Auteur Topic: Deenigeechtemol2005, kandi's en andere E.I.'s  (gelezen 133644 keer)

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Deenigeechtemol2005, kandi's en andere E.I.'s
« Reactie #40 Gepost op: 18-01-2005, 23:02:37 »
lijkt me sterk dat 'grace je bent geweldig' niet slaat op 'amazing grace'. Alleen is me dan vervolgens niet duidelijk wat er met dat nummer is....
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Deenigeechtemol2005, kandi's en andere E.I.'s
« Reactie #41 Gepost op: 18-01-2005, 23:08:09 »
  Of Jim vliegt er vrijdag uit, dat kan natuurlijk ook, want hij poste 't immers in 't Pool-topic. Dus aanwijzing voor ons wat we moeten stemmen?  :)

Hoewel ik dit echt ontzettend jammer zou vinden lijkt het me vooralsnog de meest logische optie.

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Deenigeechtemol2005, kandi's en andere E.I.'s
« Reactie #42 Gepost op: 18-01-2005, 23:13:21 »
lijkt me sterk dat 'grace je bent geweldig' niet slaat op 'amazing grace'. Alleen is me dan vervolgens niet duidelijk wat er met dat nummer is....
In het Nederlands vertaald als `Waarheen, waarvoor` gezongen door Mieke Telkamp,  8)

Offline deenigeechtemol

  • Erkend Insider
Re: Deenigeechtemol2005, kandi's en andere E.I.'s
« Reactie #43 Gepost op: 19-01-2005, 01:00:21 »
Zeg Grace, ik moet je nu toch écht op je verantwoordelijkheid wijzen: vertel nú hoe die zin op deze site kwam!  ::pinokkio::

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Deenigeechtemol2005, kandi's en andere E.I.'s
« Reactie #44 Gepost op: 19-01-2005, 01:06:54 »
Zeg Grace, ik moet je nu toch écht op je verantwoordelijkheid wijzen: vertel nú hoe die zin op deze site kwam!  ::pinokkio::

Een iets duidelijker hint graag of een duidelijke toelichting cq verklaring van de mod's is op z'n plaats lijkt mij als de enige echte iets van zich laat horen.
Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline Whacko

  • Forumlid
Re: Deenigeechtemol2005, kandi's en andere E.I.'s
« Reactie #45 Gepost op: 19-01-2005, 01:16:25 »
haha... "Grace is geweldig" was gepost door Deenigeechtemol om aan te tonen dat hij/zij de echte is...
deenigeechtemol bracht namelijk een bezoekje aan de chat :)

we konden vragen stellen over widm, en hebben dat ook gedaan... helaas waren we maar met zn 4-en, inclusief deenigeechtemol, en veel goede hints hebben we niet weten te ontfrutselen... ik zal moregen even de chatlog posten, ben ik nu te moe voor :P

Offline Cosma

  • Forumlid
Re: Deenigeechtemol2005, kandi's en andere E.I.'s
« Reactie #46 Gepost op: 19-01-2005, 04:02:07 »
Great Grace (Grace is geweldig) is een Christelijke (?) uitspraak, iig heeft het met geloof te maken: And great grace was upon them all.

Ik vermoed een link naar Sander de heer in die zin dat Grace ook genade betekend, en Sander en mogelijk deze keer had uit gemoeten indien er geen executie was geweest.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Deenigeechtemol2005, kandi's en andere E.I.'s
« Reactie #47 Gepost op: 19-01-2005, 09:47:04 »
Een iets duidelijker hint graag of een duidelijke toelichting cq verklaring van de mod's is op z'n plaats lijkt mij als de enige echte iets van zich laat horen.

Verklaring van de mod's? Ik weet niet wat wij te verklaren hebben hoor. Wij weten ook niet wat deenigeechtemol wil zeggen.   ::ohno::  Is voor ons ook telkens weer 'n verassing. We weten alleen dat 't hier echt om de enige echte gaat.  ::jaja::

Great Grace (Grace is geweldig) is een Christelijke (?) uitspraak, iig heeft het met geloof te maken: And great grace was upon them all.

