Auteur Topic: Renate is niet de mol!  (gelezen 118875 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #180 Gepost op: 20-01-2007, 17:50:45 »
Na 3 afleveringen zit ik nog steeds op Renate. Ik heb nog geen reden gezien om van haar af te stappen. Tijdens de 1e opdracht geen overduidelijke mollenstreek, maar ook geen dingen die haar onverdachte maakte. Tijdens de treinopdracht had ze echter een groot aandeel in het mislukken van de opdracht. Vanaf aflevering 1 is het voor mij Renate, voorlopig houd ik het nog even op haar. :)

Offline Phantom

  • Forumlid
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #181 Gepost op: 20-01-2007, 18:56:50 »
Over die "missende" voet van Renate, hij is er wel. Rechts van de linker voet van Liesbeth (voor ons rechts) zie je een teen o.i.d.


greetz

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #182 Gepost op: 20-01-2007, 19:29:52 »
Dat is niet echt een handig plaatje om als png op te slaan, jpeg zou een betere keuze zijn, het is immers een fotorealistische... nou... foto.
The British are not impressed.

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #183 Gepost op: 21-01-2007, 00:07:08 »
Denk nu ook dat het Renate is. Eerst die gehaktballen die eig van Menno waren, dan niet durven abseilen, en nu de verkeerde stopplaats zeggen. ( maar kan ook gezegd worden van Eva)  ;)

Offline Maanoon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Fighting for peace is like fucking for virginity
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #184 Gepost op: 21-01-2007, 00:20:42 »
Ik denk niet dat Renate de mol is
Fighting for peace is like fucking for virginity

Offline pitta

  • Forumlid
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #185 Gepost op: 21-01-2007, 04:16:59 »
als Renate de mol is, waarom zou ze dan rechtsaf zijn geslaan bij de tempel opdracht, de de juiste kant dus, als ze ook voor links had kunnen kiezen??
Ze is behoorlijk ver gekomen, terwijl je als mol ( die het parcours kent) geheel "onschuldig" linksaf had kunnen slaan.

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #186 Gepost op: 21-01-2007, 18:03:29 »
Ik heb de sudoku puzzel in getallen omgezet en hij is helemaal correct.
Het goed antwoord moet zijn Nadja

Ja ik keek nog eens goed en had hetv vraagteken niet gezien en de hele puzzel omgedraaid hihi, heb het berichtje maar weer verwijderd  :)

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #187 Gepost op: 21-01-2007, 20:32:43 »
Tsja, alle afleveringen tot nu toe bij elkaar genomen zou me niet verbazen als ze het is.

Dikke traan bij het abseilen. Snel naam station opschrijven en dan iedereen vertellen dat ze het wel weten. Verwarring over de gehaktballen.
het zou zo maar kunnen.
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #188 Gepost op: 21-01-2007, 20:34:26 »
Maar wat ik dan denk:
Renate besloot in het 'doolhof' aan het begin naar rechts te gaan. Dat was de goede richting. Ze had net zo goed links kunnen gaan en daarmee waarschijnlijk de opdracht kunnen vermollen. Een gemiste kans voor iemand die de mol is lijkt mij!

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #189 Gepost op: 21-01-2007, 20:37:24 »
Maar wat ik dan denk:
Renate besloot in het 'doolhof' aan het begin naar rechts te gaan. Dat was de goede richting. Ze had net zo goed links kunnen gaan en daarmee waarschijnlijk de opdracht kunnen vermollen. Een gemiste kans voor iemand die de mol is lijkt mij!

Helemaal mee eens. Maar uiteindelijk is ze niet heel ver gekomen. Misschien wil ze zich niet tè verdacht maken? En ook een beetje laten zien dat ze zich inzet om de opdracht tot een goed eind te brengen?
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Sjappie

  • Winnaar pool ER 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #190 Gepost op: 21-01-2007, 20:51:42 »
Wie zegt dat links ook niet goed zou zijn geweest? Er leiden meer wegen naar de Rome?? (dus de toren?).

