Auteur Topic: Ontknoping Wie is... de Mol  (gelezen 10100 keer)

Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Ontknoping Wie is... de Mol
« Reactie #20 Gepost op: 25-05-2003, 12:38:08 »
Ik vind dat de laatste uitzending alleen moet gaan over hints en de mollenstreken van de mol. Nu gaate r veel tijd verloren naar de ontknoping wie de mol is , dat hadden we vorige week al moeten weten







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline justme84

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Ontknoping Wie is... de Mol
« Reactie #21 Gepost op: 25-05-2003, 13:15:03 »
I agree, tvalt me een beetje tegen op dat gebied, zelfs de officiele site geeft praktisch niks nieuws qua hints, en al helemaal niet over de site (bv, de gezichten), maar goed wat niet is kan nog komen (hoop ik)
Twas op zich een leuke uitzending, iedereen weer zien enzo, alleen veel te kort.. Doeg







Did I make the right mistake...?

Offline Marquerite

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Ontknoping Wie is... de Mol
« Reactie #22 Gepost op: 25-05-2003, 13:34:15 »
 ;D
Hoihoi,

Hebben ze het bij RTL boulevard toch bij het rechte eind gehad.......
( zie mijn posting bij: Elise is (niet) de mol!
 Geplaatst op: 17.03.2003, 18:42:22 1e blad )

Groetjes Marquerite :)







Groetjes Marquerite

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:Ontknoping Wie is... de Mol
« Reactie #23 Gepost op: 25-05-2003, 14:52:08 »
Toch jammer dat de WIDM crew niet wisten dat Ron de eigenlijk mol was ;)

Elise zat me telkens dwars (echt waar, vraag maar aan me ma ;)), maar omdat ik al een tijd voro Ron ging ben ik er tot het bittere einde voor gegaan, ik hou niet van dat switchen.
En er was geen goede reden om aan te nemen dat hij het niet was.

Verder viel het aantal echt molacties van de mol zelf eigenlijk een beetje tegen.. ze werd erg in de kaart gespeeld door Ron. Uiteindelijk heb ik fout gekozen :S

Maar ik ben wel blij dat ze niet zoals bij Marc oortjes in kreeg en dat soort zooi. Ik heb wel het idee dat het ook wel aan de eigen creativiteit van Elise werd overgelaten.

Maar echt een goede aanwijzing naar haar zat er toch niet in hoor (für Elise was en redelijk vergezocht en ik hoorde het niet eens echt toen ze het versneld afspeelde, maar dat kan ook aan mij liggen).

Oh en RTL Boulevard is mijn nieuwe Bijbel.







No Milk today???

Offline Mikey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Ontknoping Wie is... de Mol
« Reactie #24 Gepost op: 25-05-2003, 15:03:08 »

Maar echt een goede aanwijzing naar haar zat er toch niet in hoor (für Elise was en redelijk vergezocht en ik hoorde het niet eens echt toen ze het versneld afspeelde, maar dat kan ook aan mij liggen).

Ben ik het mee eens. Ik ken niet veel muziekstukken, maar de eerste noten van de fur Elise ken ik toch echt wel!  :-\

Maar die handschoenen.. dat dat mij/iemand niet is opgevallen.. had ik helemaal niet zo gezocht  :)








Offline TheNightcrawler

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Ontknoping Wie is... de Mol
« Reactie #25 Gepost op: 25-05-2003, 15:47:08 »
Ze hebben het ook niet gehad over wat er op het briefje in de koker (Aafke) te lezen was ???

Laatste aflevering was inderdaad te kort om alle feitjes aan bod te laten komen, zoals bv die koker van Aafke.
En wanneer zouden ze die "Angela" filmpjes aan de mol laten zien, zonder dat de andere kandidaten hier achter kwamen?

Mogelijk kunnen ze nog eens een achter de schermen van wie is de mol maken?









Offline Kaafoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Ontknoping Wie is... de Mol
« Reactie #26 Gepost op: 25-05-2003, 18:26:32 »
Mogelijk kunnen ze nog eens een achter de schermen van wie is de mol maken?
Dat moeten ze denk ik pas doen als er heel zeker geen nieuwe WIDM komt.... dus eigenlijk moet ik hopen dat we voorlopig geen "the making of WIDM" te zien krijgen op tv







« Laatst bewerkt op: 25-05-2003, 18:27:03 door Kaafoo »
"Ik ben echt (een beetje) ROEKOE!!"

Offline James Bond

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • tja, 1 winnaar, 1 verliezer dus ook 1 mol
Re:Ontknoping Wie is... de Mol
« Reactie #27 Gepost op: 25-05-2003, 20:19:13 »
Ik zou graag informatie willen over de achtergrond muziek van afl. 10 de ontknoping dus. Kan iemand mij zeggen welke liedjes in de afl. zitten?







Ik zal de mol ontmaskeren net zo als 007

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Ontknoping Wie is... de Mol
« Reactie #28 Gepost op: 26-05-2003, 12:59:06 »
Ik denk dat je het beste kunt kijken op de site van Erik TKS. Zijn website staat hierbij de 'links'. De meeste kans dat je het vindt is daar.








Offline HJL Von Mollensteyn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't give hate a chance!!
Re:Ontknoping Wie is... de Mol
« Reactie #29 Gepost op: 26-05-2003, 13:30:38 »
Dat moeten ze denk ik pas doen als er heel zeker geen nieuwe WIDM komt.... dus eigenlijk moet ik hopen dat we voorlopig geen "the making of WIDM" te zien krijgen op tv
Idd om nu alles te verklappen zou niet leuk zijn voor de volgende keer. Nu blijft het leuk om de volgende mol te kijken, alles uitleggen verminderd het kijkplezier; zie het als een soort cheaten bij games, ook niet leuk :-X







"I love it when a plan comes together"