Auteur Topic: Hints & clou's in de serie  (gelezen 74605 keer)

Offline Belli

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hints & clou's in de serie
« Reactie #180 Gepost op: 21-01-2005, 22:42:13 »
Gijs komt als eerste met de introfilmpjes. Zou et de volgorde van afvallers zijn? Misschien te simpel... ::regenboog::
Wie graaft in de molshoop van een ander...

Offline agleska

  • Forumlid
Re: Hints & clou's in de serie
« Reactie #181 Gepost op: 21-01-2005, 22:52:44 »
wat zei Jim in zijn videoboodschap: dat het lijkt of hij gewoon met 9 mollen op stap is. En wat lees ik nu in het dagboek van de mol :Ik dacht even dat ik door iedereen in de maling werd genomen en met negen mollen op stap was!
VERDACHT TOCH?!
maar ook verdacht misschien, de ton met voedsel die open ging, daar in lag duidlijk een blikje bier, MERK : VICTORIA
én :de dichtsbevolkste staat van Australië, VICTORIA belangrijkste wijnprovincies van Australië: VICTORIA
Great-VICTORIA is een halfwoestijn die zich uitstrekt over Centraal-Australië. Victoria de vroegere naam van australie.... ga zo maar door

dat gitaartje was ook wel aardig.
is Jim de enige 'muziekant'van het stel? volgensmij wel ;)
de eerste muzikale aanwijzing te horen. Het betrof het nummer 'Never Say Goodbye' van Bon Jovi.

Bon jovi is misschien wel 1 van de bekendste artiesten met een russische naam/ achtergrond, net als VICTORIA....
(zin uit het nr: I pass my time with strangers
But this bottle´s my only friend -  zou op Jim kunnen slaan gitaar/whiksey? of anders gewoon never say goodbye omdat de mol niet naar huis gestuurd zal worden :P hehe
wat een mogelijkheden
Jim en Victoria zijn voor mij dus makelijk te verdenken
en die opmerking die zowel in dagboek staat als uitgesproken op tv door Jim, is toch wel erg verdacht
Suc6 2 all

www.yvetteleeft.tk


legt victoria nou een steen neer, de steen waar gijs over valt...??? als je goed kijkt lijkt het echt.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Hints & clou's in de serie
« Reactie #182 Gepost op: 21-01-2005, 23:19:31 »
wat mij opviel aan mogelijke hints:
-Victoria bier
-Victoria is weer de eerste die de test invult
-Jim maakt weer een 'v-teken'

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hints & clou's in de serie
« Reactie #183 Gepost op: 21-01-2005, 23:29:55 »

legt victoria nou een steen neer, de steen waar gijs over valt...??? als je goed kijkt lijkt het echt.

 :D :D :D :D :D :D

Dat zou wel een beetje een overdreven mollenactie zijn om mensen te laten verongelukken.

Offline Z-Man

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Mol Is Wonderful
Re: Hints & clou's in de serie
« Reactie #184 Gepost op: 21-01-2005, 23:33:51 »
er viel me wederom wat op bij de introfilmpjes vergeleken met die van vorige week  ::oink::!

Dit keer waren er bij enkele mensen een geluid te horen, bij isabelle hoorde ik bijvoorbeeld gekreun (omdat ze aan het rennen was) en bij yvon had ik ook iets gehoord... bij de vorige introfilmpjes was alleen de muziek te horen en niet de geluiden die bij de opdracht horen zeg maar. Ik zou het nog even moet nakijken want ik weet niet zeker of bij iedereen geluiden herkenbaar waren. zijn dit meer mensen opgevallen?

Het was mij ook al opgevallen. Misschien iets voor het topic 'Hints in het introfilmpje'

Offline Sjoois

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ja ja, het is mij... Sjoois!
Re: Hints & clou's in de serie
« Reactie #185 Gepost op: 22-01-2005, 13:18:41 »
Bon jovi is misschien wel 1 van de bekendste artiesten met een russische naam/ achtergrond, net als VICTORIA....

De andere dingen had ik al over nagedacht, maar hier had ik nog niet aan gedacht.
Zou te simpel zijn, denk ik!
It is not our abilities that show us what we really are, it is our choices...

Offline Martijn.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Moffel is de enige echte Mol", zei Piertje.
Re: Hints & clou's in de serie
« Reactie #186 Gepost op: 22-01-2005, 13:27:05 »
er viel me wederom wat op bij de introfilmpjes vergeleken met die van vorige week  ::oink::!

Dit keer waren er bij enkele mensen een geluid te horen, bij isabelle hoorde ik bijvoorbeeld gekreun (omdat ze aan het rennen was) en bij yvon had ik ook iets gehoord... bij de vorige introfilmpjes was alleen de muziek te horen en niet de geluiden die bij de opdracht horen zeg maar. Ik zou het nog even moet nakijken want ik weet niet zeker of bij iedereen geluiden herkenbaar waren. zijn dit meer mensen opgevallen?

Dit is mij ook opgevallen idd. Eerst hoorde je bij Isabelle niks, en nu hoorde je ook schoten van paintball.
« Laatst bewerkt op: 22-01-2005, 13:28:38 door Martijnkort »
It's Student Demonstration Time!!!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Hints & clou's in de serie
« Reactie #187 Gepost op: 22-01-2005, 13:27:39 »
De M Van Marc Marie  ::rofl:: maar dat nooit hij is de mol niej  ::zwaai::  ::rofl::

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: Hints & clou's in de serie
« Reactie #188 Gepost op: 22-01-2005, 13:40:45 »
Citaat
Dit keer waren er bij enkele mensen een geluid te horen, bij isabelle hoorde ik bijvoorbeeld gekreun (omdat ze aan het rennen was) en bij yvon had ik ook iets gehoord... bij de vorige introfilmpjes was alleen de muziek te horen en niet de geluiden die bij de opdracht horen zeg maar. Ik zou het nog even moet nakijken want ik weet niet zeker of bij iedereen geluiden herkenbaar waren. zijn dit meer mensen opgevallen?
Ja, ik zat met mijn aandacht er half bij ( nog even snel wat opruimen voor het echt begon ) en ineens "he?? geluid?!" !
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hints & clou's in de serie
« Reactie #189 Gepost op: 22-01-2005, 20:08:45 »
Dit is mij ook opgevallen idd. Eerst hoorde je bij Isabelle niks, en nu hoorde je ook schoten van paintball.
Ik vond het eerder klinken als laser-pistolen, maar dat terzijde... ;)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Cosma

  • Forumlid
Re: Hints & clou's in de serie
« Reactie #190 Gepost op: 23-01-2005, 04:18:54 »
Ik heb (denk ik) voor het eerst een hint gezien in de serie (misschien staat hij wel ergens, maar ik post hem ook even hier).

Sander is bang onder de grond, en gaat voorop kruipen, een claustrofoob gaat niet als een speer, dus Roeland die achter hem zit (al vreemd dat Roeland niet voorop ging) moet geen gang kunnen maken, hij moet immers Sander aanmoedigen, en zich aan zijn tempo aanpassen.
Toch is er een take te zien van Roeland in die tunnel waarin hij zich als een waanzinnige door die tunnel graaft, dat kan imo niet met een bange en trage Sander voor je?

Ook best een hint naar Roeland als mogelijke mol.

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Hints & clou's in de serie
« Reactie #191 Gepost op: 23-01-2005, 10:11:21 »
Sander is bang onder de grond, en gaat voorop kruipen, een claustrofoob gaat niet als een speer, dus Roeland die achter hem zit (al vreemd dat Roeland niet voorop ging) moet geen gang kunnen maken, hij moet immers Sander aanmoedigen, en zich aan zijn tempo aanpassen.
Toch is er een take te zien van Roeland in die tunnel waarin hij zich als een waanzinnige door die tunnel graaft, dat kan imo niet met een bange en trage Sander voor je?

Ook best een hint naar Roeland als mogelijke mol.

of Roeland liet Sander heel ver voor en probeerde alsnog te laat te komen ofzo
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Timon2004

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sander is.... de mol!
Re: Hints & clou's in de serie
« Reactie #192 Gepost op: 23-01-2005, 13:31:16 »
Ik vond het eerder klinken als laser-pistolen, maar dat terzijde... ;)

Idd.. dat waren duidelijk Lasergame geluiden, en geen paintball geluiden, bij paintball zijn het meer een soort klikjes.

Offline Leo_vs

  • Forumlid
Re: Hints & clou's in de serie
« Reactie #193 Gepost op: 23-01-2005, 16:43:34 »
Ik heb zojuist de test van afl. 1 teruggekeken.

Wat mij hier opviel is dat er bij het invullen van de test door Lottie op het eind (bij 45.27 min) een stem fluistert:

"Ik weet ...(stukje dat ik niet kan verstaan)... wie de mol is!!!"


Luister zelf maar eens!!! Misschien dat iemand het wel helemaal kan verstaan. En is dit de stem van Lottie???

Offline Z-Man

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Mol Is Wonderful
Re: Hints & clou's in de serie
« Reactie #194 Gepost op: 23-01-2005, 16:55:10 »
Ik heb zojuist de test van afl. 1 teruggekeken.

Wat mij hier opviel is dat er bij het invullen van de test door Lottie op het eind (bij 45.27 min) een stem fluistert:

"Ik weet ...(stukje dat ik niet kan verstaan)... wie de mol is!!!"


Luister zelf maar eens!!! Misschien dat iemand het wel helemaal kan verstaan. En is dit de stem van Lottie???

Ten eerste: het is de stem van Lottie
Ten tweede: ze zegt: Ik weet gewoon niet wie de Mol is (is ook logisch omdat ze zegt dat ze gaat gokken)

Offline barbiezusje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Mag ik Roeland in een doosje stoppen?
Re: Hints & clou's in de serie
« Reactie #195 Gepost op: 23-01-2005, 17:06:10 »
Er werd toch iets gesuggereerd over een liedje van U2, met blue sky?

Hm.

Roeland zou namelijk een cd van U2 meenemen naar een onbewoond eiland.. :-\\
Een wijde blik verruimt het denken --> Loesje

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hints & clou's in de serie
« Reactie #196 Gepost op: 23-01-2005, 17:20:42 »
Er werd toch iets gesuggereerd over een liedje van U2, met blue sky?

Hm.

Roeland zou namelijk een cd van U2 meenemen naar een onbewoond eiland.. :-\\
Maar dat valt niet echt te combineren... Tenzij Marc-Marie de Mol is en weet dat Roeland de CD van U2 mee zou nemen en ook nog het nummer blue sky kent... 't Zou wel een subtiele hint zijn... ::)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

kNoe

  • Gast
Re: Hints & clou's in de serie
« Reactie #197 Gepost op: 23-01-2005, 17:22:17 »
Maar dat valt niet echt te combineren... Tenzij Marc-Marie de Mol is en weet dat Roeland de CD van U2 mee zou nemen en ook nog het nummer blue sky kent... 't Zou wel een subtiele hint zijn... ::)

Drom...kijk nu komen we ergens  ;D

Offline barbiezusje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Mag ik Roeland in een doosje stoppen?
Re: Hints & clou's in de serie
« Reactie #198 Gepost op: 23-01-2005, 19:41:58 »
Neenee dat bedoelde ik niet; er was ergens een liedje van U2 te horen ofzo. En dat zou dan dus juist weer op Roeland kunnen slaan.. (maar ik wil dat gewoon veels te graag denk ik)
Een wijde blik verruimt het denken --> Loesje

Offline DonBinho

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hints & clou's in de serie
« Reactie #199 Gepost op: 23-01-2005, 19:53:45 »
Ik weet niet of het iets is maar bij de eerste opdracht van aflevering 1 konden ze

27.500 euro winnen en Lottie is 27,5 jaar oud

Toeval of ?   ???

(Lottie is denk ik de mol)
De Mol is: ?