Auteur Topic: Inge is de mol!  (gelezen 232316 keer)

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #40 Gepost op: 7-01-2007, 21:02:58 »
Ik heb net nog even de aflevering bekeken en het volgende viel mij op:

Toen Inge de test maakte zag ik rechtsonderin een arm van iemand, volgens mij van Nadja. Kan iemand dat voor mij checken?

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #41 Gepost op: 8-01-2007, 00:49:31 »
Linksonder. Maar mijn getrainde oog ziet daar wel een cameraman/assistent/geluidsman in. Het lijkt op Nadja, omdat het ook rood wit is, maar Nadja's dingetje is toch anders.
Overigens zou geen van beiden er belang bij hebben dat Nadja bij Inges test aanwezig zou zijn.
The British are not impressed.

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #42 Gepost op: 8-01-2007, 12:42:44 »
nee, haha. Dat Inge daar zit van, He gezellig jij ook hier, kijk je even mee anders, Nadja. Wat misschien wel kan dat een mol extra info heeft gekregen van iemand van de redactie voor het maken van de test en dat diegene net wegloopt  ::tandpastasmiley::, we vinden overal wel iets in natuurlijk

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #43 Gepost op: 8-01-2007, 13:09:30 »
En nog iets. We hebben het er telkens over dat de mol het laatste filmpje (van sander) nooit goed zou hebben gedaan. Maar wat nou als de mol door de productie kon worden ingeseind dat de ander het goede antwoord aan het invullen was??? Dan kon de mol ook veilig het goede antwoord opschrijven. Er wordt vrij dicht op de bordjes gefilmd, dus misschien is er een teken tussen de cameraman en de mol afgesproken. Dan zouden Renate of Inge weer wel de mol kunnen zijn.

Goed bedacht! Ik ben het hier mee eens. Een goede mol moet alleen mollen als het daadwerkelijk minder geld oplevert, maar juist een ijverige kandi zijn als het niets uitmaakt voor de pot.

Offline Zillionaire

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #44 Gepost op: 9-01-2007, 08:31:16 »
Bij het HBB filmpje van Inge wordt het nummer: There, there van Radiohead gedraaid....

In pitch dark I go walkin' in your landscape
Broken branches trip me as i speak
Just 'cause you feel it doesn’t mean it’s there
Just 'cause you feel it doesn’t mean it’s there
There's always a siren singing you to shipwreck (Don't reach out, don't reach out {x2})
Steer away from these rocks we'd be a walking disaster (Don't reach out, don't reach out {x2})
Just 'cause you feel it doesn't mean it's there (there’s someone on your shoulder {x2})
Just 'cause you feel it doesn't mean it’s there (there’s someone on your shoulder {x2})
There there
Why so green
And lonely {x3}
Heaven sent you
To me {x3}
We are accidents waiting
Waiting to happen
We are accidents waiting
Waiting to happen

De tekst met "Siren singing you to shipwreck" is te horen. De mol is een vrouw.
Carpe Diem

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #45 Gepost op: 9-01-2007, 10:03:55 »
Zillionaire - dankje, had al gegoogled maar verstond er geen klap van ;)
Radiohead  - kan ook een radiofiguur zijn??
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Zillionaire

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #46 Gepost op: 9-01-2007, 17:49:18 »
Zillionaire - dankje, had al gegoogled maar verstond er geen klap van ;)
Radiohead  - kan ook een radiofiguur zijn??

Uiteraard staat het je vrij om de aanwijzingen naar je eigen mol te leiden..... ;)
Carpe Diem

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #47 Gepost op: 9-01-2007, 21:52:01 »
Bij het HBB filmpje van Inge wordt het nummer: There, there van Radiohead gedraaid....

De tekst met "Siren singing you to shipwreck" is te horen. De mol is een vrouw.

O, grappig, had dit nog niet gelezen maar had het hier net over in "Aflevering 1".
Ik vond het zo'n opvallende keuze.

Het nummer is afkomstig van de cd "Hail to the Thief!".

