Auteur Topic: 7e muzikale hint  (gelezen 24265 keer)

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 7e muzikale hint
« Reactie #40 Gepost op: 28-02-2005, 15:45:36 »
Als we even terug gaan naar aanwijzing nummer 5,dan zien we dat de 1ste shot van de boeg Jim of Yvon Jaspers wasna aanleding van call you up. Uit eindelijk ging Jim weg in afl 6.

It´s wasn´t me...was het 1ste gevoel,MM..
Sloeg op Sander,omdat de aanwijzing sloeg op zoiets als ik was het niet,maar de ander,dus niet Jaspers (Afl met de trein: Jaspers,Sander & Jim) maar Sander of op Sander omdat MM samen met hem in de Auto zat in afl 5 en het niet MM (It´s wasn´t me) maar de ander is.

De laaste 2x had Jaspers er dus steeds iets mee temaken..

De ingeving van nu is MM of Lottie,maar niets is wat het lijkt verwijst dan meschien naar de anderen en zou de afvaller of de Mol dan bij Jaspers zitten...
Isabell...

Of zou Jaspers altijd bij de afvaller zitten en in dit geval zou Lottie of Isabell af kunnen vallen.

We komen nog niet verder dus..
« Laatst bewerkt op: 28-02-2005, 15:52:09 door Pierce_Brosnan »

Offline adnil

  • Forumlid
Re: 7e muzikale hint
« Reactie #41 Gepost op: 28-02-2005, 15:56:35 »
Ik neig na deze hint sterk naar Lottie...
"Just because I call you up, don't think you've got it made": de Mol belde Jim en die dacht dat hij het voor elkaar had omdat hij goede antwoorden zou krijgen, maar vervolgens blijkt dat er een vrijstelling te verdienen was, die Lottie krijgt. Hij had dus beter niet naar de Mol kunnen luisteren, een vrijstelling is meer waard dan een paar goede antwoorden.

"It wasn't me": It wasn't me, de Mol, die Jims foto jatte, maar MM (en MM is dus niet de Mol)

"Op fietse": simpel gezien, de Mol fietste. Aangezien MM volgens de vorige aanwijzing niet de Mol was, en Sander afviel moet het dan wel Lottie zijn.

Maar eigenlijk ben ik niet eens overtuigd van mn eigen theorie, want waar is de pot als MM niet de mol is?? En ik ben er ook nog niet van overtuigd dat Yvon en Isabelle het niet zijn  ???

Offline ~*Alma*~

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 7e muzikale hint
« Reactie #42 Gepost op: 28-02-2005, 16:02:14 »
Ik denk dat het te kort door de bocht is om te zeggen dat de mol fietste, omdat de hint "op Fietse" heet  :-\\
Er is maar één ding zeker: Niks is zeker

Offline adnil

  • Forumlid
Re: 7e muzikale hint
« Reactie #43 Gepost op: 28-02-2005, 16:13:57 »
Vertragen, versnellen en achteruit spelen leveren deze keer geen rare geluiden op (wel een grappig effect trouwens  ::rofl:: ), dat scheelt al weer een heleboel analysewerk dacht ik zo ;)

Offline Rick.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 7e muzikale hint
« Reactie #44 Gepost op: 28-02-2005, 16:16:20 »
Wéér een dubbele letter in de artiest... Skik

Da's nummer 7 al ;)

Offline Noentje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 7e muzikale hint
« Reactie #45 Gepost op: 28-02-2005, 16:30:54 »
Kan de hint ook niks te maken hebben met die fout in het dagboek: fietsten...?
"Leven is het meervoud van lef"

Offline xki

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 7e muzikale hint
« Reactie #46 Gepost op: 28-02-2005, 16:41:07 »
Wéér een dubbele letter in de artiest... Skik

Da's nummer 7 al ;)

ik wil ff wat anders inbrengen, bijna iedereen heeft het over de dubbele aanwijzingen die naar marc-marie zouden verwijzen, maar als je naar lottie hellingman kijkt zie je dat zij 2x dubbele letters in haar naam heeft staan!! vaag!!
to mole or not to mole that's the question

Offline Iris77

  • Forumlid
Re: 7e muzikale hint
« Reactie #47 Gepost op: 28-02-2005, 16:50:08 »
ik wil ff wat anders inbrengen, bijna iedereen heeft het over de dubbele aanwijzingen die naar marc-marie zouden verwijzen, maar als je naar lottie hellingman kijkt zie je dat zij 2x dubbele letters in haar naam heeft staan!! vaag!!

