Auteur Topic: Grappige Momenten  (gelezen 125965 keer)

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Grappige Momenten
« Reactie #400 Gepost op: 1-03-2007, 23:06:00 »
Ik wil gewoon even iets algemeens zeggen, over Karel. Misschien ga ik nu de fanatieken tegen het hoofd schoppen, maar ik vind Karel gewoon echt geweldig. Toen Angela ermee ging stoppen dacht ik dat mijn WIDM-wereld verging. Maar ik vind Karel echt heel goed. Ik vind hem zoveel beter bij het spel passen (Angela is ook top, maar Karel gewoon beter voor dit spel). Hij zegt vaak ook zulke grappige dingen, ook deze aflevering weer. Toen Paul te weten kwam wie de mol is, moest ik ook zo glimlachen om Karels gezicht. Hij past echt erg goed. Ode aan Karel!  ::ok::
Niks tegen Karel, hij doet het hartstikke goed, maar toch vond ik Angela beter. Of vond ik de seizoenen of de opdrachten of de landen of de kandidaten van seizoen 1 en 2 en 3 en 4 gewoon zo veel beter... (Nee, niet én 5)
Molloot sinds seizoen 4

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Grappige Momenten
« Reactie #401 Gepost op: 1-03-2007, 23:06:30 »
Ik wil gewoon even iets algemeens zeggen, over Karel. Misschien ga ik nu de fanatieken tegen het hoofd schoppen, maar ik vind Karel gewoon echt geweldig. Toen Angela ermee ging stoppen dacht ik dat mijn WIDM-wereld verging. Maar ik vind Karel echt heel goed. Ik vind hem zoveel beter bij het spel passen (Angela is ook top, maar Karel gewoon beter voor dit spel). Hij zegt vaak ook zulke grappige dingen, ook deze aflevering weer. Toen Paul te weten kwam wie de mol is, moest ik ook zo glimlachen om Karels gezicht. Hij past echt erg goed. Ode aan Karel!  ::ok::
Tegen het zere been :P
En volgens mij is er niemand die Karel niet goed vindt hoor.
The British are not impressed.

Offline .Mara.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige Momenten
« Reactie #402 Gepost op: 1-03-2007, 23:14:01 »
Niks tegen Karel, hij doet het hartstikke goed, maar toch vond ik Angela beter. Of vond ik de seizoenen of de opdrachten of de landen of de kandidaten van seizoen 1 en 2 en 3 en 4 gewoon zo veel beter... (Nee, niet én 5)
Nee, ik vond die seizoenen ook beter. Maar dat lag aan de kandidaten.  ::jaja:: Vind ik. Karel maakt deze afleveringen zo leuk, en natuurlijk het format, wat niet echt afwijkend is.

Offline Mrieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Luv Joe
Re: Grappige Momenten
« Reactie #403 Gepost op: 2-03-2007, 11:34:28 »
Nee, ik vond die seizoenen ook beter. Maar dat lag aan de kandidaten.  ::jaja:: Vind ik. Karel maakt deze afleveringen zo leuk, en natuurlijk het format, wat niet echt afwijkend is.
Ik vind dat Karel beter is dan Angela

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: Grappige Momenten
« Reactie #404 Gepost op: 2-03-2007, 14:14:03 »
Karel tegen Paul: ' Je bent een schat, maar wel verdacht'

 ::rofl:: ::rofl::
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Grappige Momenten
« Reactie #405 Gepost op: 2-03-2007, 14:27:24 »
Op gegeven moment als Paul aan de groep vertelt dat hij voor de 4 kandidaten in de finale gaat, zie je een camerashot op de 3 dames:

Eva en Renate heel sip van typisch een mollenactie van Paul en Inge ernaast het lachen niet in kunnen houden. Prachtige shot waarop die tegenstelling te zien is.

(wie kan dat plakken?)
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Grappige Momenten
« Reactie #406 Gepost op: 2-03-2007, 15:12:08 »
Dat kan ik.
The British are not impressed.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Grappige Momenten
« Reactie #407 Gepost op: 2-03-2007, 15:46:01 »
Prachtig die tevreden blik van Inge, zoals eigenlijk door de hele reeks heen wel.

DeMol heeft het voor elkaar..
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline PM

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige Momenten
« Reactie #408 Gepost op: 3-03-2007, 14:19:49 »
::rofl::

Paul die zegt tegen Inge: "Goede Mol dit jaar!"

En dan die blik naar Inge, zo van: Ja, ik weet echt wel dat jij het bent! ::rofl::
The see has many drops of water / But the salt won't let you taste the sweat

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Grappige Momenten
« Reactie #409 Gepost op: 4-03-2007, 01:21:40 »
Tegen het zere been :P
En volgens mij is er niemand die Karel niet goed vindt hoor.

presentatie kun je volgens mij niet goed indelen in 'slechter' of 'beter'.
beide presentatiestijlen zijn anders, ik geef zelf de voorkeur aan die van karel.
bij een spel als WIDM vind ik dat strakke, strenge, goed passen.
niet zo met die kandidaten bezig zijn, maar puur een spelleider.  :) (en dan af en toe natuurlijk wel een menselijk teken van medeleven, wat ook wel mocht deze serie ;))

Offline .Mara.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige Momenten
« Reactie #410 Gepost op: 4-03-2007, 14:02:52 »
Ja Lautjuh, dat bedoelde ik ook. Ik vind Angela top en Karel ook. Alleen Karel vind ik beter bij WIDM passen, maar dat wil dus niet zeggen dat ik Angela slechter vindt o.i.d.

