Auteur Topic: aanwijzingen op wieisdemol.nl  (gelezen 52037 keer)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: aanwijzingen op wieisdemol.nl
« Reactie #40 Gepost op: 16-12-2006, 22:30:29 »
Nog een leuke uit de profielen: als je alleen maar kijkt naar de hoofdletters dan kan je maar uit 1 profiel MOL halen, namelijk uit dat van Menno: "Menno presenteert ... Op weg naar het Lagerhuis"  :)
Jammer dat dat programma gewoon zo heet...

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aanwijzingen op wieisdemol.nl
« Reactie #41 Gepost op: 17-12-2006, 07:31:58 »
Ja die!
Of het een zonsondergang is weet ik nu niet meer zeker maar de kleuren zijn wel ongeveer hetzelfde...

Ik vind het wel iets hebben van een pootafdruk....misschien de poot van de mol die overal zijn 'stempel' op zet?
Vorig jaar was er toch ook iets met een afdruk of kleur op een t-shirt??
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: aanwijzingen op wieisdemol.nl
« Reactie #42 Gepost op: 17-12-2006, 08:48:07 »
Ik vind het wel iets hebben van een pootafdruk....misschien de poot van de mol die overal zijn 'stempel' op zet?
Vorig jaar was er toch ook iets met een afdruk of kleur op een t-shirt??

Bedoel je die M op het T-shirt?


Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aanwijzingen op wieisdemol.nl
« Reactie #43 Gepost op: 17-12-2006, 11:58:58 »
Bedoel je die M op het T-shirt?



die bedoelde ik ja ::jaja::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: aanwijzingen op wieisdemol.nl
« Reactie #44 Gepost op: 17-12-2006, 12:00:37 »
die bedoelde ik ja ::jaja::

Daar kwamen we wel achter, alleen we vonden het een te makkelijke hint.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: aanwijzingen op wieisdemol.nl
« Reactie #45 Gepost op: 17-12-2006, 15:22:12 »
Daar kwamen we wel achter, alleen we vonden het een te makkelijke hint.

Verleden jaar was inderdaad een dieptepunt qua Mol en hints. Laten we hopen dat ze ons dit jaar iets intelligenter inschatten...
Woosie down?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: aanwijzingen op wieisdemol.nl
« Reactie #46 Gepost op: 17-12-2006, 15:29:23 »
Nog een leuke uit de profielen: als je alleen maar kijkt naar de hoofdletters dan kan je maar uit 1 profiel MOL halen, namelijk uit dat van Menno: "Menno presenteert ... Op weg naar het Lagerhuis"  :)
Dacht ik nog wel dat jij een van de weinigen was, die op wiskundige wijze de mol ontmaskerde.

De paranoia heeft al toegeslagen, wat moet dat worden, wanneer de serie daadwerkelijk van start is gegaan?

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: aanwijzingen op wieisdemol.nl
« Reactie #47 Gepost op: 17-12-2006, 16:08:22 »
Verleden jaar was inderdaad een dieptepunt qua Mol en hints. Laten we hopen dat ze ons dit jaar iets intelligenter inschatten...
Ik hoop het ook!
Altijd zo leuk om alle foute (maar briljante) theorieën te kunnen schrappen en er achter te komen dat er een erg ingewikkelde tóch gemist is (of gevonden!) hier.
(namen op de straat in Portugal bv.Alle vrouwen in het rood dus de mol was een man of zo? En Nico frame voor frame de intro anders/verder. Die waren leuk!)
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: aanwijzingen op wieisdemol.nl
« Reactie #48 Gepost op: 17-12-2006, 16:29:10 »
Dat 'mollenshirt' van Milouska was de meest belachelijke hint ooit. Milouska: "Niemand heeft er naar gevraagt".
Schat, vind je het gek, je heet Milouska

Offline Siebrand

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: aanwijzingen op wieisdemol.nl
« Reactie #49 Gepost op: 17-12-2006, 17:49:55 »
De paranoia heeft al toegeslagen, wat moet dat worden, wanneer de serie daadwerkelijk van start is gegaan?

Dat wordt alleen nog maar meer, hoop ik! ;D

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: aanwijzingen op wieisdemol.nl
« Reactie #50 Gepost op: 18-12-2006, 14:46:07 »
Dat 'mollenshirt' van Milouska was de meest belachelijke hint ooit. Milouska: "Niemand heeft er naar gevraagt".
Schat, vind je het gek, je heet Milouska

en dan nóg, al heette ze kees, wat is een print nou voor hint?

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: aanwijzingen op wieisdemol.nl
« Reactie #51 Gepost op: 18-12-2006, 14:52:15 »
en dan nóg, al heette ze kees, wat is een print nou voor hint?

 ::rofl:: Het was inderdaad de meest stupide hint ooit! Toen in 2005 bij de duikopdracht achterop Yvon's foto "de Mol" stond, dacht ik in de terugblikaflevering: "Dat ik dat niet gezien heb! Wat slinks!".

Aan Milouska en de hints was niets slinks; ze was gewoon vervelend. Laat ons hopen dat er dit jaar een subtielere mol en dito hints zullen zijn.  ::jaja::
Woosie down?

