Auteur Topic: Liesbeth is niet de mol!  (gelezen 27409 keer)

Offline roel-online

  • Forumlid
Re: Liesbeth is (niet) de mol!
« Reactie #40 Gepost op: 5-01-2007, 23:44:01 »
Volgens mij is Liesbeth geen mol, eerder nep-mol.

Roept ze even aan de telefoon: 'Wat? Een bónnenkoerier?' Heel rare associatie; bonnenkoerier terwijl er net een brommerkoerier was. Weer aan de telefoon: 'Honderd sixty-six!' Ze zegt echt 166, lijkt het. Maar toch moet het 66 zijn.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Liesbeth is (niet) de mol!
« Reactie #41 Gepost op: 5-01-2007, 23:54:56 »
Weer aan de telefoon: 'Honderd sixty-six!' Ze zegt echt 166, lijkt het. Maar toch moet het 66 zijn.

Neenee ::ohno::, ze zegt 'Route sixty-six', het logo dat achterop het shirt van die bonnenkoerier stond.
Woosie down?

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: Liesbeth is (niet) de mol!
« Reactie #42 Gepost op: 6-01-2007, 11:36:42 »
Na aflevering 1 molse en onmolse acties opgesomt:
MOLS:
- Steekt als eerste haar hand op en vind dat er 1x op de bel geslagen moet worden (geen geld in de pot).
Onmols :  niet gezien.
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline S-type

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Liesbeth is (niet) de mol!
« Reactie #43 Gepost op: 6-01-2007, 12:20:34 »
Als zij de mol is, is ze totaal het tegenovergstelde van milouska, qua opvallerigheid dan...

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Liesbeth is (niet) de mol!
« Reactie #44 Gepost op: 6-01-2007, 17:00:40 »
Na aflevering 1 molse en onmolse acties opgesomt:
MOLS:
- Steekt als eerste haar hand op en vind dat er 1x op de bel geslagen moet worden (geen geld in de pot).
Onmols :  niet gezien.

Op dit moment verdenk ik Liesbeth het meest en vooral om wat je hier noemt. Daarnaast speelde ze ook al een grote rol in de Siam-vraag waar ze ook als eerse riep dat Alex dat wel wist.

Liesbeth was erg onopvallend maar er dus 2 keer zeer snel bij toen er (zo bleek achteraf) foute beslissingen genomen werden.

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Liesbeth is (niet) de mol!
« Reactie #45 Gepost op: 8-01-2007, 21:53:13 »
Ik heb iets voor de categorie vergezochte theorieen ;D

In het topic Wie is de Mol in de Media 2007 merkte opaweethetbeter op dat in een filmpje van de WIDM-persconferentie het woord SRATEGIE in beeld kwam, dus strategie met 1 T tekort. Ik heb toen uitgelegd dat je dit aan Liesbeth kunt linken.

Helaas kwam dit shot niet in beeld in de eerste aflevering. Maar ik heb wel goed nieuws voor opa: ik heb de vermiste T teruggevonden!

Aan het begin van de eerste aflevering zie je in het verhaaltje van Karel negen sfeerbeelden van Thailand (00:21-00:29): Tempel, Eiland, Beeld, Indische olifant, Licht, Enge Spin, Thaiboksen, Hemel en Stad. De T van tempel is de T die we zochten. Als je van de andere plaatjes de eerste letters achter elkaar zet dan krijg je EBILETHS oftewel LIESBETH!

(PS: Erik verdenkt Liesbeth)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Liesbeth is (niet) de mol!
« Reactie #46 Gepost op: 8-01-2007, 21:58:14 »
Ik heb iets voor de categorie vergezochte theorieen ;D

In het topic Wie is de Mol in de Media 2007 merkte opaweethetbeter op dat in een filmpje van de WIDM-persconferentie het woord SRATEGIE in beeld kwam, dus strategie met 1 T tekort. Ik heb toen uitgelegd dat je dit aan Liesbeth kunt linken.

