Hmm, op gevoel af wil ik veel liever onbekende Nederlanders, en dat heb ik ook gestemd. Gewoon, omdat je ze totaal niet kent en ieder dus bij aanvang "gelijk" is. Maar ik moet toch eerlijkheidshalve toevoegen, dat het soort BN'ers dat gekozen wordt voor een groot deel bestaat uit duidelijke fans van het programma, en niet van die Big Brother Hotel types, die wanhopig proberen een reeds uitgerangeerde carrière middels een c-programma nieuw leven in te blazen. En hoewel deze mensen zich duidelijk wat meer bewust zijn van de camera's, alsook dat er wat meer aandacht lijkt te zijn door de makers voor de onderlingen verhoudingen, levert het genadeloos verslavende tv op. Moet wel zeggen dat ik dit jaar tot nu toe een stuk interessanter vindt dan vorig jaar, maar dat wil niet zeggen dat het aan de BN'ers in kwestie ligt. Dus tja, als men zo nodig met BN'ers moet, hoop ik dat ze doorgaan met het nemen van echte fans van het programma (er moeten er nog veel meer zijn) en niet met BBH-types. Maar toch, het liefst zag ik niet bekenden. Om geen risico te nemen dat het programma zichzelf degradeert tot een persiflage op zichzelf. Bobo's in de Bush variante 3 of zo.