Auteur Topic: Dubbelspel  (gelezen 22311 keer)

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dubbelspel
« Reactie #20 Gepost op: 1-02-2005, 09:58:21 »
Ik weet het niet hoor.
Angela wist niet van te voren wie de mol was, maar na een tijdje had ze het gewoon door. Als er echt twee mollen zouden zijn, had ze het niet zo snel gezien denk ik!
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: Dubbelspel
« Reactie #21 Gepost op: 1-02-2005, 15:37:48 »

Of misschien... de afvaller van volgende week komt ook weer terug, etc.... totdat 9 afvallers zijn teruggekomen.. Never Say Goodbye... 9 Mollen, die eigenlijk niet weg zijn geweest, want lekker stiekum op de achtergrond Mollen... en houden we straks in de slotaflevering 1 kandidaat over....


Wie is de kandidaat?

 ::rofl::

Misschien kan SBS dit beter gaan maken, is veel sensationeler natuurlijk ;)

No Milk today???

Offline ceetje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Dubbel zien
« Reactie #22 Gepost op: 10-02-2005, 12:04:47 »
Dag allemaal. ::zwaai::

zullen we een nieuw topic openen? Er beginnen nu zoveel hints richting verdubbelingen, twee van hetzelfde etc. te gaan, dat het me wel handig lijkt om die op een plek te verzamelen. Als ik begin op te sommen, willen jullie me dan helpen en aanvullen? Mocht het niks opleveren, dan kunnen ze worden verplaatst naar topics waar ze beter passen (OK, Han13?)

In willekeurige volgorde (en met dank aan iedereen die ze bedacht heeft ::bravo::):
- getallen 1 en 8 (kleding MM)
- naam MM
- dubbelster
- naam Yvon-Yvonne
- dubbelspel (Yvon in Televizier: WIDM - Boer zoekt vrouw?)
- CD Jack Johnson: Yvonne voor verjaardag - Yvon in interview
- alle hints naar een 2e Mol
- Gijs' dubbele deelname/terug na weggeweest
- dubbele De Groot: Jim en zijn wel heel vaak genoemde vader Boudewijn
- verdubbeling prijzenbedrag in opdrachten ( :-\\)
« Laatst bewerkt op: 10-02-2005, 12:06:34 door ceetje »

Offline ceetje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dubbelspel
« Reactie #23 Gepost op: 10-02-2005, 12:12:41 »
O, ik begrijp dat dit topic al bestaat. ::schaam:: Sorry, het zijn er ook al zoveel. Maar goed een update is nooit weg.  ;D

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dubbelspel
« Reactie #24 Gepost op: 10-02-2005, 12:13:53 »
En niet te vergeten: 'Be My Number Two'! 'n 2de mol dus! Misschien wel niet in de vorm van 'n hulpmol zoals we denken, maar 'n echte 2de mol! 't zou mij niks verbazen als er dit jaar 2 inzitten.  :)

Carlijn

  • Gast
Re: Dubbelspel
« Reactie #25 Gepost op: 10-02-2005, 12:23:51 »
er is een hulpmol dit seizoen en dat is de mol zijn handlanger 2e mol dus :)

Offline Noentje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dubbelspel
« Reactie #26 Gepost op: 15-02-2005, 10:54:43 »
Ik had het ook al in het topic "aflevering 5" gezet, maar ik denk inderdaad ook dat er 2 mollen zijn. Dit zou ook het lage percentage verklaren wat de kandidaten steeds scoren op de test. Als je alle vragen over 1 mol goed hebt, heb je natuurlijk ook een groot deel van de vragen over de andere mol, fout. Ik ben heel erg benieuwd of de 2 mollen het dan van elkaar zouden weten en dus ook sommige dingen samen mollen... In ieder geval vond ik in aflevering 5 dat duo Yvon/Lottie errug raar bezig. Met dat kunstwerk en helemaal in de controlekamer.... ben benieuwd wat jullie daarvan vonden.
"Leven is het meervoud van lef"

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Dubbelspel
« Reactie #27 Gepost op: 15-02-2005, 12:17:08 »
Ik geloof absoluut niet in 2 mollen, als er 2 mollen zijn, moet het percentage juist veel hoger zijn. (Want een vraag over de mol wordt goed gerekend en niet weer fout als het niet bij de andere mol klopt)

Offline billyboem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dubbelspel
« Reactie #28 Gepost op: 15-02-2005, 12:35:08 »
Ik wil dan gelijk even inspringen met mijn spiegel theorie.

