Auteur Topic: filmpje angela groothuizen  (gelezen 11861 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
filmpje angela groothuizen
« Gepost op: 5-04-2003, 10:18:02 »
Op de andere site staat bij de chat een filmpje, waarin Angela Groothuizen vragen beantwoordt.

Op een gegeven ogenblik gaat er een vraag over FERDI en PATRICIA.

Daarop zegt Angela: ik heb met hen een MAAND opgetrokken.

Dat wil zeggen dat in ieder geval die twee kandidaten tot het eind toe gebleven zijn, en dus volgens mij in de finale komen, missen we alleen nog 1 of 2 extra kandidaten.

Wie is het miet mij eens dat dit toch wel een sterke aanwijzing is? Niet over de mol, maar over wie finalist wordt?

Of zou Angela ons op het verkeerde been hebben gezet? :o :o :o







« Laatst bewerkt op: 5-04-2003, 12:13:59 door bodejosm43 »

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re:filmpje angela groothuizen
« Reactie #1 Gepost op: 5-04-2003, 10:20:50 »
Waar staat dat filmje aub, ik vind het nl niet?







Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:filmpje angela groothuizen
« Reactie #2 Gepost op: 5-04-2003, 10:22:12 »
Citaat
Op een gegeven ogenblik gaat er een vraag over FERDI en PATRICIA.

Daarop zegt Angela: ik heb met hen een MAAND opgetrokken.

Je hebt gelijk! :o Vreemd is dat. :-\


Waar staat dat filmje aub, ik vind het nl niet?

Op de Chat-pagina van www.wieisdemol.nl. Linksboven zie je dan een schermpje.







« Laatst bewerkt op: 5-04-2003, 10:25:57 door Heinz »

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re:filmpje angela groothuizen
« Reactie #3 Gepost op: 5-04-2003, 10:28:26 »
Op de Chat-pagina van www.wieisdemol.nl. Linksboven zie je dan een schermpje.
thx
Ze zegt idd dat ze een maand met beiden heeft opgetrokken.
Interessant.







Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:filmpje angela groothuizen
« Reactie #4 Gepost op: 5-04-2003, 11:04:54 »
ik kan het filmpje zelf niet luisteren want heb geen geluidskaart, dus ik weet niet precies wat ze gezegd heeft... maar ik wil wel ff zeggen dat die filmpjes van te voren op worden genomen. als zij haar mond dus zo duidelijk voorbij praat, zal dat toch wel veranderd worden lijkt mij? het bevestigt overigens wel mijn vermoeden dat ferdi in de finale komt.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline kareltje80

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt......
Re:filmpje angela groothuizen
« Reactie #5 Gepost op: 5-04-2003, 11:21:37 »
het bevestigt overigens wel mijn vermoeden dat ferdi in de finale komt.

Of dat hij de mol is  ;D







Who's the mole? Ferdi! update (4-5): Niet dus, mijn nieuwe mol is Elise!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:filmpje angela groothuizen
« Reactie #6 Gepost op: 5-04-2003, 11:22:13 »
Nee hoor, filmpje is actueel, want er zat een uitgebreid antwoord in aan mijzelf gericht. Probeer dit even te checken bij iemand die een geluiskaart heeft.

Ik heb afgelopen maandag een vraag aan Angela gesteld, en die heeft ze keurig beantwoord.

Aanwijzing is serieus, want afvaller moet meteen naar huis, mag niet in de buurt blijven hangen tot na de finale. ::) ::)








Offline swatje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:filmpje angela groothuizen
« Reactie #7 Gepost op: 5-04-2003, 11:23:09 »
Angela zegt dat het de bedoeling was dat bij de executies in afl.2 de kandidaten zouden kiezen voor geld inleveren en dat er dus niemand uit zou gaan. Nu moet de mol hiervan geweten hebben, dus kunnen we aannemen dat de mol stemt voor geld inleveren. Maar om hem niet verdachter te maken dan nodig is, kan ik me voorstellen dat de vraag van Angela kwam op het moment dat de mol nog geen groen scherm heeft gekregen! Dat zou betekenen dat Elise en Aafke, met beide een groen scherm, niet de mol kunnen zijn. Maar wel Chandrika of Ron, die beide voor inleveren van het geld waren, maar nog niet aan de buurt waren geweest.








Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:filmpje angela groothuizen
« Reactie #8 Gepost op: 5-04-2003, 11:24:32 »
Waar staat dat filmje aub, ik vind het nl niet?

Filmpje staat bij wieisdemol.nl onder kopje CHAT, wel even registreren, vervolgens met je nickname inloogen, dan start het filmpje automatisch ::) ::)








Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:filmpje angela groothuizen
« Reactie #9 Gepost op: 5-04-2003, 11:27:18 »
Als dit waar is,ben ik blij met mijn keuze voor Patricia als Mol.  8)








Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re:filmpje angela groothuizen
« Reactie #10 Gepost op: 5-04-2003, 11:31:24 »
Hmm, ik hoorde ut ook... Wat raar :-\ Ze zou zich wel eens versproken kunnen hebben denk ik...
Filmpje staat bij wieisdemol.nl onder kopje CHAT, wel even registreren, vervolgens met je nickname inloogen, dan start het filmpje automatisch ::) ::)
Je hoeft je niet te registreren hor, ik heb ut gewoon via realplayer gezien zonder te registreren... ::)

Enne PB: Ik ben ook blij met mn keuze voor Patricia als Mol! :D







« Laatst bewerkt op: 5-04-2003, 11:31:43 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:filmpje angela groothuizen
« Reactie #11 Gepost op: 5-04-2003, 11:43:32 »
Ik heb ff naar het filmpje geluisterd.
En Angela zegt niet dat ze een maand met ze heeft opgetrokken.

Maar het zou inderdaad kunnen beteken dat ze de finalen hebben gehaald en dan zit ik inderdaad niet zo slecht met Patrcia als Mol en Rene als verliezend finalist.

Maar dit filmpje heeft niks met mijn keuze's te maken of heeft het beinvloed.

Ze zegt iets in de zin van:

Patricia en Rene  zijn de kwaadste nog niet,maar dat merkje nog wel.







« Laatst bewerkt op: 5-04-2003, 11:49:24 door Pierce Brosnan »

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:filmpje angela groothuizen
« Reactie #12 Gepost op: 5-04-2003, 11:44:16 »
Maar om hem niet verdachter te maken dan nodig is, kan ik me voorstellen dat de vraag van Angela kwam op het moment dat de mol nog geen groen scherm heeft gekregen! Dat zou betekenen dat Elise en Aafke, met beide een groen scherm, niet de mol kunnen zijn. Maar wel Chandrika of Ron, die beide voor inleveren van het geld waren, maar nog niet aan de buurt waren geweest.

Dit is ongeveer wat ik gelijk na aflevering 2 ook riep, maar bij nader inzien moet ik daar toch kanttekeningen bij plaatsen. Want om tot een meerderheid vóór afkopen te komen, moesten er dus 5 mensen voor kiezen. Alleen voor de 4 kandidaten die nog niet aan bod waren geweest zou het logisch zijn te veronderstellen dat ze voor afkopen zouden stemmen. Stel dat de AVRO er vanuit ging dat die sowieso voor zouden stemmen, dan hadden ze dus nog 1 persoon nodig om tot de meerderheid te komen. De mol die al aan bod was geweest, maar zogenaamd uit medeleven met de rest voor zou stemmen?

Ik heb het filmpje zelf nog niet bekeken, maar ik begrijp dat Angela zegt dat men verrast was dat de kandidaten niet vóór stemden. Die verrassing lag er dus waarschijnlijk in dat er 2 mensen bleken te zijn die nog niet aan bod waren geweest, maar toch tégen stemden: Julien en Astrid.