Ja, en Isabelle is op 4 april jarig -> 04-04 dus....ook dubbel  ;D

Offline smoesje

  • Forumlid
  • whacka whacka!
Re: 7e muzikale hint
« Reactie #48 Gepost op: 28-02-2005, 16:51:03 »
ff over het interview van Sander, bij de 3:47 hoor je wat klasiekige muziek op de achtergrond, weet iemand of dit altijd zo is
Het zou hier Brussel moeten heten, was ik eindelijk is weg

Offline juudith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 7e muzikale hint
« Reactie #49 Gepost op: 28-02-2005, 17:00:30 »
Volgens mij komt dat omdat hij dan het over emotionele (nu valt dat wel mee) dingen gaat hebbe

Offline Moggerz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 7e muzikale hint
« Reactie #50 Gepost op: 28-02-2005, 17:01:36 »
Wéér een dubbele letter in de artiest... Skik

Da's nummer 7 al ;)

ik word gek van nummer 7

aflevering 7
filmpje bij de hints van 4de seizoen van aflevering 7
Skik's Op Fietse staat op Niets is... en op de verzamelaar Best Tof als nummer 7

AAAAAARGGGGG

Moggerz draait door ::schaam::
wow bob wow

Offline Eirc

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • de lokroep roept
Re: 7e muzikale hint
« Reactie #51 Gepost op: 28-02-2005, 17:04:19 »
ff over het interview van Sander, bij de 3:47 hoor je wat klasiekige muziek op de achtergrond, weet iemand of dit altijd zo is

 ::jaja:: Is mij al eerder opgevallen, volgens mij bij het interview met Gijs hoor je het ook heel duidelijk
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline GTi

  • Forumlid
Re: 7e muzikale hint
« Reactie #52 Gepost op: 28-02-2005, 17:06:42 »
Het is nu wel duidelijk, de makers hebben nu iets teveel verklapt.

Deze hint ligt er zo dik bovenop dat het niet waarschijnlijk is dat het niet klopt.

Skik - Op Fietse

nee ik heb ja niks te klagen
Wie dot mij wat, wie dot mij wat, wie dot mij wat vandage
'k Soll wel zeggen ja het mag wel zo

Lottie iemand?
Ten eerste zat Lottie ook bij de fietsopdracht
En als je jarig bent, kan niemand op die dag je iets maken.
Vandaar ook deze zin 'Wie dot mij wat, wie dot mij wat, wie dot mij wat vandage '.
Hier hoeven we niet moeilijk over te doen.

Offline Moggerz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 7e muzikale hint
« Reactie #53 Gepost op: 28-02-2005, 17:07:32 »
de klassieke muziek zat ook in het interview van jim, vroeg me toen hetzelfde af..
wow bob wow

Offline Rick.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 7e muzikale hint
« Reactie #54 Gepost op: 28-02-2005, 17:15:11 »
Ja, en Isabelle is op 4 april jarig -> 04-04 dus....ook dubbel  ;D

Dan zal Yvon het wel zijn, want zij heeft niets ::rofl::

Tja, het is opvallend dat er steeds eem dubbele letter in de naam zit, maar dit kan natuurlijk net zo goed een dwaalspoor zijn om bijvoorbeeld MM verdacht te maken...

Maar dat geldt voor alle aanwijzingen eigenlijk ;)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 7e muzikale hint
« Reactie #55 Gepost op: 28-02-2005, 17:41:57 »
De klassieke muziek die je hoort is een stukje uit Ugo Farell - Oratio, daar komt ook het intromuziekje uit. Dus daar zit niks achter denk ik.

Tsja op fietse en niets is wat het lijkt. Zit de mol daarom niet bij de fietsers? Is ook wel erg simpel. Daarom juist weer wel zou ik zeggen ... ach ik geloof t wel met die muzikale hints, ik hoort t over een aantal weken wel.

Offline dutchdeb

  • Forumlid
Re: 7e muzikale hint
« Reactie #56 Gepost op: 28-02-2005, 18:36:14 »
Zou dit stukje misschien ook kunnen slaan op het feit dat er op de fiets niet gemold lijkt te zijn, maar goed niets is wat het lijkt en dus ligt het of aan Lottie of aan MM dat ze niet op tijd op de plaats van bestemming zijn gekomen. Gezien de opmerking van Sander in het interview verwacht ik dat hij Lottie verdenkt en nu denk dat het MM is.

Offline opaweethetbeter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Opa op zoek naar moldvarpa tolf
Re: 7e muzikale hint
« Reactie #57 Gepost op: 28-02-2005, 18:49:10 »
Over de naam van die file (oiernv), dat is een anagram van invoer of van ivoren. Slaat nergens op toch?

Offline ceetje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 7e muzikale hint
« Reactie #58 Gepost op: 28-02-2005, 18:55:09 »
Ik denk het ook niet, maar die van vorige week heette anders.

Offline Nvy

  • Forumlid
Re: 7e muzikale hint
« Reactie #59 Gepost op: 28-02-2005, 20:05:41 »
Daniel Lohues, de zanger van Skik, had een relatie met Daphne Bunskoek. Daphne werkte eerst bij TMF (waar Isabelle ook werkte) en werkt nu bij de KRO (waar Yvon werkt).