In alle afleveringen Behalve in afl.2 is de spiegel prominent aanwezig. Spiegel staat voor verdubbeling.

tekst heb ik gekopieerd uit het forum van Jim is (niet) de mol.

Ik wil even terug vallen op de spiegel-theorie. Aan het begin van dit forum heb ik al verteld dat Jim in Aflevering in in Lisse voor een spiegel staat. In aflevering 3 als Jim daar door de mol wordt gebeld kijkt hij in de auto naar zijn spiegel. In aflevering 4 staan er achter de meeste kandidaten in de biecht een spiegel, maar het is me pas weer opgevallen dat tijdens de test 2 kandidaten door een spiegel gefilmd werden: Yvon en je raad het al......Jim. Ik moet aflevering 2 er nog even op nakijken om te zien of daar ook nog iets van een spiegel in voor komt.
Grote ideeën beginnen met volkomen onrealistische gedachten.

Offline Noentje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dubbelspel
« Reactie #29 Gepost op: 16-02-2005, 11:38:47 »
Toch ben ik nog steeds heel erg ervan overtuigd dat er 2 mollen zijn. Wat te denken van die naamwisseling in de chat elke keer. Van Bert naar Ernie en dan naar de enigeechte... Bert en Ernie is een duo: op hun website staat zelfs: Bert en Ernie zijn de twee beste vrienden in de wereld.
Kan de hint nog duidelijker??? Nee, ik blijf erbij: er zijn er 2!!! Wie zijn de mollen?
"Leven is het meervoud van lef"

Offline Quuipo

  • Forumlid
Re: Dubbelspel
« Reactie #30 Gepost op: 16-02-2005, 11:41:43 »
 ::oink:: gisteren zat ik afl 1 terug te kijken. Op een gegeven moment mogen de kandi's biechten van 2 anderen bekijken. Iemand vraagt om de biecht van MM

wat zegt MM in die biecht.

ALs ik de mol zou zijn zou ik een soort dubbelspel spelen  ::oink::

had deze topic niet bestaan had ik er niets achter gezocht maar ik vind het erg frappant allemaal.

ik heb vannacht zelfs gedroomd dat er meerdere mollen waren, en dat dat 10 voor taal, 2 voor 12, hints er iets mee te maken had  ::rofl::

Offline wimpie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dubbelspel
« Reactie #31 Gepost op: 16-02-2005, 11:52:47 »
Ik denk steeds dat Gijs de tweede mol is,omdat hij er eigenlijk al uit lag en misschien allleen mocht terug komen als hij ging hulpmollen De pino van Jim ha ha  noemde Jim hem niet een keer zo.

Offline Anonymol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dubbelspel
« Reactie #32 Gepost op: 16-02-2005, 13:13:25 »
Twee mollen is natuurlijk niet uit te sluiten, maar hoe wordt de finale-uitzending dan? Moeten de 2 mollen dan een test doen over wie juist de enige nog overgebleven kandidaat is? Dat lijkt me erg oneerlijk tegenover de enige niet-mol in de finale. Ik kan me het niet voorstellen dat ze zoiets zouden doen. Dan kunnen alleen de mollen de finale winnen, want wat moet een kandidaat doen in een finale met 2 mollen? Enige wat ze zouden kunnen doen is de 2e mol vlak voor de finale af laten vallen, maar ik zou het kijkersbedrog vinden.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dubbelspel
« Reactie #33 Gepost op: 16-02-2005, 14:50:59 »
Tja mochten er 2 mollen zijn en ze hebben toch maar 3 kandidaten in de finale, dan staat de winnaar dus al vast. Daarom ga ik er vanuit dat ze met dit scenario de finale ingaan met 4 kandidaten. Dus als er 4 kandidaten in de finale zitten, dan zit de kans er zeker in dat we met 2 mollen te maken hebben.  ::jaja::

