Auteur Topic: Paul is niet de mol, maar winnaar!  (gelezen 154177 keer)

Offline Coen

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Paul is (niet) de mol!
« Reactie #100 Gepost op: 19-01-2007, 18:17:35 »
Paul valt wat mij betreft af als mol. Allereerst deed hij 't uitstekend bij de opdracht in de tempel. En ik ben ook van mening dat de opdracht niet gemanipuleerd is, omdat Karel dan in het complot betrokken zou moeten zijn en hij, voor zover ons verteld is, juist niet weet wie de mol is. Toch vond ik het knipperen van zijn foto op de groepsfoto best vreemd. Ik word paranoia, ik weet 't, maar misschien was het een morse boodschap. Iemand zin om dat uit te zoeken?

Offline Seraphina

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
« Reactie #101 Gepost op: 19-01-2007, 18:28:42 »
Toch vond ik het knipperen van zijn foto op de groepsfoto best vreemd. Ik word paranoia, ik weet 't, maar misschien was het een morse boodschap. Iemand zin om dat uit te zoeken?

Dr is vast wel iemand die dat even kan uitzoeken idd. Maar ik denk dat het gewoon een leuk effectje was eigenlijk.
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #102 Gepost op: 19-01-2007, 18:31:51 »
Jawel hoor, hij doet in ieder geval mee met die bieden-op-de-sleutel-opdracht; hij staat voor de kijkers thuis links van Inge. Je ziet in het volgendeweekfilmpje eerst een totaalshot met van links naar rechts: Inge, Dick, Menno, Eva, Renate, Alex en Nadja. Even hierna zie je Inge haar hand opsteken en dan is duidelijk te zien dat in het hokje naast haar iemand staat met een blauw overhemd. Dat moet dan Paul wel zijn.

Dat heb ik dan inderdaad niet gezien! Thnx.
Laten we jabberen joekelen.

Offline *Wendy*

• Forumlid
« Reactie #103 Gepost op: 19-01-2007, 18:42:56 »
 ::ohno:: Ik denk dat iedereen er echt te makkelijk vanuit gaat, dat Paul de mol niet meer kan zijn. Mensen, dit is Wie is de mol! En dus niets is wat het lijkt.. ::ohno::

Nou ja, eigenlijk hoop ik gewoon dat Paul erin blijft en als hij de mol is dan is dat iig zeker. Dus ik doe lekker eigenwijs en hou het bij Paul.

Seraphina, als Paul toch afvalt, mag ik dan bij jou uithuilen? :\'(

Offline -A-

• Forumlid
« Reactie #104 Gepost op: 19-01-2007, 18:43:43 »
ik lees af en toe iets van 'Paul kan de mol niet zijn want de mol krijgt nooit een rood scherm', maar opeens schiet me te binnen dat Yvon dat ook kreeg bij de allereerste executie en dat dus eigenlijk geen reden is om hem door te strepen..(of was zij gewoon de laatste die overbleef bij de executie en werd er toen gestopt? want daar ga ik nu toch nog aan twijfelen.. :-\\

Offline pitta

• Forumlid
« Reactie #105 Gepost op: 19-01-2007, 18:50:18 »
Yvon kreeg geen rood scherm maar een percentage in beeld.
 :)

Offline Iris_77

• Forumlid
« Reactie #106 Gepost op: 19-01-2007, 18:54:03 »
ik lees af en toe iets van 'Paul kan de mol niet zijn want de mol krijgt nooit een rood scherm', maar opeens schiet me te binnen dat Yvon dat ook kreeg bij de allereerste executie en dat dus eigenlijk geen reden is om hem door te strepen..(of was zij gewoon de laatste die overbleef bij de executie en werd er toen gestopt? want daar ga ik nu toch nog aan twijfelen.. :-\\
Yvon was de laatste die overbleef (bij de 1e executie inderdaad), en omdat iedereen al groen had gehad, zou het logischerwijs zo zijn dat Yvon een rood scherm zou krijgen. Maar ook zij kreeg een groen scherm. (Angela zei toen zoiets als: 'Kom op jongens, jullie denken toch niet echt dat we nu al iemand naar huis sturen, na zo'n lange reis.)
De muzikale hint was toen 'Never say goodbye' -> Yvon zou rood krijgen, maar omdat zij de Mol was, kreeg ze dus ook groen, want: de Mol zegt 'never goodbye' (blijft altijd in het spel).

Wat mij betreft kan dit dus net zo'n soort geintje zijn geweest, dat iedereen groen heeft gekregen. En als Paul de Mol is, zegt hij natuurlijk braaf dat zijn scherm rood was.
Maar ik vraag me dan wel af: hoe was het gegaan als hij niet die 4 boekjes had weten te bemachtigen?  ???

Offline Lola-aapje

• Forumlid
« Reactie #107 Gepost op: 19-01-2007, 18:58:34 »
paul is het gewoon niet....nooit geweest ook. ik snap niet dat er zo veel mensen hem verdenken?

als je naar de Sander de Heer luistert vandaag dan ben je ook meteen weer overtuigt. Het is een enthousiaste kandidaat meer niet. Hij heeft nog geen bewuste fout gemaakt ook.

