Helaas, helaas voor jou, Link1967, maar dat geld komt toch echt binnen. Wat dat betreft hoef je geen valse hoop te hebben. (En ik kan ’t weten, aangezien ik als PPh de koper ben).
Sorry, als je teleurgesteld bent dat je er niet in slaagde dit te bemachtigen (tegen een voor jou betaalbare prijs). Maar je hebt er in ieder wel toe bijgedragen dat er een respectabel bedrag tot stand is gekomen, dankzij het feit dat je zo ver ging. In dat opzicht alleen al zou ik ’t jou, als ware Frédéderique-fan, zeker wel gegund hebben,.
Maar gelukkig heb je toch zelf een leuk item kunnn bemachtigen (voor een relatief redelijke prijs, mede dankzij het feit dat ik op een cruciaal moment wegens technische omstandigheden uitviel en geen gelegenheid meer kreeg om een nieuw tegenbod te doen).
“Sick” zei de één. “Respect” noemde een ander het.
Bedankt Thessa e.a., dat laatste was idd mijn beweegreden…
De teleurstelling valt wel mee hoor. Ik vind het iig goed dat er blijkbaar twee fans nu een item hebben en er een leuk bedrag mee is opgehaald. Gelukkig voor mij heb ik het hesje voor een lagere prijs weten te bemachtigen dan waarschijnlijk mogelijk was.
Ik wens je er iig veel plezier mee en vond het een leuke "uitdaging"!
Alleen nog een laatste verzoek: zou je voor mij de foto's kunnen inscannen en evt opsturen? Zou hier erg dankbaar voor zijn.
RESPECT voor alle bieders....