Auteur Topic: Hints op WIDM.nl  (gelezen 234739 keer)

Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #820 Gepost op: 1-03-2005, 22:20:29 »
IK denk ook wel dat het klopt, en een hint naar de mol is, het kan immers maar bij 1 iemand....
Dus KIJK goed en je zult het ZIEN



( Off topic: tnx voor het doorsturen molletje20 en ja het is ook mijn mol  ;) )
« Laatst bewerkt op: 1-03-2005, 22:22:19 door sneakiej »
Niets is wat het lijkt!!!!

jumol

  • Gast
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #821 Gepost op: 1-03-2005, 23:30:08 »
IK denk ook wel dat het klopt, en een hint naar de mol is, het kan immers maar bij 1 iemand....
Dus KIJK goed en je zult het ZIEN



( Off topic: tnx voor het doorsturen molletje20 en ja het is ook mijn mol  ;) )
Dan weet ik nu ook wie het is... ;)

Offline Cosma

  • Forumlid
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #822 Gepost op: 2-03-2005, 00:35:59 »
Hebben we het wel over dezelfde foto? Ik heb het dus over de foto die geplaatst is door opa. Ik heb de foto samen met een photoshopper bewerkt en ben tot de conclusie gekomen dat het precies past, ook aan de ruimte tussen de ogen te zien. Ik snap niet hoe je eraan komt dat de pupillen voor de helft kleiner zijn want het is toch duidelijk te zien dat de pupillen precies in de foto op de goeie plek vallen ;)

We hebben het over dezelfde foto, de pupillen op het bewerkte deel zijn even groot als het gehele oog van de foto erachter.
(ik bedoel, in het grijze gedeelte zie je een pupil, en daaromheen het blauw van het oog, dit gelegd over het plaatje is de pupil van het grijze bewerkte deel even groot als het gehele inner-oog van de foto erachter, en dat klopt dus niet, het oog op het grijze plaatje is groter dan alleen de donkere iris.
plaats anders eens het plaatje van de hints site (die in kleur) over de 'gevonden foto', dan zie je wat ik bedoel

Citaat
Conclusie: er is dus wel een foto gevonden, en ik zaai geen verwarring met opzet dus om het flauw te noemen vind ik een beetje vaag.

Ik vind het flauw te zeggen gevonden (maar niets prijsgeven) boevndien klopt het niet.
Als je echt een mooie hint hebt kun je die toch delen, waarom die geheimzinnigheid?
Hoe dan ook, komt niet overeen al lijkt het wel zo, maar om bij het ene oog slechts de pupil te leggen over het gehele oog van het andere
plaatje is geen match, kijk nog maar eens goed.
« Laatst bewerkt op: 2-03-2005, 00:59:06 door Cosma »

Offline Lady C

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #823 Gepost op: 2-03-2005, 00:45:05 »
Als de foto wel klopt zie ik MM zijn ogen erin, vergeleken met die je duidelijk te zien krijgt op een fansite van hem....

(Maar miss wil ik dit wel zien  ::rofl::)
*·._.·* Wie niet in wonderen en dromen gelooft, is geen realist *·._.·*

Offline Noentje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #824 Gepost op: 2-03-2005, 11:49:24 »
Even weer terugkomend op wat eerder genoemd is over Elise. Elise is een naam die ook deze molserie weer terugkomt namelijk in ISabELlE. Is dit misschien de reden voor de dubbel-hints en ook over de morsecode was een hoop gesteggel. Als het nou echt AB was wat we hoorden? Dan hebben we al ELISE en AB en dan moet er nog ergens een L vandaan getoverd worden...

Na ja, ik heb altijd gezegd dat Isabelle de mol NOOIT kan zijn, maar nu...
"Leven is het meervoud van lef"

Offline S-type

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #825 Gepost op: 2-03-2005, 12:46:54 »
Sorry noentje, maar die theorie vind ik nergens op slaan. ::ohno::

Offline Noentje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #826 Gepost op: 2-03-2005, 13:12:34 »
Tja, wat jij wil. Ik onderbouw mijn theorie tenminste nog... In tegenstelling tot jou, want jij zegt dat je mijn theorie nergens op vindt slaan zonder dat je daarvoor redenen aandraagt. Dat betekent dat mijn theorie (ookal zou 'ie inderdaad nergens op slaan) altijd nog meer steek houdt dan jouw opmerking.

Maar goed, op de een of andere manier lijkt het zo dat als je niet zelfingenomen genoeg bent en dus om de haverklap berichtjes post, je op dit forum verder ook niet serieus genomen wordt. Iemand die een gezicht in vogelpoep ziet krijgt minder rare opmerkingen dan iemand die zegt dat in de naam Isabelle ook de naam Elise zit... Beetje krom! Na ja, ik houd mijn info volgende keer wel voor me. Veel plezier met de vogelpoep....
"Leven is het meervoud van lef"

Offline S-type

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #827 Gepost op: 2-03-2005, 15:15:47 »

Geweldig van zulke krittische mensen hou ik ::rofl::
Maar ik kan het niet erg goed vinden met je woorden. Maar dat zal wel aan mij liggen.

