Auteur Topic: Grappige momenten  (gelezen 174870 keer)

Offline apje8

  • Forumlid
Re: Grappige momenten
« Reactie #40 Gepost op: 11-03-2006, 10:00:49 »
eerst d8 ik bij 2005 nog he dat marc-marie de mol was. toen bij die ene opdracht toen met dat duiken enzo met positief en die dinge was marc-marie erg verdacht ik vond em erg leuk ::trots:: inplaat van dat hij de mol was won die  ::jaja::

Offline Iris_77

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten
« Reactie #41 Gepost op: 11-03-2006, 10:35:56 »
Chris over Frédérique: "Ze is rustig... vriendelijk... dat speelt een spelletje van langzaam duurt het langst"

Offline Avron

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Voor wie valt het doek?
Re: Grappige momenten
« Reactie #42 Gepost op: 11-03-2006, 16:27:25 »
Dat Frédérique op een gegeven moment zegt als Geert eruit is: 'Wat een kutspel'
Toch bedankt!

Offline Scabbers

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Grappige momenten
« Reactie #43 Gepost op: 11-03-2006, 17:34:36 »
Mary-Lou: Wat zijn mijn verwachtingen van Wie is de Mol? Ik verwacht eigenlijk gewoon dat ik 's ochtends wakker wordt met zachte Chopin muziek, een massage, "Mevrouw van Stenis, waar zal ik vandaag mee beginnen?", maar ik denk dat het gewoon afzien wordt.  ::rofl::
Een psychologische thriller… Een beetje drama… En het is natuurlijk toch reality, maar dan zonder de ranzigheid.

Offline Chelly

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hier zijn geen woorden voor...
Re: Grappige momenten
« Reactie #44 Gepost op: 11-03-2006, 19:51:52 »
Dat ze met zn allen aan de drank zijn omdat het zo koud is.. En dat voor de AVRO..  ::rofl::

Offline Siebrand

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Grappige momenten
« Reactie #45 Gepost op: 12-03-2006, 03:22:16 »
Toine merkt op dat er al een band aan het ontstaan is tussen de kandidaten, en zegt: "'t Zal nu al moeilijk worden om enerzijds afscheid te nemen. Maar aan de andere kant: het moet wel gebeuren natuurlijk, anders schiet ik niet over naar de finale!"

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten
« Reactie #46 Gepost op: 12-03-2006, 22:33:33 »
Frederique: Ik zou het een joke vinden als de mol hier gewoon niet bij zit en wij als een stelletje losers een beetje verdacht lopen te doen en dat die mol nu gewoon lekker in een 5 sterren hotel zit en een beetje gemasseerd wordt of zo!...'t Zou kunnen."  ::rofl:: Karel zegt ook zoiets. 'Misschien zit de mol wel op tangoles'
Het hele idee vind ik wel erg grappig, dat de mol misschien wel helemaal niet tussen het stelletje kandidaten zit dat elkaar lekker verdacht loopt te maken.

En Milouska (met een klank van yeaah right): dan beloof je elkaar dus dat je níet de mol bent. Dus dan moeten we elkaar op elkaars mooie blauwe en bruine ogen geloven.  ::jaja:: ::ohno::
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: Grappige momenten
« Reactie #47 Gepost op: 13-03-2006, 15:22:08 »
Hans Schiffers net : de aanwijzing is straks te vinden op wie wie wie is de mol punt n l ..  ::rofl::
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Grappige momenten
« Reactie #48 Gepost op: 13-03-2006, 15:56:47 »
kan iemand het ff online zetten?

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Grappige momenten
« Reactie #49 Gepost op: 13-03-2006, 16:07:03 »
kan iemand het ff online zetten?

Zie topic 'Hint Schiffers.fm' ofzo

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Grappige momenten
« Reactie #50 Gepost op: 13-03-2006, 16:11:25 »
o  srry ::trots:: :P ;)

Offline Takkembah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik denk... en twijfel... maar weet het zeker... of
Re: Grappige momenten
« Reactie #51 Gepost op: 13-03-2006, 17:04:26 »
Richard, die net met M.L. heeft gesproken over welk dier ze zou willen zijn: 'Een eekhoorn, een eekhoorn? Dat is apart!'

En dan tijdens het vragenrondje:

'Ja, Kat'  ;D

:o mol
If we knew, what it was we were doing, it would not be called research, would it?

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten
« Reactie #52 Gepost op: 13-03-2006, 17:06:41 »
Richard, die net met M.L. heeft gesproken over welk dier ze zou willen zijn: 'Een eekhoorn, een eekhoorn? Dat is apart!'

En dan tijdens het vragenrondje:

'Ja, Kat'  ;D

:o mol
Vind ik ook een mollenstreek... Richard is gewoon de mol geloof me maar  :P
I'm a real big goblin..

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Grappige momenten
« Reactie #53 Gepost op: 13-03-2006, 17:07:22 »
Milouska had als lievelingsdier kat en dat tegen Richard gezegd. Dus hij kan ook die twee antwoorden door elkaar gehaald hebben. Hij hoorde alleen dier en dacht gelijk aan Milouska's kat.
The British are not impressed.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Grappige momenten
« Reactie #54 Gepost op: 13-03-2006, 18:56:08 »
ja   nou ik denk dat hij het expres fout heeft gedaan, maar dan dus wel expres met een antwoord dat logischer was  en wat hij ook gehoord heeft.

Offline Tomás

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Grappige momenten
« Reactie #55 Gepost op: 17-03-2006, 18:37:27 »
wat ik ook erg grappig vond was het gezicht van Frédérique nadat ze uit het memoryspel was geknikkerd; en hoe ze dan zo beteuterd zegt "zet ik me zo in voor de groep, lig je er als eerste uit, nee dat vind ik niet leuk".  ::rofl:: ::rofl::

Offline lollygirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten
« Reactie #56 Gepost op: 17-03-2006, 19:29:22 »
Vind richard nog niet zo grappig geweest voor een cabratier  :-[ maja in de eerste aflevering,,, kan nog komen, niemand die overtreft de humor van marc-marie in de eerste aflevering met z'n spagettie bluesky hahahaha
Keep Watching

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Grappige momenten
« Reactie #57 Gepost op: 17-03-2006, 19:46:29 »
ik vond ook toen milouska eruit geknikkerd was   dat ze zei:   wij zijn de afvallers :P   vond ik grappig

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Grappige momenten
« Reactie #58 Gepost op: 17-03-2006, 20:00:55 »
"Ik zou het een joke vinden als de mol hier gewoon niet bij zit en wij als een stelletje losers een beetje verdacht lopen te doen en dat die mol nu gewoon lekker in een 5 sterren hotel zit en een beetje gemasseerd wordt of zo!...'t Zou kunnen." Aldus Frédérique

 ::rofl:: Go Frédérique!  ::ok::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten
« Reactie #59 Gepost op: 17-03-2006, 20:04:30 »
Vind richard nog niet zo grappig geweest voor een cabratier  :-[ maja in de eerste aflevering,,, kan nog komen, niemand die overtreft de humor van marc-marie in de eerste aflevering met z'n spagettie bluesky hahahaha
ben ik nou echt de enige die die hele spagettie bluesky niet grappig vond  :-[
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta