Auteur Topic: filmpjes gepost door de mol  (gelezen 214804 keer)

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:filmpje gepost door de mol
« Reactie #100 Gepost op: 13-05-2003, 09:04:06 »
Nee, maar "La toupe" staat handgeschreven op het papier dat het eerst in het filmpje is te zien.


volgens joki staat " la taupe" niet op een papier geschreven maar op die paal...








Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:filmpje gepost door de mol
« Reactie #101 Gepost op: 13-05-2003, 10:54:11 »
volgens joki staat " la taupe" niet op een papier geschreven maar op die paal...

En wie durft er nou te twijfelen aan het orakel van Purmerend!  ;D ;D







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:filmpje gepost door de mol
« Reactie #102 Gepost op: 13-05-2003, 11:05:01 »
Als het zou kloppen dat er wordt gepraat over 24 en 29, zou het weleens in een hotel opgenomen kunnen zijn, en dat er wordt gekozen uit kamernummers aan de balie.

Haha dat zal dan wel een echt luguber Western motel geweest zijn, want als de kamernummers op zo'n roestige deur staan  ;D
Paarden stonden vroeger toch ook voor de deur geparkeerd?








"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Nouky

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:filmpje gepost door de mol
« Reactie #103 Gepost op: 13-05-2003, 11:09:26 »
aangenomen dat dit filmpje in canada in die stal is opgenomen: het hoeft natuurlijk niet per se tijdens de opdracht te zijn. Ferdi en Elise zijn 's avonds toch ook naar buiten geweest om hun pact te bespreken. Lijkt mij dat ze niet het risico nemen om tijdens de opdracht snel zo'n filmpje te maken.


Ik heb dat stukje van Elise en Ferdi nog eens bekeken en aan het begin zie je ze staan met op de achtergrond een opening naar de stallen (?) (als de camera op Elise gericht is). Na een tijdje praten zie je weer diezelfde opening maar dan zit er half een deur voor. Wie heeft die deur geopend? Elise of Verdi zelf, of is er nog iemand de stallen ingegaan (om bijvoorbeeld een filmpje op te nemen?).
Het paard in het filmpje is trouwens volgens mij het paard wat voorop loopt in de wei (als Elise en Chandrika de paarden moeten gaan voeren)... tenminste daar lijkt ie op  :).

Heeft toevallig niet iemand op internet de ranch van J.D. Daudelin (244) kunnen vinden? Ik kan `m niet vinden...








Offline elisabeth

  • Forumlid
Re:filmpje gepost door de mol
« Reactie #104 Gepost op: 13-05-2003, 11:16:14 »
Ik heb dat stukje van Elise en Ferdi nog eens bekeken en aan het begin zie je ze staan met op de achtergrond een opening naar de stallen (?) (als de camera op Elise gericht is). Na een tijdje praten zie je weer diezelfde opening maar dan zit er half een deur voor. Wie heeft die deur geopend? Elise of Verdi zelf, of is er nog iemand de stallen ingegaan (om bijvoorbeeld een filmpje op te nemen?).

Echter het filmpje is overdag opgenomen, want er komt daglicht door de ramen.
Dat paard zou heel goed in de wei hebben kunnen staan. Dan is het op een ander dagdeel opgenomen, toen dat paard op stal stond.








Offline elisabeth

  • Forumlid
Re:filmpje gepost door de mol
« Reactie #105 Gepost op: 13-05-2003, 11:22:53 »
En de conclusie is dan dat het alleen George geweest kan zijn, hij was tenslotte ook La Taupe, en dan is het filmpje alleen bedoeld om verwarring te zaaien. Een bezighoudertje.








Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:filmpje gepost door de mol
« Reactie #106 Gepost op: 13-05-2003, 11:42:04 »
En de conclusie is dan dat het alleen George geweest kan zijn, hij was tenslotte ook La Taupe, en dan is het filmpje alleen bedoeld om verwarring te zaaien. Een bezighoudertje.
Wij schijnen te vergeten dat Elise op zoek is geweest naar de boer. Net voor ze erachter kwam dat de stallen niet gemest waren. Aan de andere kant ALS zij de mol zou zijn , zou ze niet melden dat de stallen nog gemest moesten worden. Niet gemest: opdracht mislukt.

EN... Ron is een tijdje foetsie geweest, want hij was niet op de trekker bij Rene (dat was een vouw met een bontkraagje aan der jas) en hij kwam pas binnen toen Chandrika zei dat ze al 8 stallen gemest hadden....
Waar was hij?







"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:filmpje gepost door de mol
« Reactie #107 Gepost op: 13-05-2003, 12:10:25 »
ik ben nu aflevering 7 aan het downloaden en zal de stalopdracht nog een keer gaan bekijken..








Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:filmpje gepost door de mol
« Reactie #108 Gepost op: 13-05-2003, 12:11:39 »
EN... Ron is een tijdje foetsie geweest, want hij was niet op de trekker bij Rene (dat was een vouw met een bontkraagje aan der jas) en hij kwam pas binnen toen Chandrika zei dat ze al 8 stallen gemest hadden....
Waar was hij?

Ja dat zit me ook al een hele week dwars, waar kwam Ron vandaan?







Ma how, zeg!

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:filmpje gepost door de mol
« Reactie #109 Gepost op: 13-05-2003, 12:13:05 »
Ja dat zit me ook al een hele week dwars, waar kwam Ron vandaan?

hij was even dit filmpje aan het opnemen natuurlijk.....  ::)








Offline Nouky

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:filmpje gepost door de mol
« Reactie #110 Gepost op: 13-05-2003, 12:19:44 »
Volgens mij is door het gehele spel Ron wel vaker ff "weg" of alleen geweest, Rene zei het nog in dat gebouw met de monitoren "Waar is Ron?"
(Was ie toen ff snel het raam aan het dichtdoen waar ik het een tijdje geleden over had???)








Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:filmpje gepost door de mol
« Reactie #111 Gepost op: 13-05-2003, 12:21:15 »
zou best kunnen, hij ziet er ook zeer vermoeid uit na al die nachtelijke bijeenkomsten met de crew...








Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:filmpje gepost door de mol
« Reactie #112 Gepost op: 13-05-2003, 12:32:44 »
Nee, dat zie je verkeerd. Chandrika maakt 'm steeks wakker omdat ze Elise weer midden in de nacht kwijt zijn...

Maar even on-topic. Het filmpje dus. Ik denk nog steeds dat het filmpje gewoon een onderdeel van het program is dat de uitzending niet gehaald heeft. Nu vermoed ik dat dit gewoon door een of andere avro medewerker in elkaar geknutseld is en daarna even gepost is om de spanning er de laatste aflevering in te houden...







Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:filmpje gepost door de mol
« Reactie #113 Gepost op: 13-05-2003, 12:34:10 »
heeft niemand gezien dat het filmje van de link veranderd is?? kijkmaar!!
http://217.67.230.167/







« Laatst bewerkt op: 13-05-2003, 13:06:12 door Cora Bora »

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:filmpje gepost door de mol
« Reactie #114 Gepost op: 13-05-2003, 12:36:46 »
no way dat dit een grappemaker is...








Offline pimwiz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:filmpje gepost door de mol
« Reactie #115 Gepost op: 13-05-2003, 12:37:12 »
heeft niemand gezien dat het filmje van de link veranderd is?? kijkmaar!!!
http://217.67.230.167/

Euj! Inderdaad!   :o

Kan er nix van maken, een man en een vrouw (klinkt sterk als Elise) die een dossier bekijken, waarbij de man iets zegt als 'is dit die van de mol alleen?'

EDIT: hij zegt het net iets anders, maar het is erg onverstaanbaar...







« Laatst bewerkt op: 13-05-2003, 12:39:04 door pimwiz »

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:filmpje gepost door de mol
« Reactie #116 Gepost op: 13-05-2003, 12:39:34 »
ja ik kan er ook niks van maken ik zit op mijn werk en heb alleen ultraplayer met een heel klein schermpje....dus dat schiet niet op. iemand nog een goede tip voor een player om down te loaden?? please? snel?








Offline Orientalred

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • OR is back in town...
Re:filmpje gepost door de mol
« Reactie #117 Gepost op: 13-05-2003, 12:47:26 »
Er wordt gezegd: "Zit die van de mol er al in..?"
"Juist."

Idd, je ziet de kokers, twee handen die de foto's die in de kokers zitten (zaten) oprolt.

Scary dit  :-\







You ever want something, that you know you shouldn't have. The more you know you shouldn't have it, the more you want it.

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:filmpje gepost door de mol
« Reactie #118 Gepost op: 13-05-2003, 12:47:57 »
ze zijn die kokers (met die foto's!) aan het vullen en dan vraagt de man : " he..zit die van de mol er al in?" en dan zegt de vrouw : ja

wow!!








Offline treble

  • Forumlid
Re:filmpje gepost door de mol
« Reactie #119 Gepost op: 13-05-2003, 12:52:00 »
volgens mij zegt de vrouwenstem niet: ja of juist, maar "kijk uit" en dan nog iets onverstaanbaars ("dit moet snel" of zoiets????). En ik tel negen kokers.