Auteur Topic: Nominaties: Kandidaten geven oordeel forummers!  (gelezen 35305 keer)

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Nominaties: Kandidaten geven oordeel forummers!
« Reactie #20 Gepost op: 24-05-2003, 23:33:26 »
Verdorie... tekst kwijt.

De genomineerden zijn...

De Potter Prijs:
Ik wilde hem eigenlijk aan Jeweetwel geven  ;D
Maar hij gaat naar Tink want die was net zo gek als ik bij het zoeken naar de Titanic.
Vooral die met het haaienduiken was toppie
http://www.realitynet.org/forum/index.php?topic=4430.140


De Frozen Margarita is voor Gotcha, met zijn iedereen gelijke kansen theorie.
Of hij nou (ooit) klopt(e) of niet. Het heeft ons allemaal in spanning gehouden. Zelfs toen ie niet bleek te werken. En dan al het werk dat erin gestoken is
http://www.realitynet.org/forum/index.php?topic=3939.0

En de Willibrord 2003 gaat naar  Siebrand, omdat ie de hele route van Ron van de HMV naar Bonaventure heeft uitgezocht (ok ik deed mee  :-[ ), maar niet voor niets… want nu weten we de weg downtown Montreal.
http://www.realitynet.org/forum/index.php?topic=4432.200

La belgique douze points  :D







"Only thing to do is jump over the moon"

Offline elisabeth

  • Forumlid
Re:Nominaties: Kandidaten geven oordeel forummers!
« Reactie #21 Gepost op: 24-05-2003, 23:53:54 »
Citaat van: Kaafoo
en ook heel spannend vond ik het item over astrid, moest desondanks wel heel erg lachen om "de grap van Chriz": [url
http://www.realitynet.org/forum/index.php?topic=4483.20[/url]
Citaat

Margarita-prijs: Chriz.
Bovenstaande thread net voor het eerst gelezen. Geweldig, zo'n tweede werkelijkheid naast de echte werkelijkheid.

Harry Potter-prijs: Reneb, voor zijn gehele oeuvre. Die wiskundige logica, midden in de nacht uitgedokterd, als een wetenschapper die niet van ophouden weet.  







« Laatst bewerkt op: 25-05-2003, 01:12:52 door elisabeth »

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Nominaties: Kandidaten geven oordeel forummers!
« Reactie #22 Gepost op: 25-05-2003, 00:40:02 »
De Freqiun prijs mag wat mij betreft naar Gotcha, omdat er geen hout van klopt. Maar als ik het goed begrijp is Gotcha, ondanks dat zijn theorie de juist mol aanwees (Elise), toch van z'n eigen theorie is afgestapt, en voor Ron ging.......zuur man!

http://www.realitynet.org/forum/index.php?topic=3939.0

Alleen denk ik niet dat we Gotcha kunnen verwachten op de MFD, dus in dat geval gaat er in ieder geval een prijs naar Dopey voor de Titanic theorie: http://www.realitynet.org/forum/index.php?topic=4430.0








Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Nominaties: Kandidaten geven oordeel forummers!
« Reactie #23 Gepost op: 25-05-2003, 01:02:38 »
vind het toch lastig om ergens naar te verwijzen.
maar hier volgen de nominaties van de momferdina-jury:

Harry Potter:
Dopey: voor al haar speurwerk en inspanningen in diverse topics. Ook al was ze een ron-aanhanger, ze veegde niet gelijk al je argumenten van de tafel.
dus bij deze haar post's
http://www.kyrandia.nl/seizoen2003/index.php?board=;action=usersrecentposts;userid=1667;user=dopey

Margerita:
pfff...

Willebrod Frequin:
ReneB: Allereerst voor zijn speurwerk... zijn vasthoudendheid in de verkeerde richting... maar daar wel "bewijzen" voor zoeken.

Citaat
Goeie vraag of Chandrika daar geboren is. Weet iemand hier meer van?