Ik vermoed een link naar Sander de heer in die zin dat Grace ook genade betekend, en Sander en mogelijk deze keer had uit gemoeten indien er geen executie was geweest.

Of Sander gaat komende aflevering eruit. Of hij is de mol, maar dat lijkt me te gemakkelijk.  ;D

Maar aangezien we al 'n aanwijzing richting Jim hadden, ga ik voor 2 afvallers vrijdag: namelijk Sander en Jim.  :)

Offline Mollom

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie het weet, mag 't zeggen...
Re: Deenigeechtemol2005, kandi's en andere E.I.'s
« Reactie #48 Gepost op: 19-01-2005, 09:50:41 »
Verklaring van de mod's? Ik weet niet wat wij te verklaren hebben hoor. Wij weten ook niet wat deenigeechtemol wil zeggen.   ::ohno::  Is voor ons ook telkens weer 'n verassing. We weten alleen dat 't hier echt om de enige echte gaat.  ::jaja::

Of Sander gaat komende aflevering eruit. Of hij is de mol, maar dat lijkt me te gemakkelijk.  ;D

Maar aangezien we al 'n aanwijzing richting Jim hadden, ga ik voor 2 afvallers vrijdag: namelijk Sander en Jim.  :)

Aanwijzing richting Jim?
Heb ik iets gemist?

Vertel, vertel...    ???
Beauty is only skin deep, ugly goes to the bone!

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: Deenigeechtemol2005, kandi's en andere E.I.'s
« Reactie #49 Gepost op: 19-01-2005, 09:52:45 »
Hebben we hier geen gebruikers de de nick Grace hebben ( en die een zinnetje gepost hebben waar we wat aan hebben ..)
*GAAAP* eerst ontbijt, dan internet.. sorry :) Grace is dus gewoon het bewijs dat het inderdaad de enige echte mol is die gepost heeft - geweldig !!
« Laatst bewerkt op: 19-01-2005, 09:58:19 door highwaykind »
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Deenigeechtemol2005, kandi's en andere E.I.'s
« Reactie #50 Gepost op: 19-01-2005, 09:57:54 »
Hebben we hier geen gebruikers de de nick Grace hebben ( en die een zinnetje gepost hebben waar we wat aan hebben ..)

Ken je onze eigen Grace niet?  ::tandpastasmiley::

We kunnen best gaan spitten in wat ze allemaal gepost heeft (ben je wel effe bezig trouwens  ;) ), maar ik denk niet dat we daar voor aanwijzingen moeten gaan zoeken.  ;D
« Laatst bewerkt op: 19-01-2005, 10:00:20 door Han13 »

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: Deenigeechtemol2005, kandi's en andere E.I.'s
« Reactie #51 Gepost op: 19-01-2005, 09:59:35 »
Wel  van nick, maar ik kon de optie "vind gebruikers" hier zo snel niet vinden..
Eerst maar eens een broodje roosteren  :P
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Deenigeechtemol2005, kandi's en andere E.I.'s
« Reactie #52 Gepost op: 19-01-2005, 10:03:20 »
Aanwijzing richting Jim?
Heb ik iets gemist?

Vertel, vertel... ???

In 't WIDM-Pool topic heeft deenigeechtemol dit gepost:

Grace is geweldig ::zwaai::

En toen dachten wij al dit:

En wat heeft Jim op widm.nl staan bij 'cd's die meegaan naar 'n onbewoond eiland': Jeff Buckley - Grace !!!  :o

Is ook erg doorzichtig. Misschien kunnen we Jim daarom vast van ons mol-lijstje strepen.  ;D

Misschien is 't wel helemaal geen hint en vindt hij/zij onze eigen Grace wel echt geweldig!  ::tandpastasmiley::  Of Jim vliegt er vrijdag uit, dat kan natuurlijk ook, want hij poste 't immers in 't Pool-topic. Dus aanwijzing voor ons wat we moeten stemmen?  :)