Helaas kwam dit shot niet in beeld in de eerste aflevering. Maar ik heb wel goed nieuws voor opa: ik heb de vermiste T teruggevonden!

Aan het begin van de eerste aflevering zie je in het verhaaltje van Karel negen sfeerbeelden van Thailand (00:21-00:29): Tempel, Eiland, Beeld, Indische olifant, Licht, Enge Spin, Thaiboksen, Hemel en Stad. De T van tempel is de T die we zochten. Als je van de andere plaatjes de eerste letters achter elkaar zet dan krijg je EBILETHS oftewel LIESBETH!

(PS: Erik verdenkt Liesbeth)
Enge Spin, zo kan ik het ook ;D

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: Liesbeth is (niet) de mol!
« Reactie #47 Gepost op: 9-01-2007, 04:36:33 »
Ik heb iets voor de categorie vergezochte theorieen ;D

In het topic Wie is de Mol in de Media 2007 merkte opaweethetbeter op dat in een filmpje van de WIDM-persconferentie het woord SRATEGIE in beeld kwam, dus strategie met 1 T tekort. Ik heb toen uitgelegd dat je dit aan Liesbeth kunt linken.

Helaas kwam dit shot niet in beeld in de eerste aflevering. Maar ik heb wel goed nieuws voor opa: ik heb de vermiste T teruggevonden!

Aan het begin van de eerste aflevering zie je in het verhaaltje van Karel negen sfeerbeelden van Thailand (00:21-00:29): Tempel, Eiland, Beeld, Indische olifant, Licht, Enge Spin, Thaiboksen, Hemel en Stad. De T van tempel is de T die we zochten. Als je van de andere plaatjes de eerste letters achter elkaar zet dan krijg je EBILETHS oftewel LIESBETH!

(PS: Erik verdenkt Liesbeth)
Zeer knap gevonden.
Ik heb al veel theoriëen gezien die veel verder waren gezocht.
Enkel aan die enge spin zou je nog iets moeten doen.
Dan moeten we de S van stad vervangen door een stad beginnende met de letter "E".
Iemand enig idee welke stad (eventueel historiche naam) er wordt getoond?
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Rick.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Liesbeth is (niet) de mol!
« Reactie #48 Gepost op: 9-01-2007, 17:26:30 »
Grote kans dat dat gewoon Bangkok was, anders is het moeilijk te achterhalen ben ik bang.

Offline IDM

  • Forumlid
Re: Liesbeth is (niet) de mol!
« Reactie #49 Gepost op: 9-01-2007, 19:57:50 »
Ze deed raar met/aan die telefoon(opdracht), maar als ik daar al echt iets van vind, vind ik het nep-mollerig!  Vooralsnog denk ik niet aan Liesbeth als mol.

Aan wie wél... daar ben ik dan toch ook weer niet over uit  :-\\
Laten we jabberen.

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liesbeth is (niet) de mol!
« Reactie #50 Gepost op: 9-01-2007, 23:12:02 »
Ik heb iets voor de categorie vergezochte theorieen ;D

In het topic Wie is de Mol in de Media 2007 merkte opaweethetbeter op dat in een filmpje van de WIDM-persconferentie het woord SRATEGIE in beeld kwam, dus strategie met 1 T tekort. Ik heb toen uitgelegd dat je dit aan Liesbeth kunt linken.

Helaas kwam dit shot niet in beeld in de eerste aflevering. Maar ik heb wel goed nieuws voor opa: ik heb de vermiste T teruggevonden!

Aan het begin van de eerste aflevering zie je in het verhaaltje van Karel negen sfeerbeelden van Thailand (00:21-00:29): Tempel, Eiland, Beeld, Indische olifant, Licht, Enge Spin, Thaiboksen, Hemel en Stad. De T van tempel is de T die we zochten. Als je van de andere plaatjes de eerste letters achter elkaar zet dan krijg je EBILETHS oftewel LIESBETH!