Sri Lanka kunnen we in ieder geval op twee manieren aan Chandrika linken. Ten eerste heet de president Chandrika Bandaranaike Kumaratunga. De tweede link is Delft: de woonplaats van "onze" Chandrika", maar ook het (kleine) eiland Delft in de Palk Strait tussen Sri Lanka en India.
Voor dit laatste zie bijv. http://www.lankamap.com/html/holl/start.htm en de kaart kiezen en dan op Delft zoeken

Dit bedoel ik dus niet "gemeen" want hij heeft ook ontzettend veel overzichten geschreven, waar ik wel wat aan gehad heb. Maar ik begreep dus zijn Chandrika zoektocht niet..







Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline ReneB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Nominaties: Kandidaten geven oordeel forummers!
« Reactie #24 Gepost op: 25-05-2003, 01:47:44 »
Harry Potter: Momferdina
hehehe ik hem m....

ROOMS WITH A PAST. Québec City’s landmark Fairmont le Château Frontenac recently unveiled a tribute to some of its more notable guests. In June, the 617-room property renamed more than a dozen of its grandest suites after legendary dignitaries, heads of state and other famous personalities who have spent time at the property. Have a VIP with a passion for the film noir classics of Alfred Hitchcock? Put him or her up in the Frontenac’s suite 6153, now named after the master of suspense, who stayed here during the production of the 1952 movie I Confess. Want to recognize a CEO’s leadership abilities? Reserve suite 1169 or 9118, now named after Sir Winston Churchill and Franklin D. Roosevelt, respectively, who both stayed at the hotel when the Allied leaders met in 1943 and 1944. (418) 692-3861; www.fairmont.com


een hotelkamer dus in Frontenac... het hotel waar ze geslapen hebben

bron:
http://www.meetings-conventions.com/issues/1002/destguides/guide4.html
Dopie heeft zeker ook veel research gedaan en daarvoor zeker hulde, maar ik vind dat je er maar een kunt nomineren.


Princes Margerita: Dopie. (foutje bedank, zie hierboven)... Meer bedoelt als "alle jassen-theoriën")
In de laatste aflevering had Elise een rood jack aan, Ron een groen en Chandrika een geel...

Red, gold and green...

Elise verliest (rood)
Chandrika wint (geel=gold)
Ron is de mol


Willibrord Frequin:
Bolus (en met hem de vele Rondiranen die niet verder wilden kijken).
Ron wist bij het zoeken naar de boot ook -toevallig ?? - precies waar die lag, terwijl dat alleen van boven af te zien was. Als hij dat gezien had, zou hij er veel eerder op af gegaan zijn, tenzij .....

Momferdina, wij spreken elkaar morgen/vanmiddag .... En DAT bedoel ik niet gemeen.







« Laatst bewerkt op: 25-05-2003, 01:50:18 door ReneB »
Iemand zei: "Voorspellen is moeilijk, vooral als het om de toekomst gaat"

Re:Nominaties: Kandidaten geven oordeel forummers!
« Reactie #25 Gepost op: 25-05-2003, 01:58:41 »
We beginnen een beeld te krijgen waar de voorkeuren naar uitgaan.

Mensen die elkaar over en weer de prijs toespelen! Hmmm doet me denken aan een spelletje wat ik vanavond op tv heb gezien, iets met liedjes en zo.

Nog even doorzetten, jullie hebben zoveel geschreven en bedacht. Er zijn toch nog wel meer nominaties te verzinnen?

Morgen om 10.00 uur beginnen we met selecteren.

Groeten

Julien (al naar bed) & Ferdi








Offline pimwiz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Nominaties: Kandidaten geven oordeel forummers!
« Reactie #26 Gepost op: 25-05-2003, 03:03:11 »
Morgen om 10.00 uur beginnen we met selecteren.
Groeten
Julien (al naar bed) & Ferdi

Zeg Ferdi, ga dan 'es snel slapen!   >:(








Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re:Nominaties: Kandidaten geven oordeel forummers!
« Reactie #27 Gepost op: 25-05-2003, 07:53:55 »
Ik heb natuurlijk niet zo actief geforumt enzo, maar wat ik een keer heb meegekregen is dat jokivineen keer de hele nacht naarhet filmpje van bob is de mol heeft zitten kijken, de hele familie erbij heeft gehaald en er wakker van heeft gelegen hahaha (geen bron, gehoord op chat van haarzelf) Nu weet ik dat er meer mensen zijn die er nachten aan hebben besteedt, maar dit heb ik meegekregen ;D (voor de harry potter prijs als in speurwerk)

ik dacht laat ik er eens een andere naam ingooien ;D







« Laatst bewerkt op: 25-05-2003, 07:54:54 door juultjuh »
always look on the bright side of life

