Auteur Topic: Nieuw(s) op de site  (gelezen 99920 keer)

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nieuw (s) op de site
« Reactie #20 Gepost op: 9-01-2005, 12:31:58 »
wat zijn Vrijpleitingen?


wordt dat met vrijstellingen bedoelt??

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nieuw (s) op de site
« Reactie #21 Gepost op: 9-01-2005, 12:52:34 »
wat zijn Vrijpleitingen?
Als iemand bijvoorbeeld een groot aandeel heeft gehad in het verdienen van een berg geld, dan pleit hem/haar dat vrij voor Mol (voorlopig dan ;) ). Oftewel, hij/zij zou dan niet de Mol kunnen zijn door die actie...
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Nieuw (s) op de site
« Reactie #22 Gepost op: 9-01-2005, 13:06:31 »
Als iemand bijvoorbeeld een groot aandeel heeft gehad in het verdienen van een berg geld, dan pleit hem/haar dat vrij voor Mol (voorlopig dan ;) ). Oftewel, hij/zij zou dan niet de Mol kunnen zijn door die actie...

::jaja::
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Nieuw (s) op de site
« Reactie #23 Gepost op: 9-01-2005, 13:34:17 »

wordt dat met vrijstellingen bedoelt??

...en een vrijstelling is dat je wordt uitgesloten van executie.



Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Nieuw (s) op de site
« Reactie #24 Gepost op: 9-01-2005, 14:27:33 »
Vanaf nu is Stormpie ook moderator op dit forum! Wij zullen samen de boel in de gaten houden en ons best doen om 't overzichtelijk en gezellig te houden.  ::ok::

::ok::
Nog minder dan een week en het is zover. Ik heb er heel veel zin in en hoop op een schitterende WIDM-serie en een supertijd op het allergezelligste WIDM-forum!! :D

Veel plezier Storm! ::bravo::
2024: wie is de Mol?

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nieuw (s) op de site
« Reactie #25 Gepost op: 9-01-2005, 22:27:59 »
De mediapagina heeft 'n metamorfose gekregen en er staan 'n hoop nieuwe artikelen over WIDM op.  :D

Waarom moet...Angela weg?
Met het programma WIDM kan de AVRO zijn kijkcijfergemiddelde misschien opvijzelen, want tot nu toe trok presentatrice Angela Groothuizen met het programma steeds flink wat publiek voor de buis. En toch kreeg diezelfde Groothuizen geen contractverlenging van 'de omroep met het fatsoen'.
Veronicagids, nr. 02 2005


Fanatisme en eerzucht sleutelwoorden WIDM 2005
Vanaf vrijdag 14 januari zendt de AVRO via Nederland 2 wekelijks vanaf 20:30 de vijfde serie van Wie is de Mol? uit. Ze kennen elkaar van radio en tv, maar na een paar weken op mollenjacht in Australië en Indonesië tellen status en beroemdheid niet meer. Er telt maar één ding: het vinden van de Mol.
Mediakrant.web-log.nl, 4 januari 2005


Angela Groothuizen: 'het is een waanzinnige serie geworden'
Angela Groothuizen gaat voor de vijfde keer op reis met 10 kandidaten. Een van hen zal als mol proberen de boel te saboteren, zodat de winnaar met zo min mogelijk geld naar huis gaat. Angela vertelt over de nieuwe serie van WIDM.
Mikrogids, nr. 02 2005


BN'ers op zoek naar de mol
We hebben het een jaartje moeten missen, maar vanavond start eindelijk een nieuwe serie van WIDM. Voor deze vijfde editie nodigde de Avro tien bekende Nederlanders uit.
Avrogids, nr. 02 2005


Ook nog 2 artikelen, die niet rechtstreeks met WIDM te maken hebben, maar toch leuk voor de echt fanatieke speurders.  ;)

Dromen kun je leren...interview met een biggetje
Yvon Jaspers droomde dat zij twintig biggetjes redde uit een zompig moeras. Benieuwd naar de betekenis ervan, consulteerde zij een droombegeleidster.
KRO's Studio, nr. 52/01 2004/2005


De droom van Angela Groothuizen: 'ik ben echt zo'n muts geworden'
Twaalf jaar geleden liet Angela zich voor Studio fotograferen tussen de kinderen. Ze mijmert bij deze droomfoto wat er van haar verwachtingen van toen is uitgekomen.
KRO's Studio, nr. 52/01 2004/2005



Edit: linkjes gerepareerd - Test
« Laatst bewerkt op: 10-01-2005, 12:07:15 door Test »

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Nieuw(s) op de site
« Reactie #26 Gepost op: 10-01-2005, 05:37:16 »
'Rijtjes en feitjes' : de eerste column van Realitynet VIP Daisy, geheel in haar eigen stijl!
« Laatst bewerkt op: 10-01-2005, 05:39:03 door Lorelei »
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Nieuw(s) op de site
« Reactie #27 Gepost op: 10-01-2005, 11:08:44 »
de linkjes werken niet, Han, maar via het menuutje kan ik er wel komen, leuk!  :)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nieuw(s) op de site
« Reactie #28 Gepost op: 10-01-2005, 12:19:05 »
de linkjes werken niet, Han, maar via het menuutje kan ik er wel komen, leuk!  :)

Oeps foutje!  Had te maken met 't veranderen van de server. Maar Test heeft ze gefixt zie ik!  ::ok::

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Nieuw(s) op de site
« Reactie #29 Gepost op: 10-01-2005, 14:33:12 »
Willen jullie meer te weten komen over Angela? Ga dan naar "WIDM-stuff" en selecteer "Presentatie door ... Angela". :)
2024: wie is de Mol?