*oeps*

Offline Gorgeous

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige Momenten
« Reactie #411 Gepost op: 4-03-2007, 15:42:55 »
Tegen het zere been :P
En volgens mij is er niemand die Karel niet goed vindt hoor.

alleen ik wel...ik vond het tóch leuker toen angela het presenteerde...karel doet het niet slecht maar angela vond ik toch beter.

Offline Riek

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Wie is nú weer de mol?
Re: Grappige Momenten
« Reactie #412 Gepost op: 4-03-2007, 19:58:10 »
Ik vond het echt heel erg toen Angela stopte met WIDM presenteren, maar ik vind Karel minstens zo goed... Ik vind hem erg grappig, inderdaad een beetje streng. ;D Ook zo leuk hoe hij er vaak vandoor gaat zoals bij de tentjes-opdracht toen Renate nog iets wilde vragen ("Dag, Renate...") of natuurlijk bij de bijna-executie van aflevering 8, of hoe hij Inge wegstuurde toen ze na de veiling vroeg of ze haar boekje terug mocht. Tijdens de torren-opdracht was hij ook zo grappig, dat kalme hoofd terwijl Eva met veel pijn en moeite die tor zat te eten. Karel is geweldig. 8)

Offline Rocky

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Isn't it ironic, don't you think?
Re: Grappige Momenten
« Reactie #413 Gepost op: 4-03-2007, 21:39:26 »
Peggy en Liz zijn terug geweest in Argentinië!! ::tandpastasmiley::
In een aankondiging op Teletekst pagina 101 maakt Net 5 bekend dat ze een Nederlandse tv-serie in Argentinië hebben doen opnemen: 'Julia's tango.' 'Vier verschillende, eigenzinnige vrouwen starten het avontuur van hun leven in Buenos Aires..' Peggy Vrijens speelt één van die vrouwen en 'er is ook een rol weggelegd voor Liz Snoijink' (als tangodanseres? ;)). Vanaf maadag 19 maart te zien!! Ik heb het Internet eens nagezocht en kwam deze weblog  tegen:  Nou we zullen zien.
« Laatst bewerkt op: 4-03-2007, 21:58:35 door Rocky »
Thank U

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Grappige Momenten
« Reactie #414 Gepost op: 5-03-2007, 00:43:56 »
ik vond het opzich niet heel erg dat angela stopte, maar ik vond het wél heel erg omdat ik doodsbang was voor haar vervanger.
ik zie nog zo voor me hoe we met z'n allen hele bladzijden vol posten met dat tooske toch echt AB-SO-LUUT GÉÉN WIDM MOEST GAAN PRESENTEREN! haha!

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige Momenten
« Reactie #415 Gepost op: 5-03-2007, 10:30:45 »
Achteraf gezien is dat wel grappig ja.

Offline Tomás

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Grappige Momenten
« Reactie #416 Gepost op: 5-03-2007, 16:55:50 »
Wie kan.... het best navigeren??? ::rofl::

Karel:
...,...., JAH DAT MAAKT JE DUS WEL VERDACHT
(...), HEEEEEEEEEL VERDACHT
(...), je bent een schat MAAR WEL VERDACHT
...., WAT EEN VERDACHTE ACTIE

hahah ik lag helemaal dubbel om karel die nog enige spanning probeerde aan te brenen!

- Inge haar panische aanval in de grot om vervolgens heel subtiel de andere twee dames te gaan beuken ::rofl::

- Renate die in een donkere grot vol met vleermuizen op de klippen loopt ::rofl::

- Het Wereldercord 'doe-zo-lang-mogelijk-over-je-boot-naar-de-kant-brengen" (ofzoiets) ::rofl::

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige Momenten
« Reactie #417 Gepost op: 15-03-2007, 23:22:26 »
Karel: "Wie verdacht Paul nog na deze boekjes actie?" Menno steekt hand op: "Tot drie minuten geleden dacht ik het nog!" Karel: "maar wat als hij nou geen vier boekjes bij elkaar had weten te krijgen?"
Menno: "Tja... ja nou. Ja wat IK ZIT NOG STEEDS IN MIJN TUNNEL!"  ;D
Triomf!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Grappige Momenten
« Reactie #418 Gepost op: 15-03-2007, 23:24:58 »
Alex met zijn 5 mollen ::rofl::

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Grappige Momenten
« Reactie #419 Gepost op: 15-03-2007, 23:28:49 »
Damschijven
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!