Auteur Topic: Op wie "zitten" de kandidaten?  (gelezen 9102 keer)

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Op wie "zitten" de kandidaten?
« Reactie #20 Gepost op: 5-03-2005, 10:21:45 »
dus eik zou het marc-marie zijn.
Ik zie alleen maar mensen weggaan die op lottie en yvon zitten..

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Op wie "zitten" de kandidaten?
« Reactie #21 Gepost op: 5-03-2005, 10:34:29 »
Wie is er weggegaan dan die op Yvon zat? Mijns inziens was Lotties Isabelles mol en is ze geswitched naar al dan niet MM of naar Yvon.


Aangezien de aandacht heel erg op Yvon en Lottie gaat in de laatste afleveringen denk ik dat ze het juist niet is. Het zijn de kandidaten die haar verdacht maken en dat wil de AVRO graag. Ze heeft een vrijstelling verdiend, maar ze speelde het niet echt slim, ze ging echt voor de vrijstelling, was heel fanatiek in het spel iets te fanatiek. terwijl MM haar nog had neergeschoten...Zo kwam er dankzij haar nog geld in de pot....MM had die vrijstelling niet nodig anders had hij haar alsnog neer kunnen schieten

Idd, Yvon werd wel veel te verdacht neergezet.  :-\\ Het enige miniscule puntje wat me nog doet twijfelen, maar ze heeft geen geld gewonnen hoor, omdat ze al een keer was doodgeschoten.

Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Op wie "zitten" de kandidaten?
« Reactie #22 Gepost op: 5-03-2005, 12:03:02 »
ik denk dat de kandidaten de vragenronde eerlijk hebben beantwoord en yvon heeft dus gezien dat mm de foto heeft gejat... daarom wil ik mijn uitspraak even rechtzetten...

ik denk dat yvon marc marie al heel lang doorheeft, maar dat niet zegt
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Op wie "zitten" de kandidaten?
« Reactie #23 Gepost op: 5-03-2005, 12:18:01 »
Als we de montage zouden moeten geloven zitten MM en Lottie allebei op Yvon,Yvon en Isabelle op Lottie. Dus daaropvolgend zou Yvon de mol zijn.

Angela zei dat ze gedurende de serie wel een idee had wie de mol was en dat dit bleek te kloppen. Angela maakt steeds vaker "rare" opmerkingen tegen MM ("Als het aan mij zou liggen zou je die 2000 euro gewoon uit eigen zak moeten betalen.."). Dus daaropvolgend zou MM de mol zijn.

Yvon en MM zijn allebei heel obvious aan het saboteren geweest. Yvon als hulpsint in afl3 en MM vooral op het strand. Lottie is de enige die een beetje subtiel mol zou zijn, wat de mol tot nu toe altijd geweest is. Dus daaropvolgend zou Lottie de mol zijn.


::)
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Mollenvanger

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Now you're a star in heaven...
Re: Op wie "zitten" de kandidaten?
« Reactie #24 Gepost op: 5-03-2005, 19:11:30 »
Als we de montage zouden moeten geloven zitten MM en Lottie allebei op Yvon,Yvon en Isabelle op Lottie. Dus daaropvolgend zou Yvon de mol zijn.

Angela zei dat ze gedurende de serie wel een idee had wie de mol was en dat dit bleek te kloppen. Angela maakt steeds vaker "rare" opmerkingen tegen MM ("Als het aan mij zou liggen zou je die 2000 euro gewoon uit eigen zak moeten betalen.."). Dus daaropvolgend zou MM de mol zijn.

Yvon en MM zijn allebei heel obvious aan het saboteren geweest. Yvon als hulpsint in afl3 en MM vooral op het strand. Lottie is de enige die een beetje subtiel mol zou zijn, wat de mol tot nu toe altijd geweest is. Dus daaropvolgend zou Lottie de mol zijn.


::)

Wat een analisatie!!!  ::bravo:: serieus, das echt goed gedaan, helemaal mee eens!!!
Mollenvanger#1

Offline lisa_robbenfan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • 100% duidelijk...
[Hint In Het Stemgedrag]
« Reactie #25 Gepost op: 7-03-2005, 16:54:04 »
Wat mij opviel, is dat heel erg veel afvallersdachten dat Lottie de Mol is, Isabelle dacht dat ook en die is er nu dus uit, hier even iedereen die Lottie verdacht op een rijtje: (en er nu al uit is)

- Isabelle
- Victoria
- Yvon (maar zij is de Mol, lees verderop hier waarom)
(Maar bij het vragenrondje vlak voor de finale vraagt Marc-Marie aan Lottie of ze denkt dat ze word verdacht, en dan zie je heel veel afvallers zeggen: Lottie is de Mol, en die zijn dr allemaal al uit, dan is Lottie dus niet de Mol, anders zouden die mensen er niet allemaal al uit liggen als ze de goede Mol hadden...)

Overige:
- Gijs, maar die stemt op Jim,
- Jim, maar die stemt op Gijs,

Weten we niet:
- Roeland, maar die ging zieknaar huis,
- Sander, maar die viel af,
- Yvonne, die viel af,

Stemde op Yvon:
- Marc-Marie
- Lottie

En die op Yvon stemde, zitten er nog in! (best opvallend fnie..) en dat Yvon toevallig op Lottie stemde ("zegt ze") maakt natuurlijk niks uit als ze de Mol is, en die vrijstelling van natuurlijk een afleidings maneuvre.. (of hoe je dat schrijft :P )

Wat denken Jullie  ???  ;D
IK HAD HET GOED !!!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Op wie "zitten" de kandidaten?
« Reactie #26 Gepost op: 7-03-2005, 17:16:57 »
Ik heb nog eens goed gekeken, en volgens mij komt t shot van Sander waarin hij zegt 'Lottie is de mol' uit een biechtkamer op Bali, dus dat moet uit de aflevering zijn waarin hij is afgevallen. Het lijkt me sterk dat hij nog geswitched is. Lottie was t al niet voor mij en nu helemaal niet meer.