Offline -A-

• Forumlid
« Reactie #108 Gepost op: 19-01-2007, 18:59:22 »
hmm en ik vond het nog wel zo'n briljante ingeving van mezelf..lijkt me dat Paul wel echt een rood scherm had want Karel stond naast de kandidaten toen ze hun scherm zagen

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #109 Gepost op: 19-01-2007, 19:05:46 »
::ohno:: Ik denk dat iedereen er echt te makkelijk vanuit gaat, dat Paul de mol niet meer kan zijn. Mensen, dit is Wie is de mol! En dus niets is wat het lijkt.. ::ohno::
Persoonlijk vind ik dat iedereen juist veel te moeilijk doet. Net als Gijs, hij ligt er uit en komt er later weer in. Alleen waren nu die 2 momenten in 1 aflevering gepropt. Volgende week zit hij er gewoon weer in en kan hij ook gewoon weer afvallen. En ik vind hem niet mollerig gedragen, dus op basis van die constatering zeg ik dat Paul niet de mol is.
The British are not impressed.

Offline Seraphina

• Forumlid
  • Kijk, een hele kudde!
« Reactie #110 Gepost op: 19-01-2007, 22:09:03 »

Nou ja, eigenlijk hoop ik gewoon dat Paul erin blijft en als hij de mol is dan is dat iig zeker. Dus ik doe lekker eigenwijs en hou het bij Paul.

Seraphina, als Paul toch afvalt, mag ik dan bij jou uithuilen? :\'(

::jaja:: Eensch. Ennuh, natuurlijk mag je bij me uithuilen als hij afvalt, mag ik dan ook bij jou uithuilen?  ::hug::

Citaat
Persoonlijk vind ik dat iedereen juist veel te moeilijk doet. Net als Gijs, hij ligt er uit en komt er later weer in. Alleen waren nu die 2 momenten in 1 aflevering gepropt. Volgende week zit hij er gewoon weer in en kan hij ook gewoon weer afvallen. En ik vind hem niet mollerig gedragen, dus op basis van die constatering zeg ik dat Paul niet de mol is.

Da`s ook wel waar, maar dit soort acties kunnen twee kanten opwijzen (en ik wil er gewoon niet instinken welke kant het ook opwijst  ::rofl::!!!). Dat hij zich niet mollerig gedraagd ben ik wel met je eens hoor. Maar ik blijf net als *Wendy* eigenwijs, al ga ik stiekem wel een beetje verder kijken.
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline saem

• Forumlid
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
« Reactie #111 Gepost op: 19-01-2007, 23:19:14 »
Tuurlijk dat is het!!!!!  ::ok:: Dat verklaart het afvallersdagboek en de rode foto op de .nl-site. Hij is gewoon officieel afgevallen, rood scherm maar komt terug volgende week! Joeppie hoe simpel kan het soms zijn gnagna.  ;)
 ::zwaai::
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Vyper

• Forumlid
  • Momfer is de mol!
« Reactie #112 Gepost op: 19-01-2007, 23:21:37 »
De titel van deze thread mag wel gewijzigd. Paul is niet de Mol.

Offline Beaudelaire

• Forumlid
« Reactie #113 Gepost op: 20-01-2007, 09:55:49 »
De titel van deze thread mag wel gewijzigd. Paul is niet de Mol.

::ohno:: Paul is niet uit het spel, alleen uit de groep. :)

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #114 Gepost op: 20-01-2007, 12:11:23 »
Er werd in het volgende week filmpje ook geschoten. Wie dit was zagen we niet, maar misschien is het wel Paul  ;D
We zagen wel wie het is, in het shot ervoor. Het leek verdacht veel op Paul ja.

Offline Amanda

• Forumlid
« Reactie #115 Gepost op: 20-01-2007, 14:19:33 »
*zie in topic van alflevering 3 screens waar paul op staat

Offline bingo44

• Forumlid
« Reactie #116 Gepost op: 20-01-2007, 14:25:38 »
btw waarom zie ik bij afl 4 (dus volgende aflevering paaul er niet bij staan zou hij net als roderick en liz een opdracht in zijn eentje gaan doen?

Offline Vyper

• Forumlid
  • Momfer is de mol!
« Reactie #117 Gepost op: 20-01-2007, 18:24:41 »
::ohno:: Paul is niet uit het spel, alleen uit de groep. :)

Hij is 100% zeker niet de Mol. De Mol krijgt nl. geen rood scherm. En Paul heeft een rood scherm gehad. En nee, dat is niet in scene gezet, want Karel heeft het gezegd, en die weet niet wie de Mol is.

Offline Beaudelaire

• Forumlid
« Reactie #118 Gepost op: 20-01-2007, 18:42:39 »
Waar staat dat de Mol niet een rood scherm kan krijgen?

Offline Prutger

• Forumlid
« Reactie #119 Gepost op: 20-01-2007, 22:39:23 »
Wat ik heel frappant vind, is dat op www.wieisdemol.nl Paul al in het rood gekleurd staat. Ook kan je bij het stemmen (van wie de mol/winnaar/afvaller is) niet meer Paul kiezen. Hij zit dus nog wel in het spel, maar blijkbaar is hij niet de mol.

Vind ik opzich heel raar, want wat ik denk dat de AVRO nu bewust al heeft laten blijken dat Paul de mol niet is.

Of het is gewoon een domme fout van de webmaster, maar dat lijkt me ook niet logisch.