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #191 Gepost op: 21-01-2007, 22:10:13 »
Wie zegt dat links ook niet goed zou zijn geweest? Er leiden meer wegen naar de Rome?? (dus de toren?).

tada links is niet goed ::ohno:: rechts wel  ::jaja::

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #192 Gepost op: 21-01-2007, 22:14:53 »
*wilde ook net dat plaatje gaan posten*

 ::rofl::

Linksaf zouden ze dus snel tegen worden gehouden door het blauwe mannetje lijkt me...goede ingeving van Renate dus!
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #193 Gepost op: 21-01-2007, 22:57:45 »
*wilde ook net dat plaatje gaan posten*

 ::rofl::

Linksaf zouden ze dus snel tegen worden gehouden door het blauwe mannetje lijkt me...goede ingeving van Renate dus!

Is elk rondje op de kaart geen blauw mannetje?

EDIT: Oh nee klopt niet

Offline LozegtDickismol

  • Forumlid
  • Dick 'kan niet zo goed kaartlezen' ;)
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #194 Gepost op: 22-01-2007, 15:36:52 »
Weet je wat ik verd8 aan haar vindt? ELKE keer bij invullen van de test zie je haar ijzig staren, het lijkt wel of ze niet eens die test aan het invullen is. Of is dat gewoon omdat ze training op de catwalk heeft gehad en dus haar lichaam stijf stil kan houden (boek op het hoofd etc)?
Greetz, Lo

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #195 Gepost op: 22-01-2007, 16:17:26 »
Weet je wat ik verd8 aan haar vindt? ELKE keer bij invullen van de test zie je haar ijzig staren, het lijkt wel of ze niet eens die test aan het invullen is. Of is dat gewoon omdat ze training op de catwalk heeft gehad en dus haar lichaam stijf stil kan houden (boek op het hoofd etc)?

Klopt! En die zonnebril van haar is heel handig om haar emoties te verbergen. Om Frédérique Huydts - toen over Roderick's zonnebril - te citeren:"Ik vind het zo'n mollenbril." 

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #196 Gepost op: 22-01-2007, 18:45:24 »

let eens op haar gezicht als ze horen dat t antwoord van de stations niet goed is... totaal geen spier die beweegt.Wist ze t al?

Offline rustig

  • Forumlid
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #197 Gepost op: 22-01-2007, 19:37:16 »
Maar wat ik dan denk:
Renate besloot in het 'doolhof' aan het begin naar rechts te gaan. Dat was de goede richting. Ze had net zo goed links kunnen gaan en daarmee waarschijnlijk de opdracht kunnen vermollen. Een gemiste kans voor iemand die de mol is lijkt mij!
Renate is mijn mol. Maar vindt het moeilijk haar in de tempeldoolfhof opdracht op een echte mollenstreek te betrappen.

Als mol zou ik de groep sturen naar de plaats met de meeste doodlopende routes. Moeilijk te bepalen als kijker welke dat is.
Renate: "Ik ga rechts"
Paul: "Waarom heb je dat besloten?"
Renate: "Omdat me dat beter leek"
Rechts was goed, en ook haar keuze om de laatste (derde)links te nemen was goed. Het eerste geld bedrag (200 euro) geeft aan dat dit de goede route is. Daarmee heeft Renate drie mogelijke foute routes omzeild. (nl. direct links en 1ste en 2de links na rechts bij de start).  
Dan is ze vaag over een andere route (achteraf de juiste):
"Als ik hier rechtdoor loop, dat moet ik doen want ik had nergens anders heen gekund, oh wel, kut." Even later geeft ze wel duidelijk aan wat die route was: "Voor het pleintje ligt een afslag naar links."
Ze geeft wel aan dat er een hoge berg is en dat naar beneden het blauwe mannetje staat. Maar voor de andere kandidaten niet duidelijk genoeg dat  het er doodloopt. Pas als Inge er ook naar toe wordt gestuurd en tegen de berg doodloopt kiezen ze voor de eerdere afslag naar links.
Mol? ... als je drie fouten kado geeft en er door wat onduidelijkheid 2 laat doodlopen (jezelf en Inge)? Ik weet het niet.
 