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: aanwijzingen op wieisdemol.nl
« Reactie #52 Gepost op: 18-12-2006, 18:44:34 »
Ik hoop ook wat betere hints...en ook hints op de officiele site... en niet van die suffige hints als die M en Mol op achterkant foto ::trots::
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: aanwijzingen op wieisdemol.nl
« Reactie #53 Gepost op: 18-12-2006, 19:44:41 »
Ik hoop ook wat betere hints...en ook hints op de officiele site... en niet van die suffige hints als die M en Mol op achterkant foto ::trots::

Dit soort hints van het niveau Jip&Janneke en Sesamstraat, accepteren we niet langer hoor!! ::) ;D
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: aanwijzingen op wieisdemol.nl
« Reactie #54 Gepost op: 18-12-2006, 21:03:03 »
Heeft visioenen van Mol-makers die last-minute alle hints nog moeten omgooien ;)
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: aanwijzingen op wieisdemol.nl
« Reactie #55 Gepost op: 18-12-2006, 23:47:36 »
::rofl:: Het was inderdaad de meest stupide hint ooit! Toen in 2005 bij de duikopdracht achterop Yvon's foto "de Mol" stond, dacht ik in de terugblikaflevering: "Dat ik dat niet gezien heb! Wat slinks!".
Ik heb het wel gezien, maar ik keek er niet van op. Op elke envelop enzo die ze gebruiken staat dat logo.

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: aanwijzingen op wieisdemol.nl
« Reactie #56 Gepost op: 19-12-2006, 15:59:03 »
ik zag het ook wel maarja ik wilde dat op 1 of andere manier niet geloven want ik vond hem te makkelijk  ::schaam::
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: aanwijzingen op wieisdemol.nl
« Reactie #57 Gepost op: 27-12-2006, 12:34:54 »
Wat ik me afvraag: heeft er ooit weleens een hint op de officiële site gestaan?

Verder vind ik de hints in de serie de laatste jaren wat magertjes. Vorig jaar dan met die verschillende kleuren (Milouska als enige geen aparte kleur) maar verder hield het wel zo'n beetje op.
Maar het is ook lastig om telkens weer nieuwe hints te bedenken. Je kan moeilijk met dezelfde aankomen. En als je ze te makkelijk maakt en je gelijk de mol weet is het spel niet leuk meer.

Maar het speuren naar eventuele hints blijft leuk! Probleem is alleen dat je nooit weet of iets nou een aanwijzing is of niet...
 8)
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: aanwijzingen op wieisdemol.nl
« Reactie #58 Gepost op: 31-12-2006, 14:05:54 »
kben zeer benieuwd wat het ons dit jaar gaat brengen, kheb er iigveel zin in !
ik moet telkens terug denken aan yvon,, wat een beroerde mol, en wat een idiote hints. soo obvious !
hoop dat het anders word dit jaar !!

Hier moet ik toch werkelijk protesteren. Ik vond Yvon een vele malen betere mol dan Milouska, die in werkelijkheid nog achterlijker bleek dan ze al speelde. Ik heb de eerste uitzendingen van serie 5 met een half oog gevolgd, in de herhalingen wat intensiever. De 2006-serie heb ik helemaal gevolgd, ook via internet. Ook op de valreep van 2006 zijn nog allerlei oude fora op internet te vinden die in 2005 allemaal Jim als hoofdverdachte aanwijzen (zie bijvoorbeeld de site van molveteraan Erik TKS). Yvon was in de laatste drie afleveringen 'obvious', maar eerder toch niet. In ieder geval deed de rest van de kandidaten erg hun best om verdacht te doen (zoals die vreselijke, verschrikkelijke Koblenko). Ook op het WIDM.com forum bestond er in 2005 geen overeenstemming over het Molschap van Yvon. Zie ook de prachtige tekeningen van Vriendlief uit dat jaar, waarop hij iedere week een andere mol suggereert.

Maar misschien is het verstandig op te houden met het zwavelzuururineren op oudere mollen (hoe terecht misschien ook) en ons te concentreren op de nieuwe en ongetwijfeld betere Mol, die over 4 dagen begint...  ::vergroot::
Woosie down?

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: aanwijzingen op wieisdemol.nl
« Reactie #59 Gepost op: 1-01-2007, 12:34:36 »
precies, en misschien is het juist wel omdat je serie 5 maar half gevolgd hebt, dat je niet weet waar je over praat.
op widm.nl stond als hint bij 1 van de eerste afleveringen : ik stond er bij en ik keek ernaar ( tonnenopdracht ) en juist dat was yvon.
stom van widm.nl
dan yvon die bij de mysterybox heel lomp " are you brad pitt "roept, terwijl ze weet dat ze dat veel geld gaat kosten. vervolgens raad ze meteen dat het gijs is. ze had dat veeel slimmer kunnen en moeten spelen.
en zoveel acties nog meer, vind yvon de slechtste mol tot nu toe.
en milouska ? heeft ze het werkelijk zo slecht gedaan ?
van de kandidaten had practisch niemand haar door, en ook hier hebben veel mensen getwijfeld !
dennis for mole !