Tja, de mol is wel een soort dief natuurlijk. Besteelt immers de pot.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #48 Gepost op: 11-01-2007, 21:29:45 »
Zo lief  :\'(

Die traantjes bij inge.
Ben blij dat het tranen van vreugde waren  ::tandpastasmiley::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #49 Gepost op: 11-01-2007, 21:43:25 »
Tja, doet toch vreemd  :-\\
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #50 Gepost op: 11-01-2007, 21:44:54 »
Tja, doet toch vreemd  :-\\
Ik denk continu: Martine Hafkamp ipv Inge Ipenburg  ;D
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Inge is de mol!
« Reactie #51 Gepost op: 11-01-2007, 22:00:54 »
De manier waarop Inge op het aanbod van Karel ingaat lijkt mij echt een hele gewiekste en zeer effectieve  mollenstreek! ;D

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #52 Gepost op: 11-01-2007, 22:16:32 »
Ik heb bij Inge hetzelfde gevoel als Eva: ze doet gewoon hard haar best. Niet de Mol denk ik.

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #53 Gepost op: 11-01-2007, 22:17:57 »
Ik heb bij Inge een raar gevoel :P alsof ze wel haar best doet maar dat er iets achter zit, misschien toch een beetje aan het mollen ;D

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #54 Gepost op: 11-01-2007, 22:20:27 »
Ik denk continu: Martine Hafkamp ipv Inge Ipenburg  ;D

ghehe, percies !!! en daar zat altijd wat achter, vandaar ook dat ik dr voor geen cent vertrouw. al denk ik niet dat ze de mol is
dennis for mole !

Offline Ninka

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Yvon, Milouska, ...
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #55 Gepost op: 11-01-2007, 22:26:47 »
Inge: een hele fanatieke kandidate, die veel geld in de pot wil, maar die niet bij de laatste 4 zal zitten omdat ze zo door de pot in beslag wordt genomen, en uit naïviteit de vele truckjes van haar medespelers niet meer doorziet.

Zo zou ik ook zijn als kandidate denk ik...
Mollen in Japan...

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Inge is de mol!
« Reactie #56 Gepost op: 12-01-2007, 06:35:16 »
De manier waarop Inge op het aanbod van Karel ingaat lijkt mij echt een hele gewiekste en zeer effectieve  mollenstreek! ;D

 ::rofl:: Denk eerder dat het de euforie was waarna ze die beslissing nam, volgens mij had ze er later toch wel spijt van toen ze merkte dat het niet ging lukken. Ik ken dat soort euforie wel nadatn ik mijn eerste parachutesprong maakte, iedereen moest dat ook beleven, vanwege de kick die je dan gevoeld hebt....later besefte ik me pas hoe dom dat was ::schaam::

Martine is voor mij nog steeds de mol niet ::ohno::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #57 Gepost op: 12-01-2007, 13:01:29 »
Aflevering 2: Inge en Renate zijn de enige kandidaten die nog (2) jokers hebben deze aflevering. Renate zet ze alletwee in maar Inge zet er geen in. (Het lijkt er ook op dat ze de jokers niet eens meeneemt naar de test, net als Milouska vorig jaar.) Spaart ze de jokers op of is dit een hint voor de kijkers: de Mol heeft bij de test namelijk geen jokers nodig.

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #58 Gepost op: 12-01-2007, 13:52:22 »
Aflevering 2: Inge en Renate zijn de enige kandidaten die nog (2) jokers hebben deze aflevering. Renate zet ze alletwee in maar Inge zet er geen in. (Het lijkt er ook op dat ze de jokers niet eens meeneemt naar de test, net als Milouska vorig jaar.) Spaart ze de jokers op of is dit een hint voor de kijkers: de Mol heeft bij de test namelijk geen jokers nodig.

Hmmm... dit stemt misschien wel tot nadenken. Inge is een intelligente en verstandige dame die iedereen vertrouwen inboezemt. Ze heeft dus een geschikt mol-profiel. Als de mol dan toch een vrouw moet zijn dan mag ze het voor mijn part gerust zijn.   

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #59 Gepost op: 12-01-2007, 15:00:57 »
en uit naïviteit de vele truckjes van haar medespelers niet meer doorziet.

Naïviteit? Inge is de meest intelligente van de hele roedel! Ze overpeinst alles en heeft altijd argumenteringen die zo waterdicht zijn als een overnaadse salonboot. Neen, Inge naïef noemen...
Woosie down?