Offline tjeerd1

  • Forumlid
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #198 Gepost op: 22-01-2007, 19:59:04 »
Renate is mijn mol. Maar vindt het moeilijk haar in de tempeldoolfhof opdracht op een echte mollenstreek te betrappen.

Als mol zou ik de groep sturen naar de plaats met de meeste doodlopende routes. Moeilijk te bepalen als kijker welke dat is.
Renate: "Ik ga rechts"
Paul: "Waarom heb je dat besloten?"
Renate: "Omdat me dat beter leek"
Rechts was goed, en ook haar keuze om de laatste (derde)links te nemen was goed. Het eerste geld bedrag (200 euro) geeft aan dat dit de goede route is. Daarmee heeft Renate drie mogelijke foute routes omzeild. (nl. direct links en 1ste en 2de links na rechts bij de start).  
Dan is ze vaag over een andere route (achteraf de juiste):
"Als ik hier rechtdoor loop, dat moet ik doen want ik had nergens anders heen gekund, oh wel, kut." Even later geeft ze wel duidelijk aan wat die route was: "Voor het pleintje ligt een afslag naar links."
Ze geeft wel aan dat er een hoge berg is en dat naar beneden het blauwe mannetje staat. Maar voor de andere kandidaten niet duidelijk genoeg dat  het er doodloopt. Pas als Inge er ook naar toe wordt gestuurd en tegen de berg doodloopt kiezen ze voor de eerdere afslag naar links.
Mol? ... als je drie fouten kado geeft en er door wat onduidelijkheid 2 laat doodlopen (jezelf en Inge)? Ik weet het niet.
 

Je hoeft niet elke keer als mol een opdracht te verzieken.

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #199 Gepost op: 22-01-2007, 20:04:30 »
Renate is mijn mol. Maar vindt het moeilijk haar in de tempeldoolfhof opdracht op een echte mollenstreek te betrappen.

Als mol zou ik de groep sturen naar de plaats met de meeste doodlopende routes. Moeilijk te bepalen als kijker welke dat is.
Renate: "Ik ga rechts"
Paul: "Waarom heb je dat besloten?"
Renate: "Omdat me dat beter leek"
Rechts was goed, en ook haar keuze om de laatste (derde)links te nemen was goed. Het eerste geld bedrag (200 euro) geeft aan dat dit de goede route is. Daarmee heeft Renate drie mogelijke foute routes omzeild. (nl. direct links en 1ste en 2de links na rechts bij de start).  
Dan is ze vaag over een andere route (achteraf de juiste):
"Als ik hier rechtdoor loop, dat moet ik doen want ik had nergens anders heen gekund, oh wel, kut." Even later geeft ze wel duidelijk aan wat die route was: "Voor het pleintje ligt een afslag naar links."
Ze geeft wel aan dat er een hoge berg is en dat naar beneden het blauwe mannetje staat. Maar voor de andere kandidaten niet duidelijk genoeg dat  het er doodloopt. Pas als Inge er ook naar toe wordt gestuurd en tegen de berg doodloopt kiezen ze voor de eerdere afslag naar links.
Mol? ... als je drie fouten kado geeft en er door wat onduidelijkheid 2 laat doodlopen (jezelf en Inge)? Ik weet het niet.
 

Er moet toch ooit eens wat geld verdiend worden, hé. ;) Ze heeft misschien medelijden gekregen met haar medekandidaten. En zo heeft ze weer wat goodwill gecreëerd bij hen. Het valt wel op dat ze zich totaal niet mengt in de discussies, ze staart dan maar wat wezenloos voor zich uit en denkt er wellicht het hare van:"Wat een stel stresskippen bij elkaar!" :)