(PS: Erik verdenkt Liesbeth)

Hmm dit is heel interessant het beste wat ik tot nu toe gehoord heb ik ga het zeker onthouden knap gevonden!! ::jaja::

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Liesbeth is (niet) de mol!
« Reactie #51 Gepost op: 10-01-2007, 09:26:59 »
Ik heb iets voor de categorie vergezochte theorieen ;D

In het topic Wie is de Mol in de Media 2007 merkte opaweethetbeter op dat in een filmpje van de WIDM-persconferentie het woord SRATEGIE in beeld kwam, dus strategie met 1 T tekort. Ik heb toen uitgelegd dat je dit aan Liesbeth kunt linken.

Helaas kwam dit shot niet in beeld in de eerste aflevering. Maar ik heb wel goed nieuws voor opa: ik heb de vermiste T teruggevonden!

Aan het begin van de eerste aflevering zie je in het verhaaltje van Karel negen sfeerbeelden van Thailand (00:21-00:29): Tempel, Eiland, Beeld, Indische olifant, Licht, Enge Spin, Thaiboksen, Hemel en Stad. De T van tempel is de T die we zochten. Als je van de andere plaatjes de eerste letters achter elkaar zet dan krijg je EBILETHS oftewel LIESBETH!

(PS: Erik verdenkt Liesbeth)

Knap speurwerk.
Allen vind ik ook (net als een paar anderen) Enge Spin niet zo heel sterk.
Daarnaast betwijfel ik of er in de persconferentie een hint verstopt zit (SRATEGIE). Dit zou dan mogelijk voor het eerst zijn in 7 jaar?
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

WorldExpress

  • Gast
Re: Liesbeth is (niet) de mol!
« Reactie #52 Gepost op: 10-01-2007, 14:15:00 »
Knap speurwerk.
Allen vind ik ook (net als een paar anderen) Enge Spin niet zo heel sterk.
Daarnaast betwijfel ik of er in de persconferentie een hint verstopt zit (SRATEGIE). Dit zou dan mogelijk voor het eerst zijn in 7 jaar?
Eens moet de eerste keer zijn  ::)
Maar ik geloof niet zo in deze theorie  8)

Offline babje74

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liesbeth is (niet) de mol!
« Reactie #53 Gepost op: 11-01-2007, 19:17:01 »
Aparte stand van de hand op de foto van Liesbeth op Media Freak  ::vergroot::(http://www.mediafreak.nl/reportages_read.asp?ID=366)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Liesbeth is (niet) de mol!
« Reactie #54 Gepost op: 11-01-2007, 19:57:26 »
Tja, die handstand :P hadden we vorig jaar ook, dat bleek toen ook niet te kloppen. Fotograaf: "Ah, doe je hand eens zo alsof je een M maakt, lache joh." Eén van de 50 Liesbeth foto's die hij die dag maakte en natuurlijk kiezen ze die omdat ze weten dat het lijkt alsof er een hint in kan zitten.
The British are not impressed.

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Liesbeth is (niet) de mol!
« Reactie #55 Gepost op: 11-01-2007, 21:24:47 »
Liesbeth  :\'( Je bent zo mooi! Waarom ga je nu al weg  :\'(
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Liesbeth is (niet) de mol!
« Reactie #56 Gepost op: 11-01-2007, 21:28:35 »
Doeii Doeii Liesbeth  ::zwaai:: ::zwaai::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liesbeth is niet de mol!
« Reactie #57 Gepost op: 11-01-2007, 21:39:30 »
Was nou even gebleven, want je was de Mol niet  ;D
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Liesbeth is niet de mol!
« Reactie #58 Gepost op: 11-01-2007, 21:41:50 »
Nee, dat was ook wel duidelijk. Ze was de minst opvallende kandidate, maar ik vond het erg dapper dat zij gewoon bij de vrijwilligers hoorde voor het abseilen!  ::ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liesbeth is niet de mol!
« Reactie #59 Gepost op: 11-01-2007, 21:58:48 »
Ik vind het ook jammer dat Liesbeth er nu al uit is, maar ik had al wel gedacht dat zij de mol niet zo zijn dus eens zou ze het spel toch moeten verlaten. ::zwaai::