Auteur Topic: Fandag - hoe was het?  (gelezen 153566 keer)

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Fandag - hoe was het?
« Reactie #40 Gepost op: 3-04-2005, 20:23:49 »

Lottie met het "En toch was Sander de Mol"-shirt, wat voor €85,- (volgens mij) naar John ging!


Nogmaals het door D**n en Elmar gemaakte T-shirt :) .


Het vragenvuur.


Sander heeft het meest gepraat van iedereen. Erg jammer dat de rest van de kandi's van serie 5 toen alweer weg was :( .


Chandrika vond het erg afzien in Canada, met temperaturen van -10°C.


Chandrika en René.


Jantien leidde het vragenvuur samen met Harry.


Angela keek toe hoe haar oud-kandi's de vragen beantwoordde en ze gaf zelf ook een aantal antwoorden.


Sander en Foke kijken toe hoe Harry iets staat te vertellen.


Jantien met Aafke.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Fandag - hoe was het?
« Reactie #41 Gepost op: 3-04-2005, 20:24:46 »
hahahaha angela tijdens de veiling!!!

yvon, lottie en marc-marie leiden de veiling... staat angela ineens op het podium, pikt die microfoon, en gaat zo zelf alles veilen! hahaha, te asociaal! ;D
haha

Offline Lola

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • _X_
Fandag - hoe was het?
« Reactie #42 Gepost op: 3-04-2005, 20:24:57 »


Heb zo´n kleine 175 foto´s gemaakt   ::jaja:

::oink::..daar moet ik zeker tussen staan op 1 van die foto's!
back again..

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Fandag - hoe was het?
« Reactie #43 Gepost op: 3-04-2005, 20:25:55 »
Dan rest mij nog het danken van de crew, het was een ontzettend leuke dag!! Bedankt voor het mooie weer, voor het organiseren, voor het uitnodigen van de kandidaten, voor het bij elkaar sprokkelen van de te veilen spullen, voor het presenteren, voor de hamer die ontzettend veel lawaai maakte, voor het lekkere drinken, voor de lekkere broodjes, voor de leuke naambadge, voor de nieuwe batterijen voor in de microfoons...

Bedankt voor alles!!  ::bravo:: ::joehoe::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Fandag - hoe was het?
« Reactie #44 Gepost op: 3-04-2005, 20:26:15 »
Lady C, was jij diegene die die foto maakte waar ik met een man of 8 op sta, ergens aan het eind van de MFD gemaakt?

Offline Lola

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • _X_
Fandag - hoe was het?
« Reactie #45 Gepost op: 3-04-2005, 20:28:11 »
Dan rest mij nog het danken van de crew, het was een ontzettend leuke dag!! Bedankt voor het mooie weer, voor het organiseren, voor het uitnodigen van de kandidaten, voor het bij elkaar sprokkelen van de te veilen spullen, voor het presenteren, voor de hamer die ontzettend veel lawaai maakte, voor het lekkere drinken, voor de lekkere broodjes, voor de leuke naambadge, voor de nieuwe batterijen voor in de microfoons...

Bedankt voor alles!!  ::bravo:: ::joehoe::
Mag ik me daarbij aansluiten alhoewel ik nix heb met de microfoon of de hamer?!
back again..

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Fandag - hoe was het?
« Reactie #46 Gepost op: 3-04-2005, 20:28:23 »
hahahaha angela tijdens de veiling!!!

yvon, lottie en marc-marie leiden de veiling... staat angela ineens op het podium, pikt die microfoon, en gaat zo zelf alles veilen! hahaha, te asociaal! ;D
haha

hehe Angela wilde gewoon wat vaart erin gok ik ;D ::rofl::

Super al die foto´s :D :D   ::bravo::
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Fandag - hoe was het?
« Reactie #47 Gepost op: 3-04-2005, 20:32:35 »
Dan rest mij nog het danken van de crew, het was een ontzettend leuke dag!! Bedankt voor het mooie weer, voor het organiseren, voor het uitnodigen van de kandidaten, voor het bij elkaar sprokkelen van de te veilen spullen, voor het presenteren, voor de hamer die ontzettend veel lawaai maakte, voor het lekkere drinken, voor de lekkere broodjes, voor de leuke naambadge, voor de nieuwe batterijen voor in de microfoons...

Bedankt voor alles!!  ::bravo:: ::joehoe::

Namens de crew (al was ik zelf niet aanwezig vandaag ;)) héél graag gedaan, we hebben er minstens evenveel plezier aan beleefd denk ik!!

Bij deze ook hartelijk dank aan de (oud)kandidaten, mensen van idtV, de Avro, crew en actieve leden en uiteraard !! alle Forummers die de dag hebben gemaakt tot wat hij geworden is!!  :D :D  :D ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Lola

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • _X_
Fandag - hoe was het?
« Reactie #48 Gepost op: 3-04-2005, 20:33:59 »
Ik had ook nog een blunder by the way ..ik moest weer eens naar de wc daar op de MFD en toen ik geleegd was zat er een boer dwars....
Ik dacht ach..ik laat um de vrije loop, alleen mijn collega op de gang hoort het.Dus niet..zit Jantien daar in de vensterbank en die moest toch lachen! Ik natuurlijk mijn excuus aanbieden maar ze vond het geweldig dat ik gewoon lekker deed waar ik zin in had... ::ok::
back again..

Offline Lady C

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Fandag - hoe was het?
« Reactie #49 Gepost op: 3-04-2005, 20:36:38 »
Lady C, was jij diegene die die foto maakte waar ik met een man of 8 op sta, ergens aan het eind van de MFD gemaakt?

