Auteur Topic: 7e muzikale aanwijzing (28 april)  (gelezen 29782 keer)

Re:7e muzikale aanwijzing (28 april)
« Reactie #80 Gepost op: 1-05-2003, 16:30:16 »
1e Rood kan ook Rene zijn.

Maar moest dat niet achterstevoren worden gezien? Dan wordt het ook eenduidig:

1e groen: Chandrika
2e goud:  Elise
3e rood:  Ferdi


Juist!
Dan kom je ook op de juiste bekende quote van Angela: ...Wie is de winnaar, de verliezer en voor jullie: Wie is...De Mol?
Winnaar, Verliezer, Mol=Ferdi!?  

Tsja...:D








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:7e muzikale aanwijzing (28 april)
« Reactie #81 Gepost op: 1-05-2003, 17:05:21 »
Hoewel ik zelden wat doe met de muzikale aanwijzingen, onderneem ik nu toch maar eens een poging. De aflevering en het begin van een nummer van New Order doen bij mij een belletje rinkelen. Het is duidelijk dat er flink is geknipt is in aflevering 7, de volgorde bij de 'zoek George opdracht' is flink vergooid. Waarom? Ik denk dat hier de muzikale aanwijzing op slaat, hij slaat op deze nieuwe volgorde (New Order).

Op welke manier, tja dat weet ik dan weer niet =) Mss zegt de geknipte en geplakte volgorde wel wat over het verdere spelverloop.

Dit zie ik ook wel zitten.....'ns denken, zullen de makers creatieve montage hebben toegepast bij de volgorde waarin George de kandi's bezocht? Volgorde die we te zien kregen: Rene (afvaller afl. 8?), Elise (afvaller afl. 9?), Ron (verliezer?), Chandrika (winaar?), Ferdi(mol?).

Of de volgorde waarin de kandi's klaar waren met hun opdracht? Volgorde die we te zien kregen: Rene, Elise, Ron, Chandrika, Ferdi. Ik realiseer me ineens dat deze volgorde gelijk is aan die waarin George de kandi's bezocht of vergis ik me nu?  :-\

Als dit echt zo is, dan is 't wel erg toevallig.....te toevallig als je 't mij vraagt. Dan kunnen we dus eigenlijk wel bijna met zekerheid zeggen dat er gefoefeld is met de volgorde en er dus 'n 'new order' is onstaan.








Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:7e muzikale aanwijzing (28 april)
« Reactie #82 Gepost op: 2-05-2003, 11:01:22 »
In de film Scanners II: the new order, speelt ene David Rigby (de stunter van de autoopdracht?) een politieman.
http://movies.go.com/filmography/Credits?movie_id=34571

Wel ver gezocht, maar het vermelden waard.







"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:7e muzikale aanwijzing (28 april)
« Reactie #83 Gepost op: 2-05-2003, 11:18:55 »
hmmm weet niet Dopey... de muz. hint van vorig jaar van Prince was verder gezocht hoor...
Maar die David Rigby heeft in wel meer films gestunt en is volgens mij inderdaad die man...

http://us.imdb.com/Name?Rigby,%20David#stunts

(Had dit al eerder geplaatst bij Titanic, maar daar doet hij niet aan mee, wel een andere Rigby. )







Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:7e muzikale aanwijzing (28 april)
« Reactie #84 Gepost op: 2-05-2003, 11:53:05 »
Dit zie ik ook wel zitten.....'ns denken, zullen de makers creatieve montage hebben toegepast bij de volgorde waarin George de kandi's bezocht? Volgorde die we te zien kregen: Rene (afvaller afl. 8?), Elise (afvaller afl. 9?), Ron (verliezer?), Chandrika (winaar?), Ferdi(mol?).

En als we dat nu is omdraaien.

Ferdi (afvaller afl 8 ) Chandrika (Afvaller afl 9) Ron (Verliezer) Elise (Winaar) en Rene (DE Mol)

Dit zou ook kunnen kloppen omdat Elise heeft gezegd dat ze Rene verdenkt.







