Auteur Topic: Aflevering 9: finale!!!  (gelezen 32324 keer)

Online Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9: finale!!!
« Reactie #80 Gepost op: 14-03-2005, 21:47:25 »
Net pas gekeken, ivm weekendje Berlijn!! :) Hele dag het forum moeten negeren, wat was dit zwaar zeg!! ::oink:: ;D

Verrassende MOL, verrassende winnaar en een verrassende verliezer. Ik vond de finale niet geweldig, 2 matige opdrachten maar de muziek en de beelden maakten vrij veel goed. De ontknoping was erg goed in beeld gebracht, met ::ok:: muziek. ::joehoe::

Yvon als MOL, kan het nog niet begrijpen, ze heeft het onwijs goed gedaan! Ben benieuwd naar haar streken!! ;D

Een TOP-serie weer, ben trots op iedereen van de crew, heb er weer onwijs van genoten, op naar de terugblik!! ::ok::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Aflevering 9: finale!!!
« Reactie #81 Gepost op: 16-03-2005, 12:25:33 »
Yvon kan echt heel slecht 'doen alsof'.

Da's jammer voor een THEATERdocent slash """"""actrice"""""""

Vind het echt jammer, dat ze met haar tactiek niet verder is gekomen dan de: ik-leg-het-er-dik-bovenop-tactiek. Ze heeft me daar absoluut mee misleid, maar dat was meer, omdat ik meer van de mol verwachtte, dan Yvon kon waarmaken.

U hoort het: ik vond het een beetje teleurstellend. Ik was liever van mijn stoel gevallen. Mijn bek was liever opengevallen. Dan dat ik dacht: nee, niet Yvon.

Dat was too obvious.

Maar enfin, ik weet niet of ik het beter zou kunnen. De beste stuurlui staan immers aan wal.

Grappig dat uit je vorige berichten blijkt dat je iedereen verdacht vond en dat Yvon er niet voor jou uitstak. Sorry hoor, niets persoonlijks, maar dat achteraf gelul... ::)

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Aflevering 9: finale!!!
« Reactie #82 Gepost op: 18-03-2005, 03:11:43 »
Met excuses voor de vertraging door klein technisch euvel ;) , maar de filmpjes van aflevering 9 staan online :D

Eerste filmpje van de Golf-opdracht
Tweede filmpje van de Golf-opdracht en
Het filmpje van de Dilemma-opdracht
Het filmpje van de Finale

Ook het filmpje voor volgende week in Wie is ..de Mol (morgen dus :P) staat online
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline sammy3000

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Nadja is mijn mol; Alex mijn held... :)
HELP! (Aflevering 9)
« Reactie #83 Gepost op: 18-03-2005, 17:12:16 »
Afgelopen vrijdag vergeten om de finale op te nemen... DOM! DOM! DOM!  ::niet-ok::
Vandaag in de herhaling alsnog opgenomen. MAAR... Helaas had TVHome een storing waardoor de heleboel niet sync liep. Zo kan ik de finale natuurlijk niet bewaren voor hergebruik!

Daarom een noodkreet: wie wil en kan me helpen aan een goede DVD-kopie van de finale-aflevering?  ::) Uiteraard vergoed ik alle kosten!

Heel erg bedankt! ::ok::