Auteur Topic: Richard is niet de mol!  (gelezen 58741 keer)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Richard is (niet) de mol!
« Reactie #140 Gepost op: 31-03-2006, 21:32:51 »
Wat nou als ze Richard allemaal hadden laten zitten?
Dan zou dat toch wel een probleem geweest zijn als hij de mol was...
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Richard is (niet) de mol!
« Reactie #141 Gepost op: 31-03-2006, 21:35:35 »
Wat nou als ze Richard allemaal hadden laten zitten?
Dan zou dat toch wel een probleem geweest zijn als hij de mol was...
daarom kan hij niet de mol zijn
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Richard is (niet) de mol!
« Reactie #142 Gepost op: 31-03-2006, 21:49:36 »
Precies!
Maar dan vind ik het gewoon lullig (net als vorig jaar eigenlijk).
Want hij weet nu al van één persoon dat dat de mol niet is (degene op wie hij eerder al stemde).
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Lucci

  • Forumlid
Re: Richard is (niet) de mol!
« Reactie #143 Gepost op: 31-03-2006, 21:53:22 »
Wat nou als ze Richard allemaal hadden laten zitten?
Dan zou dat toch wel een probleem geweest zijn als hij de mol was...

De crew kan er gewoon voor zorgen dat hij terugkomt hoor, dan hadden ze het wel op een andere manier gedaan (mocht hij de mol zijn). Daar zou ik me niet door af laten schrikken als je denkt dat hij het is. ;D

Offline Sjarrel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Richard is de Mol. 8) (maar eigenlijk Frédérique)
Re: Richard is (niet) de mol!
« Reactie #144 Gepost op: 31-03-2006, 21:59:44 »
My little mole is back on track... Woohoow  ::bravo::

Richard is de mol, nà Frédérique. Als die 't niet is, is Richard het  :P
Ik maak voor ik m'n wekkertje zet, en geeuwend op m'n slaapbankje rol, eerst een ommetje, een ommetje met m'n Mol.

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Richard is (niet) de mol!
« Reactie #145 Gepost op: 31-03-2006, 22:04:21 »
De crew kan er gewoon voor zorgen dat hij terugkomt hoor, dan hadden ze het wel op een andere manier gedaan (mocht hij de mol zijn). Daar zou ik me niet door af laten schrikken als je denkt dat hij het is. ;D
Maar dan zou het wel heel opvallend zijn?
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Richard is (niet) de mol!
« Reactie #146 Gepost op: 31-03-2006, 22:14:27 »
Ik vond het jammer dat Richard terug kwam, had wel zo n vermoeden, er komt altijd 1 kandidaat terug in het spel en uitgerekend die van verleden week, we weten in ieder geval dat hij de mol niet is. ;D denk ik :)

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Richard is (niet) de mol!
« Reactie #147 Gepost op: 31-03-2006, 22:18:41 »
Ik zou er niet van uitgaan dat Richard de mol niet.
Verbaasd me niks als hij het toch blijkt te zijn.
Ik verbaas me zo langzamerhand echt nergens meer over in dit programma.
Wat een fantastische aflevering weer btw. Echt heerlijks mols gewoon!
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Richard is (niet) de mol!
« Reactie #148 Gepost op: 31-03-2006, 22:44:32 »
Hahaaaaaa, wat fantastisch. Na een week totale verwarring  ::oink:: is mijn mol terug! Ik snapte er nixxxx meer van na dat rode scherm, ik was toch 100% zeker??? En na die onthutste blik van Richard bij de napraat met Karel vorige week geloofde ik niet meer in een terugkeer. Zou het dan toch Pegs zijn... of Milouska? In de pool hier kon je Richard ook niet meer invullen. ISTIEHETTOCHGEWOON! Hahahaha. Geweldig. Pegs valt nu ook zeker af omdat ze de helft van het gewonnen geldbedrag binnenhaalde. Milouska blijft toch maar mijn reservemol maar ze is zo irri dat het niet erg mols lijkt. RICHARD is back en nu voor de finale... als MOL!  ::rofl::


De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Richard is (niet) de mol!
« Reactie #149 Gepost op: 31-03-2006, 22:51:49 »
Richard kan het gewoon niet zijn. Er was geen zekerheid dat hij terug in het spel zou komen. En dan kan je natuurlijk zeggen: ze hadden nog wel iets bedacht als niemand hem vrijliet, maar wat dan? Dat zou toch veel te opvallend geweest zijn?

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Richard is (niet) de mol!
« Reactie #150 Gepost op: 31-03-2006, 22:55:57 »
Hij hoefte van mij niet terug te komen, vind dat als derde afvaller een beetje oneerlijk tegenover de andere kandidaten, want hij heeft ineens een grote voorsprong  :-\\ En de Mol was hij toch al niet  ::ohno::

Maar waarom reageerden de kandidaten zo vreemd? Hadden Rod, Toine en Mil niks gezegt dan? En daarbij: Bij de vraag: Wie is de Mol? Zag ik duidelijk Richard tussen het rijtje staan...

valt dat dan niet op?  ???
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Richard is (niet) de mol!
« Reactie #151 Gepost op: 31-03-2006, 23:01:51 »
Ik vond het jammer dat Richard terug kwam, had wel zo n vermoeden, er komt altijd 1 kandidaat terug in het spel en uitgerekend die van verleden week, we weten in ieder geval dat hij de mol niet is. ;D denk ik :)
Hoezo altijd :P Tis toch pas 1x eerder voorgekomen toch dat een kandidaat terugkwam in t spel?

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Richard is (niet) de mol!
« Reactie #152 Gepost op: 31-03-2006, 23:02:27 »
Hoezo altijd :P Tis toch pas 1x eerder voorgekomen toch dat een kandidaat terugkwam in t spel?
Inderdaad ???

Offline lollygirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Richard is (niet) de mol!
« Reactie #153 Gepost op: 31-03-2006, 23:04:50 »
Hmm hij is het echt niet hoor, ook niet eelrijk trouwens want hij weet nu een beetje wie het niet is, namelijk op wie hij de vorige keer het meeste zat!
vind het trouwens helemaal niet leuk dat hij terug is... eruit is eruit, zo leuk is ie ook weer niet  :-X ::hypocriet::
Keep Watching

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Richard is (niet) de mol!
« Reactie #154 Gepost op: 31-03-2006, 23:24:10 »
Hij hoefte van mij niet terug te komen, vind dat als derde afvaller een beetje oneerlijk tegenover de andere kandidaten, want hij heeft ineens een grote voorsprong  :-\\ En de Mol was hij toch al niet  ::ohno::

Maar waarom reageerden de kandidaten zo vreemd? Hadden Rod, Toine en Mil niks gezegt dan? En daarbij: Bij de vraag: Wie is de Mol? Zag ik duidelijk Richard tussen het rijtje staan...

valt dat dan niet op?  ???

De kandidaten reageerden zo vreemd omdat Roderick zo wijs was het voor zichzelf te houden dat ie Richard uit de kooi hielp. Toine en Milouska hadden er waarschijnlijk niet meer bij stilgestaan dat Richard ook nog even voorkwam in die fabriek en Roderick was dus zo slim om aan niemand te zeggen tot aan de executie. Want toen werd alles duidelijk.

En nee dat valt echt niet op, als jij pak en beet 15 minuten lang loopt rond te rennen, wanhopig op zoek naar aanwijzingen en je vind hier sleutels, daar jokers en uiteindelijk de sleutel naar de test dan ben je 1) waarschijnlijk bekaf 2) niet super geconcentreerd de test aan het invullen 3) merk je Richard zijn naam niet op bij de 20ste vraag: "Wie is... de mol?" Zo simpel, zo rijk [/Conimex] ;)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Richard is (niet) de mol!
« Reactie #155 Gepost op: 31-03-2006, 23:27:51 »
Nou, dat het helemaal NIEMAND was opgevallen  :-\\
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline paashaas

  • Forumlid
Re: Richard is (niet) de mol!
« Reactie #156 Gepost op: 1-04-2006, 01:45:05 »
Richard kan de mol niet zijn, want waarom zou hij er dan uit zijn gegaan? Dat zou dan door de programmaleiding zo zijn beslist. Dan zou je hem net zo goed in de eerste aflevering kunnen laten afvallen en pas in de finale terug laten komen.... Zoals ons in de afgelopen jaren eens is gezegd: de mol kan geen rood scherm krijgen!
Of.... kreeg hij helemaal geen rood scherm....? Hij was de laatste, de rest had allemaal een groen scherm gekregen...maar Richard kreeg dacht ik wel degelijk een rood scherm!

Als hij toch de mol zou blijken te zijn, dan zal de programmaleiding met een héél erg goede verklaring moeten komen.
« Laatst bewerkt op: 1-04-2006, 02:33:22 door paashaas »
zondag 8 juni 2008: Amnesty Sponsorloop in Utrecht

Offline kwarkje

  • Forumlid
Re: Richard is (niet) de mol!
« Reactie #157 Gepost op: 1-04-2006, 07:24:59 »
Jaaa mn mol is er weer. Gelukkig ik begon al de slappe lach te krijgen richard mn mol weg, Nieuwe mol mary-loo ook gelijk weg en nu Richard weer back  ::rofl::
Ik denk dat ze Richard op welke manier dan ook terug hadden gekregen in deze aflevering. Niemand kon op Richard stemmen vandaar de jokers en de tijd die gebruikt werd bij het stemmen.
Niets is onmogelijk waarom zou Richard de mol nu niet meer kunnen zijn?. In belgie is er volgens mij ook ooit een mol 2 afleveringen niet bij geweest. Ik ga weer helemaal voor Richard

Offline S-type

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Richard is (niet) de mol!
« Reactie #158 Gepost op: 1-04-2006, 09:06:02 »
Ik vind et jammer dat de Richard er weer ingedaan hebben, en ook oneerlijk.

Als ze Geert er nou indeden, die heeft maar 1 aflevering eringezeten, dus die VERDIENT een herkansing. Enne het is ook oneerlijk tegenover de andere kandidaten dat Richard er zoiezo één kan wegstrepen. En dat kan Geert nie, omdat er de 1e aflevering niet veel te halen is.

Maarja.. M-L is er uit...  :\'(

Offline IDM

  • Forumlid
Re: Richard is (niet) de mol!
« Reactie #159 Gepost op: 1-04-2006, 09:16:15 »
Het is wel een beetje oneerlijk, maar persoonlijk vind ik het heel erg leuk dat Richard terug is! Ik vond het heel spannend hoe dit in elkaar was gezet! En toen hij aanschoof bij die test en ik die vraag zag (is de mol wel eens langer dan 1 dag [ofzo] van de groep verwijderd geweest?)... dacht ik: "Zou het dan toch....?"
Maar nee, het zal wel niet... Je weet het natuurlijk nooit, want een van de eerste dingen die ik dacht toen ik Richard in de kooi zag staan was hahahaha en toen aan de laatste muzikale hint. Ik dacht aan zijn dagboek als afvaller. "Dat van die eekhoorn, dat was ècht een foutje..." Oh.. en de rest niet? Hij is terug op mijn mollijst, maar wel helemaal onderaan!  ;)
Laten we jabberen.