Offline Lonneke

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Nominaties: Kandidaten geven oordeel forummers!
« Reactie #28 Gepost op: 25-05-2003, 08:49:52 »
 :D Ik wil voor goed speurwerk en een goede intuïtie Ishtara voordragen. Zij stapte pas in in aflevering 3 en is op een fraaie zesde plaats in de pool geëindigd...









Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Nominaties: Kandidaten geven oordeel forummers!
« Reactie #29 Gepost op: 25-05-2003, 09:27:04 »
moet ik wel gelijk zeggen dat die grap dus orgineel niet van mij was, maar van Cosma (Niet Nico, maar Dan was de mol), dus daar gaan de credits naartoe.

 :o Was dat een grap??!!!??!!

 :P


Ik nomineer graag Nederland, Frankrijk, Duitsland en Luxemburg. UK niet, met heel dat Irak gedoe.  >:(








Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Nominaties: Kandidaten geven oordeel forummers!
« Reactie #30 Gepost op: 25-05-2003, 09:57:29 »
Op de valreep (het is nog geen tien uur) wil ik Robbie nomineren voor de Margaritaprijs. Wegens het juist interpreteren van de data uit zijn kristallen bol voor de serie begon. Ik kan het niet met linkjes maar ik citeer:

"Elise. Oh jee, ik zie het al gebeuren dat Beethoven's "Für Elise" gebruikt wordt in de reeks en dat heel het forum haar daarom verdacht vindt. Tot ze afvalt natuurlijk. Of haar fierljep kunsten van pas zullen komen moet nog blijken. Hopelijk moet ze geen parkeertest doen ofzo, want dat is blijkbaar een van haar moeilijke kanten. Ze wordt blij van blauw! Nou, Elise, speciaal voor jou is deze tekst blauw. (dat rijmt ook al!)"







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Lonneke

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Nominaties: Kandidaten geven oordeel forummers!
« Reactie #31 Gepost op: 25-05-2003, 10:15:32 »
Als er een Koppigheidsprijs bestaat is die voor Laafje die zich afleveringen lang vastbeet in Ron en niet wilde luisteren naar de goede argumenten die ik voor Elise had!! Het gevolg ze eindigde als 333ste in de pool!!








Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Nominaties: Kandidaten geven oordeel forummers!
« Reactie #32 Gepost op: 25-05-2003, 10:30:47 »
Op de valreep (het is nog geen tien uur) wil ik Robbie nomineren voor de Margaritaprijs. Wegens het juist interpreteren van de data uit zijn kristallen bol voor de serie begon. Ik kan het niet met linkjes maar ik citeer:

"Elise. Oh jee, ik zie het al gebeuren dat Beethoven's "Für Elise" gebruikt wordt in de reeks en dat heel het forum haar daarom verdacht vindt. Tot ze afvalt natuurlijk. Of haar fierljep kunsten van pas zullen komen moet nog blijken. Hopelijk moet ze geen parkeertest doen ofzo, want dat is blijkbaar een van haar moeilijke kanten. Ze wordt blij van blauw! Nou, Elise, speciaal voor jou is deze tekst blauw. (dat rijmt ook al!)"

Helemaal mee eens.

Tevens wil ik Verdi nomineren voor zijn altijd droge commentaar.
(Waarschijnlijk zal zijn commentaar op de post van Robbie hierboven zijn geweest:  "Beethoven was een prutser"   ;D)

te laat....ik weet het...







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Re:Nominaties: Kandidaten geven oordeel forummers!
« Reactie #33 Gepost op: 25-05-2003, 10:41:13 »
Goed dames en heren,

Het topic kunnen we zelf niet sluiten maar bij deze: Het is afgelopen.

We gaan tellen, kijken en lezen.

Met een paar uur weten we het.

