« Reactie #39 Gepost op: 9-04-2003, 21:26:53 »
Is wel een goed ideetje... Maar dan moeten ze natuurlijk niet weer Aafke zo dicht op het scherm zetten... ;)







Life's a riddle, keep answering the questions...