Auteur Topic: Karel van de Graaf nieuwe presentator  (gelezen 94436 keer)

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #60 Gepost op: 26-01-2006, 13:43:04 »
In de veronicagids van volgende week staat een foto van de kandidaten met als onderschrift dat de presentatie deze keer weer in handen is van Karel van de Graaf. Nou kan het woordje ´weer´ fout zijn, maar miss is de naam Karel van de Graaf wel fout  ::tandpastasmiley::
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #61 Gepost op: 26-01-2006, 14:37:14 »
In de veronicagids van volgende week staat een foto van de kandidaten met als onderschrift dat de presentatie deze keer weer in handen is van Karel van de Graaf. Nou kan het woordje ´weer´ fout zijn, maar miss is de naam Karel van de Graaf wel fout  ::tandpastasmiley::

Het woordje "weer" had er niet in gehoeven, want Kale Karel is idd de presentator van WIDM 2006!!!
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline lynnlynn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #62 Gepost op: 1-02-2006, 09:29:41 »
Vandaag in het Noordhollands Dagblad een interview met KdG en waarom hij vindt dat hij juist wel een goede presentator is van WIDM, in tegenstelling tot 'alle commotie'.

Een kwootje:

"WIDM wordt in de meeste landen gepresenteerd door mannen van minstens 45 jaar, die bovendien enige afstandelijkheid gemeen hebben. In Nederland is het programma in handen gekomen van Angela. Zij heeft er een eigen draai aan gegeven. Kijk, Angela is gewoon de moeder van iedereen. Een soort kachel waar iedereen bij wi lgaan zitten. Ze heeft aan het programma een 'wij-gevoel' gegeven dat in de originel formule ontbreekt. Maar het werkte dus niemand klaagde."
Na het vertrek van Groothuizen werd besloten voor meer 'betrokkenheid op afstand' van de spelleider. "Dus ben ik misschien een minder verrassende keuze."

Met het oog op copyright mag ik denk ik niet het hele stuk overnemen of als attachment opnemen.

Voor wie knipselgek is en interesse heeft voor zijn/ haar plakboek; laat het even weten. Stuur ik het je toe.

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #63 Gepost op: 1-02-2006, 14:09:20 »
Zo te zien gaan ze bij IDTV voor de DeVlieger-stijl. En ik moet zeggen dat ik daar meer een voorstander van ben dan van de Angela-stijl (alhoewel ik Angela wel een v/d aardigste tv-personen vind die ik ooit heb ontmoet :)).
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #64 Gepost op: 1-02-2006, 16:03:13 »
Zo te zien gaan ze bij IDTV voor de DeVlieger-stijl. En ik moet zeggen dat ik daar meer een voorstander van ben dan van de Angela-stijl (alhoewel ik Angela wel een v/d aardigste tv-personen vind die ik ooit heb ontmoet :)).
wat is de DeVlieger-style dan?

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #65 Gepost op: 1-02-2006, 16:18:33 »
à la Michiel DeVlieger, de originele presentator van WIDM :)
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #66 Gepost op: 1-02-2006, 16:19:55 »
à la Michiel DeVlieger, de originele presentator van WIDM :)
Ja dat weet ik. Maar hoe deed hij het (ik heb de Belgische series niet gevolgt)

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #67 Gepost op: 1-02-2006, 16:22:28 »
Hij deed het heel onderkoeld. Dan kwamen de kandidaten aanlopen en dan stond hij daar al - een paar treden hoger - met zijn armen over elkaar. En dan die immer koele stem: "Beste vrinden, ik heb weer een nieuwe opdracht voor jullie."

Geweldig :D
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #68 Gepost op: 1-02-2006, 16:23:11 »
Hij deed het heel onderkoeld. Dan kwamen de kandidaten aanlopen en dan stond hij daar al - een paar treden hoger - met zijn armen over elkaar. En dan die immer koele stem: "Beste vrinden, ik heb weer een nieuwe opdracht voor jullie."

Geweldig :D
Maar zo deed Angela het toch ook ???

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #69 Gepost op: 1-02-2006, 16:26:18 »
Nee joh. Angela had iets heel moederlijks, iets liefs. Zeker bij de laatste serie ging ze heel erg collegiaal en lief om met haar kandidaten. Niets ten nadele van Angela, maar ik vind die mysterieuze en koelbloedige stijl van Michiel veel beter. Nu maar hopen dat Karel dat ook kan.
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #70 Gepost op: 1-02-2006, 16:29:39 »
Nee joh. Angela had iets heel moederlijks, iets liefs. Zeker bij de laatste serie ging ze heel erg collegiaal en lief om met haar kandidaten. Niets ten nadele van Angela, maar ik vind die mysterieuze en koelbloedige stijl van Michiel veel beter. Nu maar hopen dat Karel dat ook kan.
Ja het is wel spannender ja ::jaja::
Maar ik vond die mysterieuze stem van Angela wel geweldig als commentaar tijdens de opdrachten ::jaja::, en Karel praat heel anders volgens mij

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #71 Gepost op: 1-02-2006, 16:48:08 »
Volgens mij heeft Karel ook een goede voice-over stem.
The British are not impressed.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #72 Gepost op: 1-02-2006, 17:51:03 »
Angela was mss wel moederlijk maar ze kon ze ook flink te grazen nemen....ik mocht haar wel.

Maar ik ga Karel ook een kans geven hoor, hij heeft wel een prettige stem om naar te luisteren, alleen zal ik het warme uiterlijk van Angela wel missen :)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #73 Gepost op: 2-02-2006, 21:51:44 »
Ik denk nu ze toch een opvolger moesten kiezen, dat Karel de Graaf een goede keuze is. En inderdaad het zou helemaal super zijn als hij het een beetje op deVlieger-stijl doet
Eindelijk...

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #74 Gepost op: 3-02-2006, 15:20:47 »
Ik ben zo erg gewend aan de Angela-stijl dat ik hopeloos op de bank lag toen ik hoorde dat KdG het ging presenteren...maar ja ik zal het wel zien....ik hoop dat hij het net zo gaat doen als Angela...
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #75 Gepost op: 3-02-2006, 18:46:43 »
Karel gaat het op zijn karels doen hoop ik en ik ga dat niet vergelijken met angela  of met michiel of met wie het ook gepresenteerd heeft. dat neemt bij mij namelijk enkel de aandacht af van dat waar het omgaat: een mol te zoeken  ::jaja::

Maar als je mij vraagt wie ik de leukste presentator vind dan blijf ik bij Michiel.
Gewoon mysterieus , niet benaderbaar door de kandidaten, zakelijk zonder koud te zijn.
we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #76 Gepost op: 3-02-2006, 18:57:01 »
Ja, dat is waar. Chazia Mourali kreeg ook commentaar omdat ze De Zwakste Schakel teveel als Anne Robinson presenteerde.
Als Karel het als Angela gaat doen, vindt iedereen het slecht.
The British are not impressed.

Offline lynnlynn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #77 Gepost op: 5-02-2006, 14:02:40 »
Ieder heeft zijn eigen stijl en moet die ook trouw blijven. Als je iemand anders probeert t zijn, ziet het er fake uit en wordt het nix.

Ik ben een groot Angela-fan en haar Mol-status is onaantastbaar. Maar dat betekent niet dat KdG het niet ook geweldig zou kunnen doen. Ik ben heel benieuwd.

Offline Tram

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #78 Gepost op: 5-02-2006, 20:28:56 »
Een presentator moet nooit proberen een andere presentator (uit welk land dan ook) na te doen. Iedereen moet zijn eigen draai aan het programma geven, ieder mens is immers uniek en een imitatie pakt nooit goed uit.
Het zou trouwens best kunnen dat hij de eerste paar afleveringen slecht presenteert, dat is vaak het geval wanneer een presentator een nieuw programma gaat doen. Zo iemand moet in het programma groeien, dus waarschijnlijk wordt het na een paar afleveringen beter. Wat ik hiermee wil zeggen: oordeel niet meteen na de eerste aflevering, maar geef hem een eerlijke kans.

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #79 Gepost op: 6-02-2006, 09:23:39 »
maar ik zal dan wel heel erg moeten wennen :-X
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~