Als het een geposeerde foto is niet denk ik, maar ik zal morgen even kijken  ;)
Had jij een groen polo-shirtje aan ??
« Laatst bewerkt op: 3-04-2005, 20:46:36 door Lady C »
*·._.·* Wie niet in wonderen en dromen gelooft, is geen realist *·._.·*

Offline Eefjuhh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Fandag - hoe was het?
« Reactie #50 Gepost op: 3-04-2005, 20:39:18 »
Ik had ook nog een blunder by the way ..ik moest weer eens naar de wc daar op de MFD en toen ik geleegd was zat er een boer dwars....
Ik dacht ach..ik laat um de vrije loop, alleen mijn collega op de gang hoort het.Dus niet..zit Jantien daar in de vensterbank en die moest toch lachen! Ik natuurlijk mijn excuus aanbieden maar ze vond het geweldig dat ik gewoon lekker deed waar ik zin in had... ::ok::


 ::rofl::

Offline Mr._Jones

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Fandag - hoe was het?
« Reactie #51 Gepost op: 3-04-2005, 20:41:34 »
Niet te vergeten: Sander heeft vandaag het "mysterie" rond zijn gestolen boekje in Abcoude opgehelderd. Het bleek inderdaad gestolen te zijn. De persoon in kwestie heeft het echter de volgende dag al naar hem teruggestuurd! Volgens Sander had hij er zelfs niet in gelezen, al valt dit natuurlijk niet te controleren.

Een wijze les voor iedereen die hier zo zwaar op is gesprongen. Shame on you!  :-[ Uiteindelijk bleek er dus niets aan de hand.

Harry en Jantien gingen er wel grappig mee om. Ze wilden die persoon op het podium krijgen (Sander hield dit tegen) en vooral Jantien vond het jammer en slap dat die persoon er niet in gelezen had!!!  ::tandpastasmiley::
You don't wanna fall apart this time

Offline boompje77

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Fandag - hoe was het?
« Reactie #52 Gepost op: 3-04-2005, 20:46:26 »
Hey hoi allemaal
Ik was tot nu toe een lezer en geen typer op dit forum, maar ik wil toch ff laten weten dat ik vandaag een hele leuke dag heb gehad ::ok::
Ik was op de molfandag hetzelfde als hier: stil dus, beetje mensjes kijken, maar het was geweldig!!
Kheb m'n moeder meegenomen die net als ik alle nederlandse molseizoenen gezien heeft en zij vond het ook errug leuk. Alleen beetje jammer dat ik er pas in de trein achter kwam dat ik m'n fototoestel vergeten was :\'(
Iedereen van de crew heel erg bedankt en ik ben er volgend jaar weer!!
nu maar wachten op widm6........................................

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Fandag - hoe was het?
« Reactie #53 Gepost op: 3-04-2005, 20:53:56 »
Eejs mensen
Ik vond de fandag echt supercool, leuk dat der toch nog zoveel kandidaten gekomen waren, echt top.
En Sander, man, je bent echt super, wat ben jij een wereldgast:D
En verder vond ik het ook superleuk een heleboel forummers eens te ontmoeten, ik kom zeker weer de volgende keer!:D
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Fandag - hoe was het?
« Reactie #54 Gepost op: 3-04-2005, 21:07:01 »
Het was een superdag weer, heb weer genoten, mede dankzij het zonnetje!! :)

Crew, kandi's, De Observant en wie dan ook, onwijs bedankt voor deze geslaagde dag!! ::bravo::


Misschien één dingetje, zullen we een apart topic maken met alle verhalen en foto's erbij? Dat maakt het tig meer overzichtelijker!! ::vergroot::

Edit: ::ok:: Bakkertje
« Laatst bewerkt op: 3-04-2005, 21:17:12 door Arco Mol Fan »
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Fandag - hoe was het?
« Reactie #55 Gepost op: 3-04-2005, 21:12:01 »
Als het een geposeerde foto is niet denk ik, maar ik zal morgen even kijken  ;)
Had jij een groen polo-shirtje aan ??

ja (antwoord ik maar even voor daisy :P)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fandag - hoe was het?
« Reactie #56 Gepost op: 3-04-2005, 21:17:25 »
Ik heb me ook goed geamuseerd!   ::ok::  Leuk om jullie 'ns allemaal te ontmoeten en de kandidaten in 't echt te zien en te spreken.  :D

Ik ben de foto's nu op m'n computer aan 't zetten, dus 'n korte impressie van mij volgt ook snel.  ::jaja::

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Fandag - hoe was het?
« Reactie #57 Gepost op: 3-04-2005, 21:21:58 »
Ik ben de foto's nu op m'n computer aan 't zetten, dus 'n korte impressie van mij volgt ook snel.  ::jaja::

ik heb jou ook wel ergens zien zijn  ;)
maar ehm, ff vraagje, kunnen die fotos in een apart topic? mijn computer krijgt een trauma als ie zonder waarschuwing ineens allemaal wazige molmensen tentoon moet stellen

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fandag - hoe was het?
« Reactie #58 Gepost op: 3-04-2005, 21:27:46 »
Foto's komen op aparte pagina's te staan hoor. Hier zal ik alleen 'n paar exemplaren neerzetten.  :)

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fandag - hoe was het?
« Reactie #59 Gepost op: 3-04-2005, 21:29:28 »
t was gewoon super leuwk :)
Heel veel forummers ontmoet, en een leuke karikatuur van vriendlief gekocht ::tandpastasmiley::