Offline Jona

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dubbelspel
« Reactie #34 Gepost op: 16-02-2005, 15:19:31 »
Toch ben ik nog steeds heel erg ervan overtuigd dat er 2 mollen zijn. Wat te denken van die naamwisseling in de chat elke keer. Van Bert naar Ernie en dan naar de enigeechte... Bert en Ernie is een duo: op hun website staat zelfs: Bert en Ernie zijn de twee beste vrienden in de wereld.
Kan de hint nog duidelijker??? Nee, ik blijf erbij: er zijn er 2!!! Wie zijn de mollen?

Ik vind dit een hele goede! Bert & Ernie. Ik zie dan ook Gijs (lange Bert) en MM (kleine Ernie) voor mij......  ::jaja::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dubbelspel
« Reactie #35 Gepost op: 16-02-2005, 15:33:37 »
Ik had het ook al in het topic "aflevering 5" gezet, maar ik denk inderdaad ook dat er 2 mollen zijn. Dit zou ook het lage percentage verklaren wat de kandidaten steeds scoren op de test.

Ik geloof absoluut niet in 2 mollen, als er 2 mollen zijn, moet het percentage juist veel hoger zijn.

Ik vind 39/40 procent in die test juist ontzettend hoog. Dit zou betekenen dat iedere kandidaat een gemiddelde van zo'n 8 vragen juist per test scoort en dit geldt lang niet voor iedereen. Mensen met een foute mol zullen sowieso héél laag scoren en mensen met de juiste mol zullen ook niet alles weten, want vragen over hobby's, favoriete vakantielanden e.d. maken ook voor een groot deel uit van de test heb ik begrepen. Als er dus 2 mollen zijn, dan zijn er meer antwoorden juist en wordt het percentage vanzelf hoger. Maar aan de andere kant is dat de opzet van het spel niet, 2 mollen. Dus eerlijk gezegd weet ik nog niet helemaal wat ik er mee moet ::)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Dubbelspel
« Reactie #36 Gepost op: 16-02-2005, 16:18:52 »
Je hebt ook vragen als:

Is de Mol een man?
Ja
Nee

Rookt de mol?
Ja
Nee

Is de mol gedoopt?
Ja
Nee

Allemaal 50% kans vragen

Offline Cosma

  • Forumlid
Re: Dubbelspel
« Reactie #37 Gepost op: 16-02-2005, 19:38:25 »
Er is wel veel met dubbel (ook in afl 5 stond Jim de opdracht weer voor te lezen in een spiegel), misschien iets met de naam van de kandidaat, bv Sander de Heer?

Er zijn 2 BN'ers die Sander de Heer heten, dit is de andere Sander de Heer: http://www.rtl.nl/soaps/onm/ziekenhuis/biografiesanderdeheer.xml

Mochten er 2 mollen zijn dan gok ik op Yvon-Jim, zonder dat ze het van elkaar weten.


Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: Dubbelspel
« Reactie #38 Gepost op: 16-02-2005, 19:48:12 »
Jim en Lottie???

Jim maakte toch zo'n gebaar (ja, wat voor een gebaar eigenlijk...)
Want Lottie en Jim waren... euh... close?
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline Cosma

  • Forumlid
Re: Dubbelspel
« Reactie #39 Gepost op: 16-02-2005, 19:49:51 »
Jim en Lottie???

Jim maakte toch zo'n gebaar (ja, wat voor een gebaar eigenlijk...)
Want Lottie en Jim waren... euh... close?

Hmz, zou ook nog kunnen!
Jim noemde bewuste samenwerking in de truck zelfs het mooiste moment uit alle opdrachten  ???
Nounou wat bijzonder was het, ik denk eerlijk gezegd dat Jim de grot van binnen bekijken (daar was hij echt weg van) het mooiste moment vond, en naast de opdrachten kunnen hij en Lottie toch ook hun vriendschap genieten, dus een vrij vreemde en overdreven uitspraak.

(ook wel iets voor in het Jim-topic)
« Laatst bewerkt op: 16-02-2005, 19:53:03 door Cosma »