Poll

Hebben jullie gekeken?

ja
5 (31.3%)
nee
11 (68.8%)

Totaal aantal stemmen: 16

Auteur Topic: nieuwe kandidaat bekend!  (gelezen 7496 keer)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: nieuwe kandidaat bekend!
« Reactie #20 Gepost op: 8-06-2006, 17:37:20 »
Sorry mensen ik heb selecteer nieuwe pool en heb ik zomaar een vraag gemaakt ik weet nu dus nog steeds niet hoe je een nieuwe topic moet aanvragen.......DUZ MENSEN REAGEER NIET MEER OP DE VRAAG

MIJN EXCUSES
Groetjes Tommie kessen

Een nieuw topic zonder poll maak je door op dit knopje bovenaan of onderaan de index van een forum (het overzicht van de topics) te klikken.

Ik heb je poll aangepast zodat er nog maar 1 antwoordmogelijkheid is. Tevens de poll op 0 gezet zodat iedereen weer opnieuw kan stemmen.
Geniet nooit met mate...

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: nieuwe kandidaat bekend!
« Reactie #21 Gepost op: 8-06-2006, 21:03:59 »
Zou wel grappig zijn als Jelle Klaasen mee zou doen.. maar is vast weer een gerucht..  ::ohno::
The sun came up and reality set in.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: nieuwe kandidaat bekend!
« Reactie #22 Gepost op: 8-06-2006, 21:14:09 »
Jelle Klaassen, nee dank je

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: nieuwe kandidaat bekend!
« Reactie #23 Gepost op: 9-06-2006, 13:40:11 »
Ik weet niet wie er ook een keer heb gekeken naar rtl boulevard maar er was eens een nieuwtje dat Alex klaassen meedoet met WIDM 2006! Albert verlinde maakte als klein nieuwtje bekend dat Alex Klaassen van O.A. kopspijkers en jan jansen en de kinderen de musical. Bij shownieuws was er bij het nieuwtje dat Karel WIDM nog mag presenteren hadden de 2 presentratrices bekend gemaakt dat ze naar een land in Azie gaan......Ik hoop dat Alex klaassen meedoet want hij lijkt me een leuk tiep voor WIDM.
Groetjes Tommie kessen en in de chat met de naam "jaja"
Zag hem ook net in Phileine Zegt Sorry. Als dit waar is, dan is hij de derde acteur uit deze film die aan WIDM meedoet (Roeland Fernhoet, Liz Snoojink) ;D
Take a glorious bite out of the whole world