Auteur Topic: Inge is de mol!  (gelezen 233337 keer)

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Inge bij 3FM
« Reactie #800 Gepost op: 8-03-2007, 20:49:46 »
Ik kijk er waarschijnlijk overheen, maar waar precies?

Klik op Archief. Uitzending van donderdag en dan rond 02:13. Ben het nu aan het luisteren!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Inge bij 3FM
« Reactie #801 Gepost op: 8-03-2007, 20:51:10 »
Klik op Archief. Uitzending van donderdag en dan rond 02:13. Ben het nu aan het luisteren!

Te gek! Bedankt! ::ok::

Offline S-type

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Inge bij 3FM
« Reactie #802 Gepost op: 8-03-2007, 21:00:16 »
ik heb het ook net geluisterd....

Ze moest wel heeeel lang nadenken over een antwoord.... Dat had ze niet verw8 na al die serieuze vragen :p ...

Maar dankzij dit interview heb ik toch nog een beetje een WidM gevoel vanavond :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Inge bij 3FM
« Reactie #803 Gepost op: 8-03-2007, 21:03:58 »
Maar dankzij dit interview heb ik toch nog een beetje een WidM gevoel vanavond :)

Ik ook! ::ok:: En als Inge de Mol is dan doet ze dit soort dingen wel schitterend hoor! In het spel zie ik in haar gedrag buiten de opdrachten geen Mol, op 11 februari in Huizen zag ik in haar geen Mol en ook in dit interview niet, hoe rustig ze op alle vragen antwoord geeft en hoe ze het steeds over typische kandidaat-dingen heeft, bijvoorbeeld dat het vervelend is dat je er elk moment uit kan vliegen. Geweldige actrice! ::jaja::

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Inge bij 3FM
« Reactie #804 Gepost op: 8-03-2007, 21:05:06 »
volgens mij schrok (?) ook, hij start een geluidje en lijkt helemaal geschrokken!
denkt vast; dit mag niet gezegd worden!

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Inge bij 3FM
« Reactie #805 Gepost op: 8-03-2007, 21:05:31 »
INGE DE MOL, maar we hebben een gebaar over het hoofd gezien (dat eerste gebaar op DE groepsfoto waar we de betekenis niet van weten)
- ?

Is DIE groepsfoto nou nergens te vinden? ???

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Inge bij 3FM
« Reactie #806 Gepost op: 8-03-2007, 21:07:20 »
Is DIE groepsfoto nou nergens te vinden? ???

Jawel, hier is ie:



En inderdaad Lautjuh, die DJ wilde het liefst meteen naar een ander onderwerp, hij luisterde volgens mij niet eens naar wat Inge verder nog over de gebaren zei. ;D

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Inge bij 3FM
« Reactie #807 Gepost op: 8-03-2007, 21:10:06 »
Kut bij mij doet ie het niet, mijn Windows Media Player zegt dat hij het bestand niet ondersteunt ofzo

Offline Fuzzie

  • Forumlid
  • Het leven is een zure bom
Re: Inge bij 3FM
« Reactie #808 Gepost op: 8-03-2007, 21:14:50 »
Kut bij mij doet ie het niet, mijn Windows Media Player zegt dat hij het bestand niet ondersteunt ofzo

Heb hetzelfde....
Watch your Back!

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Inge bij 3FM
« Reactie #809 Gepost op: 8-03-2007, 21:20:06 »
laat de gekte losbarsten, paul is toch de mol :D ( oke oke heinz, en eva )
whoot !
dennis for mole !

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Inge bij 3FM
« Reactie #810 Gepost op: 8-03-2007, 21:25:42 »
laat de gekte losbarsten, paul is toch de mol :D ( oke oke heinz, en eva )
whoot !


 ::joehoe::

Citaat
Kut bij mij doet ie het niet, mijn Windows Media Player zegt dat hij het bestand niet ondersteunt ofzo

Het fragmentje over de gebaren (dus niet het hele gesprek) ga ik proberen om te zetten in een ander bestand. Dat zal ik dan uploaden zodat je het ook kan horen. :)

edit: Er even van uitgaande dat Inge niet liegt in dit gesprek, wat bedoelt ze dan met 'helaas is dat pas in een heel laat stadium ontdekt'. ???


Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Inge bij 3FM
« Reactie #811 Gepost op: 8-03-2007, 21:30:25 »
Is DIE groepsfoto nou nergens te vinden? ???

Het kan alleen een K, V of W zijn wat Inge hier uitbeeld.

 :oIk zou toch bijna weer gaan twijfelen.

Dan ga ik toch maar voor de k + de 11de letter = II = Inge Iepenburg

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Inge bij 3FM
« Reactie #812 Gepost op: 8-03-2007, 21:42:49 »
Dit topic mag trouwens wat mij betreft best worden samengevoegd met een ander, niet nader te noemen topic. Je mag toch aannemen dat als men iets over Inge te melden heeft dit in het daarvoor bestemde topic plaatst. En alles wat met widm in de media in dat topic.
The British are not impressed.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Inge bij 3FM
« Reactie #813 Gepost op: 8-03-2007, 21:46:17 »
Ik heb eveneens een probleem met WMP (heb versie 11). Dacht vanavond nog dat het aan mijn computer lag. Maar wanneer ik de reactie van Willemson lees (afgezien van de eerste drie karakters..... ::rofl::), dan is het dus niet alleen mijn probleem......


Laat ik voorop stellen: ik ben niet de enige die zegt: Inge heeft nog ergens een gebaar gemaakt, dat wij niet hebben gezien. Ik gaf ook ergens de mogelijkheid aan dat ze op de allerlaatste groepsfoto een t-shirt zou dragen met het woord NIET (of een vraagteken) erop.

Maar wat is het dan dat wij over het hoofd zien? Ik kan het niet plaatsen, wanneer Inge dit als kandidaat heeft gedaan.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Inge bij 3FM
« Reactie #814 Gepost op: 8-03-2007, 21:47:37 »
Ik heb het gebarenstukje in mp3 formaat gezet. Klik hier. :) (Om te downloaden: rechtermuisknop, etc.)

Offline Fuzzie

  • Forumlid
  • Het leven is een zure bom
Re: Inge bij 3FM
« Reactie #815 Gepost op: 8-03-2007, 21:51:17 »
 ::bravo::

Dankje

Maar snap nog steeds niet echt wat Inge er mee bedoelde
Watch your Back!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Inge bij 3FM
« Reactie #816 Gepost op: 8-03-2007, 21:51:37 »
Dit is goed te volgen.


 ::ok:: ::ok:: ::ok::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Inge bij 3FM
« Reactie #817 Gepost op: 8-03-2007, 21:56:13 »
::bravo::

Dankje

Maar snap nog steeds niet echt wat Inge er mee bedoelde

Graag gedaan. Maar inderdaad: wat zou Inge kunnen bedoelen (als ze niet gewoon liegt)?

Nog even het stukje uitgeschreven:

DJ: "Hoe goed is jouw gebarentaal?" Inge: ".. ehm, nou mijn gebarentaal is wel goed." DJ: "Dat opzich wel, dat heb je wel onder de knie." Inge: "Ja, maar dat had ik voor de Mol al onder de knie en daar heb ik in het programma dankbaar gebruik van gemaakt maar helaas is dat pas in een heel laat stadium ontdekt. Ik had daar een heel andere bedoeling mee."

Inge zegt 2 interessante dingen: 1) ze had een andere bedoeling met haar gebaren (dan dat ze de Mol is) en 2) ze vindt het jammer dat de hint pas zo laat ontdekt is.

Hm.. 8)

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Inge bij 3FM
« Reactie #818 Gepost op: 8-03-2007, 22:03:00 »
Trouwens, is dat gebaar van haar bij die groepsfoto hierboven niet een soort 'ik gebruik gebarentaal.' Dat je daar een gebaar voor kunt gebruiken ofzo  :P
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #819 Gepost op: 8-03-2007, 22:21:50 »
Inge zegt 2 interessante dingen: 1) ze had een andere bedoeling met haar gebaren (dan dat ze de Mol is) en 2) ze vindt het jammer dat de hint pas zo laat ontdekt is.

Hm.. 8)

Het zou kunnen dat ze het meer algemeen bedoeld (ze ontwijkt dus de link naar hints).
Dat het pas laat ontdekt is bedoelt ze dan niet zozeer in de richting van de hint die wij pas laat hebben ontdekt maar dat haar mogelijkheid tot het 'spreken' van gebarentaal pas laat is ontdekt/opgemerkt door de makers van het programma.

Ze had voor zichzelf van tevoren leuke dingen bedacht die ze hier mee kon uithalen tijdens de serie maar halaas kwamen de producenten er pas in Thailand achter dat ze deze mogelijkheid in zich had.

Vervolgens hebben ze de gebarentaalhint die wij nu op de foto's terugzien er op het laatste moment ingebracht maar dit vind Inge dus achteraf spijtig want ze had er meer of andere dingen mee willen doen.

Zo-iets,
zou kunnen.
toch?




« Laatst bewerkt op: 8-03-2007, 22:24:16 door Lodewijk14e »
Ik heb het ook wel eens mis,...