Auteur Topic: Victoria is niet de mol!  (gelezen 88315 keer)

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #260 Gepost op: 6-02-2005, 11:26:48 »
Yeah behoorlijk flauw en onmols, meteen daarna zie je Jim ook nee schudden, wat ik zeer sympathiek van hem vond ::jaja::

Hieruit blijkt dat Victoria superfanatiek bezig is met het spel en m. i. niet de mol is

Ja misschien onsympathiek, maar het is ook een moment hé, misschien bedoelde ze het niet zo...
Some light in your eyes...

Offline Mollenvanger

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Now you're a star in heaven...
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #261 Gepost op: 6-02-2005, 12:56:41 »
Tjonge jonge!!! Niet zo zeuren allemaal! Als je een hekel aan iemand hebt dan is alles wat diegene doet toch fout. Yvonne had ook haar eiegn hoofd in de pilon kunnen stoppen. En ik denk dat Victoria dat 'God straft meteen' niet gemeen bedoelde....dat is gewoon een grappig gezegde!!! ik vond het wel zielig dat Yvonne foto's moest neerzetten. Zo kwam ze alleen maar slechter in de groep te liggen denk ik...ze hadden beter degene die het sterkst in zijn schoenen schoenen stond dit klusje moeten laten doen.
Mollenvanger#1

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #262 Gepost op: 6-02-2005, 13:01:07 »
Dat God straft meteen is eigenlijk wel behoorlijk misplaatst, want Yvonne kon natuurlijk niet van te voren weten dat MM die foto van Victoria onver ging rijden... beetje flauwe opmerking dus.

Het was een grapje, chill...en bovendien nam Yvonne als eerste wraak dus ik snap Victoria's opmerking wel. Ik vond Yvonnes opmerking eigenlijk nog lulliger (Victoria blaast iedereen weg met haar volume en woorden) want die deed ze bats waar iedereen bij stond en iedereen aandachtig naar luisterde.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #263 Gepost op: 6-02-2005, 13:51:16 »
Mja, maar ze moest dan ook een reden aangeven van Angela. (handig truckje voor de productie om irritaties te stoken)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #264 Gepost op: 6-02-2005, 13:58:24 »
Het was een grapje, chill...en bovendien nam Yvonne als eerste wraak dus ik snap Victoria's opmerking wel. Ik vond Yvonnes opmerking eigenlijk nog lulliger (Victoria blaast iedereen weg met haar volume en woorden) want die deed ze bats waar iedereen bij stond en iedereen aandachtig naar luisterde.
ik denk dat Victoria toch het record heeft wat betreft interactie tussen Victoria en Yvonne: Namelijk in de trein, nadat Yvonne ook een tas heeft gemist. Victoria zegt dan: "Das moeilijk hé" als of ze aan het praten is tegen een kleuter van drie...  ::ohno::

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #265 Gepost op: 6-02-2005, 15:47:17 »
ik denk dat Victoria toch het record heeft wat betreft interactie tussen Victoria en Yvonne: Namelijk in de trein, nadat Yvonne ook een tas heeft gemist. Victoria zegt dan: "Das moeilijk hé" als of ze aan het praten is tegen een kleuter van drie...  ::ohno::

Heeft ze dat gezegd?? Jaa dat is wel een misselijke opmerking ja...
Some light in your eyes...

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #266 Gepost op: 6-02-2005, 18:53:33 »
Ze zei gewoon dat het moeilijk was....  ???
Als je dan echt bezig bent alles scheef en slecht te bekijken: ze zei ook 'hallo' tegen de anderen in aflevering 1 toen ze aankwam. Stel je voor zeg!!!  >:( De valse tik!!  >:( ::)

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #267 Gepost op: 6-02-2005, 19:07:48 »
Tsjah maar het is ook allemaal maar een momentopname bij wijze van! Soms zeg je dingen waarvan je later denkt, okee niet zo slim! Zo gaat het in het echte leven toch ook :P
Some light in your eyes...

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #268 Gepost op: 6-02-2005, 19:19:38 »
Wat een gezeik over die opmerking. Ik vond die opmerking geweldig, sterker nog, ik had em zelf ook gemaakt.
Heeft niks met arrogantie te maken. En ik zou em ook maken als ik het wel met de betreffende kandidaat zou kunnen vinden, maar goed omdat het dus helemaal niet boterde tussen die twee kwam het misschien anders over.



