Auteur Topic: Aflevering 3  (gelezen 94193 keer)

Offline Jona

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Theorie terugkeer Gijs (geen idee waar dit te plaatsen)
« Reactie #340 Gepost op: 27-02-2005, 21:43:09 »
Volgens mij zou het hoe dan ook geraden worden. Ze mochten toch een onbeperkt aantal vragen stellen? Hoe zou het niet geraden kunnen worden dan? Elk fout antwoord kost geld, maar ik kan mij niet herinneren dat zij het bijvoorbeeld maar 3 keer fout mochten hebben. Ze hadden er misschien wat langer over kunnen doen, maar het resultaat zou altijd winst zijn....
Toch  ???

Offline Iris77

  • Forumlid
Re: Theorie terugkeer Gijs (geen idee waar dit te plaatsen)
« Reactie #341 Gepost op: 27-02-2005, 21:47:17 »
Ze moesten het binnen 100 seconden raden. Dus het had kunnen gebeuren dat ze niet raadden dat Gijs in die box zat.
Maar kom op, zo moeilijk was het toch niet om dat te raden? Ik had meteen door dat Gijs in die box zat  ::jaja::

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #342 Gepost op: 4-03-2005, 15:25:09 »
Maar yvon riep ook eerst Brad Pitt en dan wil ze het weer goedmaken(als ze de mol is) om Gijs daarna te roepen

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 3
« Reactie #343 Gepost op: 4-03-2005, 16:07:25 »
zat ik ook al een tijdje over na te denken.

aan de ene kant: terugkomst van gijs is van groot belang voor het spel (en de kijkcijfers). zekerheid om gijs terug te krijgen: laat de mol raden dat hij het is.

aan de andere kant: 100 seconden is vrij veel, het is vrij logisch dat gijs er in zit, ze hebben het risico genomen dat ie niet geraden werd. hoewel het wel heel vreemd zou zijn als t niet geraden werd.

Offline Quuipo

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #344 Gepost op: 4-03-2005, 16:12:03 »
gijs gaf bij de persconferentie aan dat als hij niet geraden zou zijn dat hij dan exit bleef.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 3
« Reactie #345 Gepost op: 4-03-2005, 16:14:21 »
gijs gaf bij de persconferentie aan dat als hij niet geraden zou zijn dat hij dan exit bleef.

ja, vandaar dat ik het ook een risico vind om 2 niet-mollen daar neer te zetten. de terugkomst van gijs móet eigenlijk wel gebeuren, dus zou je eigenlijk echt je mol 'm moeten laten raden.

Offline Quuipo

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #346 Gepost op: 4-03-2005, 16:17:25 »
ja, vandaar dat ik het ook een risico vind om 2 niet-mollen daar neer te zetten. de terugkomst van gijs móet eigenlijk wel gebeuren, dus zou je eigenlijk echt je mol 'm moeten laten raden.
niet noodzakelijk, ik heb wel wat eyeopeners gehad toen ik juliens verhaal las... de crew geeft ook wel eens van die hintjes aan kandi's (kortere route nemen met spiegel opdracht -- hoeveel mensen dachten dat dat een mol actie was, dat iemand ineens een kortere route nam)... Dus hoeft mi niet noodzakelijk de mol te zijn die het goede antwoord weet.
Hoewel ik yvonne's brad pitt ook zeer verdacht vond, maar toen zat ik nog op yvon als mol  ;)

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #347 Gepost op: 4-03-2005, 16:20:51 »
Hoewel ik yvonne's brad pitt ook zeer verdacht vond, maar toen zat ik nog op yvon als mol  ;)
haha bedoel je t niet andersom ;)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 3
« Reactie #348 Gepost op: 4-03-2005, 16:23:03 »
niet noodzakelijk, ik heb wel wat eyeopeners gehad toen ik juliens verhaal las... de crew geeft ook wel eens van die hintjes aan kandi's (kortere route nemen met spiegel opdracht -- hoeveel mensen dachten dat dat een mol actie was, dat iemand ineens een kortere route nam)... Dus hoeft mi niet noodzakelijk de mol te zijn die het goede antwoord weet.
Hoewel ik yvonne's brad pitt ook zeer verdacht vond, maar toen zat ik nog op yvon als mol  ;)

dat klopt.. hoewel ik denk dat ze bij deze opdracht niet geholpen zullen hebben, omdat de verassing er natuurlijk in moet blijven (zie ze het toneel opstormen..)
nogmaals, 100 sec is veel, dus de kans is vrij klein dat t door niet-mollen niet geraden word. maar het blijft een risico  :-\\

(en t was yvons brad pitt :P)

Offline Quuipo

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #349 Gepost op: 4-03-2005, 16:25:17 »
haha bedoel je t niet andersom ;)
:P yvonne's is persoonlijk voornaamwoord vorm of hoe heet dat van yvon  :) ja, ik bedoelde yvon dus lol :)

mmm ja maar je weet niet hoe lang ze uiteindelijk hebben zitten raden daar, wat er is uitgeknipt en wat voor rare geluiden gijs uit die doos maakte (ai dat klinkt heel gek lol).


Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #350 Gepost op: 4-03-2005, 16:26:49 »
Hoewel ik yvonne's brad pitt ook zeer verdacht vond, maar toen zat ik nog op yvon als mol  ;)

Juist omdát Yvon Brad Pitt zei, en meteen daarna wist dat het Gijs was, kreeg ik de indruk dat het haar ingefluisterd was.
Zo van : Gijs zit in die doos, maar zeg nou eerst iets fout, anders valt het zo op dat je het al wist. Yvon's lichaamstaal spreekt boekdelen m.i. Ze is een echt spelletjesmens volgens mij en een spelletje is natuurlijk geen drol aan als je het antwoord al weet  ;)
Eerlijk gezegd denk ik dat als de mol geinstrueerd zou zjn Gijs uit die doos te toveren, dat deze er iets langer over had gedaan om het een beetje spannend te houden, subtieler fout had geantwoord en misschien nog ietsjes meer geld had ingeleverd (2 of 3 foute antwoorden kon makkelijk op dat bedrag). Dit, of Yvon is idd. de mol maar vond deze opdracht zo weinig uitdagend dat ze zich niet in kon houden  ::rofl::

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 3
« Reactie #351 Gepost op: 4-03-2005, 16:29:05 »
:P yvonne's is persoonlijk voornaamwoord vorm of hoe heet dat van yvon  :) ja, ik bedoelde yvon dus lol :)

mmm ja maar je weet niet hoe lang ze uiteindelijk hebben zitten raden daar, wat er is uitgeknipt en wat voor rare geluiden gijs uit die doos maakte (ai dat klinkt heel gek lol).

was dat niet 1 shot?
dan is t wel aannemelijk ja, hoewel het ook wel logisch was dat juist yvon en yvonne op die plek terecht kwamen.
ze moesten 2 groepjes van 3 mensen hebben die gewoon op elkaar lijken. en dan zijn yvon en yvonne wel een beetje buitenbeentjes  :)

Offline Quuipo

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #352 Gepost op: 4-03-2005, 16:31:08 »
was niet een shot, waren shot wisselingen, en zou dus nog wat tussen hebben kunnen zitten. Maar nog 2 weken en dan komen we er wel achter wat er is gebeurd :) (hopelijk)