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nieuw(s) op de site
« Reactie #30 Gepost op: 10-01-2005, 14:42:09 »
Willen jullie meer te weten komen over Angela? Ga dan naar "WIDM-stuff" en selecteer "Presentatie door ... Angela". :)

hartstikke leuk deze achtergrondinfo over Angela ::ok:: ::bravo::...moest meteen denken aan mijn noordwijk tijd bij het lezen van angela and the rude...heb toen ooit een optreden bijgewoond :)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Nieuw(s) op de site
« Reactie #31 Gepost op: 11-01-2005, 15:06:17 »
Willen jullie meer te weten komen over Angela? Ga dan naar "WIDM-stuff" en selecteer "Presentatie door ... Angela". :)

Erg leuk MC! ::ok::
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Nieuw(s) op de site
« Reactie #32 Gepost op: 11-01-2005, 22:42:37 »
Wie is de bekende mol?

In alweer de vijfde serie afleveringen van de challenge-programmaserie "Wie is... de mol?" zijn het nu eens een stel Bekende Nederlanders die het spel spelen van uithoudingsvermogen, karaktersterkte en teamgeest.
Isabelle Brinkman (SBS6-presentatrice), (film)acteur Roeland Fernhout (Zusje), Jim de Groot (musicus/acteur), BNN radiopresentator Sander de Heer, Lottie Hellingman (presentatrice Vara's Jules unlimited), actrice Yvonne van den Hurk (Pleidooi), KRO-babe Yvon Jaspers (Boer zoekt vrouw), soapactrice Victoria Koblenko (GTST), Yorin-babe Gijs Staverman en cabaretier Marc-Marie Huijbregts proberen elkaar af te troeven in hun zoektocht naar de saboteur in hun midden.
Zoektocht? Terwijl Marc-Marie Huijbregts meedoet! Het prototype van de mol, dachten wij. Wel een kleintje, daar heeft u gelijk in.


Bron: VPRO-gids, nr 1, 8 januari 2005




Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline -Mk-

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nieuw(s) op de site
« Reactie #33 Gepost op: 12-01-2005, 11:13:43 »
Hey Lorelei!

Veel succes dit jaar met het beheer van wieisdemol.com!  ::ok::
Wie is de Peking Robinson Express Expeditie Mol

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Nieuw(s) op de site
« Reactie #34 Gepost op: 12-01-2005, 13:49:30 »
Hey Lorelei!

Veel succes dit jaar met het beheer van wieisdemol.com! ::ok::

 ;) Hey daar leuk dat je ons een keertje opzoekt, welkom! :)

Sitecrew van Wie is de Mol zijn Molcrazy, Han13 en ik -voor eventuele vragen en opmerkingen kan je iig bij ons terecht. Maar achter de schermen werken natuurlijk veel mensen mee aan de tot standkoming en het 'mooi' en up to date houden van de site ::ok:: ::jaja::
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Nieuw(s) op de site
« Reactie #35 Gepost op: 12-01-2005, 20:06:06 »
Ik weet absoluut niet waar ik het neer moet zetten, dus ik doe het maar ff hier. In RTL Boulevard was een itempje over RTL Boulevard. Ik zapte er langs en toen was bijna afgelopen, maar vanavond is de herhaling. Wil iemand zo lief zijn om dit op te nemen en online te zetten hier?

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nieuw(s) op de site
« Reactie #36 Gepost op: 12-01-2005, 20:22:06 »
Ik weet absoluut niet waar ik het neer moet zetten, dus ik doe het maar ff hier. In RTL Boulevard was een itempje over RTL Boulevard. Ik zapte er langs en toen was bijna afgelopen, maar vanavond is de herhaling. Wil iemand zo lief zijn om dit op te nemen en online te zetten hier?
:-\\
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Nieuw(s) op de site
« Reactie #37 Gepost op: 12-01-2005, 20:30:05 »
In RTL Boulevard was een itempje over RTL Boulevard.

DeMol nu al actief?
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Nieuw(s) op de site
« Reactie #38 Gepost op: 12-01-2005, 22:43:36 »
Ik weet absoluut niet waar ik het neer moet zetten, dus ik doe het maar ff hier. In RTL Boulevard was een itempje over RTL Boulevard. Ik zapte er langs en toen was bijna afgelopen, maar vanavond is de herhaling. Wil iemand zo lief zijn om dit op te nemen en online te zetten hier?

Ik neem het wel op.
Geniet nooit met mate...

Offline Jet

  • Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nieuw(s) op de site
« Reactie #39 Gepost op: 12-01-2005, 22:45:40 »
 ::ok:: dank Test!
When God created man, she was only joking!