No Milk today???

Online tureluurs

  • Forumlid
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #269 Gepost op: 6-02-2005, 19:21:38 »
Robbieazerty ik ben het helemaal met je eens!
Bovendien krijgen wij vaak niet de gehele context waarbinnen iets gezegd wordt in de huiskamer, van die losse fragmentjes kun je een heel scheef beeld krijgen. We weten toch niet wat eraan vooraf ging? Misschien zat Yvonne wel te mopperen op Victoria dat ze geen tas kon binnenhalen, zei Victoria, nou probeer jij dan maar eens en krijgen wij alleen te horen : is moeilijk hè, als blijkt dat het Yvonne ook niet lukt. Tja.

Offline muldvarp

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #270 Gepost op: 7-02-2005, 19:03:26 »
Weet niet of er hier al iets over gezegd is, maar aangezien Victoria nog maar 1 rugzak met spullen heeft, kan ze zich nog redelijk (om)kleden. Ze had deze afl. wederom iets anders aan.

Of heeft ze nu wat uit de rugzak van Roeland gekregen?  ::rofl::

Offline bastiano

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #271 Gepost op: 7-02-2005, 19:10:44 »
Ik vind dat Victoria nogal aan het stoken is.

Bijvoorbeeld bij de grotten opdracht, vraagt Yvon hoelang je dan wel niet moet tijgeren door 30 centimeter. Daarop zegt Victoria meteen: 'ja, een uur lang dus!' Dat zou Yvon bang kunnen maken en laten beslissen om niet te gaan. Dat is niet gelukt, omdat iemand anders gelijk zei dat het geen uur lang was, maar dat het alleen op sommige stukken 30 centimeter was.

Ze geeft ook erg af op Gijs als die gevallen is. Ze gelooft niet dat het echt is, en daarna geeft ze hem misschien wel verkeerde uitleg ('de metalen frisbees') waardoor Gijs het verkeerd aan de anderen uitlegt.
Ze schuift de verdenking dus ook af op anderen

Offline Tomás

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #272 Gepost op: 7-02-2005, 21:16:34 »
Ja precies!! Dat waren ook mijn argumenten voor Victoria misschien als mol. Terwijl Gijs de volgende groep aan het uitleggen is hoor Victoria dat er wordt verteld over 'Metalen Frisbees, maar waarom corrigeert ze Gijs gewoon niet even maar gaat meteen Gijs verdacht maken bij Sander en Isabelle? ???

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #273 Gepost op: 7-02-2005, 21:59:56 »
Jaa Victoria is volgens mij een goeie stoker! Maar volgens mij speelt ze het allemaal..
Some light in your eyes...

Offline Mollenvanger

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Now you're a star in heaven...
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #274 Gepost op: 8-02-2005, 08:14:02 »
Ik ben het ermee eens. De mol is een spel, en Victoria speelt het spel! Misschien wel erg  fanatiek, maar ik vind haar tot nu toe helemaal leuk!!! Ze speelt het spel op een eigen manier, misschien is ze de mol, wie weet!
Mollenvanger#1

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #275 Gepost op: 8-02-2005, 10:39:01 »
De mol weet vooraf wat er gaat gebeuren, Victoria niet. Als MM en Sander rijden zegt ze: 'Ze moeten rustiger aan doen, want anders krijgen de volgende 2 het nog moeilijker.'

De mol zou hebben geweten dat er maar 2 koppels gingen rijden.

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #276 Gepost op: 8-02-2005, 11:57:32 »
De mol weet vooraf wat er gaat gebeuren, Victoria niet. Als MM en Sander rijden zegt ze: 'Ze moeten rustiger aan doen, want anders krijgen de volgende 2 het nog moeilijker.'

De mol zou hebben geweten dat er maar 2 koppels gingen rijden.

Ja maar na MM en Sander kwam er niemand meer...
Some light in your eyes...

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #277 Gepost op: 8-02-2005, 13:37:59 »
Ja maar na MM en Sander kwam er niemand meer...

Dat bedoelt Chriz ook denk ik! dat er niemand meer na MM en Sander kwam, en dat de mol dat had geweten...
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #278 Gepost op: 8-02-2005, 15:19:26 »
ow aha zo ;)
Some light in your eyes...

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #279 Gepost op: 8-02-2005, 17:24:37 »
Maar als iemand gewoon iets vraagt reageert victoria heel bot, behalve tegen isabelle!