Auteur Topic: filmpje angela groothuizen  (gelezen 11830 keer)

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:filmpje angela groothuizen
« Reactie #40 Gepost op: 6-04-2003, 17:28:31 »
Mijn gevoel zegt nog steeds dat de mol in afl. 2 vóór afkopen van de executie stemde en na het afvallen van Aafke zijn er nu nog maar 3 kandidaten over die dat deden: Chandrika, Ron en Elise.








Offline swatje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:filmpje angela groothuizen
« Reactie #41 Gepost op: 6-04-2003, 21:22:21 »
Helemaal mee eens, en voor mij valt Ron af. Elise is mijn nr. 1 en Chandrika nr.2.








Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:filmpje angela groothuizen
« Reactie #42 Gepost op: 6-04-2003, 22:43:49 »
Mijn gevoel zegt nog steeds dat de mol in afl. 2 vóór afkopen van de executie stemde en na het afvallen van Aafke zijn er nu nog maar 3 kandidaten over die dat deden: Chandrika, Ron en Elise.

Mijn gevoel zegt mij ook nog steeds dat de mol zijn bagage niet ingeleverd heeft. Hij zou niet riskeren deze een aantal dagen kwijt te zijn.
Blijven over Chandrika en Ron.

Ik kan mij niet voorstellen dat het Chandrika is, want zowel ferdi als Patricia zijn erg overtuigd van zichzelf, dat zouden ze allang weggemonteerd hebben.
Blijft over Ron.







"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Rocky

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Isn't it ironic, don't you think?
Re:filmpje angela groothuizen
« Reactie #43 Gepost op: 7-04-2003, 20:04:15 »
Mijn gevoel zegt mij ook nog steeds dat de mol zijn bagage niet ingeleverd heeft. Hij zou niet riskeren deze een aantal dagen kwijt te zijn.
Blijven over Chandrika en Ron.

Ik kan mij niet voorstellen dat het Chandrika is, want zowel ferdi als Patricia zijn erg overtuigd van zichzelf, dat zouden ze allang weggemonteerd hebben.
Blijft over Ron.
Lijkt me ook duidelijk!! ;)







Thank U

Offline Quuipo

  • Forumlid
Re:filmpje angela groothuizen
« Reactie #44 Gepost op: 8-04-2003, 10:31:54 »
wanneer komt er weer een nieuw filmpje? ik neem aan dat we elke week een nieuwe krijgen, of zie ik dat verkeerd?








Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:filmpje angela groothuizen
« Reactie #45 Gepost op: 8-04-2003, 10:35:47 »
wanneer komt er weer een nieuw filmpje? ik neem aan dat we elke week een nieuwe krijgen, of zie ik dat verkeerd?

Verleden week kwam ie er donderdag op.







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:filmpje angela groothuizen
« Reactie #46 Gepost op: 8-04-2003, 11:16:25 »
Dit herinner ik me ook hoor, ze deed heel overdreven met Goed zo George, vond het toen al verdacht, maar durfde niet te switchen :(. Maar ik heb nu nog geen opvallende dingen van Angela gezien. Mss moet ik ff terugkijken toen ze alleen was met Ferdi en Ron. Mss dat daar iets bijzit.

Groetjes Laafje

Nou, wat ik wel verdacht vond van Angela is dat ze Elise een excuus gaf voor het zich zo snel aanmelden bij de eerste opdracht, ze zei zoiets van 'jij bent nog niet geweest?' Verdacht?







'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline Jan10

  • Forumlid
Re:filmpje angela groothuizen
« Reactie #47 Gepost op: 8-04-2003, 11:23:10 »
En daar komt bij dat elise ook bijna meteen haar hand opstak.

Het filmpje wat nu nog in de chat staat is dat met het een maand opgetrokken ???

En hoe kan je vragen aan Angela stellen, via het forum of via de chat?








Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:filmpje angela groothuizen
« Reactie #48 Gepost op: 8-04-2003, 14:00:50 »
En daar komt bij dat elise ook bijna meteen haar hand opstak.

Het filmpje wat nu nog in de chat staat is dat met het een maand opgetrokken ???

En hoe kan je vragen aan Angela stellen, via het forum of via de chat?

Via het (officiele)forum kan je vragen stellen, ergens staat dan: stel hier de afvaller een vraag o.i.d.







Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos