Poll

Wie wordt de verliezer?

Lottie
18 (40.9%)
Marc Marie
17 (38.6%)
Yvon
9 (20.5%)

Totaal aantal stemmen: 43

Auteur Topic: Wie wordt de volgende afvaller?  (gelezen 71550 keer)

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie wordt de volgende afvaller?
« Reactie #20 Gepost op: 15-01-2005, 10:18:23 »
Lottie gaat er uit.
Ze is te onzeker  ??? voor Wie Is de Mol. Ze houdt het in ieder niet lang uit.

Roeland en Gijs gaan er niet uit, want ze willen je gewoon laten afleiden door ze te laten zien in de volgende aflevering en in het voorfilmpje. Laat je dus niet afleiden.

Groet,
    widm-jutta
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: Wie wordt de volgende afvaller?
« Reactie #21 Gepost op: 15-01-2005, 10:21:06 »
Ik ga voor Isabelle. Gewoon een gevoel

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie wordt de volgende afvaller?
« Reactie #22 Gepost op: 15-01-2005, 10:24:41 »
Ik ga voor Isabelle. Gewoon een gevoel

ik ga daarin met je mee LC...mijn gevoel zegt me ook dat isabelle er niet lang meer bij zit
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline opaweethetbeter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Opa op zoek naar moldvarpa tolf
Re: Wie wordt de volgende afvaller?
« Reactie #23 Gepost op: 15-01-2005, 10:43:36 »
Jutta,
Het heeft niets te maken met afleiden. In de leader staat van elke deelnemer een fragment. Dat kan alleen maar een fragment zijn uit een aflevering waar die deelnemer nog inzit. Als je een fragment ziet dat niet uit aflevering 2 komt dan is het dus ook 100% zeker dat de persoon in dat fragment er na aflevering 2 nog bijzit.
Als iedereen van iedereen behalve Gijs en Roeland een fragment wordt getoond dat waarschijnlijk niet uit aflevering 2 komt, dan is de kans dus behoorlijk groot dat Gijs of Roeland eruit vliegt, en mogelijk zelfs allebei.
Opa.

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Wie wordt de volgende afvaller?
« Reactie #24 Gepost op: 15-01-2005, 10:55:00 »
Ik heb er nog maar beperkt op gelet, maar waar zien we Isabelle en Jim dan in andere opdrachten dan die van volgende week ?

Offline opaweethetbeter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Opa op zoek naar moldvarpa tolf
Re: Wie wordt de volgende afvaller?
« Reactie #25 Gepost op: 15-01-2005, 11:32:17 »
Ok. In het introfilmpje aan het begin van elke uizending zien we het volgende:

   1 Gijs       in helikopter (aflevering 2). Leuk detail: als hij zn hoofd draait zie je een pijl naar hem wijzen.
   2 Isabelle    in een canyon
   3 Jim      die een vuurtje stookt (voor zijn tent op een strand
   4 Lottie    onder water met duikpak
   5 Marc-Marie   in een vliegtuig dat een looping maakt
   6 Roeland   kruipend in een grot  (aflevering 2)
   7 Sander   in een road-train vrachtwagen
   8 Viktoria   in een trein?
   9 Yvon      die een krokodil vangt
   10 Yvonne   in een winkelcentrum en op een politiebureau waar haar foto wordt genomen

Zoals gezegd zitten de scenes van Gijs en Roeland ook in het voorfilmpje voor aflevering 2. Ik twijfel of het strand van Jim ook in dat voorfilmpje zit.

Opa.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Wie wordt de volgende afvaller?
« Reactie #26 Gepost op: 15-01-2005, 11:33:28 »
Isabelle wordt denk ik de next afvaller!

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Wie wordt de volgende afvaller?
« Reactie #27 Gepost op: 15-01-2005, 11:48:14 »
Ok. In het introfilmpje aan het begin van elke uizending zien we het volgende:

   1 Gijs       in helikopter (aflevering 2). Leuk detail: als hij zn hoofd draait zie je een pijl naar hem wijzen.
   2 Isabelle    in een canyon
   3 Jim      die een vuurtje stookt (voor zijn tent op een strand
   4 Lottie    onder water met duikpak
   5 Marc-Marie   in een vliegtuig dat een looping maakt
   6 Roeland   kruipend in een grot  (aflevering 2)
   7 Sander   in een road-train vrachtwagen
   8 Viktoria   in een trein?
   9 Yvon      die een krokodil vangt
   10 Yvonne   in een winkelcentrum en op een politiebureau waar haar foto wordt genomen

Zoals gezegd zitten de scenes van Gijs en Roeland ook in het voorfilmpje voor aflevering 2. Ik twijfel of het strand van Jim ook in dat voorfilmpje zit.

Opa.
Er lijkt sprake van opdracht op het strand en een opdracht in grotten volgende week.

ad 1)Waaruit concludeer je dat de helikopter, met de koptelefoons bij de kandidaten zeker volgende week is ? De koptelefoons en microfoons zijn voor de communicatie. De strandopdracht lijkt al uit een aantal onderdelen te bestaan. Zou hier dan ook nog een
helicopter inpassen, die niet uitsluitend vervoermiddel is.

ad 2) Isabelle met camarahelm (op het strand) kan wel volgende week.
Zou onderdeel van de strandopdracht kunnen zijn.

ad 3)Waarom kan Jim die een vuurtje stookt niet volgende week zijn ? De kandidaten lijken op het strand te kamperen, gezien de tentjes.
« Laatst bewerkt op: 15-01-2005, 12:43:12 door Castor_en_Pollux »

Offline opaweethetbeter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Opa op zoek naar moldvarpa tolf
Re: Wie wordt de volgende afvaller?
« Reactie #28 Gepost op: 15-01-2005, 15:35:04 »
1. De helikopter uit het introfilmpje van Gijs is gewoon precies dezelfde als die uit het voorfilmpje voor aflevering twee. De pijl die naar Gijs wijst vind je ook weer terug. Dit biedt natuurlijk geen 100% zekerheid dat het filmpje van Gijs ook echt uit aflevering twee komt, maar op zijn minst is dat zeer waarschijnlijk.

2. Isabelle staat niet op een strand, maar in een soort canyon. Ze draait in het rond en overal om haar heen zie je stijle wanden, geen zee.

3. Zoals ik al zei twijfel ik over Jim. Het zou kunnen dat zijn intro ook uit aflevering twee komt, maar dat vind ik moeilijk te zeggen. Van Roeland en Gijs weet ik het zo goed als zeker. Bovendien lijkt het mij dat we Jim 's avonds op het strand zien, dus waarschijnlijk na de opdracht, en mogelijk ook na de executie. Maar goed, dat is giswerk.
« Laatst bewerkt op: 15-01-2005, 15:38:57 door opaweethetbeter »

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Wie wordt de volgende afvaller?
« Reactie #29 Gepost op: 15-01-2005, 15:52:17 »
1. Akkoord, helicopter opdracht lijkt wel volgende week.  ::ok::
2. Ik zie bij Isabelle rotsen (maar niet perse een canyon), ik denk zand, en een ton waar rook uit komt. Staan deze tonnen niet ook bovenin in beeld in het intro-filmpje bij het vallen van Gijs Staverman.

Offline Mollenvanger

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Now you're a star in heaven...
Re: Wie wordt de volgende afvaller?
« Reactie #30 Gepost op: 15-01-2005, 16:15:20 »
Slim bedacht, maar het hoeft niet. Want Gijs ging toch ook mee naar Bali? En Roeland komt voor mijn gevoel ook wel ver in het spel... Ik weet het niet, misschien heb je gelijk....
Mollenvanger#1

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Wie wordt de volgende afvaller?
« Reactie #31 Gepost op: 15-01-2005, 19:44:29 »
:)

De Poll wordt weer opnieuw geopend deze week na alle nieuwe gebeurtenissen van deze aflevering

Eindstand van deze week:

Gijs        4 (8.5%)
Isabelle    12 (25.5%)
Jim         5 (10.6%)
Lottie      6 (12.8%)
Marc-Marie  0 (0%)
Roeland     4(8.5%)
Sander      4 (8.5%)
Victoria    2 (4.3%)
Yvon        1 (2.1%)
Yvonne      9 (19.1%)
 
Totaal aantal stemmen: 47

Nb excuus voor de vertraging, wil iedereen die al gestemd had voor de afvaller van deze week opnieuw zijn of haar stem uitbrengen?

« Laatst bewerkt op: 15-01-2005, 19:46:13 door Lorelei »
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie wordt de volgende afvaller?
« Reactie #32 Gepost op: 15-01-2005, 21:47:42 »
Ik kies deze week ook op basis van de introfilmpjes en ga er vanuit dat Gijs, Roeland of Jim moet vertrekken. Ik heb voor Roeland gekozen in deze poll, weet eik niet precies waarom. Misschien om dat hij vrij veel in beeld was in de eerste aflevering, wat natuurlijk niet 'n bijster sterke reden is.  ;)

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie wordt de volgende afvaller?
« Reactie #33 Gepost op: 16-01-2005, 13:03:28 »
Ik ga ditmaal voor Sander... maar heb hiervoor niet echt een grondige reden...

Dan moet ie overigens volgend week wel in een truck te zien zijn... ;)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline barbiezusje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Mag ik Roeland in een doosje stoppen?
Re: Wie wordt de volgende afvaller?
« Reactie #34 Gepost op: 16-01-2005, 22:44:32 »
Ik kies deze week ook op basis van de introfilmpjes en ga er vanuit dat Gijs, Roeland of Jim moet vertrekken. Ik heb voor Roeland gekozen in deze poll, weet eik niet precies waarom. Misschien om dat hij vrij veel in beeld was in de eerste aflevering, wat natuurlijk niet 'n bijster sterke reden is.  ;)
Roeland is gewoon zo veel in beeld omdat hij makkelijk praat, en een beetje camera-geil is.. ;) Maar ik vrees dat hij er uit moet, gewoon omdat ik niet WIL dat hij er uit moet. Hij zou de serie heel leuk kunnen maken..
Een wijde blik verruimt het denken --> Loesje

Offline dutchtea

  • Forumlid
Re: Wie wordt de volgende afvaller?
« Reactie #35 Gepost op: 17-01-2005, 09:07:34 »
Ik hoop Victoria, want die vind ik niet zo leuk. Maar ik vrees Roeland. :o  Want die vind ik wel heel leuk
thea

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Wie wordt de volgende afvaller?
« Reactie #36 Gepost op: 17-01-2005, 09:59:06 »
Ok. In het introfilmpje aan het begin van elke uizending zien we het volgende:

   1 Gijs       in helikopter (aflevering 2). Leuk detail: als hij zn hoofd draait zie je een pijl naar hem wijzen.
   2 Isabelle    in een canyon
   3 Jim      die een vuurtje stookt (voor zijn tent op een strand
   4 Lottie    onder water met duikpak
   5 Marc-Marie   in een vliegtuig dat een looping maakt
   6 Roeland   kruipend in een grot  (aflevering 2)
   7 Sander   in een road-train vrachtwagen
   8 Viktoria   in een trein?
   9 Yvon      die een krokodil vangt
   10 Yvonne   in een winkelcentrum en op een politiebureau waar haar foto wordt genomen

Of dit filmpje nou elke uitzending hetzelfde is moeten we nog maar afwachten....

Ik denk dat we maar van een paar mensen met enige zekerheid/waarschijnlijkheid kunnen stellen dat hun filmpje uit een latere aflevering komt, er van uit gaande dat ze van het zuiden naar het noorden reizen. Ik dacht zoiets:

1) Gijs in een helicopter... kan overal zijn? Wel warme kleding aan.. misschien toch in Zuid-Australië, begin vd reis?
2) Isabelle met helm in canyon...lijkt ook op Zuid-Australië, maar niet zeker. Wel warme kleding aan (?)
3) Jim heeft vuur gemaakt... op een strand, ook warme kleding, waarschijnlijk ook in Zuid-Australië, begin vd reis?
4) Lottie aan het duiken... bij duiken denk ik aan Great Barrier Reef, Noord Oost Australië, lijkt me dus later.
5) Marc-Marie in een stuntvliegtuigje... kan overal zijn. Denk niet uit afl. 2 maar geen idee welke/waar dan wel.
6) Roeland in een grot... komt dus uit afl. 2
7) Sander in een road-train... Die rijden volgens mij dwars door Australië (Alice Springs-Darwin?). Iets latere afl. dus?
8) Victoria in een ??... Geen idee wat of waar dit is. Ze lijkt ergens uit te gaan springen...warme kleding (?)
9) Yvon bij de krokodillen... Lijkt me vrijwel zeker in Noord-Australië, luchtige kleding. Moet een latere afl. zijn.
10) Yvonne ondervraging/bord... Kan overal zijn. Kleding is me ook niet helemaal duidelijk, lijkt iets luchtiger....

Al bovenstaande klopt dan "kunnen" Lottie, Marc-Marie, Sander en Yvon niet afvallen voorlopig.
Het filmpje van Roeland en Gijs (?) komt uit aflevering twee, maar dat wil niet automatisch afzeggen dat er verder geen materiaal beschikbaar was.
De filmpjes van Isabelle, Jim, Victoria en Yvonne zijn gewoon té onduidelijk om er een conclusie aan te verbinden.

Maar ja, niets is wat het lijkt...  :P
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Wie wordt de volgende afvaller?
« Reactie #37 Gepost op: 17-01-2005, 10:37:12 »
4) Lottie aan het duiken... bij duiken denk ik aan Great Barrier Reef, Noord Oost Australi?lijkt me dus later.
- Zeker als er duikspullen  gehuurd worden word er op het Geat Barrier Reef over het   algemeen niet gedoken in Full wet suit.
- Er kan worden gedoken op Kangaroo Island.
- Op de onderwaterbodem met foto zie je een zandbodem en geen koraal.

Gezien de route van het eerste programma heb ik het idee dat ze geen route langs de oostkust zullen volgen, dat zou nl een herhaling zijn van de eerste serie WIDM. Uiteraard is dit speculatie, maar gezien de startplaats zou een route middendoor niet onmogelijk zijn.
« Laatst bewerkt op: 17-01-2005, 10:42:34 door Castor_en_Pollux »

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie wordt de volgende afvaller?
« Reactie #38 Gepost op: 17-01-2005, 19:34:28 »
Of dit filmpje nou elke uitzending hetzelfde is moeten we nog maar afwachten....
Andere jaren wel... Maar ik denk dat er dit jaar expres vrij veel fragmenten uit het begin van het spel zitten... Vooral Elise zat vorig jaar erg aan het eind, de rest weet ik niet meer zo goed.
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie wordt de volgende afvaller?
« Reactie #39 Gepost op: 17-01-2005, 19:35:26 »
Gezien de route van het eerste programma heb ik het idee dat ze geen route langs de oostkust zullen volgen, dat zou nl een herhaling zijn van de eerste serie WIDM. Uiteraard is dit speculatie, maar gezien de startplaats zou een route middendoor niet onmogelijk zijn.
Op de kaart van Australie stonden wel enkele plaatsnamen aangegeven. Als ik het me goed herinner allemaal bij de kust... Zegt niks natuurlijk.
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)