Offline Mollom

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie het weet, mag 't zeggen...
Re: WIDM Pool
« Reactie #53 Gepost op: 19-01-2005, 10:16:16 »
Stukje uit het nummer:

Grace

Wait in the fire... (JIM op het strand... "Vuur gemaakt")

And she weeps on my arm
Walking to the bright lights in sorrow
Oh drink a bit of wine we both might go tomorrow Twee afvallers ?
Oh my love
And the rain is falling and i believe
My time has come
It reminds me of the pain
I might leave
Leave behind
Beauty is only skin deep, ugly goes to the bone!

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Deenigeechtemol2005, kandi's en andere E.I.'s
« Reactie #54 Gepost op: 19-01-2005, 11:41:17 »
Great Grace (Grace is geweldig) is een Christelijke (?) uitspraak, iig heeft het met geloof te maken: And great grace was upon them all.

Ik vermoed een link naar Sander de heer in die zin dat Grace ook genade betekend, en Sander en mogelijk deze keer had uit gemoeten indien er geen executie was geweest.

ik ben het met je eens dat het op de achternaam van sander slaat.. ;D enkel ik denk dat het een aanwijzing naar de mol is.. ::jaja:: en dan in combinatie met hetgeen hij tegen yvon zei; 'het is nooit te laat'. dus een dubbele 'grace' aanwijzing richting sander. wat heel logisch is, want sander is de mol natuurlijk ::jaja::

Offline Whacko

  • Forumlid
Re: Deenigeechtemol2005, kandi's en andere E.I.'s
« Reactie #55 Gepost op: 19-01-2005, 11:58:29 »
Ik heb jullie net verteld waar het op slaat :P

Grace is een username hier op het forum :P om te bewijzen dat deenigeechtemol op de chat was moest hij een bericht plaatsen met "Grace is geweldig" :P

Zit je in je eentje in de chat... komt opeens de enigeechtemol binnen wandelen... lees de chat in de bijlage :)

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Deenigeechtemol2005, kandi's en andere E.I.'s
« Reactie #56 Gepost op: 19-01-2005, 12:04:29 »
COOL!!!!!  ::ok:: ::ok:: ::ok:: Bedankt Whacko!  ::bravo::

Pff, waarom komt die mol nou net op de chat als ik de aflevering nog een keer aan het herbekijken ben....  :-\\  (nou daar wordt je ook niet veel wijzer van...)

Gewoon nog een keertje terugkomen hoor molletje!!  ::joehoe::
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Jet

  • Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Deenigeechtemol2005, kandi's en andere E.I.'s
« Reactie #57 Gepost op: 19-01-2005, 12:15:24 »
 ::ok:: Dank je wel Whacko! ::bravo::

En zijn we nu iets wijzer??? Geen idee....... ::ohno::

Zal toch maar eens wat vaker op de chat proberen te komen..... ::jaja::
When God created man, she was only joking!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Deenigeechtemol2005, kandi's en andere E.I.'s
« Reactie #58 Gepost op: 19-01-2005, 12:18:44 »
Nu weten we iig dat 't geen hint van deenigeechte was.  ::ohno::

En we weten ineens wat hij met dit bedoelde:

Zeg Grace, ik moet je nu toch ?t op je verantwoordelijkheid wijzen: vertel n? die zin op deze site kwam! ::pinokkio::

En Grace laat ons maar gewoon verder speuren, terwijl 't niks was.  :( ;D

Maar 't was leuk zolang 't duurde.  :)  Al weet ik nu dus toch weer niet wie ik als afvaller in de Pool moet invullen.  :-\\

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Deenigeechtemol2005, kandi's en andere E.I.'s
« Reactie #59 Gepost op: 19-01-2005, 12:35:18 »
::rofl:: cool!!!

we krijgen weer bob-taferelen!! ::bravo::