Maar voor dat we gaan ruzie maken,gaan we eerst maar eens gauw verder zoeken naar de mol!
ofnie?

Offline Tomás

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #828 Gepost op: 2-03-2005, 16:36:59 »
Noentje, nog iets.... Bali Sea kwam nadrukkelijk in beeld bij het begin en nog een zee ofzo (weet niet meer wat sorry),

Bali Sea --> Isabel + a (het is natuurlijk IsabelLE,maar toch ;))

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #829 Gepost op: 2-03-2005, 17:46:19 »
heel tof allemaal enzo die fotos, maar gaat iemand ook nog vertellen wiens ogen dat dan moeten zijn?  :)

Offline Moggerz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #830 Gepost op: 2-03-2005, 18:57:58 »
afwachten >:D

geduld is een schone zaak.

en als je niet kan wachten kan je zelf ook op onderzoek gaan ::tandpastasmiley::

ik zeg nix  :-X
wow bob wow

Offline tomhaze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #831 Gepost op: 2-03-2005, 19:21:55 »
Topicnaam: Hints op WIDM.nl

Topicdoel: Hints met elkaar uitvogelen, om zo aanwijzingen te vinden.

Status: Men zit elkaar voor de gek te houden. De paar mensen die de hint snappen, en nog helemaal niet zeker zijn of er wel waarheid in schuilt, vinden hun vondst zo fantastisch dat ze een soort octrooi-recht creeeren, en pas naderhand gaan zeggen op welke ogen het eventueel lijkt.

 ::ohno::vreemd hoor...



Offline tomhaze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #832 Gepost op: 2-03-2005, 19:24:12 »
Nog 1 ding... 2 paar ogen zien meer dan 1.
En een heel forum maal 2 (tenzij je een cycloop bent) ziet nog meer.
Het is toch veel leuker als iedereen samen die "hint" verder uitwerkt...

Offline Moggerz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #833 Gepost op: 2-03-2005, 19:25:42 »
precies, iedereen samen, dus roep dan aub niet dat 1 iemand alles maar prijs moet geven...

persoonlijk vind ik t al heel wat dat opa iets laat zien.
wow bob wow

Offline Cosma

  • Forumlid
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #834 Gepost op: 2-03-2005, 19:46:29 »
heel tof allemaal enzo die fotos, maar gaat iemand ook nog vertellen wiens ogen dat dan moeten zijn?  :)

Ik denk het niet.


Offline juudith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #835 Gepost op: 2-03-2005, 20:00:28 »
Ik denk het niet.


Ik weet het  ::)

Offline kwarkje

  • Forumlid
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #836 Gepost op: 2-03-2005, 21:19:40 »
Gevonden op nl gaat het hier over ??


Offline dutchdeb

  • Forumlid
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #837 Gepost op: 2-03-2005, 21:51:20 »
Op deze foto kan je in ieder geval heel erg duidelijk zien wie het is. De vraag is en blijft idd is dit dan de winnaar, de verliezer of toch de mol??

Offline Goovi

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #838 Gepost op: 2-03-2005, 22:54:15 »
Dat is juist het leuke. Je hebt iets gevonden, maar wat heb je er aan?
valt ie af, verliest of wintie?

of

moltie????

Offline opaweethetbeter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Opa op zoek naar moldvarpa tolf
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #839 Gepost op: 2-03-2005, 23:19:22 »
Hoi Cosma (ondermeer),
Ik wil graag een twee dingen kwijt:
Ten eerste denk ik dat je gelijk hebt dat de foto die ik gebruik niet exact dezelfde is als die waarmee het hints-plaatje is gemaakt. Ik denk wel dat de overeenkomsten zo groot zijn dat ze niet toevallig zijn.
Ten tweede wil ik even uitleggen waarom ik voorlopig niet meer wil prijsgeven. Dat heeft niets te maken met octrooirecht o.i.d. De enige reden is dat ik niemand de lol van het mollenvangen wil ontnemen. Als ik beter had gezocht denk ik dat ik deze foto al na twee afleveringen had kunnen vinden. Had ik die informatie dan maar meteen prijs moeten geven? Dan was voor veel mensen de lol er dan toch al afgeweest? Is de situatie nu, na 7 afleveringen veel anders? Ik denk van niet. Ik vind dat ik niet het recht heb om nu al teveel prijs te geven, want dan zou ik simpelweg een spelbreker zijn. En eerlijk gezegd denk ik dat ik dat nu al ben geweest, en daar heb ik al lichte spijt van, maar dat valt nu toch niet meer terug te draaien. Ik ben van plan de rest van de serie hier pas neer te zetten nadat de mol zichzelf bekend heeft gemaakt. Tot die tijd: veel puzzelplezier!
Groet,
Opa.