Kortom: Ik denk dat de mol idd vóór gestemd heeft, maar zou niet met zekerheid durven zeggen of hij/zij bij degenen zat die al aan bod waren geweest of juist niet. Overigens heeft deze kanttekening er niks mee te maken dat ik e.e.a. zo wil uitleggen zodat het bij mijn molverdenking past, want ik verdenk op dit moment nog Ron en die zat idd bij de mensen die nog niet aan bod waren geweest. ;)








Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re:filmpje angela groothuizen
« Reactie #13 Gepost op: 5-04-2003, 11:48:51 »
Ik heb ff naar het filmpje geluisterd.
En Angela zegt niet dat ze een maand met ze heeft opgetrokken.

Ze zegt iets in de zin van:

Patricia en Rene  zijn de kwaadste nog niet,maar dat merkje nog wel.
Maar ze zegt òòk dat ze een maand met ze heeft opgetrokken, wij zijn tog niet gek?! :-\
Angela zegt: "Nou heb ik tog un maand met ze opgetrokken" (3min 59 sec)







« Laatst bewerkt op: 5-04-2003, 11:49:38 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:filmpje angela groothuizen
« Reactie #14 Gepost op: 5-04-2003, 12:01:44 »
Nee hoor, filmpje is actueel, want er zat een uitgebreid antwoord in aan mijzelf gericht.
dat bedoelde ik niet :) ik weet dat het filmpje actueel is, waarschijnlijk is ie de morgen opgenomen van de dag dat ie uitgezonden werd, maar dat wil nog niet zeggen dat ze hem niet overnieuw kunnen doen. als ze echt dr mond voorbij praat dan zouden ze dat er uit kunnen knippen zonder veel moeite :) dat bedoelde ik.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:filmpje angela groothuizen
« Reactie #15 Gepost op: 5-04-2003, 12:11:43 »
Akkoord, Doris, dat zou inderdaad kunnen, maar ik weet van mijzelf dat ik die vraag heb gesteld op maandagmiddag 31 maart. ::) ;D

Ik denk eerlijkgezegd, dat Angela zich heeft versproken, OF dat het met opzet is gedaan om ons, de mollenspeurders, op het verkeerde been te zetten. In het laatste geval is ze daarin geslaagd.

Het zegt overigens wel iets over de moeite die de makers hebben moeten doen om alles wat geheim moest blijven tot na de finale, ook echt geheim te houden. Als het een verspreking was van Angela: vergissen is menselijk! ;D ;D ;D







« Laatst bewerkt op: 5-04-2003, 19:00:47 door bodejosm43 »

Offline swatje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:filmpje angela groothuizen
« Reactie #16 Gepost op: 5-04-2003, 12:12:54 »

Ik heb het filmpje zelf nog niet bekeken, maar ik begrijp dat Angela zegt dat men verrast was dat de kandidaten niet vóór stemden. Die verrassing lag er dus waarschijnlijk in dat er 2 mensen bleken te zijn die nog niet aan bod waren geweest, maar toch tégen stemden: Julien en Astrid.
Dat zou betekenen dat Julien of Astrid geen mol zijn?



{Edit: er was iets fout gegaan met citeren. - Malcolm}







« Laatst bewerkt op: 5-04-2003, 15:58:15 door Malcolm »

Offline swatje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:filmpje angela groothuizen
« Reactie #17 Gepost op: 5-04-2003, 12:13:51 »
Sorry, die laatste regel was van mij: Dat betekent dat Astrid en Julien geen mol zijn?








Offline Rocky

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Isn't it ironic, don't you think?
Re:filmpje angela groothuizen
« Reactie #18 Gepost op: 5-04-2003, 12:16:17 »
Sorry, die laatste regel was van mij: Dat betekent dat Astrid en Julien geen mol zijn?
Nou ja, Julien in ieder geval niet meer, die ligt eruit na dezelfde executie  ;) Misschien bedoelde je Ferdi ???







Thank U

Offline swatje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:filmpje angela groothuizen
« Reactie #19 Gepost op: 5-04-2003, 12:18:02 »
Yep, bedoelde natuurlijk Ferdi.