Auteur Topic: Bravo voor de AVRO!!!  (gelezen 9032 keer)

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:BRAVO VOOR DE AVRO!!!
« Reactie #20 Gepost op: 26-05-2003, 14:36:00 »
ok dan!!


Hahahaha, deze is superrrrrrrrrrrrrrr







ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:BRAVO VOOR DE AVRO!!!
« Reactie #21 Gepost op: 26-05-2003, 17:22:44 »
Ben het helemaal eens met de huldigingen!!


Ik vind zeker niet dat de formule uitgedoofd is oid, er zijn heus nog wel een hoop mollenstreken geleverd, en voor onopgehelderde hints kun je op de fandag terecht :).

Bravo voor de Avro!! En ga zo doooooooor...!!!









Offline thie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenstreek? Nou...
Re:BRAVO VOOR DE AVRO!!!
« Reactie #22 Gepost op: 26-05-2003, 17:30:44 »
Een kleine kanttekening, alhoewel ik de loftuitingen op zich wel onderschrijf, denk ik dat ze eigenlijk moeten gaan naar IDTV, zij maken tenslotte het programma, de AVRO verstrekt hen alleen maar de opdracht en betaalt de rekening - op zich niet onbelangrijk natuurlijk - maar mijn waardering is toch het grootst voor al die IDTV-mensen op de aftiteling (en Angele G. natuurlijk).
Misschien de titel van het topic aanpassen?







E.Thie Phone Mole

Offline dennis

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:BRAVO VOOR DE AVRO!!!
« Reactie #23 Gepost op: 26-05-2003, 19:05:05 »
Tussen al de lovende reacties zal deze reactie misschien een beetje negatief overkomen. Maar laat ik eerst zeggen dat ik wie is de mol een fantastisch programma vind , maar dat je gewoon kritiek mag hebben omdat het me aan het hart gaat. Elise de mol , goed gedaan Elise, ik had je pas heel laat door. Weinig mollenstreken maar als de rest de opdrachten verknalt waarom dan risico nemen als mol. Dit is ook een aanwijzing dat de formule niet meer werkt, de kandidaten gaan mollen de mol juist niet. Ik ben teleurgesteld dat duidelijke hints in het programma niet aan bod kwamen. Vinger knippen, mol in water niet gezien. Ook werd er geen aandacht besteed aan Astrid die 7000 Euro van de pot kreeg aangeboden om het spel te verlaten. Waarom zij wel en de rest niet. Is er toch iets meer aan de hand, ik denk het haast wel. Laat het dan gewoon zien. Mensen blijven gissen en de ontevredenheid blijft hangen. De mol 4 was een groot spectakelstuk , maar is niet meer het programma wat het oorspronkelijk was: Een speurtocht naar de mol. Jammer!

Ik kan het maar gedeeltelijk met je eens zijn. Dat de kandidaten en ook de kijkers steeds bedrevener is het spel worden is logisch en ja, dat verandert het spel, maar... Als de kandidaten al bijna 'professionele' mollenvangers worden en dus af en toe ook mollenstreken uithalen om te winnen, maakt het uitzenden van Wieisdemol volgens mij alleen maar makkelijker. Ook al omdat iedere theorie ook hier op het forumweer genadeloos onderuit gehaald kan worden, wordt de optie om gewoon alles te laten zien zoals het ging, zeg maar zoals een kandidaat het beleeft steeds reéler!

Naar mijn mening is het programma klaar voor het volgende level!








Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:BRAVO VOOR DE AVRO!!!
« Reactie #24 Gepost op: 26-05-2003, 19:15:37 »
ok dan!!

Ik had deze mannekes willen citeren, maar ze zijn me steeds te vlug af! Maar uiteraard sluit ik me aan bij iedereen die me in dit topic voor is geweest.










Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:BRAVO VOOR DE AVRO!!!
« Reactie #25 Gepost op: 27-05-2003, 10:15:58 »
Ik had deze mannekes willen citeren, maar ze zijn me steeds te vlug af! Maar uiteraard sluit ik me aan bij iedereen die me in dit topic voor is geweest.



mannekes?? diegene voorop met strik ben ik hoor..  >:( ;)