Groeten

de commissie








Offline Kaz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Nominaties: Kandidaten geven oordeel forummers!
« Reactie #34 Gepost op: 25-05-2003, 11:08:26 »
Hallo,

Ik vind dat Heinz zowiezo een prijs verdient. Hij heeft elke aflevering echt 10 keer gezien, en ervan overtuigt dat Ron de mol was. Net zoals vorig jaar, toen dacht hij dat John de mol was, zat hij er weer naast. En nu er misschien geen vervolgserie meer komt kan hij dit niet meer rechtzetten.
Verder heeft hij heel veel wallpapers gemaakt:

http://64.4.22.250/cgi-bin/linkrd?_lang=NL&lah=e13f66c8caa364bfbcc75cd5661e2e5d&lat=1053852666&hm___action=http%3a%2f%2fwww%2ekyrandia%2enl%2fseizoen2003%2findex%2ephp%3fboard%3d14%3baction%3ddisplay%3bthreadid%3d4595

Beetje lange link, ::)

Ik kan niet echt zien waar hij zijn theoriën heeft opgeschreven, over dat Astrid als mol zijnde terug zou komen...Misschien dat hij die zelf even kan geven?, Heinz?
Of weet een van jullie nog een link?

Tot vanmiddag!!!


P.s.: het gaat dan om de Harry Potter prijs, omdat hij elke aflevering 10 keer ziet, maar ook om de Frequin prijs, omdat hij er zo ontzettend ver naast zat. Vooral met zijn Astrid komt terug theorie!!!








« Laatst bewerkt op: 25-05-2003, 11:10:04 door Kaz »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Nominaties: Kandidaten geven oordeel forummers!
« Reactie #35 Gepost op: 25-05-2003, 11:23:33 »
Leuk geprobeerd Kaz, maar je bent te laat! ;D

edit: en een Astrid-komt-terug-theorie heb ik nooit gehad. ???







« Laatst bewerkt op: 25-05-2003, 11:30:05 door Heinz »

Offline Floortje

  • Forumlid
Re:Nominaties: Kandidaten geven oordeel forummers!
« Reactie #36 Gepost op: 25-05-2003, 14:50:56 »
jaaaa de astrid-komt-terug-theorie
van wie was die ookal weer? waarschijnlijk van een dom blondje...
twas in elk geval supercool!
ennuh... intikker.. bedankt dat je mij genoemd hebt! jij hebt ook een hoop bijgedragen aan deze site. ik vind alle nominaties zeeer terecht. Er zijn mensen die zoooveeel tijd in deze site hebben gestoken! Allemaal heeeel erg bedankt!
en... Compuart: je bent geweldig!








Offline Blubber

  • Forumlid
Re:Nominaties: Kandidaten geven oordeel forummers!
« Reactie #37 Gepost op: 25-05-2003, 16:22:34 »
Ik wil Tink nomineren voor de dat-was-lachen-award voor haar volgende post: "Ik kan beter door de hele kamers kussens of zo leggen dan want no way dat Ron niet de Mol is." LOL!








Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Nominaties: Kandidaten geven oordeel forummers!
« Reactie #38 Gepost op: 25-05-2003, 16:33:13 »
Ik wil Tink nomineren voor de dat-was-lachen-award voor haar volgende post: "Ik kan beter door de hele kamers kussens of zo leggen dan want no way dat Ron niet de Mol is." LOL!

Hehe ;)

Ik had ze niet nodig gelukkig, ik heb een zachte bank :D







Ma how, zeg!

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re:Nominaties: Kandidaten geven oordeel forummers!
« Reactie #39 Gepost op: 25-05-2003, 19:35:31 »
Ik weet niet wie er allemaal komen, maar:

Harry Potter: Dopey (vooral recherche naar Titanic (in combinatie met anagrammen)

prinses Magarita prijs: Verdi (integriteitstheorie, die het als enige overleefd heeft)

Willibrord Frequinprijs: elisabeth (Ferdi komt terug in de finale  :P )

Moeten die links echt?  :-\ Ik zal ze opzoeken

En ze zijn het nog allemaal geworden ook  ;D

Twas overigens een superdag!!!







I got that tunnel vision going through my  head