« Laatst bewerkt op: 2-05-2003, 11:57:32 door Pierce Brosnan »

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:7e muzikale aanwijzing (28 april)
« Reactie #85 Gepost op: 2-05-2003, 12:12:10 »
En als we dat nu is omdraaien.

Ferdi (afvaller afl 8 ) Chandrika (Afvaller afl 9) Ron (Verliezer) Elise (Winaar) en Rene (DE Mol)

Dit zou ook kunnen kloppen omdat Elise heeft gezegd dat ze Rene verdenkt.

Zou idd ook goed kunnen.

Ik heb net de herhaling gekeken (dit was geloof ik al de 5de keer dat ik deze aflevering bekeek  ::) ) en misschien kunnen we ook iets met de volgorde bij de karaktereigenschappenopdracht. De foto's hangen in de volgende volgorde (van boven naar beneden): Rene, Chandrika, Ferdi, Ron, Elise. Als de foto's later worden weggehaald, verschijnen ze op 'n ander prikbord in de volgende volgorde: Chandrika, Ferdi, Elise, Ron, Rene.

Vooral die laatste vind ik wel erg interessant: Chandrika (afvaller afl. 8?), Ferdi (afvaller afl. 9?), Elise (verliezer?), Ron (winnaar?) en Rene (mol?).








Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:7e muzikale aanwijzing (28 april)
« Reactie #86 Gepost op: 2-05-2003, 13:19:53 »
Alleen als het een shot is dat niet in de aflevering "past" kan dat kloppen. Op het moment dat de opname gemaakt wordt, staat alleen vast wie de mol is. Onmogelijk om daar een winnaar en verliezer uit te halen.
Kan alleen in de volgorde wellicht waarin ze de eigenschappen erbij hangen, maar de gele post-it briefjes hangen daarbij ook in volgorde...







Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:7e muzikale aanwijzing (28 april)
« Reactie #87 Gepost op: 2-05-2003, 14:14:26 »
Alleen als het een shot is dat niet in de aflevering "past" kan dat kloppen. Op het moment dat de opname gemaakt wordt, staat alleen vast wie de mol is. Onmogelijk om daar een winnaar en verliezer uit te halen.

Dat verschijnen van de foto's op 't andere prikbord kan natuurlijk meerdere keren in verschillende volgordes gefilmd worden, zodat later bij de montage van de aflevering de juiste volgorde genomen kan worden.







« Laatst bewerkt op: 2-05-2003, 14:14:53 door Han13 »

Offline Parrot007

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:7e muzikale aanwijzing (28 april)
« Reactie #88 Gepost op: 3-05-2003, 11:37:24 »
Toch blijf ik erbij dat de muzikale hint niet direct naar de mol zal leiden.
Maar naar meerdere personen waar de mol dan bij zit.

Anders zou het wel heeeeeel makkelijk worden om een hint alleen aan de mol te linken.







Wij willen WIDM in 2004 !

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:7e muzikale aanwijzing (28 april)
« Reactie #89 Gepost op: 3-05-2003, 13:43:49 »
Toch blijf ik erbij dat de muzikale hint niet direct naar de mol zal leiden.
Maar naar meerdere personen waar de mol dan bij zit.

Anders zou het wel heeeeeel makkelijk worden om een hint alleen aan de mol te linken.

mee eens!!








Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:7e muzikale aanwijzing (28 april)
« Reactie #90 Gepost op: 4-05-2003, 10:48:14 »
Toch blijf ik erbij dat de muzikale hint niet direct naar de mol zal leiden.
Maar naar meerdere personen waar de mol dan bij zit.

Anders zou het wel heeeeeel makkelijk worden om een hint alleen aan de mol te linken.

Vorig jaar was het zo dat de hint soms naar een groep leidde met daarin de Mol, zoals jij zegt, en de andere keer naar alleen de Mol. Dat verschilt dus per aanwijzing.








Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:7e muzikale aanwijzing (28 april)
« Reactie #91 Gepost op: 5-05-2003, 00:57:50 »
en dat is niet uit te zoeken? Ik luister nooit naar Schiffers FM, en ik heb de stukjes nu een paar keer opgezocht op inet. Vind het maar vaag hoor eigenlijk.