Poll

wie is de mol in de reeks van 2006?

Frederique Huydts
9 (12.9%)
Roderick Veelo
24 (34.3%)
Milouska Meulens
37 (52.9%)

Totaal aantal stemmen: 70

Auteur Topic: Wie is de mol 2006?  (gelezen 102932 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de mol 2006?
« Reactie #360 Gepost op: 6-05-2006, 15:58:45 »
Milouska. ::joehoe::

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol 2006?
« Reactie #361 Gepost op: 6-05-2006, 16:41:29 »
Fre

Offline Connie_1983

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol 2006?
« Reactie #362 Gepost op: 6-05-2006, 16:47:41 »
*doet ook duit in het zakje* Roderick natuurlijk..die man heeft M O L written all over zn hoofd

Offline FalconMatrix

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2006?
« Reactie #363 Gepost op: 6-05-2006, 17:58:23 »
*doet ook duit in het zakje* Roderick natuurlijk..die man heeft M O L written all over zn hoofd

Letterlijk met zn mollenbrilletje  ;D
Roderick: "Mijn eigen karakter; bij tijd en wijle introvert, af en toe achterbaks en...stiekem!"

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol 2006?
« Reactie #364 Gepost op: 6-05-2006, 18:34:02 »
Ik denk.. eeh... roderick, frederique of Milouska  ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::
I'm a real big goblin..

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol 2006?
« Reactie #365 Gepost op: 7-05-2006, 18:18:45 »
Ik denk Richard, Liz of Geert. ::trots::
::schaam:: euh... haha, niet dus. Nu denk ik ook gewoon Milouska hoor. ;D

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol 2006?
« Reactie #366 Gepost op: 7-05-2006, 23:32:13 »
ze kunnen het alledrie zijn voor mij. ik heb werkelijk geen enkel idee meer: ze hebben allemaal acties waarvan ik denk: "JAAAAAA NOU HEB IK JE!!" (om maar even Isabelle te quoten van vorig jaar). Maar ze hebben ook allemaal acties waarvan ik denk: Nou, daarom is die het niet.

Als Milouska de mol is, dan vind ik het naieve goed gespeeld, maar ik vond het wel echt slecht dat ze in haar eentje voor de supervrijstelling wilde gaan in aflevering 5. Dan denk ik: tja, dat kan subtieler.

Als Roderick de mol is, dan heeft hij het super gedaan, maar heb ik niet heel veel mollestreken gezien. Dan ga ik er dus vanuit dat hij heel veel onopvallend gemold heeft.

Als Frédérique de mol is, wat ik denk tot nu toe, dan vind ik dat ze het erg leuk gedaan heeft: af en toe onwijs mollen, maar ook heel soms veel geld verdienen voor de pot. Dit zet veel mensen op het verkeerde been.

Het leukste zou ik dus vinden als Frédérique de mol is: weinig mensen zitten op haar.
Van Roderick hebben we weinig positieve, maar ook weinig negatieve dingen gezien, wat het dus ook leuk maakt als hij de mol is, dan zou ik weleens zijn streken willen zien.
Milouska als mol zou ik het minst leuk vinden. Het dommige gespeelde gedrag van haar ligt er dan wel erg bovenop, en sommige dingen had ze wat subtieler kunnen doen.

Ik blijf bij Frédérique!!  ;D
Triomf!

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol 2006?
« Reactie #367 Gepost op: 8-05-2006, 10:22:35 »
Vanaf afl. 1 kies ik voor Milouska. Dat "domme gedrag "zorgt voor verwarring en de kandi's bemoeien zich misschien niet zoveel meer met haar omdat ze zich ergeren. En dan kan je als mol prima je gang gaan. >:D

Maar ik ben sinds aflevering 9 wel gaan twijfelen : Roderick ? Die hint met Che enz. vind ik ook wel wat hebben.  ::)

We zien het vrijdag wel. Ik heb genoten van de serie en hier van de site.  ::bravo::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Wie is de mol 2006?
« Reactie #368 Gepost op: 8-05-2006, 10:48:43 »
Frédérique kan de mol eigenlijk niet zijn, omdat degenen die op haar stemden (Toine en Peggy) eruit zijn gegaan  :(.
Dus moet Milouska of Roderick de mol wel zijn.
Als Milouska de mol is, dan was haar tactiek waarschijnlijk gewoon dom doen. Dat vind ik nogal een flauwe en simpele (niet erg gewaagde) tactiek, dus ik hoop dat zijn de mol niet is en tweede wordt.
Als Roderick de mol is, dan vind ik het nogal jammer dat de mol in de eerste afleveringen sowieso niets gedaan heeft. Dan is te hopen dat ze in de laatste aflevering laten zien dat hij later stiekem enorm heeft zitten mollen.

Eigenlijk hoop ik nog steeds dat Frédérique de mol is, maar aangezien ik daar niet meer zo in geloof, hoop ik dat ze wint.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Liett

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol 2006?
« Reactie #369 Gepost op: 8-05-2006, 16:04:28 »
Als Frédérique de mol is, wat ik denk tot nu toe, dan vind ik dat ze het erg leuk gedaan heeft: af en toe onwijs mollen, maar ook heel soms veel geld verdienen voor de pot. Dit zet veel mensen op het verkeerde been.
Leuk gedaan jaa, maar veel geld verdienen voor de pot als mol..? ::rofl::

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Wie is de mol 2006?
« Reactie #370 Gepost op: 12-05-2006, 22:29:20 »
wie is de mol in de reeks van 2006?
Frederique Huydts  8 (13.1%)
Roderick Veelo  24 (39.3%)
Milouska Meulens  29 (47.5%)
 
het merendeel zat deze keer goed, goed gedaan mensen! ::bravo::
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de mol 2006?
« Reactie #371 Gepost op: 12-05-2006, 22:49:55 »
Ik blijf bij Milouska. Heb ook deze aflevering niets onmolligs kunnen bespeuren. ;D

Offline VeeloDeMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Wat is het fijn in denialland!
Re: Wie is de mol 2006?
« Reactie #372 Gepost op: 12-05-2006, 23:11:30 »
Ik denk toch echt dat het Roderick is. Mijn theorie is dat Milouska het helemaal niet meer wist en tot de conclusie is gekomen, dat zij dan maar de Mol moest zijn. Roderick heeft het maar zo gelaten, omdat hij haar niet wilde teleurstellen  ::trots:: ::bravo:: ::joehoe::
House: "I'm thinking the broken bones are a response to the building falling on her head."

Offline Connie_1983

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol 2006?
« Reactie #373 Gepost op: 12-05-2006, 23:12:55 »
Ik denk toch echt dat het Roderick is. Mijn theorie is dat Milouska het helemaal niet meer wist en tot de conclusie is gekomen, dat zij dan maar de Mol moest zijn. Roderick heeft het maar zo gelaten, omdat hij haar niet wilde teleurstellen  ::trots:: ::bravo:: ::joehoe::

hahaha dat is wel geheel in stijl van deze Mol-serie  ::jaja::